Şimdi Ara

Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
1
Favori
4.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 hafta önce benzer bir olay benimde başıma geldi. Bir müşterime Bursa Nilüfer Vatan'dan WD Blue 1TB HDD aldım. Ertesi gün kasaya taktıgımda diskin kafa vurdugunu duydum. Vatan Bilgisayarın yolunu tuttum. Ürün bozuk olduğu için değişim istedim. Garantiye göndereceğiz dediler. Şuydu buydu derken 2 hafta sonra yeni disk verdiler. Tabi ben 2 hafta müşterime rezil olduğumla kaldım.

    Not: Değişimden gelen diski vatan'da deneyerek almak istediğimi belirtmeme rağmen kabul etmediler."Yine bozuk çıkarsa ne olacak" diye sorduğumda, boş boş yüzüme baktılar.
  • Hayır şu mantaliteyi anlamıyorum. adam para verip ram alacak sonra onu eve götürüp kıracak sonra da geri mi getirecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 61gün

    Hayır şu mantaliteyi anlamıyorum. adam para verip ram alacak sonra onu eve götürüp kıracak sonra da geri mi getirecek.

    Ağızına sağlık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenan109

    3 hafta önce benzer bir olay benimde başıma geldi. Bir müşterime Bursa Nilüfer Vatan'dan WD Blue 1TB HDD aldım. Ertesi gün kasaya taktıgımda diskin kafa vurdugunu duydum. Vatan Bilgisayarın yolunu tuttum. Ürün bozuk olduğu için değişim istedim. Garantiye göndereceğiz dediler. Şuydu buydu derken 2 hafta sonra yeni disk verdiler. Tabi ben 2 hafta müşterime rezil olduğumla kaldım.

    Not: Değişimden gelen diski vatan'da deneyerek almak istediğimi belirtmeme rağmen kabul etmediler."Yine bozuk çıkarsa ne olacak" diye sorduğumda, boş boş yüzüme baktılar.

    Vatanbilgisayar'da bir gariplik var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 61gün

    Hayır şu mantaliteyi anlamıyorum. adam para verip ram alacak sonra onu eve götürüp kıracak sonra da geri mi getirecek.

    Sanırım onu şu sebepten demişlerdir, hani montajı kendi yapmayı isteyip evde yaparken yapamadı kırdı yanlışlıkla vs anlamında şüphelenmişlerdir. Git soyle o lafı boyle derler kesin, bizene montajı burada yaptırsaydınız derler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir elektronik magazasında calısıyorum ,konuyu acan arkadasın yasadıgı duruma üzüldüm,hakkını arasın elbette.Yukarıda bir arkadas cok güzel izah etmiş ,bu forumdaki üyeler bilincli,işten anlayan insanlar ama okadar cok bilincsiz insanımız varki inanın surda sayfalar yazarım.Haksız olup zarar verdikleri,kullanmayı beceremeyip suçu satıcıya atıp aldıkları malları iade etmeye calısan o kadar cok insan varki şaşırırsınız,böyle insanların cogunlukta olması ,gercekten sorun yasayan,magdur olan insanların sorununun çözülmesinide olumsuz etkiliyor.Adamın biri gelip telefon baktı,kararsızdı.Fiyat aralıgını sordum 800 deyince bir tane önüne koyup bir markayı önerdim,anlattım özelliklerini tamam dedi aldı.Ertesi gün adam magazaya gelip müdürün odasına girip benden için "bana zorla bu telefonu sattılar"demiş .Gittim yanına "abi ben senin kafana silahmı dayadım" dedim ,kem köm geveledi sonra bagırmaya devam etti.Birisine tablet sattım,tablette kamera yoktu ,olmadıgınıda belirttim ,aynı gün gelip"bana yalan söylediler,kamera var dediler" deyip ortalıga birbirine katıyor ,vardım yanına "Allahtan kork Allahtan,öbür tarafta iki elim yakanda olacak "dedim.Ya neler var,adam kamera alıyor,oglunun düğününü kaydediyor işi bittikten sonra ,"vayyy surası böyle vayy burası böyle "diye feryat ediyor.Bunun gibi binlerce örnek sayabilirim burada.Benim gibi çalışanları böyle zor durumda bırakan ,diğer müşterilerinde hakkını gaspeden böyle insanları Allaha havale ediyorum,Allah sizi bildigi gibi yapsın!




  • Topkapı cevizlibağ doğrusu ordakiler iyi bayağı bi ürün aldım ordan yerine göre değişiyor problem yaşamadım zamanında ürünler baya ğı ucuzdu iimdi pahalandı ama bizim orası yi,y
  • İlçendeki tüketici hakem heyetine başvur pek bir sonuç alabileceğini zannetmiyorum ama denemekte fayda var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gayet de sonuç alabilirsin, peşini bırakma.

    seninle muhattap olan eleman bildiğin dalga geçmiş.
    aynı saatte getirdim zaten evim karşıda deseydin de o zmn kapıdan aynı şekilde girerek getirmeniz gerekirdi diyecekti.
    orada aynı saat lafın söylediği an biraz diklenip gözü önünde kızılaydaki tüketici hakları derneğinin telefonunu arayıp iade ve ayıplı mal koşullarını soracaktn.
    buradaki beyefendi aynı saatte getirmemi söyledi, bunun bir geçerliliği var mı diye soracaktın. kendisi duyamadı tekrar söyler misiniz diyerek kulağına telefonu sokup dinletecektin
    densize bak aynı saatte getirmeliymişsin, alacak o malı arıza tespite verecek orası arızayı yada kusuru bulacak ona göre karar verecek, o adama ne oluyorsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12henry14 -- 19 Nisan 2016; 2:48:42 >
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt
    Hocam çok güzel diyorsunda bazı ürünlerde yurt dışı olduğu için gatantisi olmuyor. 2.el satarken çöp oluyor cihaz. Ayrıca ürünün gelmesini beklmekte var. Vatanda paketi aldıktan sonra hemen açıp bakmak en mantıklısı. Kırığı vs olunca o zaman geri alıyorlar sen yaptın diyemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkham92


    quote:

    Orijinalden alıntı: 61gün

    Hayır şu mantaliteyi anlamıyorum. adam para verip ram alacak sonra onu eve götürüp kıracak sonra da geri mi getirecek.

    Sanırım onu şu sebepten demişlerdir, hani montajı kendi yapmayı isteyip evde yaparken yapamadı kırdı yanlışlıkla vs anlamında şüphelenmişlerdir. Git soyle o lafı boyle derler kesin, bizene montajı burada yaptırsaydınız derler.

    10 yıllık bilgisayarcıyım, hiç kimseyi RAM takar ken kırdığını görmedim... Yani soketler öyle ki istesende ters takamıyorsun, veya kolay kolay kırılmıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbkagp

    Merhabalar,

    04.04.2016'da Vatan Bilgisayar'dan aldığım GSkill 16 GB (2x8GB) Trident x ddr3 2400mhz ürün bozuk ve kırık çıktı. Geri götürdüğümde kendinizde kırmış olabilirsiniz dediler. Ürün servise gitti, kırık olduğu için garanti kapsamında değil deyip, yapacak bir şey yok dediler. Dikkat ederseniz ürün iki tane ve kırıklık birisinde var, halbuki ürünleri hiç birisi çalışmıyor. RAM olduğu için deneyip alma şansım yok, ama sorumlu deneyip alsaydınız diyor.

    Keşke biraz saygı duyulsa müşterilere.

     Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar.


    Hocam havalar da çok sıcak soğuk su iyi gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih617


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbkagp

    Merhabalar,

    04.04.2016'da Vatan Bilgisayar'dan aldığım GSkill 16 GB (2x8GB) Trident x ddr3 2400mhz ürün bozuk ve kırık çıktı. Geri götürdüğümde kendinizde kırmış olabilirsiniz dediler. Ürün servise gitti, kırık olduğu için garanti kapsamında değil deyip, yapacak bir şey yok dediler. Dikkat ederseniz ürün iki tane ve kırıklık birisinde var, halbuki ürünleri hiç birisi çalışmıyor. RAM olduğu için deneyip alma şansım yok, ama sorumlu deneyip alsaydınız diyor.

    Keşke biraz saygı duyulsa müşterilere.

     Vatan'dan aldığım RAM kırık ve bozuk çıktı. Geri almıyorlar.


    Hocam havalar da çok sıcak soğuk su iyi gider

    Bu durumlarda o kadar soğuk su içilmiş ki şimdi durum böyle olmuş...




  • alisveriste sizi kandiranlara karsi din iman bosvereceksiniz boyle durumlarda..
    hak yemek dolandirmak gunah fakat bende yaptim,yine ayni sey basima gelse yine yaparim

    magazadan aldigim urun bozuk cikmisti aradim boyle boyle,demezler mi siz yaptiniz ettiniz alamayiz,servise gidecek en az 1 ay bekliceksiniz vs vs..
    tamam dedim ayni urunden 1 tane daha bu sefer ayni magazanin internet sitesinden siparis ettim.. saglamini kullandim eskisini yenisinin kutusuna koyup aynen iade..

    sizde varsa durumunuz netten vatanin yenisini siparis edin,onu kullanin, kirik olanini kutuya koyup aynen iade..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 19 Nisan 2016; 8:55:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MühendisMurat

    Geçmiş olsun kanıtlamanız zor herhalde.

    Amazon varken vatandan alışveriş mi yapılır hala ? Hem iki katı parayı veriyorsunuz hem paranızla rezil oluyorsunuz böyle durumlarda Amazon koşulsuz şartsız, okyanus ötesinden paranı geri veriyor sana, bizimkilerde vatandaşı nasıl düdükleriz diyorlar bunu bile bile yaptılarsa bildiğin haram para yapan çok büyük vebal almış.

    Tekrar geçmiş olsun imzamdaki Amazon rehberine gir kalite hizmeti gör bir daha buradan bir şey almazsın, şahsen ben en son TR fatura tarihlerine bakıyorum 2 yıl öncesi hep düşün gerisini :)

    Kingston HyperX FURY 16GB Kit (2x8GB) 1866MHz DDR3 CL10
    61.90$
    http://www.amazon.com/Kingston-HyperX-FURY-2x8GB-1866MHz/dp/B00J8E8Y5C

    Amazondan elektronik eşya alınca gümrükte takılıyor mu?




  • deepfear7 kullanıcısına yanıt
    Sim kartı takma yeri olmayan, €75 altı elektronik cihazlar çoğunlukla geçiyor. Geçmeme durumu da oluyor nadiren biraz da oradaki memura bağlı ama yukarıdaki ramin geçmemesi için bir neden yok. 75 Euro altında Ebay'den işlemci, ram, powebank, Amazon'dan kitap aldım geçti şimdiye kadar. Banggood'dan 2x xioami 10k powerbank almıştım o takıldı eve yazı geldi gümrük de karşıda olduğu için gidip almadım ama banggood paranın yarısını iade etti. İade edene kadar 1-2 hafta uğraştırdı ama ingilizce şart böyle durumlarda. Amazon müşteri desteği konusunda daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nasıl oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myalperen

    Sim kartı takma yeri olmayan, €75 altı elektronik cihazlar çoğunlukla geçiyor. Geçmeme durumu da oluyor nadiren biraz da oradaki memura bağlı ama yukarıdaki ramin geçmemesi için bir neden yok. 75 Euro altında Ebay'den işlemci, ram, powebank, Amazon'dan kitap aldım geçti şimdiye kadar. Banggood'dan 2x xioami 10k powerbank almıştım o takıldı eve yazı geldi gümrük de karşıda olduğu için gidip almadım ama banggood paranın yarısını iade etti. İade edene kadar 1-2 hafta uğraştırdı ama ingilizce şart böyle durumlarda. Amazon müşteri desteği konusunda daha iyi.

    SSD almayı düşünüyorum ilk defa alıcam, sağolun.
  • Amazon.com koşulsuz, şartsız, kolay bir şekilde iade yapabiliyorken, Vatan bilgisayar'ın tükecilere bu şekilde davranması ve sıkıntı yaşatması, kesinlikle normal değil. Sonuçta sen mağdursun, peşini kesinlikle bırakmayın. Arkadaşlarımızın da söylediği gibi mümkün olmadıkça, vatan bilgisayar'dan alışveriş yapmanızı tavsiye etmiyorum.

    Edit : Bu arada amazon.com üzerinden alışveriş yapıcak olan arkadaşlarımız, 75£ ve üstüne site üzerinden vergisini peşin ödeyerek. Sıkıntı yaşamadan ürün'ü satın alabilirsiniz. Amazon sizin için gümrük'te parasını ödüyor, eğer ki gümrük'ten geçerse, amazon.com yatırılan gümrük ücretini kartınıza geri yatırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amen.Ra -- 19 Nisan 2016; 10:52:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    nasıl oldu?

    Vatan'ı aradım, mağaza ne derse odur diyor, bizim bi bilgi verme hakkımız yok dediler. Benimle galiba dalğa geçiliyor ... İlk bunları deneyip sonra tüketici haklarına gitmeyi düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbkagp -- 19 Nisan 2016; 11:14:05 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.