Bina da başka kullananlar da aynı sorun var mı? Yoksa iss bazlı olabilir. Tekrar destek kaydı aç; düzelmiyorsa iss değiştirip bakmak lazım. |
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (216. sayfa)
-
-
Sayın Türknet; Realmoby arkadaşımız belirli saatte hız ve snr düşüklüğü yaşadığını ifade etmiş. Dikkatinize sunarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, müşterimiz destek kaydı oluşturmuş. İlgili ekipler kontrolleri tamamlayıp kendisi ile iletişime geçecektir. -
Müstakil bina hocam, bizden başka interneti kullanan yok.
Sabah baktığımda değerler normale dönmüştü ama şu anda yeniden baktığımda mevcut hız 35mbps olmasına rağmen maksimum hız 32mbps değerlerine düşmüş.
Belli bir süre sıkıntısız kullanıyorum ancak bir anda değerlerin düşmesinden dolayı hız düşüklüğü ve ara ara kopmalar yaşıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realmoby -- 17 Ocak 2024; 11:8:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Farklı modemle deneme imkanı varsa denemek lazım, bir de modemi farklı bir prize yalnız modem olacak şekilde takıp kontrol edin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın farklı bir modemle deneyeceğim hocam, teşekkürler bu arada ilginiz alakanız için.
Dün sabahtan akşam 9'a kadar modem değerleri olması gerektiği gibi -maksimum hız değeri 69mbps, mevcut hız 35mbps- idi.
Bundan dolayı bina içi tesisat kaynaklı bir problem olmadığını düşünmekteyim.
Destek kaydı hala açık durumda ama herhangi bir güncelleme yok, problem de devam etmekte.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realmoby -- 17 Ocak 2024; 23:11:43 > -
Merhaba, kayıt numaranızı paylaşır mısınız? -
Destek Numarası: 71456459
Önce pinge müdahale edemiyoruz diye konuyla alakasız kopyala-yapıştır bir mesaj gelmiş bir de benden sorununuz çözüldü mü diye onay istiyorsunuz.
Destek kaydında ping ile ilgili bir ibare bile yok.
Sorunumun ping olmadığını, SNR Margin değerinin düşmesini ve buna bağlı olarak modem hız değerlerinde kayıp yaşadığımı belirtiyorum, anlık modem değerlerimi paylaşıyorum.
Türknet üzerinden hız testi yapmam isteniyor.
İki günde bir gram ilerleme kaydedemedik.
Bana deseniz ki dışarıya gelen bağlantıda bir kayıp yok, sorun iç tesisat kaynaklı ona göre gerekli tadilatı kendim yapacağım ama o da yapılmış değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realmoby -- 18 Ocak 2024; 13:48:40 > -
Aynen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TurkNet hız testi üzerinden 15 dk arayla üç adet test yapmanızı rica ederim, test sonuçlarını aktif kaydınızın içine ekleyebilirsiniz. -
slm
turknet kullanıyorum .bu degerlerde oyunlarda sıkıntı olurmu?
-
-
-
Şu an hattınız limitte çalışıyor eğer kopma ve stabilize sorunları olması durumunda hızınızı 50 mpbs"e sabitlemeniz mantıklı olacaktır. Fazla hız bakırlarda desteklememesi durumunda kopma sorununa sebebiyet veriyor en kötüsü ise crc hataları fazla olur.
-
-
Hattı sonuna kadar kullanıyor; max. ve mevcut hız aynı. 50 lilik pakete geçseniz daha iyi olur.
-
Hmm anladım. Cevabınız için teşekkürler.
Fakat geçmiş hız testleri sonuçlarına baktım da 11 Ocak tarihinde birer saat arayla 71.6/14.4 ve 71.8/14.4 imiş 18 Ocak tarihinde ise 58.7/14.3 ve 58.2/14.4 imiş.
Yani bu modemdeki Max hız ve mevcut hız değişken sürekli. Şu anda Max 62 mevcut 56 mesela.
Birkaç kere de şöyle şeylere denk geldim mevcut hız 64.. Max hız 58..
Yani o anki hızın max hızdan daha fazla olduğu gibi.
Bu dengesizlik yüzünden bir ara teknik servis gelmiş ve bina girişindeki kutuda oksitlenme vardı onu değiştirdim demiş gelen eleman.
Bu arada adresten kontrolde tüm servis sağlayıcılarında max alınabilecek hız olarak VDSL ve 78-83 Mbps görünüyor alt yapı sorgularında.
Özetle şu anda alınan hız önceden kullanılandan fark edilir şekilde daha düşük ve sürekli değişkenlik gösteriyor.
Şu anda da bu şekilde değerler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettaL -- 29 Ocak 2024; 3:12:30 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bende de 2 defa hız kendiliğinden düşmüştü. Birinde adaptör, birinde kablo ucu jak değiştirince düzeldi.
Oksitlenme kablo ucunda da olabilir, reglette de. Değiştikten sonra sorun devam ediyorsa, tekrar destek kaydı açın. Mevcut hızın max. hızın altında olması daha sağlıklı, stabilite bakımından. Belki kapasite sorunu varsa hız düşümü olmuş olabilir, belki geçiçi birşeydir, çalışma filan da olabilir. Sonuç alamazsanız tarifeyi 50 ye aldırın, boşuna fazladan ödemeye gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dostlar bu nasıl? en fazla 16 alırsın deyip duruyorlar bana. O kadar kötü mü değerler? 75 mbite kadar internet var aldığım 14 falan o da maksimum yani.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X