Geçen hafta pazartesi günü Vatanbilgisayar sitesi üzerinden Brother marka yazıcı siparişi verdim. Perşembe günü evime teslimat sağlandı. Ben İstanbul’da olsam da ürün taa Antalya şubesinden gönderildi. Akşam üzeri kutuya baktığımda daha önceden açılmış olabileceği şüphesi oldu içimde. Tuhaf bir şekilde bantlanmıştı. Yine de gereksiz duyarlılık yaptığımı düşünerek kutuyu açtım ve gerçekten de ürünün kutusundan daha önceden çıkartıldığını, bu işlemi yapan arkadaşın ise bana hediye olarak tarayıcı camında dört adet parmak izi bıraktığını gördüm. vatanbilgisayar müşteri hizmetlerini aradığımda “efendim seri kodda bir sıkıntı göremiyoruz, ürün teşhir ürün değildir, isterseniz mağazamız ile görüşün” diyerek telefon konuşmasını sonlandırdılar. Mağazayı aradığımda ise “efendim bazen kontrol etme amacı ile ürünü açıyoruz” cevabını aldım. “Ürünün kutusunda bir hasar göremiyorum acaba ürüne ne oldu da neyini kontrol ettiniz?” sorusunu sordum ve “yok olur mu öyle şey rutin olarak bunu yapmaktayız” denilerek geçiştirildim. Yazıcıya o dönem acil ihtiyacım olduğundan ve çalışmasında bir sıkıntı göremediğimden iade prosedürü ile uğraşamadım ancak vatanbilgisayar sitesinden alışveriş yaparsanız eğer, sizlere iletilecek ürünün kutusunun ‘kontrol amaçlı’ açılıp ürünün sağına ve soluna ilgili teknik eleman tarafından ‘kontrol amaçlı’ parmak atılabileceğini aklımızda bulundurun. saygılar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueways -- 3 Ocak 2023; 22:55:12 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim