uzun süredir hattımızda sorun var. kaç kez arıza kaydı bıraktım kaç kez müdürlüğe gittim hatta yazılı dilekçe verdim sorun çözülmedi.
8 mbit adsl kullanıyorduk. Test ettiler vdsl e geçirelim sizi hattınız 16 destekliyor dediler tamam dedik geçtik.
ilk başlarda sorun yoktu sonradan sorunlar çıkmaya başladı. müşteriler hep şikayetciydi. en son 8 mb adsl e yeni hat çektirdim diğer hattı kullanmıyorum.
Aylardır sorun yaşadık. Şuan kullanmıyorum da fatura gelmeye devam ediyor. İptal ettirip toplu borç çıkartırıp tutara itiraz etmeyi düşünüyorum.
Sonuçta beni onlar test edip geçirdi sonradan da bu hizmeti veremediler. Beni zarara uğrattılar. İptal ettirmek istediğimde modem parasını da istiyorlar!
Sonuç olarak şikayet edicem. Sözleşmede ne yazarsa yazsın!