ankastre ölçüm yapıldı hiç ? |
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (193. sayfa)



-
-
Oturduğumuz yer bina değil müstakil ev direkten direkt olarak modeme geliyor kablo hocam tt yapar mı diyorsunuz?Geçen geldiler direkteki kutuyu yenilediler ama aynı sorun devam ediyor maalesef.Ne demem gerekiyor ttye acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kutudan eve gelen kabloyu maddi olarak zorlamazsa kaliteli cat6 kabloyla yenileyin.Kablonun çakıldığı reglet kutusunu da yenileyin. Şu bantlı olan ek kısım ev içi prizde mi yoksa reglet kutusunda mı? Kablonuzun reglete iyi çakılıp çakılmadığını kontrol edin, burada bantlı ek varsa onu yak 1 le değiştirin. İlk bunu deneyin olmazsa direktenten yeni kablo çektirin.
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O bantı söküp yak 1 tak dene verim alırsan boşuna masraf yapma, eğer sorun devam ederse kabloyu türk telekom'a başvur onların değiştirmesi gerekir(ücretli olacaktır). Ekden sonraki dsl kablosunun resmini de atarmısın.
-
Arkadaşlar merhaba hat değerlerimin iyileşmesi için reglet kutusundan modeme kadar ek olmadan yaklaşık 30 metre kablo çekmeyi düşünüyorum. Bir ucu reglet kutusuna çakılacak diğer ucu rj11 ile modeme.. Yalnız kablonun 5 yada 6 metrelik kısmı dış etkenlere maruz kalacak (yağmur kar rüzgar güneş vs).. Bunun için hangi kabloyu kullanılmalı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dış ortam cat6 23awg olandan alman yeterli.
-
Sorun kablodan. Sana gelen kabloda daha az ek var demek ki. Bir bakır kabloda ne kadar çok ek varsa, mesafe ne kadar artarsa sinyal o kadar zayıflar. Bu yüzden ücretini ödeyip yeni, sağlam kablo çektirmek en mantıklı şey olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ek sayısı olarak aynı ama sanırsam ek bağlamadan kaynaklı da olabilir.Splitter ile modeme bağlıydı dsl kablosu onların spliter çıkarıp direkt takmalarını söyledim,kopma oranı azaldı.Kabloyu ben nerden nasıl alabiliiirim cat kablodan mı bahsediyorsunuz?Bağlama işini tt yapar mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bağlama işini ücretiyle yaparlar. Sonuçta direğe çıkma yetkisi onlardan başka kimsede yok. Kopma herşeyden çıkabilir hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Merhaba, bizden hizmet alıyorsanız yaşadığınız sorunu test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Uzmanımız ve network ekipleri kontrol ederek bilgi verecektir 🙏 -
Download kısmında snr düşük. Hızını düşürüp snr yi yükselt. Data rate ile max rate çok yakın. Snr yi 10 yapıp oyunda dene. Oyun oynarken başka cihazlar bağlıysa internetini bölüştür. Önceliğin hangi cihaz ise ona en yüksek değeri ver. Hız ayarından tek tek deneyerek en stabil bağlantıyı yakaladığında sabitle. Oyun ya da ip tv kullanırken bağlantını kabloludan yana kullanırsan daha iyi olur. Oyun ve iptv tüm iss lerde problem galiba. Jitter değerlerin nasıl yüksekse kablonda sorun olabilir. Crc hatası da snr kaynaklı olabilir. Bunları bi dene sonuç alamazsan iss destek kaydı aç.
-
Merhabalar birşey sormak istiyorum konu açmadım ama yetililer açarsa güzel birşey olabilir ben sürekli aldığım modemleri kontrol ediyorum bunun için sahte DSL nasıl yapabilirim DSL ışığını yakmak yani kontrol için nasıl birşey yapabilirim yardımcı olabilir misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, DSL ışığı ile ilgili sorun yaşamanız halinde mevcut abonemizseniz oim üzerinden kayıt açmanızı öneririm. -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venain -- 30 Ocak 2023; 9:5:56 > -
Modemden kendin yapabiliyorsan hızını düşürüp snr yi artırıp dene. Kendin yapamazsan iss ne söyle onlar düşürsün. Sonuç alamazsan tekrar iss ile görüş.
-
Merhaba, İsim soy isim ve irtibat numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz? Konu hakkında size yardımcı olmak isteriz. -
-
Arkadaşlar merhaba, benim bir sorum var ve bunun için yeni konu açmak istemedim.
Yaklaşık bir senedir VDSL olarak 100 mbit internet kullanıyoruz. ISS: Türk Telekom, aldığımız reel hız da 90-95 mbit civarıydı.
Son 4 gündür yağmurların başlaması ile internette kopmalar ve ping değerlerinde yükselme başladı. Şikayet kaydı oluşturdum ve bunun üzerine santralden çözüm olarak hızımızı düşürdüler.
Bulunduğumuz bölgedeki altyapı eski olduğu için, yağmurlu havalarda bu tarz sorunlar oluşabiliyormuş, ancak ben bunun hızla olan ilgisini anlayamadım. Hız düşürünce çevre şartlarının önüne mi geçiliyor? Zaten 1 senedir de 100 mbit paketi sorunsuz kullanıyorduk.
İlerleyen zamanlarda durumu takip edip, tekrardan eski hızımızı geri vereceklermiş. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu durumun takibini nasıl yapmalıyız? Sonuç olarak hız düşürüldüğü halde hala 100 mbit paket ücreti ödemeye devam edeceğiz, o yüzden belli periyotlarla arayıp bilgi almaya devam mı etmeliyim? Bu arada santralden ilgilenen arkadaş kendisine beni aradığı numaradan da ulaşabileceğimi söyledi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X