Şimdi Ara

Vatandan aldığım sıfır ürün ayıplı çıkınca 20 gün bekletip tamir ederek yolladılar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orayı yıkarlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magimda


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Valla nasıl almıyor, anında ceza keserim ben olsam artniyetten. Kimse kusura bakmasın, lafının eri olsun.

    nesi artniyet dostum bunun ?
    almayacağım tabi saçmalık başlıbaşına...
    sen hatalı ürün yollayacaksın bende tamirli ürünü alıp kuzu kuzu kullanacağım yok öyle bir dünya...
    paramın hakkını sonuna kadar alacağım tabiki. ne için ödedim ben o parayı sıfır (kullanılmamış hatasız ürün) için, sonra tamirli ürünü kabul edicem yok öyle birşey.
    yasal hakkım nereye kadarsa oraya kadar arayacağım hakkımı...

    Hocam niye uzatıyorsunuz. Gidin tüketici hakem heyetine davanızı açın 4 5 ay sonra para iadesini alın.



    Firma bu ürün tüketici hatası da diyebilir ispatlamanız çok zor tamir görmüş bir kere. Firmaya dava açıyorsunuz avukatları yok mu bunların köpek gibi savunacaklar kendilerini. Kullanıcı hatasi sonucu cpu soket pinleri yamulmuş olup, müşteri memnuniyeti odaklı ücretsiz tamiri yapılmıştır dedi mi bitti nasıl ispat edeceksiniz?

    Garantiye yollamadan sorunu belgeleyecektiniz. İş işten geçti. İkinci bir anakart alıp 4 5 ay para iadesi için beklerim diyorsanız davacı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acaluka kullanıcısına yanıt
  • Hocam hakkınızdan sakın vazgeçmeyin. Hakem heyetine gittiğinizde kaybetme şansınız yok. Sadece zaman geçer para iadesi alana kadar. Vatan kendisi ürün değişimi yapmıyor. Distribütöre atıyor topu. Distribütör de önce siz istemesenizde servise yollayıp ürünü tamir yoluna gidip size kabul ettirme yolunu deniyor. Size açacağınız davada bir dayanak noktası tavsiye edeyim.

    Birincisi 6502 nolu tüketicinin korunması kanununun 10. maddesi 1.paragrafında geçen " Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. " Zaten vatan ürünün tamir edildiğini söyleyerek ayıplı olduğunu kabul ediyor. Dediğim gibi şikayetçi olursanız aleyhinize sonuçlanma şansı yok.

    Bir de aklınızda olsun sizdeki süreleri bilemiyorum ama serviste 10 iş gününde çözemez iseler mağduriyet yaşamayın diye geçici muadil ürün vermek zorundalar, 20 iş gününde sorununuzu çözemez iseler yeni ürün isteme, para iadesi veya ürün artık kusurlu bir ürün olduğundan kusur oranında indirim talep etme hakkınız var. Ve firmanın bunlardan birini kabul etme zorunluluğu var. Yani kanunda da bahsettiğiniz konuda ürün değer kaybı yaşandığı kabul edilmiş. Sıfır ürün istemekte sonuna kadar haklısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theory of a dead man

    Hocam hakkınızdan sakın vazgeçmeyin. Hakem heyetine gittiğinizde kaybetme şansınız yok. Sadece zaman geçer para iadesi alana kadar. Vatan kendisi ürün değişimi yapmıyor. Distribütöre atıyor topu. Distribütör de önce siz istemesenizde servise yollayıp ürünü tamir yoluna gidip size kabul ettirme yolunu deniyor. Size açacağınız davada bir dayanak noktası tavsiye edeyim.

    Birincisi 6502 nolu tüketicinin korunması kanununun 10. maddesi 1.paragrafında geçen " Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. " Zaten vatan ürünün tamir edildiğini söyleyerek ayıplı olduğunu kabul ediyor. Dediğim gibi şikayetçi olursanız aleyhinize sonuçlanma şansı yok.

    Bir de aklınızda olsun sizdeki süreleri bilemiyorum ama serviste 10 iş gününde çözemez iseler mağduriyet yaşamayın diye geçici muadil ürün vermek zorundalar, 20 iş gününde sorununuzu çözemez iseler yeni ürün isteme, para iadesi veya ürün artık kusurlu bir ürün olduğundan kusur oranında indirim talep etme hakkınız var. Ve firmanın bunlardan birini kabul etme zorunluluğu var. Yani kanunda da bahsettiğiniz konuda ürün değer kaybı yaşandığı kabul edilmiş. Sıfır ürün istemekte sonuna kadar haklısınız.



    sonunda beni anlayan biri çıktı teşekkürler dostum tüketici mahkmesine gittim rapor tutturdum raporda işlemci kilidi hatası nedeniyle diye yazıyor. yeni anakart aldım inventustan bu anakartıda iade edip paramı alacağım...
    vatan pişmanlıktır...




  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    niye kabul edicem? para kolay kazanılmıyor sıfır ürün alınıpta tamir gören ürününü kim kullanmak ister sen istersin galiba ben istemiyorum ayıplı ürün yenisiyle değiltirlmesi gerekiyor sıfır aldığım hd bozuk çıktı ve yensiyle değiştirildi olması gereken bu madem tamir edildi tekrar bozulmayacağının garantisi varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agcan99 -- 3 Şubat 2017; 12:27:18 >
  • agcan99 kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadaş sigorta mı yaptırdı kendine... Benim demek istediğim bu.
    Herşeyin bir karşılığı var. Elinle alıyorsun, montajını gerçekleştirirken bozuyorsun, sonra da firma ödüyor. Şimdi bunun olabilmesi için senin sigortan olmalı, çünkü zira sana verilen tüketici koruması ürün paketinden çıkana kadarki zaman dilimini kapsıyor. Bunu forumda konuştuk, yetkili şahsiyeti 6502 kanundan alıntı yaptı.
    Nasıl bunun güvencesini almış olabiliyorsunuz ben bilgisayarımı birleştirirken hatamı üretici karşılamıyorsa... Ben de isterim yani, öyle birşey oluyorduysa. Değişmek istediğimde ilk fırsatta bozayım; düşürüp kırdığınızda da değişim isteyebiliyor musunuz elinizdeki hurdaya karşılık... Nerede kullanıcının rolü ve sorumluluğunu teyit etmelerini bekliyoruz?
  • Siz iade etmek istiyorum direkt deseydiniz keşke. ozaman alırlardı geri iadesini. Ardından da tekrar istediğiniz ürünü alırdınız.

    Diğer türlü işte başınıza gelen olay gibi insanları kandırmaya çalışıyorlar..
  • agcan99 kullanıcısına yanıt
    Son derece katılıyorum. Arkadaşımızın sadece o noktada bir yanlışı olmuş. Dişini sıkıp servise başvuracaktı o sırada daha hiç kullanmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 3 Şubat 2017; 14:30:58 >
  • InvisibleLord kullanıcısına yanıt
    Avukat Masraf? para iadesi 4 ve 5 ay mı sürüyor utanç şey bu adam çok yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deafs -- 3 Şubat 2017; 14:32:34 >
  • Vatan Bilgisayar hep arıza hep sorun cıkıyor insanlar iyi bakmıyor para koku hasta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Hocam arkadaş sigorta mı yaptırdı kendine... Benim demek istediğim bu.
    Herşeyin bir karşılığı var. Elinle alıyorsun, montajını gerçekleştirirken bozuyorsun, sonra da firma ödüyor. Şimdi bunun olabilmesi için senin sigortan olmalı, çünkü zira sana verilen tüketici koruması ürün paketinden çıkana kadarki zaman dilimini kapsıyor. Bunu forumda konuştuk, yetkili şahsiyeti 6502 kanundan alıntı yaptı.
    Nasıl bunun güvencesini almış olabiliyorsunuz ben bilgisayarımı birleştirirken hatamı üretici karşılamıyorsa... Ben de isterim yani, öyle birşey oluyorduysa. Değişmek istediğimde ilk fırsatta bozayım; düşürüp kırdığınızda da değişim isteyebiliyor musunuz elinizdeki hurdaya karşılık... Nerede kullanıcının rolü ve sorumluluğunu teyit etmelerini bekliyoruz?

    senin anlamadığın konu şu dostum ürünü ben bozmadım! İŞLEMCİ KİLiDİ HATALI... sorun pinlerin yamulması değil İŞLEMCİ KİLİDİNDE...
    konuyu açtığımdan beri mualefetsin vatan bilgisayarın sahibimisin anlamadım neyse... para kolay kazanılmıyor arkadaşın dediği gibi sen alırsın kabul edersin beni bağlamaz ben baba parası yemiyorum emeğimle çalışıp kazanıyorum kazandığım paramında çöp olmaması için uğraşıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magimda -- 3 Şubat 2017; 14:38:24 >




  • Magimda kullanıcısına yanıt
    Pinlerde hata yoktu siz takmadan önce. Şimdi bu hata giderildi ama anakartı istemiyorsunuz. 15 gün cayma hakkınız ile tüketiciyi ayıplı maldan koruma hakkınızın birbirinden farkını vurgulamaya çalışıyorum. Açmadığınız takdirde iade edebilirsiniz, onda da yerinde görerek almadığınız takdirde. Bu şekilde olay çıkarmanız sizi olduğunuzdan daha da suçlu gösterir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Pinlerde hata yoktu siz takmadan önce. Şimdi bu hata giderildi ama anakartı istemiyorsunuz. 15 gün cayma hakkınız ile tüketiciyi ayıplı maldan koruma hakkınızın birbirinden farkını vurgulamaya çalışıyorum. Açmadığınız takdirde iade edebilirsiniz, onda da yerinde görerek almadığınız takdirde. Bu şekilde olay çıkarmanız sizi olduğunuzdan daha da suçlu gösterir.

    pinlerde hata yoktu tabiki hata pinlerde değil kilitte pinlerin yamulmasına sebep ben değil hatalı üretilmiş olan kilitte... pinler düzeltilmiş fakat işlemci kilidi hala kapanmıyor işlemciyi koyup yine kapatmaya çalışssam yine yamulacak... hala kullanamıyorum anakartı... senın anlaman kıt dostum kusura bakma sen git başka konulardaki insanları sinir strese sok benim açtığım konularadan uzak dur en iyisi...




  • Magimda kullanıcısına yanıt
    Alın işte! Derdinizi iyi ifâde edemediğinizden asıl sorun çözümsüz kaldı. Yine servise başvuracaksınız. Soket değişimini yapabilirler ama kendinizi hazırlayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Alın işte! Derdinizi iyi ifâde edemediğinizden asıl sorun çözümsüz kaldı. Yine servise başvuracaksınız. Soket değişimini yapabilirler ama kendinizi hazırlayın.

    daha nasıl ifade edecek?
  • agcan99 kullanıcısına yanıt
    Hocam, görevini yapan bir insan var sonuçta, çoktan seçmeli şartlı şurtlu şeyler yazıp sonuç bekleyemezsin. Karşında teknisyen var. Adamın yapabileceği değişim değil, bozuk demiş arkadaşımız o da tamir etmiş. Halbuki denmesi gereken - hiç pinleri eğip bükmeden daha - o mekanizma bozuk demesiydi. Olayın ne kadar yokuş olduğunun bilahare farkındayım, biraz sabrınızı sınayacak bir durum elbette ancak bozuk ürün teslim alınıp, 'teknisyenin gözünde' çalışır ürün teslim edildikten sonra kendisini olumlu rapor edebildikten sonra sorun kalmıyor. Bir işi bile çözmüş olsa o aradan çıkarıyor kendisini anlayacağınız. Arkadaşımız bunlar daha olmaksızın, anakartın yegâne sorunu mekanizmayken bunu dile getirecekti diyorum. İşte o zaman başka olasılıkların haricinde 'mazeretsiz' tek yapılacak iş soketin kendisi olurdu.
    Siz ne kadar kızarsanız kızın, tek müşteri siz değilsiniz o çalışanın zamanının tamamını tahakküm altına alacak, o nedenle makul yaklaşılmasını önerdim baştan beri. İşi yokuşa sürerken kendinizi çıkmaza düşürüyorsunuz, çünkü olay öyle maalesef hayallerdeki gibi işlemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 4 Şubat 2017; 23:34:6 >




  • agcan99 kullanıcısına yanıt
    Hocam mazeret veriyorsunuz adamlara. İyi niyet beklemeyin, profesyönel çalışıyor onlar.
  • Gecmis olsun hocam, cok oldu benimde basimdan gecti, usb portu arizaliydi servise verdim, calisiyor diye geri gonderdiler, gittim servise kurduttum anakarti actik yazici getirttim calismadi, garantiye yolluycaz falan dediler, hayir dedim. Anakartta gigabyte x38 dq6... ulasabildigim en yuksek elemana ulastim. Onlara belli bir zaman ve is kaybi yasattiktan sonra parami geri iade etmenin daha mantikli olduguna karar verdiler sanirm, parami aldim.



    Vatanda benzer seyler cok yasaniyor. Simdi sen o anakarti alma yenisini versinler diyelim tamam, senin eski anakarti da bir garibana (zamaninda ben gibi) verecekler...



    Vatan sever arkadasin dedigi gibi yaparsan, vatani sevindirirsin. Hakkini ara... Sen bozuk urun icin odeme yapmadin, dunyanin her yerinde kosulsuz 14 gun icerisinde urunun sorunsuz olmasi kaydiyla iade ve degisim hakki var normalde bizde var/yok. Tamam tamir gormus urunu senden geri alirmiydi vatan, kosulsuz 14gun icinde iade hakkin olsa? Sen niye vatandan geri alacaksin ki simdi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun, kesinlikle yasal yollara başvurun, tüketici mahkemeleri bu tür konularda genellikle alıcının yanında, işin içinde olan biri olarak söylüyorum, sattıkları Mac'in sorunlu olmasından ve geri almadıklarından dolayı Vatan ve Apple'la davalı müvekkilimiz bile var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myalperen -- 5 Şubat 2017; 0:18:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.