Şimdi Ara

Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce SEG ve 43 inch VESTEL deneyiminden memnun kaldığım için çok da araştırmadan 13.04.2018 tarihinde EVKUR'dan Vestel 50UD8400 LED TV aldım.

    Önceleri çok az kullandığım TV’yi yoğun olarak kullanmaya başladığımda renkleri ile ilgili sorun olduğunu fark ettim. Farklı konumlardan baktığımda TV’nin renklerinde bir değişim olduğunu, belirli bir açıdan sonra tamamen solduğunu ve görüntü kalitesinin bozulduğunu fark ettim.
    Renkler ilgili durumhttps://forum.donanimhaber.com/gt-gt-gt-vestel-uretmis-oldugu-urunun-arkasinda-durmuyor--127460804 bu postta belirtilen ile benzer. Ben de foto koydum.

    Temmuz ayında yetkili servise başvurdum. Servis elemanları eve gelip görüntü kaydı yaptı ve fabrikaya gönderdi. Fabrikadan cihazın bu durumunun normal olduğu yönünde cevap geldi. Aslında 178 derece izleme açısı olduğu belirtildiği ve renk değişimi olacağı belirtilmediği için bu durumu kabullenmem ancak uğraşmak istemeyip sineye çekmeye karar verdim. Daha sonra bu durumun benzer panel kullanılan pek çok modelde olduğunu tespit ettim.

    Geçen süre içerisinde cihazın sesinde de bozulmalar olduğunu tespit ettim. Konu ile ilgili olarak Ocak 2019 da yetkili servise başvurdum. Servis elemanları sorunu tespit etti ve çözüm olarak hoparlör değişimi önerdiler. Bir hafta sonra evde değişim yapıldı ancak soruna çözüm olmadı. Cihazı atölyeye götürdüler. 31 Ocak 2019 günü sorunun çözüldüğü SMS ile belirtildi. Cihaz 02 Şubat 2019 eve getirildi. Denediğimde sorunun çözülmemiş olduğunu gördüm.

    Vestel firması her iki sorunu da hata olarak kabul etmiyor, bu durumların cihazın normal durumu olduğunu belirtiyor. Görsel ve işitsel iletişim amaçlı kullanılan televizyon gibi bir üründe hem görüntü hem de ses kalitesinin piyasadaki emsallerinden çok bariz kötü olması kabul edilebilecek bir durum değil.

    Vestel'in mağduriyetimi gidereceğinden ümit kestim ve yeni TV arayışına girdim. Ancak hakkımı yasal olarak sonuna kadar arayacağım. Sorunun Vestel tarafından çözülmesini ve memnun bir Vestel müşterisi olarak kalmayı tercih ederdim. Vestel ürünleri her konuda beni memnun etmese de yerli olması ve müşteri hizmetlerinin kalitesi nedeniyle etrafımdan gelen olumsuz girdilere rağmen önerdiğim bir markaydı. Bu noktadan sonra içim rahat şekilde başkasına önerebileceğimi sanmıyorum.

    Vestel 4K TV ile 11 yıllık TVyi yan yana koyup resim çektim.

    Teknik servisler ile yaşadığım temel sorun teknik olmamaları. Teknik servis bölümünün teknik açıklamaları abartmıyorum: "Bizim teknisyen videoya bakmış renkler normalmiş". "Bizim teknisyen kral tvyi açmış son ses dinlemiş ses normal". Bu teknik incelemeleri aşırı teknik bulduğumu da son not olarak ekleyeyim. Görüntü ve ses kalitesi teknik olarak ölçülebilir değerlerdir.
    Eve gelen teknisyen arkadaşlara ses testi için youtube dan test videolarını bile bulmak bana düşüyor.

    Bu yazıyı markayı kötüleme açısından yapmıyorum. Nasıl memnun olduğum konuları dile getiriyorsam memnun olmadığım durum için de konu aynı. Amacım TV almak isteyenlere çok takip edildiğini bildiğim bu platformdan görüşlerimi aktarmak.

    Kalın sağlıcakla.

    Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.
    Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.
    Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.


    @https://forum.donanimhaber.com/gt-gt-gt-vestel-uretmis-oldugu-urunun-arkasinda-durmuyor--127460804[/link]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirerkan -- 6 Şubat 2019; 9:10:18 >







  • Hukiki yolları sonuna kadar kullanmanızı tavsiye ediyorum.
    inşallah kazanırsınız.
  • Tüketici Hakem Heyetine Şubat 2019 ayında başvurdum.
    Temmuz 2019 ayı başında bilirkişi geldi.
    Hem ses hem de görüntü de sorun olduğunu tespit etti.
    Kurul kararını bekliyorum.
  • Vestel 8 serisi,3 bin tl civarı bir tv,fazla birşey beklememek gerekir,ancak farklı açılardan bakınca zaten değişim olur
    En pahalı tv ler bunlar

    Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.
    Vestel 4K LED TV Hem görüntü hem Ses sorunlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalyalı. -- 19 Temmuz 2019; 18:32:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nihayet Tüketici Hakem Heyeti kararını verdi. Bilirkişi cihazın hem ses hem de görüntü açısından sorunlu olduğunu tespit ettiği için ücret iadesine karar verildi. Bu noktadan sonra Vestel iletişime geçerek cihazı servise teslim etmemi istedi. Aynı gün ücreti iade ettiler. Tek sorun kendilerine lazım olan belgeleri önceden imzalamamı istediler. Yani paramı almadan paramı aldım şeklinde belge imzalamadım. Onlarda parayı servise gönderdiler onlardan elden alıp belgeleri imzaladım.
    Hikaye mutlu sonla bitti yani.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.