Şimdi Ara

Vatan Müşteri Hizmetleri.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar birkaç konu açmıştım vatandan toplama bilgisayar alıp arızalı çıktığına dair. Bu seferde 16.12.2012 tarihinde aldığım ürünü 14.01.2012 tarihinde 2. KEZ müşteri hizmetlerine götürdüm bu sefer baya ısrar ettim ve RAM de sorun buldular beni aradılar garantiye vericez diye bende itiraz edip şu maddeyi onlara hatırlattım. "30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir" bana söyledileri söz ise 30 günü geçti dediler ben 28. gün oldugunu söyledim ve 1. kez götürdügümde 15 gün bile olmamıştı ve siz sorun yok diye yollamıştınız dedim bu seferde garantiyle alakalı birkaç laf zırvaladılar ne yapmam gerek şimdi?a



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.