Şimdi Ara

VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
20.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord
    Yazdıklarınızda sonuna kadar haklısınız. İnce eleyip sık dokuyan biri olarak büyük bir hata yaptım. tüm form sitelerini dolaşıp olumlu olumsuz tüm yorumları inceledim. Bayideki teshir ürününde her türlü test yaptım ve Vestel Pixellence nin yeni bir soluk olduğunu düşünerek ve birazda milli bir duyguyla bu cihazı aldım. Almaz olsaydım. Bir musubet bin nasihattan iyiymiş demekki. Şu an cihazı iadede edemiyorum muhattab yok çünkü. Yeni ürün alacak arkadaşlara sadece diyebilirim ki Vestelden ne olursa olsun uzak durun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: BLoWeR


    Açıkcası burada yazılanları görünce üzülüyorum sizin adınıza. Hem o kadar bedel ödemişsiniz hem de ürünü severek kullanamıyorsunuz.

    Fakat ben yine de Vestel'in Müşteri Hizmetleri'nden bugüne kadar aldığım hizmeti dikkat aldığımda neredeyse kusursuz diyebilirim.

    Hatta geçen gün bir arkadaşım 32" Vestel Millenium aldı. 1 tane ölüpiksel olduğu için cihazı değiştirecek bayi. Ki sizin backlight bleeding sorununuz karşısında ölüpiksel hiçbirşey değil.

    Bence Vestel Merkez ile görüşmeye devam edin. Backlight bleeding yani ekranda beyaz parlamalar olduğunu söyleyin ve cihazı değiştirmek istediğinizi söyleyin. Diğer naçizhane önerim ise en baştan kendinizi "sıkıntı çekeceğim beni çok uğraştıracaklar" diye şartlandırmayın. Yoksa farkında olmadan o yola girmek için çabalıyor olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 16 Ekim 2007; 14:26:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Geçtiğimiz hafta sonu Vestelden şu meşhur Pixellence serisinin 32" modelinden aldım. Akşam üstü servis gelip cihazı kurdu. İlk etapta her şey iyiydi. Hava karardıktan sonra tv yayıyınında kanal değiştirirken kanal geçişlerinde ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru ışık yoğunluğu oldğunu farkettim. Yani ışığın ekrana dağılımı homojen değil. Neyse dedim. Birde Hd testi yapayım dedim cihaz ne kadar iyi. Pc girişinden bilgisayarımı tv ye bağladım. çözünürlük seçeneklerinden 1360*768 60 olarak seçtim. hd film başladıktan bir süre sonra karanlık bir sahnede ipler koptu ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru oluşan ışık süzmeleri yine ekranda belirdi. Aydınlık sahnelerde doğal olarak oluşmayan bu sorun karanlık sahnelerde gözüme takıldı. belki frekanstandır dedim. Pc yi yeniden başlattım. bios ekranı, daha sonra xp yüklerniyor yazısı çıktı. windows açacak derken tanımsız frekans benzeri bir yazı ekranda belirdi. yani tvnin 1360*768 desteklemediğinide öğrendikten sonra verdiğim parayamı yansam verdiğim mücadeleyemi yansam diyerek kapattım tv yi yattım. Ertesi gün satın aldığım bayiye giderek durumu anlattım. aksam üstü servis geldi. Görevli tvyi açtı ekrana baktı ve kafasını çevirdi. Bir şey yok bunda dedi. ben durumu onada anlattıktan sonra bu lcd özelliği dedi bütün lcd lerde böyle bir sorun değil dedi. form doldurup gitti. Ertesi gün müşteri hizmetlerini aradım. durumu bir kezde onlara anlattım. Bana bir şikayet numarası söylediler. işte şikayetiniz bu numaraya kaydolu dediler, Serivisin bu sabah beni arayacağını söylediler fakat halen arayan yok. Nerde teknik destek, nerde müşteri memnuniyeti. Yerli malı olsun dedim Sony Bravia almadım.(Aynı fiyat)

    Benim öğrenmek istediğim ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru oluşan bu ışık hüzmesinin ve 1360*768 60 Hz. desteklememe sorunun garanti kapsamına girip girmediği. Bu gibi durumla karşılaşan arkadaşlar var mı? Yardımlarınızı bekliyorum....





    Selmalar;
    Yaklaşik bundan 20-25 gün önce bi başlik açmıştım..sanırım dikkatnizi çekmedi...
    PİXELLLENCE olayı tamamen satış stratijisidir...!!
    tahmin ediyorum ki "MİLENİUM" serisinin,ellerinde kalanına eklen bir kaç parça ve chip ve dış kasa çerçevesi gibi ufak tefek ayrıntıları değiştirip tekrardan piyasaya sunup elde ki stoğu bitirmekti...

    hatta şöyle bi cümlede yazmıştım..eşeği boyayıp satmak tabiri..!!

    PİXELLENCE özelliği bilindiği gibi menüde seçilen bir özellik (aç-kapa-demo)
    ben PİXELLENCE özelliğini kullanmıyorum..sadece rengi,konstrat vb. gibi özellikleri hafızaya kaydedilip,seçildiğinde o parlaklık oluşuyor..bilmem tarif edebildim mi ?

    Kısacası türk sermayesi kazansın dedim ama türk vatandaşi kaybetti

    BİR DAHA AYNI PARAYA AYNI MALZEMELERİ ALMA ŞANSIM OLSAYDI KESİNLİKLE ALMAZDIM..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    Açıkcası burada yazılanları görünce üzülüyorum sizin adınıza. Hem o kadar bedel ödemişsiniz hem de ürünü severek kullanamıyorsunuz.

    Fakat ben yine de Vestel'in Müşteri Hizmetleri'nden bugüne kadar aldığım hizmeti dikkat aldığımda neredeyse kusursuz diyebilirim.

    Hatta geçen gün bir arkadaşım 32" Vestel Millenium aldı. 1 tane ölüpiksel olduğu için cihazı değiştirecek bayi. Ki sizin backlight bleeding sorununuz karşısında ölüpiksel hiçbirşey değil.

    Bence Vestel Merkez ile görüşmeye devam edin. Backlight bleeding yani ekranda beyaz parlamalar olduğunu söyleyin ve cihazı değiştirmek istediğinizi söyleyin. Diğer naçizhane önerim ise en baştan kendinizi "sıkıntı çekeceğim beni çok uğraştıracaklar" diye şartlandırmayın. Yoksa farkında olmadan o yola girmek için çabalıyor olursunuz.



    Üstadım dün aksam servis elinde millenium serisi bir lcd ile geldi benim cihazı aldı. test için Manisaya gidecekmiş 15-20 gün içinde test yapılacakmış. Eğer bahsettiğim, resmini çektiğim, kendilerine, merkeze bayiye, verdiğim resimlerdeki durum oluşuyorsa cihazı değiştireceklermiş. Biraz abes kaçacak ama ölme eşeğim ölme. Aldılar cihazı, durumu benim cihazdan çok daha kötü olan geçici bir cihaz bıraktılar. Bende dedimki bu kadar uğraştıracaksanız müşteriyi alın cihazınızı verin paramı. Ben sorun yaşamasam neden değişim isteyim. Ne diye resimlerini çekeyim. Değilmi yani yok test yapacaklarmış. Bu cihazları vatandaşa satmadan önce aklınız nerdeydi diyeceğim ama anlayacak insan nerde. Bugün aradım müşteri hizmetlerini son bir gayretle durumu son kez anlatmaya çalıştım. Yine aynı cümle geldi doğal olarak talebinizi ilgili yerlere ileteceğiz. Merak etmiyor değilim hani neresi bu ilgili yerler? Zorlu Plazadan tutunda manisa fabrikaya hatta amerika bürosuna kadar mailler fakslar ama hikaye. Ne paramı veriyorlar nede cihazı değiştiriyorlar. Hadi hepsinden geçtim tamirde etmiyorlar.....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nuğri

    Selmalar;
    Yaklaşik bundan 20-25 gün önce bi başlik açmıştım..sanırım dikkatnizi çekmedi...
    PİXELLLENCE olayı tamamen satış stratijisidir...!!
    tahmin ediyorum ki "MİLENİUM" serisinin,ellerinde kalanına eklen bir kaç parça ve chip ve dış kasa çerçevesi gibi ufak tefek ayrıntıları değiştirip tekrardan piyasaya sunup elde ki stoğu bitirmekti...

    hatta şöyle bi cümlede yazmıştım..eşeği boyayıp satmak tabiri..!!

    PİXELLENCE özelliği bilindiği gibi menüde seçilen bir özellik (aç-kapa-demo)
    ben PİXELLENCE özelliğini kullanmıyorum..sadece rengi,konstrat vb. gibi özellikleri hafızaya kaydedilip,seçildiğinde o parlaklık oluşuyor..bilmem tarif edebildim mi ?

    Kısacası türk sermayesi kazansın dedim ama türk vatandaşi kaybetti

    BİR DAHA AYNI PARAYA AYNI MALZEMELERİ ALMA ŞANSIM OLSAYDI KESİNLİKLE ALMAZDIM..





    Konuyu çok iyi özetlemişsiniz: Türk Sermayesi Kazansın Dedim Ama Türk Vatandaşı kaybetti.




  • bak sinirlendim şimdi okuyunca bu kurnazlıkları yurtdışınada yapsalar ya yer mi
  • yurt dışında olmuyomu öyle şeyler
    valla elektroniği bilmemde diğer ürünler bazan hediye olarak geliyo ama burda çok daha kalitelisi oluyor
    gelen ayakkabıyı 2 ay giyemediğim olmuştu ne kadar adi bir hediyeydi öyle güya yurtdışında gelmişti :D
    ordada durumun çok iyi olduğunu sanmıyorum yani
    bırakın artık şu yurt dışı söylemini
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _köle_

    bak sinirlendim şimdi okuyunca bu kurnazlıkları yurtdışınada yapsalar ya yer mi


    Dostum aslında teknolojide isler böyle yürür. Bir önceki sürümdeki hatalar eksiklikler tespit edilir. Onlar telafi edilmeye çalışılır. Üzerine yeni özellikler eklenir. Ürün hazır olunca piyasaya sürülür. Ama vestel olayı biraz abartmış. Balon gibi şişirilmiş pixellence özelliği, tamam iyi hoş bir özellik ama hd filmler dışında bir işe yaramıyor. söyleki normal tv yayınına yükseltici bağlamak bigi. Zaten iyi olan yayın kalitesini biraz daha iyileştiriyor hepsi bu. öyle büyük bir yenilik değil yani. Cihazda kullanılan malzeme 2. kalite ve üzerine kötü işçilikte eklenince ortaya Milenium serisinden bozma Pixellence serisi çıkmış, mesela masa üstü aparatı üzerinde her an devrilecekmiş hissi veriyor insana. Oysa çok umutlanmıştım Vestel sonunda teknolojiyi yakaladı diye ama yine hüsran yine hüsran...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Hata bende Sony Bravia dururken yerli malı diyerek Vestel aldım. Bin pişmanım. Servisin yaptığı kontrol sonucu düzenlediği form cihaz sağlam ibareli. Ekranın köşelerindeki parlaklık ne olacak dedim o kadardan bir şey olmaz cevabını aldım. Daha ne diyeyim ben. Bu hafta sonu hoparlörleride çızırdamaya başladı. Herhalde tüketici haklarına başvurmam gerekecek. Oda olmazsa mahkemeye başvurup dava açacağım. Cam gibi görüntüymüş. Aldanmayın. Siz siz olun vestelden uzak durun bundan sonra kapımdan içeri giremez vestel ....

     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU



    Toshiba 32C3000 modelinin fotoğrafını ekliyorum ki aradaki farkı görün..Evime vestel markası altında bi DVD player soktum ve bir daha vestel almamaya karar verdim...

     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU




  • quote:

    Orjinalden alıntı: signore
    Açıkcası burada yazılanları görünce üzülüyorum sizin adınıza. Hem o kadar bedel ödemişsiniz hem de ürünü severek kullanamıyorsunuz.

    Fakat ben yine de Vestel'in Müşteri Hizmetleri'nden bugüne kadar aldığım hizmeti dikkat aldığımda neredeyse kusursuz diyebilirim.

    Hatta geçen gün bir arkadaşım 32" Vestel Millenium aldı. 1 tane ölüpiksel olduğu için cihazı değiştirecek bayi. Ki sizin backlight bleeding sorununuz karşısında ölüpiksel hiçbirşey değil.

    Bence Vestel Merkez ile görüşmeye devam edin. Backlight bleeding yani ekranda beyaz parlamalar olduğunu söyleyin ve cihazı değiştirmek istediğinizi söyleyin. Diğer naçizhane önerim ise en baştan kendinizi "sıkıntı çekeceğim beni çok uğraştıracaklar" diye şartlandırmayın. Yoksa farkında olmadan o yola girmek için çabalıyor olursunuz.



    @ signore,

    vestel hakkında ön yargı ile yazılan yazılara verdiğiniz cevapları oldukça rasyonel bulduğumdan büyük ölçüde sizi haklı görürdüm ancak bu arkadaşın yaşadıkları karşısında siz hala "vestel" deyip övgüler düzelebiliyorsanız kusura bakmayın ama yaklaşımınız objektif olmaktan ziyade belli bir markayı savunmaktan başka bir şey olmadığı açıkça ortada.
    Ne demek 1 ölü piksel çıktı diye arkadaşınızın lcd.sini değiştiriliyor yani firma adamına göre mi muamele ediyor o zaman kurumsallık kimliği tanımlaması ne oluyor bu doğrultuda firma, herkese karşı aynı şekilde davranması hareketlerini buna göre yönlendirmesi gerekmiyor mu? Sizin büyük firma kavramından anladığınız kendi çapınızda gelişen olaylar mı?

    quote:

    Diğer naçizhane önerim ise en baştan kendinizi "sıkıntı çekeceğim beni çok uğraştıracaklar" diye şartlandırmayın. Yoksa farkında olmadan o yola girmek için çabalıyor olursunuz.


    Bir de şu yazdığınız kısma takıldım;bu arkadaş firmaya karşı şartlandırılmış hareket edecek değil mi? Pes yani firmaya her türlü başvurusunu yapmış ancak sanki tenezzülen iş yapıyormuş görünen bu kişilere karşı "şartlı" hareket etmemeyi mi öneriyorsunuz. Tek kelimeyle, komik




  • Bari çocuklar odalarında seyretsinler diye 2. lcd olarak vestel düşünüyordum bende. Bugün yarın derken alma gecikti, bunları da görünce, "hadi yine Allahımın sevgili kuluymuşum" diye bi sevindirik oldum ki sormayın..

    Ben hafiften hafiften uzayayım bari vestel'den aksi istikamete
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    Toshiba 32C3000 modelinin fotoğrafını ekliyorum ki aradaki farkı görün..Evime vestel markası altında bi DVD player soktum ve bir daha vestel almamaya karar verdim...

     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU



    Üstadım bu nedir böyle tv nin fişini çekiptemi çektin resmi valla harika kontraks ve aydınlatma. Ne diyeyim size iyi seyirler. Bana kısmet olmadı.




  • Arkadaşım affına sığınarak birkaç şey söylemek istiyorum ;

    Elektronik işi büyük oranda şansa kalmış bir durum..Biri aynı üründen son derece memnunken bir başkası bir çok sorunla karşılaşabiliyor...Birazda araştırma yapmayı öğrenmemiz lazım...Kendimden örnek vereyim bu TV'yi almadan önce nereden baksan 6 aya yakın araştırma yaptım.Bir çok forum sitesi okudum bir çok model inceledim...Ve şimdi inanıyorum ki yapabileceğim en iyi tercihi yaparak bu televizyonu aldım...Araştırma yaparken cihazın markasına modeline takılmadan araştırdım..Defalarca elektronik marketlere gittim ürünleri yanyana inceledim kendimce yorumlar yaptım bilmediğim özellikleri önce araştırdım ne işe yaradığını ne avantaj sağlayacağını öğrendim ve içimdeki LCD TV alma heyecanına hevesine dayanabildiğim kadar dayandım...Tüm bu bilgiler ışığında da bir karar verdim...

    Örnek vermem gerekirse ; Sony'nin uçuk fiyatlara satılan Bravia serisi TV'lerinde hızlı sahnelerde yaşanan pikselleşme ve bulanıklaşma sorununu gördüm...Philips'in ambilight özelliğinin TV izlerken gözü yorduğunu farkettim... Backlight Bleeding nedir neden olur diye araştırdım sebeplerini öğrendim ve incelediğim modellerde buna dikkat ettim..Kontrası kaçmış ne kadar çözünürlük destekliyormuş kaç HDMI giriş varmış gibi özellikleri en son değerlendirme aşamasında dikkate aldım.v.s.

    Aldığım TV’de Backlight Bleeding neredeyse yok denecek kadar az çünkü Active Backlight Control denen karanlık sahnelerde arka plan ışığını kısarak bleeding sorununu azaltan bir özellik var…Hızlı sahnelerde pikselleşme ve bulanıklaşma yok çünkü Pixel Processing III – DCDi Fraoudja ve Active Vision LCD görüntü işlemcileri var…Renkler doğal görünüyor çünkü her rengi ayrı ayrı kontrol edebilmemi sağlayan 3D Comb Filter özelliği var…v.s.

    Seçimlerimizi yaparken odaklandığımız konular en çok konuşulan en çok tartışılan konular olduğu için asıl dikkat etmemiz gerekenleri gözden kaçırıyoruz…Kontrast oranı nedir , Full HD’midir değil midir , ekranı kaç inç olmalıdır , Sony mi alsam panasonic mi alsam , Servis hizmeti iyi midir kötü müdür v.s. gibi hep bilindik şeylere bakarak tercih yapıyoruz…Bu yanlış..Önce ihtiyaçlarımızı belirlememiz ve bu doğrultuda araştırma ve tercih yapmamız gerekir…

    Biraz uzun ve senin sıkıntın ile alakasız oldu ama içimden geldiği için paylaşmak istedim.Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    Arkadaşım affına sığınarak birkaç şey söylemek istiyorum ;

    Elektronik işi büyük oranda şansa kalmış bir durum..Biri aynı üründen son derece memnunken bir başkası bir çok sorunla karşılaşabiliyor...Birazda araştırma yapmayı öğrenmemiz lazım...Kendimden örnek vereyim bu TV'yi almadan önce nereden baksan 6 aya yakın araştırma yaptım.Bir çok forum sitesi okudum bir çok model inceledim...Ve şimdi inanıyorum ki yapabileceğim en iyi tercihi yaparak bu televizyonu aldım...Araştırma yaparken cihazın markasına modeline takılmadan araştırdım..Defalarca elektronik marketlere gittim ürünleri yanyana inceledim kendimce yorumlar yaptım bilmediğim özellikleri önce araştırdım ne işe yaradığını ne avantaj sağlayacağını öğrendim ve içimdeki LCD TV alma heyecanına hevesine dayanabildiğim kadar dayandım...Tüm bu bilgiler ışığında da bir karar verdim...

    Örnek vermem gerekirse ; Sony'nin uçuk fiyatlara satılan Bravia serisi TV'lerinde hızlı sahnelerde yaşanan pikselleşme ve bulanıklaşma sorununu gördüm...Philips'in ambilight özelliğinin TV izlerken gözü yorduğunu farkettim... Backlight Bleeding nedir neden olur diye araştırdım sebeplerini öğrendim ve incelediğim modellerde buna dikkat ettim..Kontrası kaçmış ne kadar çözünürlük destekliyormuş kaç HDMI giriş varmış gibi özellikleri en son değerlendirme aşamasında dikkate aldım.v.s.

    Aldığım TV’de Backlight Bleeding neredeyse yok denecek kadar az çünkü Active Backlight Control denen karanlık sahnelerde arka plan ışığını kısarak bleeding sorununu azaltan bir özellik var…Hızlı sahnelerde pikselleşme ve bulanıklaşma yok çünkü Pixel Processing III – DCDi Fraoudja ve Active Vision LCD görüntü işlemcileri var…Renkler doğal görünüyor çünkü her rengi ayrı ayrı kontrol edebilmemi sağlayan 3D Comb Filter özelliği var…v.s.

    Seçimlerimizi yaparken odaklandığımız konular en çok konuşulan en çok tartışılan konular olduğu için asıl dikkat etmemiz gerekenleri gözden kaçırıyoruz…Kontrast oranı nedir , Full HD’midir değil midir , ekranı kaç inç olmalıdır , Sony mi alsam panasonic mi alsam , Servis hizmeti iyi midir kötü müdür v.s. gibi hep bilindik şeylere bakarak tercih yapıyoruz…Bu yanlış..Önce ihtiyaçlarımızı belirlememiz ve bu doğrultuda araştırma ve tercih yapmamız gerekir…

    Biraz uzun ve senin sıkıntın ile alakasız oldu ama içimden geldiği için paylaşmak istedim.Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür...




    Çok güzel açıklayıcı ve tatminkar bir yazı sağolasın




  • Öncelikle almış olduğunuz 32C3000 LCD TV standart, giriş seviyesi bi ürün, defalarca belkide yüzlerce kez incelediğim bi TV ve bu modelin Sony U ve S serisi hariç hiçbir Bravia modeliyle ne malzeme kalitesi, ne ekran görüntüsü, nede barındırdığı teknolojilerle kıyaslanma şansı yok, bir ikinci konu Philips, LCD TV de bana göre en iyi 2 firmadan biridir, belkide en iyisidir, barındırdığı teknolojilerde keza aynı şekilde, PixelPlus ve Amibilight teknolojilerini uzun uzadıya anlatmıycam.

    Nedendir bilmem herkeste almış olduğu TV ye bir körü körüne bağlanma, bir savunma, bir övme, insanlara "bu tv yi alın" deme adet oldu. Yazınızı okudum, bi yerden sonra tamamen kendi TV nizi öven, konuyla uzaktan yakından alakası olmayan bir şekle bürünmüş, Toshiba şöyle, böyle, şu özellikleri var vs.. Herkes Toshiba'nın ne olduğunu, panellerinin nerede üretildiğini, ne kapasitede olduğunu biliyor, gördüğüm kadarıyla bu konuda tv tavsiye konusu değil, ortada bir sorun var, bir arkadaşımızın yaşadığı problemle ilgili çözüm üretmeye çalışsın, fikrini söylesin herkes, kendi tv lerini övmek isteyenler başka topiclerde bunu sürdürsün lütfen



    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    Örnek vermem gerekirse ; Sony'nin uçuk fiyatlara satılan Bravia serisi TV'lerinde hızlı sahnelerde yaşanan pikselleşme ve bulanıklaşma sorununu gördüm...Philips'in ambilight özelliğinin TV izlerken gözü yorduğunu farkettim... Backlight Bleeding nedir neden olur diye araştırdım sebeplerini öğrendim ve incelediğim modellerde buna dikkat ettim..Kontrası kaçmış ne kadar çözünürlük destekliyormuş kaç HDMI giriş varmış gibi özellikleri en son değerlendirme aşamasında dikkate aldım.v.s.

    Aldığım TV’de Backlight Bleeding neredeyse yok denecek kadar az çünkü Active Backlight Control denen karanlık sahnelerde arka plan ışığını kısarak bleeding sorununu azaltan bir özellik var…Hızlı sahnelerde pikselleşme ve bulanıklaşma yok çünkü Pixel Processing III – DCDi Fraoudja ve Active Vision LCD görüntü işlemcileri var…Renkler doğal görünüyor çünkü her rengi ayrı ayrı kontrol edebilmemi sağlayan 3D Comb Filter özelliği var…v.s.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 17 Ekim 2007; 17:44:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sky__walker

    Öncelikle almış olduğunuz 32C3000 LCD TV standart, giriş seviyesi bi ürün, defalarca belkide yüzlerce kez incelediğim bi TV ve bu modelin Sony U ve S serisi hariç hiçbir Bravia modeliyle ne malzeme kalitesi, ne ekran görüntüsü, nede barındırdığı teknolojilerle kıyaslanma şansı yok, bir ikinci konu Philips, LCD TV de bana göre en iyi 2 firmadan biridir, belkide en iyisidir, barındırdığı teknolojilerde keza aynı şekilde, PixelPlus ve Amibilight teknolojilerini uzun uzadıya anlatmıycam.

    Nedendir bilmem herkeste almış olduğu TV ye bir körü körüne bağlanma, bir savunma, bir övme, insanlara "bu tv yi alın" deme adet oldu. Yazınızı okudum, bi yerden sonra tamamen kendi TV nizi öven, konuyla uzaktan yakından alakası olmayan bir şekle bürünmüş, Toshiba şöyle, böyle, şu özellikleri var vs.. Herkes Toshiba'nın ne olduğunu, panellerinin nerede üretildiğini, ne kapasitede olduğunu biliyor, gördüğüm kadarıyla bu konuda tv tavsiye konusu değil, ortada bir sorun var, bir arkadaşımızın yaşadığı problemle ilgili çözüm üretmeye çalışsın, fikrini söylesin herkes, kendi tv lerini övmek isteyenler başka topiclerde bunu sürdürsün lütfen



    Bir marka bir model önermedim..Sadece TV alımı yapmadan önce araştırırken gördüklerimi karşılaştıklarımı ve izlediğim yolu yazdım...bir kıyaslama ya da bir kötüleme yapmadım.Malzeme kalitesinden bahsetmedim..Aldığım TV'nin benim için öne çıkan yönlerini yazdım diğer ürünlerin sunduğu özelliklerin bende bıraktığı olumsuz izlenimleri paylaştım ve bunlar benim fikirlerimdi... Adını verdiğim markalar ise kıyaslama yapmak için değil sadece o anda aklıma gelen markalardı..Eğer kıyaslama istiyorsanhttp://www.testfreaks.com/tvs/ adresinden marka ve model seçip yapılan testlerde Sony philips panasonic v.s. gibi modellerin aldığı puanları görebilirsin.Ben Sony'nin Philipsin Panasonic'in Pioneer'in v.s. markaların ne olduğunu en az senin kadar ve belki senden daha iyi biliyorum..Karşında marka bağımlısı aldığı ürüne körü körüne bağlanan sonuna kadar savunan biri yok.Bilinçli ne istediğini bilen istediklerini sunabilecek ürünleri veya markaları ayırt edebilen alacağı ürünün giriş seviyesinde veya high end olup olmadığını ayırt edebilen bilinçli bir tüketici ve kullanıcı var...Benim istediğim özellikleri sunabilen ve yine benim gözümde bu ürün yeterlidir dediğim marka Toshiba olduğu için bunu tercih ettim.Eğer benim için yeterli olan model Sony Bravia olsaydı onu alırdım Philips olsaydı onu alırdım..High End ürün isteseydim onu alırdım...Fiyat performans olarak Toshiba 'yı uygun gördüm ve aldım...

    Lütfen yazdıklarımı bir kıyaslama bir kötüleme olarak değil araştırma yaparken izlediğim yol ve tercihlerimi gösteren bir yazı olarak nitelendirip bu şekilde değerlendirin ve yorum yapın...Bir önceki yazımın sonuna eklediğim dipnot ise aynen şu şekilde;

    "Biraz uzun ve senin sıkıntın ile alakasız oldu ama içimden geldiği için paylaşmak istedim.Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür"

    Detayları atlamadan okursak sanırım yanlış anlaşılmalar minimum seviyede olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sympatique -- 17 Ekim 2007; 18:30:57 >




  • Tamamdır, yazınızda forumda sıkça gördüğüm marka fanlarından olmadığınızı anlamış bulunmaktayım. Mesajımı tekrar okudum kırıcı bişey yazmamışım ama kırdıysamda özür dilerim
  • Geçmiş olsun dark_lord. Gerçekten üzücü bir durum. Umarım vestel ürünü bir yenisiyle seni daha fazla yormadan değiştirir.

    Vestel bu "pixellence" teknolojisini ilk kez duyurduğunda elbette her Türk gibi benim de içimde bir kıpırdanma olmuştu. Ancak daha sonra pixellence teknolojisi için hazırlanmış web sitesine girip ayrıntıları okuyunca bunun hiç de abartılacak, "yeni bir teknoloji" adı altında lanse edilecek bir icraat olmadığı kanaatına vardım. Çünkü anlatılan şey kısaca tv'nin menüsüne girip, kontrast-renk-parlaklık oranlarını artırmakla ilgiliydi. Bunun adına gösterişli bir kelime bulunmuş "pixellence" denmiş.

    Backlight bleeding sorunu lcd'ler de sıkça karşılaşılabilen bir durum. Plazma tv'nin en azından bu konuda eksiksiz olması lcd'lere göre gerçekten önemli bir avantaj. Tabi diğer avantaj ve bir türlü çözülemeyen dezavantajlarından bahsetmiyorum. Zaten buraya lcd-plazma karşılaştırması yapmak için gelmedim.

    Son olarak demek istediğim lcd ve plazma teknolojisinin tüm dünyada yeni yaygınlaşmaya başladığı ve bu teknolojilerinin daha emekleme döneminde olduklarıdır. Bu yüzden yüksek fiyatlar ödeyerek aldığımız ürünlerde bu tür sorunlarla karşılaşmak üzücü olsa da önemli olan bunların üstesinden bir şekilde gelebilmektir.

    Selamlar.




  • Çok değeirli dostlar her biriniz benim için bir birinden değerli yorumlar yapmış, çözümler üretmeye çalışmış durumdasınız. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Evet güçlü markalarında sorunlu ürünleri çıkabilirken Uyduruktan markalarında piyasada pay sahibi olabilmek için çok çetin cihzları çıkabiliyor. Evet elektronik işi biraz kısmet, çünkü mağazadaki teşhir ürününü uzun uzun inceledim. Ama gelen cihazın durumu ortada. Bakalım bekleme aşamasındayım. Teste Manisaya giden cihaza ne rapor verecekler. İstediğim tek şey paramı geri alabilmek artık. Ne değişim, ne indirim nede başka bir şey istemiyorum. Paramı kurtarabilirsem ne mutlu bana...
  • Evimde beyaz eşyalar dahil herşey vestel ve hiçbirinden memnun değilim
  • Vestel gerçekten ızdırap.2004 yılında 3150 ytl verip 82 ekran onyx 16:9 tv ve sehpasını, birde şimdi çöpe atalı 2 yıl olduğu için modelini hatırlamadığım dvd player 5+1 ses sistemi,2 ayak aldım.4 ay sonra bir pazar sabahı tv yi açtık.Görüntü yok ama ses var.Ertesi gün servisi aradık geldiler.Featurebox arızası diyip tv yi alıp gittiler.12 gün sonra geri geldi.1 ay sonra tv de karanlık sahnelerde ekran kapanıyomuş gibi olmaya başladı.Tekrar götürüp 1 hafta sonra getirdiler.Yine bir arıza.Neyse uzatmıyım.2 kez daha featurebox değişti.En son garanti bitti.2 gün geçmiştiki tv artık açılmıyordu bile.Geri gelip tv yi götürdüler.Dediler ki tüpü bitmiş.Masraf 800 ytl.Yenisi ne kadar? 1150 ytl.uzun aramalar firma yetkilileri ile görüşmeler fabrikayı aramak falan filan 1 ay kadar sonra ücretsiz tüp değişimini kabul ettirdik.Toplamda 7 kez arıza yaptı.Değiştirmediler tv yi.Değişim için aynı arızadan 4 kere yapması gerekiyormuş.Uzatmıyım.Bazen bakıyorum vestel vitrinine.Modeller yakışıklı gözüküyor ama vestel mi kalsın diyorum.Adamı tv den soğutuyor bunlar.Para verip sinir hastası olmak istiyorsan VESTEL.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.