Şimdi Ara

Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
4.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır vatan dan alışveriş yapıyorum ama bu durum güvenimi bayağı sarstı bakalım arkadaşın sorunu çözülmezse vatan dan alışveriste daha temkinli davranacağım kesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbkagp

    Vatanbilgisayar / Keçiören müdürü, Murat bey aradı, görüştük... Murat bey'den çok teşekkür ediyorum... Yarın mağazaya gideceğim, bakalım ne diyorlar.

    Gelişmeleri bekliyoruz hocam takipteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon'a bak arkadaş, elin gavuru senin ülkende senin esnafından daha ucuza daha kaliteli hizmet sağlayabiliyor. Bu kafayla devam ettikleri sürece bizdeki e-ticaret siteleri daha çok batacak.
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Aldığım ürün kaç ayda geliyor veya hafta ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc parçalarınızı inventus ve bilendenal'dan alın arkadaşlar. Vatandan almayı bırakın artık bu sorunlardan hepimiz bıktık.
  • bbkagp kullanıcısına yanıt
    aynı ramdan al ve dışarı çık geri gel bunlarda kırık çıktı de geri ver elinde 4 tane yeni olsun
  • Bugün gittim, RAMi geri aldılar. Aynı üründende alabilirsin, farklı üründe alabilirsin dediler. Bende farklı bişey aldım.

    Aldığım sıfır ürün, 15 gün bekleyip, baya bir uğraştıktan sonra, çözüldü.

    Bu durumdan anladığım şey şöyle :

    1) Yasa ve iş ahlakı olarak geri almak zorundalar, fakat kendi kafaların göre takıldıkları için ve satış ahlakı az olduğu için direniyorlar. Geri almamak için tüm mantıksız laflara başvuruyorlar.
    2) Çoğu zaman mağaza ürünün bozuk olmasından haberi var... Aklınızda bulunsun...
    3) Sorumlunun yaptığı saygısızlığı bilgisizlikten, ürünün ne olduğu ve ne işe yaradığını bilmiyor.
    4) Sorumlunun deneyip alsaydınız demesi tamamen dalğa geçmek. Ona yapacak bişey yok, davranışı aile eğitim vermesi lazim.
    5) ...

    Bu durumlarda ne yapmanız lazim :

    1) Mağazada biraz direnip haklı olduğunuzu anlatmaya çalışın. Anlamakta direnirlerse, ikinci yola başvurun.
    2) Sosyal medya. Şirkete ayıt olan tüm sosyal medya'da yazın.
    3) sikayetvar.com'a yazın, bulunsun böyle bir olayı olması.
    4) Şirketin üst seviye olan mail adreslerin bulup, mesaj atacaksınız.
    5) Tüketici haklarına şikayet
    6) Savcılık
    **) Buraya yazın, baya yardımcı oluyorlar arkadaşlar.

    Vazgeçerseniz, saygısızlık devam edecek...

    Bu olayın Ankara/Keçiören'de olması dikkatımı çekti. Zengin bir bölge'de olsaydı yapmazlardı...

    Fikir veren tüm arkadaşlardan teşekkür ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbkagp -- 20 Nisan 2016; 21:38:51 >




  • Sevindim valla cidden sizin adiniza Hem gecmiş olsun hem Hayirli olsun.
    Bundan sonra sanirim artik herseye dikkat edersiniz. bence etmelisinizde bende bu konuyu kulagima kupe edip dikkat edecegim tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MORFEUS -- 21 Nisan 2016; 18:24:44 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.