Şimdi Ara

VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
20.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HuKe
    @ signore,

    vestel hakkında ön yargı ile yazılan yazılara verdiğiniz cevapları oldukça rasyonel bulduğumdan büyük ölçüde sizi haklı görürdüm ancak bu arkadaşın yaşadıkları karşısında siz hala "vestel" deyip övgüler düzelebiliyorsanız kusura bakmayın ama yaklaşımınız objektif olmaktan ziyade belli bir markayı savunmaktan başka bir şey olmadığı açıkça ortada.

    Ne demek 1 ölü piksel çıktı diye arkadaşınızın lcd.sini değiştiriliyor yani firma adamına göre mi muamele ediyor o zaman kurumsallık kimliği tanımlaması ne oluyor bu doğrultuda firma, herkese karşı aynı şekilde davranması hareketlerini buna göre yönlendirmesi gerekmiyor mu? Sizin büyük firma kavramından anladığınız kendi çapınızda gelişen olaylar mı?

    Sanırım yanlış anlaşılma var. Benim hangi cümlem Vestel'e övgüler yağdırıyor ?
    Ben en çok dikkat ettiğim konulardan biridir hiçbir marka ve model hakkında "övgü"de bulunmamak.
    Sadece başımdan geçen olayları, gördüklerimi anlatırım.
    Geçmiş tüm mesajlarımı okuyun isterseniz; Datron, Crea vs. ile kıyaslanmadıktan sonra asla Vestel önermedim, önermem de.


    Yukarıdaki diğer görüşlere gelince :

    - 1 ölüpiksel olduğu için değiştiren Vestel değil, zaten kanunen böyle bir hak yok. Değişim yapan (şimdi ücret iadesi yaptılar) Vestel satıcısı. Zaten ölüpiksel konusunda bazı firmaların verdiği özel garanti hariç (tıpkı Carrefour'un 15 gün içinde koşulsuz iade alırım demesi gibi), 1 ölüpiksel için değişim hakkı yoktur kanunen. Bu yüzden ben notebook alırken dahi mağazadan çıkmadan iyice kontrol ederim.

    -------------------------------------------------

    - Yukarıda başka bir Tv'nin resmi verilmiş ve "Vestel öyle, Toshiba böyle" denmiş. Bilen bilir ki Sony, Toshiba dahil her markanın sorunlu ürünleri vardır. Pixellence kullanıp siyah renklerinden çok memnun olan da var, bariz backlight bleeding sorunu olmasına rağmen değiştirilmeyen Sony Lcd Tv sahibi mağdur da var.

    -----------------------------------------------------

    - Sözüm meclisten dışarı, birçok konuda söylüyorum. Benim kusursuz hizmet aldığım firmalarla öyle sorunlar yaşandığı söyleniyorki, herhalde sesim çok etkileyici diye düşünmeye başlıyorum. Burada ters giden birşeyler var. Oturup ayrıntıları konuşmadan söylemek zor.

    Ancak yukarıdaki gibi bariz beyaz bulutları olan bir Lcd Tv'nin daha ilk günlerde bu sorunu belli etmesi halinde. Önce Vestel satıcısı aranır, sonra merkez aranır ve cihaz değişir veya iade edilir.

    Yine sözüm meclisten dışarı, Vestel ile konuşulurken ne konuşuluyor da daha dün alınan Lcd Tv nasıl fabrikaya teste gidiyor anlamıyorum. Vestel Merkez ile konuşurken aslında Lcd Tv'sinde sorun yokken memnun olmadığı için ısrarcı olan ve Lcd Tv'si üst modelle değiştirilen kaç kişi biliyorum ben. Ayrıca Vestel Merkez'in olaya yaklaşımını biliyorum, 1 yıl önce cihaz alanı mağdur etmiyorlar, dün alınan cihazda nasıl mağdur ederler ben çözemiyorum.

    Ben tabi bunları sadece Vestel için de söylemiyorum. HP için de benzer durum geçerli. Ticari ürün servisinden inanılmaz şikayetler duyuyorum. Ama bana 1,5 günde cihaz değişimi onaylayıp ücret iadesi yapıyorlar. Bana böyle hizmet veren diğer kişiye nasıl 20 gün cevap vermez ben anlamıyorum.


    Yukarıda yazdıklarımı dikkatlice okursanız hiçbir marka ve ürün için övgüde bulunmadığımı, sadece kendi tecrübelerim ile yaşananlar arasında kıyaslama yaptığımı görebilirsiniz.




  • SONUNDA SERVİS BENİ DÜN ARADI. MANİSA MERKEZDE TV Yİ KONTROL ETMİŞLER. DURUM KRİTER DAHİLİNDEYMİŞ. TV Yİ YOLLUYORLARMIŞ. BANA BU HALİYLE TESLİM EDİLECEKLERMİŞ. YANİ TV DE PARLAK BÖLGELER VAR, SES PARAZİTLİ ÇIKIYOR VE TÜM BUNLAR KRİTERLER DAHİLİNDE! HELAL OLSUN VALLA VESTELE. ADAMINA GÖRE HİZMET VERİYORLAR SANIRIM. BİR DE MERAK EDİYORUM NEYE GÖRE BELİRLİYORLAR BU KRİTERLERİ? DEĞİŞİME TABİ OLMASI İÇİN İLLAKİ CİHAZIN ÇALIŞMAYACAK DURUMA MI GELMESİ GEREK. ANLAYAMADIM. VESTELDE TANIDIĞI OLAN VARSA RİCA EDERSE SEVİNİRİM. VESTELDE İŞLER BÖYLEMİ YÜRÜYOR? VATANDAŞA KALİTESİZ ÜRÜNLER SATARAK MI İHRACAT DEVİ OLUYORLAR? ARTIK YAPACAK BİR ŞEY KALMADI ANLADIĞIM KADARIYLA, HAKKIMI YASAL ZEMİNDE ARAMAYA BAŞLAYACAĞIM. TÜKETİCİ MAHKEMESİNE DİLEKÇE İLE MÜRACAAT EDECEĞİM BAKALIM SONUÇ NE OLACAK? BEN TÜKETİCİ OLARAK HAKLILIĞIMI ELİMDEN GELDİĞİNCE ANLATMAYA ÇALIŞTIM...

     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU
     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU
     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU
     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark_lord -- 26 Ekim 2007; 13:40:03 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord
    SONUNDA SERVİS BENİ DÜN ARADI. MANİSA MERKEZDE TV Yİ KONTROL ETMİŞLER. DURUM KRİTER DAHİLİNDEYMİŞ. TV Yİ YOLLUYORLARMIŞ. BANA BU HALİYLE TESLİM EDİLECEKLERMİŞ. YANİ TV DE PARLAK BÖLGELER VAR, SES PARAZİTLİ ÇIKIYOR VE TÜM BUNLAR KRİTERLER DAHİLİNDE! HELAL OLSUN VALLA VESTELE. ADAMINA GÖRE HİZMET VERİYORLAR SANIRIM. BİR DE MERAK EDİYORUM NEYE GÖRE BELİRLİYORLAR BU KRİTERLERİ? DEĞİŞİME TABİ OLMASI İÇİN İLLAKİ CİHAZIN ÇALIŞMAYACAK DURUMA MI GELMESİ GEREK. ANLAYAMADIM. VESTELDE TANIDIĞI OLAN VARSA RİCA EDERSE SEVİNİRİM. VESTELDE İŞLER BÖYLEMİ YÜRÜYOR? VATANDAŞA KALİTESİZ ÜRÜNLER SATARAK MI İHRACAT DEVİ OLUYORLAR? ARTIK YAPACAK BİR ŞEY KALMADI ANLADIĞIM KADARIYLA, HAKKIMI YASAL ZEMİNDE ARAMAYA BAŞLAYACAĞIM. TÜKETİCİ MAHKEMESİNE DİLEKÇE İLE MÜRACAAT EDECEĞİM BAKALIM SONUÇ NE OLACAK? BEN TÜKETİCİ OLARAK HAKLILIĞIMI ELİMDEN GELDİĞİNCE ANLATMAYA ÇALIŞTIM...

    Tekrar geçmiş olsun. Vestel'in bu tavrı kabul edilemez.

    Bu arada profilinizde hangi şehir olduğunuzu göremedim ama, büyük şehirlerde 1.800 YTL'ye kadar ilçenizdeki kaymakamlık'taki "Tüketici Hakem Heyeti"ne başvurabilirsiniz bildiğim kadarıyla. Çünkü "mahkeme" çok daha zahmetli. Ancak tüketici hakem heyeti ile çok kısa sürede sonuç alınabiliyor.

    Bu arada, Vestel serviste mutlaka sonuç bildirim formu alın. Mümkün olduğunca delil toplayıp tüketici hakem heyetine vereceğiniz dilekçeye ek yapın.

    Bu sürece girmeden önce son bir kez şansınızı deneyip, Vestel Merkez'i arayarak, "diğer Pixellence serisi cihazlarda olmayan sorunlar yaşıyorum ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum" temali görüşme yapmanızı öneriyorum.

    Tekrar geçmiş olsun ve kolay gelsin.




  • ucuz mal hikayesi :

    bir gün Sinbo marka bir mikser aldım migrostan.
    3 gün sonra bozuldu. götürdük "biz ilgilenmeyiz servis şurası gidin halledin" dediler.
    gittik anlattık verdik bekledik 1 hafta. değişti. sıfırıyla yani.
    sonra 1 ay kullandık (haftada 2-3 defa) ve gene bozuldu.
    sonra yeniden gittik bekledik cart curt gene değişti.
    ve 1 ay geçmeden gene bozuldu.

    yani olay nedir ?
    kaliteli mal alıcaksın seni ugrastırmicak.
    gittim Kenwood aldım sonra.
    ve 1 senedir canavar.
  • Üsdadım iskenderunda oturuyorum. Valla başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmez sanırım. Uzun çalışmalar sonucunda Adana bölge sorumlusu Soner beyin telefonuna ulaştım. Yarın uygun bir saatte arayıp durumu birde ona anlatma çabası içindeyim. Sıtkım sıyrıldı. Mahkeme başvurusunda bulunacağım. Zaten işim gereği sürekli adliyedeyim. Duruşmalara girer çıkarım arada. Yeterki haklı mücadelem sonuca ulaşsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: signore
    Tekrar geçmiş olsun. Vestel'in bu tavrı kabul edilemez.

    Bu arada profilinizde hangi şehir olduğunuzu göremedim ama, büyük şehirlerde 1.800 YTL'ye kadar ilçenizdeki kaymakamlık'taki "Tüketici Hakem Heyeti"ne başvurabilirsiniz bildiğim kadarıyla. Çünkü "mahkeme" çok daha zahmetli. Ancak tüketici hakem heyeti ile çok kısa sürede sonuç alınabiliyor.

    Bu arada, Vestel serviste mutlaka sonuç bildirim formu alın. Mümkün olduğunca delil toplayıp tüketici hakem heyetine vereceğiniz dilekçeye ek yapın.

    Bu sürece girmeden önce son bir kez şansınızı deneyip, Vestel Merkez'i arayarak, "diğer Pixellence serisi cihazlarda olmayan sorunlar yaşıyorum ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum" temali görüşme yapmanızı öneriyorum.

    Tekrar geçmiş olsun ve kolay gelsin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Üsdadım iskenderunda oturuyorum. Valla başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmez sanırım. Uzun çalışmalar sonucunda Adana bölge sorumlusu Soner beyin telefonuna ulaştım. Yarın uygun bir saatte arayıp durumu birde ona anlatma çabası içindeyim. Sıtkım sıyrıldı. Mahkeme başvurusunda bulunacağım. Zaten işim gereği sürekli adliyedeyim. Duruşmalara girer çıkarım arada. Yeterki haklı mücadelem sonuca ulaşsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: signore
    Tekrar geçmiş olsun. Vestel'in bu tavrı kabul edilemez.

    Bu arada profilinizde hangi şehir olduğunuzu göremedim ama, büyük şehirlerde 1.800 YTL'ye kadar ilçenizdeki kaymakamlık'taki "Tüketici Hakem Heyeti"ne başvurabilirsiniz bildiğim kadarıyla. Çünkü "mahkeme" çok daha zahmetli. Ancak tüketici hakem heyeti ile çok kısa sürede sonuç alınabiliyor.

    Bu arada, Vestel serviste mutlaka sonuç bildirim formu alın. Mümkün olduğunca delil toplayıp tüketici hakem heyetine vereceğiniz dilekçeye ek yapın.

    Bu sürece girmeden önce son bir kez şansınızı deneyip, Vestel Merkez'i arayarak, "diğer Pixellence serisi cihazlarda olmayan sorunlar yaşıyorum ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum" temali görüşme yapmanızı öneriyorum.

    Tekrar geçmiş olsun ve kolay gelsin.





    Eger yeterli, kanıt,tanık,ve sitelerden ilgili şikayetleride toplarsanız ,mahkemeninde atayacagı bilirkişi sayesşden kazanırsınız ama baya ugraştırıcı bir süreç başlıyor sizin için,bütün mahkeme heyeti eve geliyorlar,bilir kişi ve mahkeme heyetlerinin paralarını siz karşılıyorsunuz,ama sakın caymayın hepsinin parasını vestelden alrsınız kazanıncaki kazanacaga benziyorsunuz.

    Ama mahkemeye başvurmadan önce son bir kez kendilerine durumu izah edin ne yapacagınızıda onlara çıtlatın belki imana gelirler.

    iyi akşamlar.




  • arkadasım gecmısolsun. uzucu bır durum. ama vestelın calısanları ve teknık servısının durumu sızın aldıgınız televızyondan dahada vahım durumda. su krıter neymıs sıze belgeleyebılırlermı ve belgelerlerse sıze bu krıterlerı tvyı almadan once onaylatmıslar okeyınızı almıslarmı? yanı tvde bunlar bunlar olursa ıtıraz edemzsın gerı ıade alamıyız dıye bır sey ımazladınızmı? yoksa bu tvdekı durum vestelın kendı markası ıcın kendınce koydugu bır krıtermı? vestelın krıterı buysa sonuc olarak vestelın butun lcd tvlerı sızın fotograflarını koydugunuz sekılde satılıyor anlamını cıkartırım. sanırım vestel lcd alacaklar buna dıkkat etmelı ve ıyı dusunmelı.
  • Bende bu ürünü ciddi ciddi düşünüyordum. Hem de paramız vestele gitsin.
    Ama bu görüntü ve yapılan uygulamalar beni bir kere daha düşünmek zorunda bıraktı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arabaci72

    Bende bu ürünü ciddi ciddi düşünüyordum. Hem de paramız vestele gitsin.
    Ama bu görüntü ve yapılan uygulamalar beni bir kere daha düşünmek zorunda bıraktı.



    Paramız Vestel' e mi gitsin? Pardon siz onları, bu kadar düşünüyorsunuz ama onlar sizi düşünüyorlar mı hiç? Kalitesiz ürünler üretip, sizi kandırıyorlar, resmen paranızı çalıyorlar ama siz onları düşünüyorsunuz. Çok güzel bir yaklaşım. Sizi kandırmalarına destek vermeye devam edin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLoWeR -- 27 Ekim 2007; 11:06:57 >
  • bende birçok ürününü kullanıyorum bir şikayetim de yok ama sonuna kadar hakkınızı arayın zor bir süreç mahkemede bir tüketici olmak ama yılmadan sonuna kadar gitmek gerek.Çünkü boşverciliklerimiz yüzünden bürçok dünya markasının türkiye distribütörleride aynen bu şekilde davranıp tüketiciyi mağdur etmekten çekinmiyorlar.biz ne kadar hakkımızı arar isek hizmetlerin kaliteside o kadar artmak zorunda kalacaktır.Size bu süreçte kolaylıklar ve sonundada mutlu son dilerim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BLoWeR
    Paramız Vestel' e mi gitsin? Pardon siz onları, bu kadar düşünüyorsunuz ama onlar sizi düşünüyorlar mı hiç? Kalitesiz ürünler üretip, sizi kandırıyorlar, resmen paranızı çalıyorlar ama siz onları düşünüyorsunuz. Çok güzel bir yaklaşım. Sizi kandırmalarına destek vermeye devam edin...

    Acaba siz eski Vestel çalışanısınız da işinize son verdikleri için mi her konuda Vestel'i aşağılayan yerden yere vuran mesajlar gönderiyor sunuz ?

    Not : Bana "ama sen de Vestel'i savunuyorsun" sürekli demeyi aklının kenarından geçiren var eğer önce mesajları 2 kere okusun ve benim kimseyi savunmadığımı sadece başımdan geçen olayları anlattığımı görsün. Ayrıca "o zaman neden Vestel eleştirilerine cevap veriyorsun" demeyi düşünen de varsa eğer ona da cevabım şu olur : Vestel'i eleştirmekte haklı olanlar olduğu gibi otomatiğe bağlamış robotlar gibi Vestel hakkın olumsuz mesajlar gönderip insanları Vestel yerine Crea ve Datron gibi ürünlere yönelttikleri için. Zaten azıcık mantıklı düşünseniz benim Vestel'den hiçbir çıkarım olamayacağını ve ne söylüyorsam diğer üyelere faydası olduğunu düşündüğüm için söylediğimi görebilirsiniz.




  • Vestel,Crea,Datron...
    neden hepsi aynı cümlede geçiyor?
    buradaki şikayet konusu Vestel marka bir LCD değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo
    Vestel,Crea,Datron...
    neden hepsi aynı cümlede geçiyor?
    buradaki şikayet konusu Vestel marka bir LCD değil mi?

    Çünkü bunlar alt segment ürünleri ve tüketici gözünde birbirine rakip olan ürünler.
    Yani Sony Samsung için bütçe ayıran acaba Vestel Crea alsam mı diye düşünmez/düşünmemeli.
    Benim bu isimleri kullanma sebebim ise görüşümü iyi ifade edebilmek adına örnek vermek sadece.
  • alt segment ürünleri oldukları konusunda hemfikiriz zaten
    ama buradaki şikayet konusu tarafınızdan nasıl oluyorda diğer markalara biniyor onu anlamaya öalışıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo
    alt segment ürünleri oldukları konusunda hemfikiriz zaten
    ama buradaki şikayet konusu tarafınızdan nasıl oluyorda diğer markalara biniyor onu anlamaya öalışıyorum...

    Bence siz anlamaya değil de bir mesaj vermeye çalışıyorsunuz

    Forumu ikimiz de iyi tanıyoruz. Kendinizi yeterince ifade etmediğiniz zaman mesajlarınızın yarısını okuyup cevap yazan birçok üye var. Böyle bir durumun önüne geçmek ve söylediklerimi daha iyi tasvir edebilmek adına bu isimlere yer verdim. Bu üstünde durulacak bir durum değil bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo
    alt segment ürünleri oldukları konusunda hemfikiriz zaten
    ama buradaki şikayet konusu tarafınızdan nasıl oluyorda diğer markalara biniyor onu anlamaya öalışıyorum...

    Bence siz anlamaya değil de bir mesaj vermeye çalışıyorsunuz

    Forumu ikimiz de iyi tanıyoruz. Kendinizi yeterince ifade etmediğiniz zaman mesajlarınızın yarısını okuyup cevap yazan birçok üye var. Böyle bir durumun önüne geçmek ve söylediklerimi daha iyi tasvir edebilmek adına bu isimlere yer verdim. Bu üstünde durulacak bir durum değil bence.


    evet mesaj vermeye çalışıyorum haklısınız
    herneyse dediğiniz gibi olsun...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orjinalden alıntı: sky__walker

    Öncelikle almış olduğunuz 32C3000 LCD TV standart, giriş seviyesi bi ürün, defalarca belkide yüzlerce kez incelediğim bi TV ve bu modelin Sony U ve S serisi hariç hiçbir Bravia modeliyle ne malzeme kalitesi, ne ekran görüntüsü, nede barındırdığı teknolojilerle kıyaslanma şansı yok, bir ikinci konu Philips, LCD TV de bana göre en iyi 2 firmadan biridir, belkide en iyisidir, barındırdığı teknolojilerde keza aynı şekilde, PixelPlus ve Amibilight teknolojilerini uzun uzadıya anlatmıycam.

    Nedendir bilmem herkeste almış olduğu TV ye bir körü körüne bağlanma, bir savunma, bir övme, insanlara "bu tv yi alın" deme adet oldu. Yazınızı okudum, bi yerden sonra tamamen kendi TV nizi öven, konuyla uzaktan yakından alakası olmayan bir şekle bürünmüş, Toshiba şöyle, böyle, şu özellikleri var vs.. Herkes Toshiba'nın ne olduğunu, panellerinin nerede üretildiğini, ne kapasitede olduğunu biliyor, gördüğüm kadarıyla bu konuda tv tavsiye konusu değil, ortada bir sorun var, bir arkadaşımızın yaşadığı problemle ilgili çözüm üretmeye çalışsın, fikrini söylesin herkes, kendi tv lerini övmek isteyenler başka topiclerde bunu sürdürsün lütfen



    Bir marka bir model önermedim..Sadece TV alımı yapmadan önce araştırırken gördüklerimi karşılaştıklarımı ve izlediğim yolu yazdım...bir kıyaslama ya da bir kötüleme yapmadım.Malzeme kalitesinden bahsetmedim..Aldığım TV'nin benim için öne çıkan yönlerini yazdım diğer ürünlerin sunduğu özelliklerin bende bıraktığı olumsuz izlenimleri paylaştım ve bunlar benim fikirlerimdi... Adını verdiğim markalar ise kıyaslama yapmak için değil sadece o anda aklıma gelen markalardı..Eğer kıyaslama istiyorsanhttp://www.testfreaks.com/tvs/ adresinden marka ve model seçip yapılan testlerde Sony philips panasonic v.s. gibi modellerin aldığı puanları görebilirsin.Ben Sony'nin Philipsin Panasonic'in Pioneer'in v.s. markaların ne olduğunu en az senin kadar ve belki senden daha iyi biliyorum..Karşında marka bağımlısı aldığı ürüne körü körüne bağlanan sonuna kadar savunan biri yok.Bilinçli ne istediğini bilen istediklerini sunabilecek ürünleri veya markaları ayırt edebilen alacağı ürünün giriş seviyesinde veya high end olup olmadığını ayırt edebilen bilinçli bir tüketici ve kullanıcı var...Benim istediğim özellikleri sunabilen ve yine benim gözümde bu ürün yeterlidir dediğim marka Toshiba olduğu için bunu tercih ettim.Eğer benim için yeterli olan model Sony Bravia olsaydı onu alırdım Philips olsaydı onu alırdım..High End ürün isteseydim onu alırdım...Fiyat performans olarak Toshiba 'yı uygun gördüm ve aldım...

    Lütfen yazdıklarımı bir kıyaslama bir kötüleme olarak değil araştırma yaparken izlediğim yol ve tercihlerimi gösteren bir yazı olarak nitelendirip bu şekilde değerlendirin ve yorum yapın...Bir önceki yazımın sonuna eklediğim dipnot ise aynen şu şekilde;

    "Biraz uzun ve senin sıkıntın ile alakasız oldu ama içimden geldiği için paylaşmak istedim.Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür"

    Detayları atlamadan okursak sanırım yanlış anlaşılmalar minimum seviyede olacaktır.


    arkadaşım öncelikle sana büyük geçmiş olsun ama inan ki bu davayı kazanırsın belki anlamsız olcak ama nette bulunan bütün şikayet sitelerinede ilan ver ve son bi kez vesteli ara mahkemeye başvuracağını söle ama eminim ki mahkeme seni haklı bulcak

    dostum yurıda verdiğin sitede neye ve nasıl test yapılır bu konuda bilgi verir isen veya bilgi verebilir iseniz teşekkür ederim şimdiden saygılar




  • Arkadaşım senin bu TV bana drop testen çıkmış daha doğrusu çıkamamış cihazları hatırlattı.
    Çinde fasoncu bir montaj fabrikasında görmüştüm bu testin sonuçlarını.
    Cihazlar kutulu vaziyette son bir kez atılırlar sarsılırlar acaba yolda bir şey olur mu diye,
    Sonra çıkarttığın cihazlarda eğer testten geçemediyse ya backlight bleeding midir nedir o olur veya ölü piksel.
    Backlight bleeding olur çünkü arka florasan çok parlaktır. arka florasan ile ön LCD panel çok iyi hizalanmıştır uygun rezonansta bir titreşim mikro metre ölçüsünde küçük bir kayma yapar panelle florasan arasındao kayma oluca köşelerden işık sızar öndeki optik yüzeye doğru.
    Yanlış anlaşılmasın ışık sızdırma (Backlight bleeding) LCD lerde yaygındır, ve tek nedeni düşme çarpma sarılma değil üretim hatası kötü teknoloji kalitesiz panel.
    Düşme çarpma sarsılma %20 neden se, %80 diğer nedenlerdir sebebi.
    Bu Vestel servis ve desteğindende kimisi çok memnun kimisi değil bölge bölge farklılık var anlaşlan.
    Ama bir gerçek var ki diğer ithal firmaların Sony,Philips'in özellikle desteğide çok ahım şahım değil. Pioneer iyi mesela benim gördüğüm kadarıyla.

    Düzeltme :Yazım Hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonDelikanlı -- 28 Ekim 2007; 12:31:46 >




  • Vestel Pixellence almayı düşünüyordum, ama forumaki yorumları okuduktan sonra iyice kararsızlığa düştüm.Forumdakilerden ricam bu fiyat aralığında hangi LCD tv'yi tavsiye edersiniz.LCD tv'yi uydu alıcısına bağlayarak kullanmayı düşünüyorum. Bu dikkate alındığında hangi markayı tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apocalytyco
    Vestel Pixellence almayı düşünüyordum, ama forumaki yorumları okuduktan sonra iyice kararsızlığa düştüm.Forumdakilerden ricam bu fiyat aralığında hangi LCD tv'yi tavsiye edersiniz.LCD tv'yi uydu alıcısına bağlayarak kullanmayı düşünüyorum. Bu dikkate alındığında hangi markayı tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler

    Madem forumda ilk mesajınız,
    forumdakileri konuları okuyup uydu bağlantısı için Lcd Tv değil Plazma Tv önerildiğini görün.

    Bu araştırmayı yaparken diğer gerekli bilgileri de edineceksiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.