Şimdi Ara

Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
4.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan bu saatten sonra benim için sadece ürün inceleme yeridir. Bişe alacaksam gider vatanda bakarım karar veririm Amazon'dan alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anakartta da ayni problem olmustu. Bostanci vatandan sifir diye asus ankart almistim eve gidince actm kutuyu acmaz olaydim. Resmen chipsetin ustunu tornavidayla kazimislar, anakart 10.el felan heralde aradim bastim kalayi geliyorum dedim bi saatte, gittim firlatir gibi attm masaya boyle ismi yapilir, bu urunu naisl sifir diye satiyosunuz kizdim bagirdim kuponu aldim gidip baska magazadan aldim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağırıp çağırıp yıkacaksın orayı bunlar bu dilden anlıyor bunları gibmezsen hiçbişey alaman, 2.ci olarakta ne alırsanız alın yanlarında açıp kontrol edin gerekirse yanınızda kasa getirin.
  • Hocam davanda kesinlikle haklısın. Yalnız bu konunun bu boyuta gelmesinde ki en büyük neden ahlaksız müşterilerden kaynaklanıyor. Türkiye de bu mekanizmayı yenebilen bir firmada var mı bilmiyorum.

    Olayın temel nedeni yani sana verilen tepkinin ana nedeni müşterinin ürünü alıp bozup geri gelmesi ile ilgili. Mesela adam RAM eri slota takamıyor ve bastırıyor ve ucundan kırılıyor, hemen ilk iş mağazaya koşmak oluyor ve bu kırık çıktı diyor. Bundan dolayı da bilinçsiz müşterilerin hataları firmalara kalıyor. Yani her ne kadar bu forum ahalisi bu tip işlerden çok rahat anlasa da dışarıda anlamayan milyonlar var.

    Sen haksızsın demiyorum tabiki fakat firmaları bu yöne iten etmenler o diğer bilinçsiz tüketicilerin yalan dolan ile iş yapmaları. Ben zamanında satış işinde çalışırken laptop sattığım müşteri beni arayıp bu bilgisayarın adaptörü içinden çıkmadı diye bağırıyordu. Kaldı ki tüm kutuyu kontrol edip teslim etmiştim. Kadın ısrarlar adaptör yok diye bağırıyordu, efendim kutunun hemen yanında olacak iyi bakın desemde dinletemedim. Mağazaya davet ettim aynı ürünün kutusundan yeni adaptör verdim ama elimdeki ürünün adaptörünü nereden bulucam diye de düşünüyordum. Firmadan bir şekil isterim artık dedim. Kadın 2 gün sonra mağazayı aradı, adaptörü buldum kutunun yanındaymış dedi ve ona verdiğim adaptörüde bana 1 hafta sonra getirdi.

    Bu hikaye var olan sorunun doğma sebebidir işde. Yani bilinçsiz tüketici temel sorun. En güzeli satılan her ürünü açıp kontrol edip müşteriye teslim etmektir. Bunu yaparsalar kimseye eyvallahın olmaz, bozuk çıkan ürünüde sorgusuz sualsiz değişirsin. Ama o bilinçde de bir market zinciri ülkemizde yok.

    Amazon iade konusunda inanılmaz pozitif davranmasının temel nedenide budur. Müşterilerinin ahlaksızca firmalara geri dönmemesi. Karşılıklı saygı dönüyor kısaca.




  • türkiyeden her hangi bi teknolojik ürün almam anca arada bi ekmek alırım çay alırım daha geçen peynir bile yurt dışından getirtdim adamlar peynir konusunda bile bizimkilere on çeker
  • En son aldigim notebook kullanilmis cikmisti bi actim oyun bile yuklenmis ici dosya dolu iade ederken ugrastirmamislardi o bilgisayari eminim sifirlayip birine sattilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bbkagp kullanıcısına yanıt
    Hocam en azından inventustan falan alsaymışsınız orasıda güvenlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rvnydz

    Ramin kırık kısmı sizden kaynaklı olduğunuda gösteriyor ne yani kırıp kırıp yenisini mi alacaksınız tüketici hakları hiç bir sey sağlamayacak bence size çünkü ispat edemezsiniz zorlamış olabilirsiniz.Karalama kampanyası amazoncularda gaz veriyor. Geçmiş olsun.


    RAM'in birisi kırık, diğer neden çalışmıyor? Ayıp yaaa... Gerçekten, nasıl böyle bi yorum yapabiliyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemus

    vatan bu konuda sıkıntılı galiba bende ram almıştım 4gb yerine başka marka 2gb ram çıkmıştı kutu içinden hemen mağazaya geri dönüp uzun bir bekleyişten sonra zar zor değiştirmiştim neredeyse kavga çıkaracaktım sinirden

    Vatanbilgisayar çok sıkıntılı... Hemde çok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KendiHalinde.

    5 10 liralık bi ürün değil ki uğraşmayasın. Sonuna kadar yürürüm ben olsam.

    Çok teşekkür ederim yorumunuz için... Takip edeceğim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Hocam davanda kesinlikle haklısın. Yalnız bu konunun bu boyuta gelmesinde ki en büyük neden ahlaksız müşterilerden kaynaklanıyor. Türkiye de bu mekanizmayı yenebilen bir firmada var mı bilmiyorum.

    Olayın temel nedeni yani sana verilen tepkinin ana nedeni müşterinin ürünü alıp bozup geri gelmesi ile ilgili. Mesela adam RAM eri slota takamıyor ve bastırıyor ve ucundan kırılıyor, hemen ilk iş mağazaya koşmak oluyor ve bu kırık çıktı diyor. Bundan dolayı da bilinçsiz müşterilerin hataları firmalara kalıyor. Yani her ne kadar bu forum ahalisi bu tip işlerden çok rahat anlasa da dışarıda anlamayan milyonlar var.

    Sen haksızsın demiyorum tabiki fakat firmaları bu yöne iten etmenler o diğer bilinçsiz tüketicilerin yalan dolan ile iş yapmaları. Ben zamanında satış işinde çalışırken laptop sattığım müşteri beni arayıp bu bilgisayarın adaptörü içinden çıkmadı diye bağırıyordu. Kaldı ki tüm kutuyu kontrol edip teslim etmiştim. Kadın ısrarlar adaptör yok diye bağırıyordu, efendim kutunun hemen yanında olacak iyi bakın desemde dinletemedim. Mağazaya davet ettim aynı ürünün kutusundan yeni adaptör verdim ama elimdeki ürünün adaptörünü nereden bulucam diye de düşünüyordum. Firmadan bir şekil isterim artık dedim. Kadın 2 gün sonra mağazayı aradı, adaptörü buldum kutunun yanındaymış dedi ve ona verdiğim adaptörüde bana 1 hafta sonra getirdi.

    Bu hikaye var olan sorunun doğma sebebidir işde. Yani bilinçsiz tüketici temel sorun. En güzeli satılan her ürünü açıp kontrol edip müşteriye teslim etmektir. Bunu yaparsalar kimseye eyvallahın olmaz, bozuk çıkan ürünüde sorgusuz sualsiz değişirsin. Ama o bilinçde de bir market zinciri ülkemizde yok.

    Amazon iade konusunda inanılmaz pozitif davranmasının temel nedenide budur. Müşterilerinin ahlaksızca firmalara geri dönmemesi. Karşılıklı saygı dönüyor kısaca.

    Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum...

    Tabii ki böyle durumlarda oluyor, ama neden o kadar kötü tepki gösteriyorlar anlamadım... En azından dediklerimi dinleyip adam gibi anlayışlı karşılasaydı, derdimi anlatıp, çözüm bulurduk... Ama böyle durumda, direk kovma yüzerine ağırlaşmışlar... Bide ben 3-4 senelik müşteriyim...




  • Adamlarda tık yok.... Mesaj attım, mail attım, hiç bir dönüş yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbkagp -- 18 Nisan 2016; 17:01:56 >
  • nasıl kırdın rami



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikopoll -- 18 Nisan 2016; 17:26:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikopoll

    nasıl kırdın rami

    RAM nasıl kırılır... Kırıktı ya... Bundan 3 tane aldım, yani toplam 6 RAM... Sadece bu birisi kırıktı... 10 senelik bilgisayarcıyım + Mastır öğrencisiyim... RAM kırmam bu yaşıma kalmamış...
  • tweet at anında arayıp sorunu çözüyorlar.ben nakit para iadesi aldım ümraniye vatan dan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbkagp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikopoll

    nasıl kırdın rami

    RAM nasıl kırılır... Kırıktı ya... Bundan 3 tane aldım, yani toplam 6 RAM... Sadece bu birisi kırıktı... 10 senelik bilgisayarcıyım + Mastır öğrencisiyim... RAM kırmam bu yaşıma kalmamış...

    Kardeş kırdın işte itiraf et aldım elime sinirlendim çat diye ortadan ikiye kırdım de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aga61

    tweet at anında arayıp sorunu çözüyorlar.ben nakit para iadesi aldım ümraniye vatan dan.

    tweet, face,... Tüm yolları denedim, dönüş yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikopoll


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbkagp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikopoll

    nasıl kırdın rami

    RAM nasıl kırılır... Kırıktı ya... Bundan 3 tane aldım, yani toplam 6 RAM... Sadece bu birisi kırıktı... 10 senelik bilgisayarcıyım + Mastır öğrencisiyim... RAM kırmam bu yaşıma kalmamış...

    Kardeş kırdın işte itiraf et aldım elime sinirlendim çat diye ortadan ikiye kırdım de

    Ortadan değil köşeden kırık...

    birisi kırık, ama ikiside çalışmıyor...

    Sen başka bir yerden kızgınmısın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Ankara Keçiören şubesi, mahalle bakkalı kıvamında çalışıyor, kasada ki kız bana başkasının faturasını kakalamaya çalıştı, hayırdır dedim, ay oluyor böyle şeyler diye yüzsüz yüzsüz sırıttı bir de.

    Git direkt tüketici hakem heyetine, hem paranı alırsın, hem de Vatan'a ceza keserler.

    Vatan Bilgisayar tekel olmanın nimetiyle şımarık çocuk gibi davranıyor ama bu ülkede hangi büyük firmalar batmadı ki? Vatan'da illa ki bu şımarıklık ile zamanla silinir piyasadan.

    Elemanları bilgisiz ve kaba, mağazaları ve fiyatları rezalet zaten.

    Evkur tadında çalışıyorlar amaçları tamamen pahalı fiyattan TV fln satmak.

    Ülkede zaten pahalı mal alma hastalığı var, o yüzden umurlarında değil bilinçli tüketici.

    Çok teşekkür ederim güzel yorumun için... Ellerine sağlık...

    Vatan'dan tık yok... Aramadılar, mail atmadılar, hiç bişey yok...

    Tüketici haklarına şikayet edeceğim artık...




  • Nigde magazasi bu konuda iyi, termal macun aldim kasayi goturdum degistirip verdiler macundan baska ucret almadilar, birde islemci fani degismisti. biz satiyoruz takmiyoruz da diyebilirlerdi sonucta. yoksa diyemezler miydi bilmiyorum.

    bozuk bir urun durumuyla karsialsmadim tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SellYourSoul -- 18 Nisan 2016; 18:10:47 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.