Şimdi Ara

Vestel 65FA8500 Genel Konu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
4
Favori
9.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnspnky

    Digiturk'le eskiden uyumluydu sonra kartlar değişince uyum gitti... Şuanda digiturk kullanabiliyor musunuz bu şekilde..



    bence bu konuyu vestele sor ben digiturk kullanamıyorum diye sonuçta uyumlu olduğunu taahüd ediyor ben kullamıyorum digiturk goldmaster full hd uydu alıcım vardı onu bu tv aldıktan sonra takma gereğinde bulunmadım.
  • Digiturk olmuyormuş, D-Smart oluyor...
  • Arkadaşlar gerçekten bu tv ile futbol maçlarını görüntü kayması olmadan izleyebiliyor musunuz?
    Görüntünün berbatlığından sinirlerim gerilmeye başladı yada ben mi sadece bu televizyondan çok şey bekliyorum. Servis çağırmayı erteledim aslında ama bilemiyorum, anlayamıyorum bazı kanallarda netlik çok iyi bazılarında ise görüntü kayması hat safhada. Hiç görüntü kayması olmuyor mu gerçekten sizin televizyonlarınızda arkadaşlar? Ayrıca kırmızı renklerde patlamada mı yok kullanmış olduğunuz televizyonlarda? Örnek veriyorum yüzler yaklaşınca çok fazla ekran kayması oluyor gözle görülür ve rahatsızlık verici bir ekran kayması. Offffff.
    Bir arkadaş ile TV'yi almadan önce benimle telefonda görüşmüştü ona tvden bahsetmiştim 65 inç için ekranın yetersiz olduğunu söylemiştim, gerçektende yetmiyor. Televizyonu yerinde görün test edin öyle alın demiştim. Ben almanızı tavsiye etmiyorum demiştim. Öyle moralim bozuk ki anlatamam ya. :-( bu kadar kayma digitürk kullanırken yoktu şimdi nasıl olur yav. Anlamış değilim. oooof ya offf. İyikide alma demişim, ciddiyim.
    Ben arkadaşlar aldığım için gerçekten pişmanım bir kanalın görüntüsü bir kanalı tutmaz mı yav? Bakalım önümüzdeki hafta yine büyük ihtimalle servisi arayamayacağmı. Ondan sonrada zaten yıllık izne çıkıyorum. Eğer bu forumu hala takipteyseniz bu tvyi iyiki almamışsınız.
    Umarım sorunum servis tarafından çözülür. Umarım genel bir sorun değildir. Bakalım neler olacak göreceğiz ancak 25 Hazirana kadarda servisi çağıramayacağım.
    ******Bu mesajı sinirlerim artık çok gerildiği için yazdım arkadaşlar kusura bakmayın, sadece yazmak istedim. :-( panel ksinlikle 100 mhz bile değil 800mhzmiş. hadi oradan be. Herkesten özür dilerim*****




  • Panel zaten 100 hz hocam yazılımla 800hz yapılıyor. Bütün tvlerde bu şekilde. Benim tvde de şuan ışık sızması oluştu servis ile boğuşuyorum 1 aydır normal diyip duruyolar becereksiz vestel servisi. Thh başvurucam bu gidişte sanırım. Bir kaç tanıdığı araya sokucam olmazsa bizzat Ahmet Zorlu ile görüşeceğim çalışmış olduğum otelde kalıyor bazen denk gelip servisin saçmalıklarını anlatıcam çekmiş olduğum fotoğrafları göstericem bakalım ne olacak. Bir kaç foto atayım sizlerde bakın gece ışıkları kapatıp siyah ekranda fotoğraf çekip paylaşın arkadaşlar konuda değerlendirme yapalım.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Vestel 65FA8500 Genel Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Koreaatom -- 27 Mayıs 2016; 13:12:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Koreaatom kullanıcısına yanıt
    hocam ne oldu senin iş ?
  • Koreaatom kullanıcısına yanıt
    Panel zaten 100 hz hocam yazılımla 800hz yapılıyor demişsiniz nasıl oluyor servis mi gelip yapıyor? Bilgi verebilir misiniz rica etsem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    hocam ne oldu senin iş ?

    Fabrika çalışanları normal derecede ışık sızmasımış. Standart derecedeymiş sözde. Eski panelimde daha az ışık sızması vardı peki onu diye değiştirdiniz dediğimde müşteri memnuniyeti için dediler. Bende peki şimdi ben memnunmuyum dedim daha kötü bir panel taktınız eski panelimi geri takın öyleyse dedim. Müşteri hizmetlerindeki bayanda şuan birşey yapamayız dediler. Bende anladım bunu müşteri hizmetleryle sonuçlandıramayacağımı, Ahmet Zorlu bey çalışmış olduğum otelde konaklıyor ara ara geliyor cuma günleri genellikle,geldiğinde mağduriyetimi ifade edicem telefonumdaki fotoları gösterip kiminle dialog kurduysam hepsinin isimleini vericem bakalım öylede çözülmez ise thh başvurucam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koreaatom


    quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    hocam ne oldu senin iş ?

    Fabrika çalışanları normal derecede ışık sızmasımış. Standart derecedeymiş sözde. Eski panelimde daha az ışık sızması vardı peki onu diye değiştirdiniz dediğimde müşteri memnuniyeti için dediler. Bende peki şimdi ben memnunmuyum dedim daha kötü bir panel taktınız eski panelimi geri takın öyleyse dedim. Müşteri hizmetlerindeki bayanda şuan birşey yapamayız dediler. Bende anladım bunu müşteri hizmetleryle sonuçlandıramayacağımı, Ahmet Zorlu bey çalışmış olduğum otelde konaklıyor ara ara geliyor cuma günleri genellikle,geldiğinde mağduriyetimi ifade edicem telefonumdaki fotoları gösterip kiminle dialog kurduysam hepsinin isimleini vericem bakalım öylede çözülmez ise thh başvurucam hocam

    yani siz bilirsiniz ama bu ışık sızması denilen şey hastalık gibi bişey lcd panelin bir kronik görüntüsü takıntı yapıyorsanız değiştirin ama hayat kısa bunları düşünecek kadar uzun yaşamıyoruz televizyon çalışıyorsa dert etmeyin derim. he çalışmıyorsa sonuna kadar gidin bugün 10bin tl lik tv dede bu olay var kime göre sorunlu kime göre değil dediğim gibi göreceli bir kavram gözünün üstünd eniye kaş var gibi bişey yolmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    Panel zaten 100 hz hocam yazılımla 800hz yapılıyor demişsiniz nasıl oluyor servis mi gelip yapıyor? Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    Hocam şuan tüm tvler 50-100-120-200 hz gerçek panel hızıdır. Bu 800ler 1200ler falan televizyonun içindeki yazılımla yükseltiliyor. Yani servis falan yapmıyor. Tv içindeki yazılımla hz değeri yükseliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    quote:

    Orijinalden alıntı: Koreaatom


    quote:

    Orijinalden alıntı: cem650

    hocam ne oldu senin iş ?

    Fabrika çalışanları normal derecede ışık sızmasımış. Standart derecedeymiş sözde. Eski panelimde daha az ışık sızması vardı peki onu diye değiştirdiniz dediğimde müşteri memnuniyeti için dediler. Bende peki şimdi ben memnunmuyum dedim daha kötü bir panel taktınız eski panelimi geri takın öyleyse dedim. Müşteri hizmetlerindeki bayanda şuan birşey yapamayız dediler. Bende anladım bunu müşteri hizmetleryle sonuçlandıramayacağımı, Ahmet Zorlu bey çalışmış olduğum otelde konaklıyor ara ara geliyor cuma günleri genellikle,geldiğinde mağduriyetimi ifade edicem telefonumdaki fotoları gösterip kiminle dialog kurduysam hepsinin isimleini vericem bakalım öylede çözülmez ise thh başvurucam hocam

    yani siz bilirsiniz ama bu ışık sızması denilen şey hastalık gibi bişey lcd panelin bir kronik görüntüsü takıntı yapıyorsanız değiştirin ama hayat kısa bunları düşünecek kadar uzun yaşamıyoruz televizyon çalışıyorsa dert etmeyin derim. he çalışmıyorsa sonuna kadar gidin bugün 10bin tl lik tv dede bu olay var kime göre sorunlu kime göre değil dediğim gibi göreceli bir kavram gözünün üstünd eniye kaş var gibi bişey yolmuş.

    Aynen hocam eski panelimdeki ışık sızması daha azdı onu değiştirdiler bunuda değiştirmeleri gerek, bunu yapmadıkları için sonuna kadar uğraşıcam hocam şuan çalışıyor tv sıkıntı yok allaha şükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ucuz etin yahnisi bu olsa gerek
  • Arkadaşlar ben tvyi iade edip kurtuldum.

    Size söyleyeceğim gümüş çerçeveli olanlar ilk üretilenler bunlarda bence sorun var yazılımsal olduğunu sanmıyorum panel ile alakalı olduğunu düşünüyorum.

    Gümüş çerçeveli olan arkaaşlar sorun varsa servis çağırıp baskı yapın. Karanlıkta resim çekin çektiğiniz fotoları gösterin. Gündüz geldiklerinde birşey anlamıyorlar.

    Değişimlerde benim çektiğim fotoları kullandılar vestel fabrika whatsap numarasına göndertiyorlar.


    Başımdan geçenleri sizlere aktarıyorum.

    Bu tv yi 2. el olarak satın aldım. Tvde fazlaca ışık sızması ve dikey bantlanma vardı ayrıca kırmızı rengi doğru göstermiyordu ve yine hızlı sahnelerde çok fazla gölgelenme vardı.

    Servis çağırıp değişim talep ettim kabul edildi.

    2. tv geldi 1. tv nin kenarları gümüş çerçeve varken 2. tv de siyah çerçeve vardı. 1. tvde yaşadığım dikey bantlanma, kırmızı renk sorunu ve hızlı sahnelerdeki gölgelenme 2. tv de yoktu veya çok azdı.

    Fakat 2. tv de ölü pixel ve ışık sızması mevcuttu.

    Yine servis çağırıp değişim talep ettim 10 gün kadar beklettiler tabi bu arada ben hergün müşteri hizmetlerini arayıp sıkıştırdım ve değişim kabul edildi.

    3. tv geldi servis kurulumu yapıp tv yi açtığı anda ekranın heryerinde fazlaca ışık sızması belirdi ekranın belirli yerlerinde parlamalar ve yine kocaman kırmızı bir ölü pixel çıktı.

    Servis elemanlarına tv leri alıp gitmelerini para iadesi istediğimi söyledim. Yeni getirdikleri tvyi alıp gittiler 15 gün hergün müşteri hizmetlerini aramam neticesinde iade talebim kabul edildi.

    Bence bu tvlerin bir çoğunda ışık sızması mevcut. Büyük ekran olduğu için göze çok batıyor. Bu büyüklükteki diğer tv markalarının fiyatları ortada para ile doğrudan orantılı.




  • Hocsm ışık sızması olan fotolarınızı paylaşırmısınız bakayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam kesinlikle ben 4000 tl ye almıştım 65inc istediğim için şimdi para iadesi alırsam üzerine koyup lg nin 65inc lerine bakıcam. Şuan ışık sızması dışında sorun yaşamıyorum banding farketmedim ps4 ilede sorunsuz oynuyorum hareketli sahnelerde sorun çıkarmıyor, renk olarakda ayarlardan hallediyorum. Görüntü açıkken zaten belli olmuyor fotoğraftada göründüğü gibi o beyazlıklar tam siyah ekran olduğunda çıkıyor çok sorun etmiyorum görmediğimiz için ama bu bir sorundur ve kabul etmedikleri için uğraşıyorum thh diye bir kurum devlet tarafından görevlendirilmiş zaten bu tip firmaların umursamazlıkları için. Şimdi Ahmet Zorlu yu bekliyorum gelsin görüşeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bendede ışık sızması var . ve yan çıtalar Bezel deniyormuş ondada açılma var vestele bu konuda bilgi vermelimiyim sizce

     Vestel 65FA8500 Genel Konu
     Vestel 65FA8500 Genel Konu




  • Servis çağırın hocam baksınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Ne oldu hocam sizin durum?
    Bir de bu tv ile ps4 kullanan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koreaatom

    Ne oldu hocam sizin durum?
    Bir de bu tv ile ps4 kullanan varmı?

    vallaha vestel geldi müşteri memnuniyeti adına değişim yaptı. ps3 ile güzel oyun oynanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koreaatom

    Ne oldu hocam sizin durum?
    Bir de bu tv ile ps4 kullanan varmı?

    sen ne yaptın hocam iade edecektin ?
  • Hocam banada geldi ekip argeden falan geldiler baktılar cihaza test yaptılar bir sürü banding ghostlana renk skala konyrolü falan %90 çıktı hep ama ışık sızmaları için fabrika standartları içerisinde dediler fakat istiyorsanız değiştiririz dediler tv nin kondüsyonu çok iyi siz bilirsiniz dedi istediğiniz zaman karar verin dediler bende daha karar veremedim gelecek olan tvde başka bir sorun çıkarmı acaba diye tereddüt ediyorum. Bu ışık sızmasıda beni mutlu etmiyor sanırım şansımı deneyip değiştirilsin diyeceğim.
    Ps4 de online oyun oynarken bf4 gibi fps düşüşü yaşıyorum ara ara acaba tvden mi int bağlantısından mı anlayamadım. Arada bir donar gibi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.