Şimdi Ara

Vatandan birşey alırken mikroskopla gidin iyice inceleyin sonra evinize götürün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • vatandan CASPER CN-VTI2310A notebook aldım arkadaşlar almaz olaydım. casper a alerjim var normalde ama sırf ekran kartının güzelliğine kandık hayatımızda bir ilki gerçekleştirelim dedik vatan+casper ortaklığıyla pişman ettiler. alırken sağına soluna iyice bakarak aldık bir sorunla karşılaşmayalım diye. herşey yerli yerinde görünüyordu aldık eve gittik. kutudan çıkardım bilgisayarı hevesle. biraz dikkatli incelediğimde yukarı yön tuşunun tırnaklarının kırık olduğunu farkettim. tuşları tek tek kontrol mü etmem lazımdı yani . sonra müşteri hizmetlerine götürdük onlarda servise gönderdiler. sonra bir mesaj geldi cebinizin kenarına 65 $ sıkışmış onu alalım dediler. itiraz ettik. hem ayıplı ürün veriyorsunuz hemde 65$ istiyorsunuz. ardından aradılar 25$+KDV ye düşürdük borcunuzu. birde bunu lütuf yapmış gibi anlatıyor arayan eleman.
    artık ne vatan ne casper... yanlarına yaklaşmam. 3 hafta oldu daha bilgisayarın yüzünü göremedik sağolsunlar...







  • Hocam öyle saçmalık mı olur daha ilk kutudan çıktığında böyle bir problem var ise bırak tamir etmeyi cihazı değiştirmeleri gerekir Vatan bilgisayarada helal olsun yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master35

    Hocam öyle saçmalık mı olur daha ilk kutudan çıktığında böyle bir problem var ise bırak tamir etmeyi cihazı değiştirmeleri gerekir Vatan bilgisayarada helal olsun yani


    değiştirme veya para iadesi falan istemedim bile. adamlar sen kırmış olabilirsin diyor. cevabın inceliğine bakar mısınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isoterk -- 13 Mayıs 2011; 18:46:20 >
  • hocam çok geçmiş olsun gerçekten kargo ile gelen ürünleri iyice açıp kontrol etceksin her yerini gerekirse bilgisayarı çalıştıracaksın eğer bir sorun varsa teslim imzası atmıcan!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsym114

    geçmiş olsun abii ....harbiden saçmalamışlar ama artık normal geliyo herkese banada her tülü yanlışık onlarda mesela bi ürün alıcam bende ordan bi model var acer heryerde aynı model 1GB ekran kartı onlarda 2GB aradık eleman da cevaplayamadı bekliyoruz saçma bi şekilde .

    iki ürün arasındaki fark ?

    http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5742g-5463g50mnkk-as5742g(siyah)core-i5-460m-2.53ghz-3gb-500gb-dvdrw-15.6-2048mb-gt420m-cam-w7pr/productdetails.aspx?I_ID=48229



    http://pcdepo.com/laptop-acer-as5742g-5463g50mnkk-ci5-460m-3gb-500gb-15-6-urun5148.html


    firma için üretilen ürünler oluyor onlardan olabilir belki..

    bu ürünü alacağına ekran kartı gt540 veya hd5650 olan bir ürün almanı tavsiye ederim...bunun gibi mesela. ısınma sorunu falan var mı araştırmak lazım yalnız... tabi vatandan alacaksan en ince ayrıntısına kadar incele...mümkünse alma...

    http://www.vatanbilgisayar.com/packard-bell-ts11hr-403tk-ts11-core-i3-2310m-2.1-ghz-4gb-ddr3-500gb-dvdrw-15.6-1024mb-gt540m-cam-w7bas/productdetails.aspx?I_ID=53806




  • Doğrusu yazdıklarınızda bir gariplik var..Yada eksik bilgi veriyorsunuz...Sen kırdın ne demek ? Almıyorum...İade ediyorum....Deyince bile NEDEN ? diye sormuyorlar...Vatan Avcılardan Bir yıl önce EPSON yazıcı aldım..Hiç kullanmadan bir hafta sonra iade ettim..NEDEN diye sormadılar.. Başka bir olay...Altı ay kadar önce yine bir uydu alıcısı receiver satın aldım..Eve getirip 10 gün kullandım..Şak diye bozuldu.. Yayın falan hiç bir şey yok...Kablo dedim, bizim uydu anten kuranları çağırdım..Abi makina bozuk dediler..Alıp Vatana götürdüm...Derdimi anlatıp İade ettim..Bir hafta sonra gidip başka bir receiver satın aldım..Problemsiz 6 aydır kullanıyorum.. saygılarımla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Doğrusu yazdıklarınızda bir gariplik var..Yada eksik bilgi veriyorsunuz...Sen kırdın ne demek ? Almıyorum...İade ediyorum....Deyince bile NEDEN ? diye sormuyorlar...Vatan Avcılardan Bir yıl önce EPSON yazıcı aldım..Hiç kullanmadan bir hafta sonra iade ettim..NEDEN diye sormadılar.. Başka bir olay...Altı ay kadar önce yine bir uydu alıcısı receiver satın aldım..Eve getirip 10 gün kullandım..Şak diye bozuldu.. Yayın falan hiç bir şey yok...Kablo dedim, bizim uydu anten kuranları çağırdım..Abi makina bozuk dediler..Alıp Vatana götürdüm...Derdimi anlatıp İade ettim..Bir hafta sonra gidip başka bir receiver satın aldım..Problemsiz 6 aydır kullanıyorum.. saygılarımla..


    Ürün memnuniyetsizliği değil ki durum... Teslim alırken farkedemediğimiz eve ulaşınca farkettiğimiz bir problemin siz yapmış olabilirsiniz diyerek parayla halledilmeye çalışılması.. ikisi farklı durumlar... bende anakart aldım vatandan işimi görmeyince gidip yenisiyle değiştirdim...bunda problem yok zaten.. mesele ayıplı ürün meselesi.. daha önce güvenim vardı vatana ama bu olayda yüzüstü bıraktı... 10 larca defa alışveriş yapmışlığım var vatandan...




  • en sonunda pes ettik parasını verelim dedik. hala bilgisayarı buna rağmen alamadık. yazık ya 1 aydan fazla süredir uğraştırıyorlar. lanet olsun...
  • vatandan alacağınıza casperstoreden alın arkadaşlar.
  • vatan bilgisayar yetkilisinin şikayetvar.com da yapmış olduğum şikayete verdiği cevap...ne anlatmaya çalışmış sizce...

    31 Mayıs 2011, 08:44:44
    Bilindiği üzere garanti verme işlevi ithalatçı- imalatçı/üretici sorumluluğundadır.
    Ve garanti veren firma bilgisi de Garanti Belgesinde yer almaktadır.

    Şu hususu önemle ve bilhassa belirtmek isteriz ki; VATAN BİLGİSAYAR Sanayi ve Ticaret A.Ş. satıcı olup, YETKİLİ TEKNİK SERVİS değildir.

    Tüketicilerin seçimlik haklarını kullanmaları için oluşması gereken koşullar vardır, öncelikle ürünlerin belirtilen sürelerde AYIPLI olduğunun ortaya çıkması lazım gelmektedir. Dolayısıyla öncelikle ürünün ayıplı olduğunun yetkili servis raporu ile tespit edilmesi gerekmektedir.

    VATAN BİLGİSAYAR Sanayi ve Ticaret A.Ş. satıcı olduğunu ve YETKİLİ TEKNİK SERVİS olmadığını tekrar hatırlatmak isteriz.

    Tüketicilerin ürünle ilgili şikâyetleri var ise, ürünün yetkili servisi tarafından muayene edilmesi ve durumun rapor ile tespit edilmesi gerekmektedir.


    Saygılarımızla
    N. GÖKBAKAN
    Müşteri Yasal İlişkiler Müd
    ürü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isoterk -- 31 Mayıs 2011; 16:49:29 >




  • İyide Casper ile ne alakası var. Olay Vatan Computerin terbiyesizliği...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.