Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya cok uzuldum 3 aydır bu sistemi arastırıyorum. Ancak moralinizi hemen bozmayın. Mecburlar cozum getirmeye.

    Ama sorun bence egitim hocam. Bakın ustaların dedigi sey bana 2-3 gun verin!! Neden? Cunku boza duzelte mi montaj yapilacak ?

    Verilen egitimler acaba yeterli mi? Cok ince ustalik gerekentiren birsey mi?

    Nedir ya ? Benim aklım almıyor 4-5 saatte montaj yapılıyorsa klasik sistemlerde bu neden 2-3 gün?

    Bu sistem 2009 yanlıs hatırlamıyorsam Hollanda'da olan bir sistem. Sanmıyorum üründe bir sıkıntı olduguna.

    Ben sizin verinizde olsam Hollanda'lı teknisyenleri beklerim.

    Bakin ben Hollanda'ya mail attım. Her arac icin ayrı ayrı montaj brosurleri varmıs. İstedim. Sonra Konya'yı arayıp aracım icin olan brosuru aldım.
    http://www.slideshare.net/aydiney/scirocco-118kw-vialle-lpdi

    Hollanda'lı teknisyenlerin zaman zaman Türkiye'ye geleceklerini ogrendim. Ancak bunu ancak distributor net bilebilir.

    Benim dusunce ve onerilerim

    1. Montaj brosurunu herkes kendi arabası icin edinmeli. Nerede neyi takılacagınn nereden hangi borunun gecilecegini harfiyen gosteriyor. Aynısının olmasını saglayın
    2. Şu günlerde ben Hollanda'lılar harici kimseye montaj yaptırmam. Siz de öyle yapın.
    3. Biz forumdan takip ediyoruz. Bir de takip etmeyen yüzlerce insan vardır eminim. Yani aylar icinde onların arabasında boza duzele yapılacak sistemlerden sonra ustalar ogrenecek
    ve bizde gonul rahatlıgıyla bu sistemi taktıracagız.


    Benim yakın bir arkadasım BRC, KitMTM ve Prins bayisi. Onu ikna etmeye calısıyorum Vialle bayisi de olsun diye. Prins VSI 2 takalım diyor. İstemiyorum. Benim icin secenek o bayi olursa eger sonra Ankara'da onun atölyesinde yaptırmak ya da 3 ay sonra aracımın garantisi biticek sonra Konya'da Hollandılar geldiginde taktırmak. Ya da pasa pasa arabayı satıp BMW 1.16 ed alıp düz vites ama 3.8 litre sehir ici dizel ortalamasıyla arac surmek.




  • arkadaşlar, bundan 2 hafat önce yazdım ama kimse önemseme di, bu tip konularda ismini vermek istemediğim iki büyük firma da yaptı bu sistemi halen satışa sunmadılar. bende bekliyorum ama diğer firmalar sürekli denediklerini, kış ve yaz aylarında Türkiye şartlarını denediklerin den bahsetti. (örnek prins teknik 1.4 tsi jetta , örnek 2-a ankara Hyundai IX 35).
  • VIALLE marka sıvı sistem lpg montaj resimleri.

    Passat CC 1,8 TSi

    Montajımız Kadıköy merkez şubemizde gerçekleşmiştir.Özmarmara BRC

     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi


     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OZMARMARA-BRC -- 25 Ağustos 2012; 15:47:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OZMARMARA-BRC




    Hangi sistemi takıyorsunuz? biraz detay verseniz daha iyi olur kanısındayım...
  • Aracınıza göre Brc veya Vialle markalı sistem takıyoruz. Vialle markası yeni nesil araçlar için tam uyum sağlamaktadır. Resimlerde gördüğünüz montaj Vialle markalı ürünümüzdür. Uyum ve performans bakımından diğer markalara oranla üstünlükleri yapılan testler sonucu ortaya çıkmıştır. Detaylı bilgi için ÖZMARMARA BRC adresindeki telefonlarımızdan ulaşabilirsiniz.



     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Valla maalesef henüz pek hayırlı olamadı. Araç LPG de de benzinde de sorunsuz çalışmadı. Uğrasa uğrasa LPG deki calışma düzeldi ancak benzinde çalışmıyor, hareket halinde iken bile stop ediyor. O yüzden sistemin sigortaları çekildi ve benzinde binmeye devam edicem. Hollandalılar ayın 26 sında Gaziantep e gelip ordan zannedersem size K.marasa gelip ordan buraya geleceklermis. Benim tüm sevkim ve hevesim kırıldı. Ayrıca Hollandalilardan da bi mucize beklemiyorum.

    Bence sorun çözülebilir bir sorundur. Çünki benim araçta hiçbir sıkıntı yok. Belki hatalı veya eksik bir şeyler vardır ama emin olur düzeltirler. Sadece siz biraz sıkıntı çekersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H!K!

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysn_81

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysn_81

    merhaba hilmi bey
    bir sorum olacak. 2012 model 1.4 tsi passat varriant veya sedan aracın bagaj bölümünde uygulama sonrası bir çıkıntı, şişkinlik, yükselme vs. artık nasıl tabir edilirse olur mu/ oldu mu? bir arkadaş deneyimini yazarken tankın çok yüksek olduğunu ve bagajın taban kısmından yukarı doğru taştığını yazmış.
    bu konuda yapılan uygulamaların varsa resimlerini yoksa bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    saygılarımla

    hilmi bey benim sorumu da cevaplarsanız sevinirim
    hayırlı işler.

    Merhabalar,
    Bahsettiğiniz olay lpg tankının yüksekliğinin yanlış seçilmesinden kaynaklanmaktadır. Bayilerin
    ellerinde sınırlı sayıda tank olduğu zaman ellerinde ne varsa onu takıyorlar, bundan kaynaklanan düzgün
    olmayan görüntüler olabiliyor. Tanklar pompa monteli şekilde bayilere sevk edilmekte. Önümüzdeki günlerde
    tank çeşitliği artıyor. Araca en uygun tank bayilere gönderilecek. Bu konuda bir problem olacağını zannetmiyorum. Zaten
    sistem araca özel gönderiliyor. Kısa zamanda arka bagaj resimleri de yükleyeceğim.
    teşekkürler.


    Sayın H.K . Lider75 ve diğer sikinti yasan arkadaslardaki çözüm süreçleri hakkında bilgi alabilirmiyiz. İlk seri montaja evet siz başladınız. Mutlaka ilk sıkıntılarda viallede olacak. Bu konuda forum sayfasına girip mesajları okuyup cevap yazmadan çıkmak yerine çözüm yollarını neler yapıldığınızı yazsanız tüm formdaki arkadaslar anlayışla karşılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasayanadam

    Merhabalar,

    Öncelikle hem eski konuyu hemde bu konuyu sürekli takip ediyorum. Okumaktan yazamadım bir türlü. Vialle marka olarak avrupada oldukça iyi bir yere sahip. Distribütör değişikliğini bir çok arkadaş olumlu karşıladı. Buna bende katılıyorum. Meridyen yetkilisi arkadaşımız konuya en son 11 Ağustosta msj yazmış. Halbuki yeni distribütörün kendi açtığı konuya daha çok ilgi göstermesini beklerdim. Bunu yapıcı bir eleştri olarak almalarını dilerim. Malum teknoloji çağında herkes soru ve sorunlarını internette paylaşmakta ve cevap aramaktadır. Elektronik ortamdaki müşteri memnuniyeti firmalar için kaçınılmaz derecede öneme sahip olmalıdır.
    Bu eleştirilerden sonra bir çok yabancı forumda da Vialle kullanıcıları genel itibariyle memnunlar. Problem yaşayanlar elbette var ancak, problemsiz kullanan bir çok kullanıcıda nette görüş belirtmiyorlar. Herkes bir sorusu olduğunda yada problem yaşadığında bunları aktarıyor ki buda arıza yaşayanları ön plana çıkarıyor. Tabi bu durum tüm markalar için geçerli.
    Benim araştırmalarımda Vialle ve Prins kalite ve memnuniyet konularında hep bir adım önde oldular. Tabiki sistem maliyetleri, aracınızın maliyeti, km gibi hususlar karar aşamasını zorlaştıran ve insanları daha fazla araştırmaya iten nedenler.
    Hem önceki hemde bu konuda verdiği cevaplar ve bilgiler için Erdal Bey'i de unutmadan takdir etmek gerek.
    Malumunuz benzin fiyatları arttıkça LPG sistemleri ile ilgili soru ve taleplerimizde artıyor. Arkadaşlarımızın bir çok sorusunun bu bağlamda cevapsız bırakılmasını tekrar eleştiriyorum. Ancak yeni yapılanma içinde çok yoğun mesai yaptıklarını tahmin ettiğimden bir süre tolerans gösterilebilir. Önerim; bayi ve distribütörlerin forumlardaki konuları takip edip cevaplayacak nitelikte personel görevlendirmeleri olabilir ancak.
    Soruları toparlarsak;
    Örneğin Vialle Hollanda sitesinde Ağustos 2012 isimli bir motor kodlarına göre araç dönüşüm listesi var. Bu TR için geçerlimidir? LİNK: Araç Listesi
    Tr de yapılanların motor tiplerine göre listelenmesi mümkün müdür?
    TSI,TFSI,FSI,GDI v.s. tek nokta enj+turbo+kompresör motorlar
    VTI,THP,ECOTEC,VTEC,MPI,VVTI, T-JET,Multiair v.s. Çok nokta enjeksiyonlu atmosferik ve turbolu motorlar
    Yüksek hacimli motorlar vs........
    Şimdiye kadar yazdıklarınızdan çıkardıklarım;

    1.2 TSI PEŞİN 4.500, TAKSİTLİ(TÜM KK 10 TK) 4.900 TL MONTAJ PROJE DAHİL
    1.4 TSI PEŞİN 4.500, TAKSİTLİ(TÜM KK 10 TK) 4.900 TL MONTAJ PROJE DAHİL
    1.8 TSI PEŞİN 4.600, TAKSİTLİ(TÜM KK 10 TK) 5.050 TL MONTAJ PROJE DAHİL
    Normal motorlar;(İstisna motor tipi var mı? Turbolularda aynı mı?Turbo olsun olmasın önemli olan KW mı?)
    4 Silindir Peşin 3.000 - TÜM KK 10 TAKSİT 3.300 TL MONTAJ KDV DAHİL (140 KW)
    4 Silindir Peşin 3.450 - TÜM KK 10 TAKSİT 3.800 TL MONTAJ KDV DAHİL (210 KW)
    6 Silindir Peşin 3.800 - TÜM KK 10 TAKSİT 4.200 TL MONTAJ KDV DAHİL (140 KW)
    6 Silindir Peşin 4.200 - TÜM KK 10 TAKSİT 4.650 TL MONTAJ KDV DAHİL (210 KW)

    Tasarruf Oranı : 1.4 TSI için %50-55 oranlarında tasarruf elde ettik. ...
    GDI motorlar için çalışma devam etmekte...
    FSI motorlarda şu an bir çalışma yok...
    Tüm TSI ve TFSI lara takıyoruz... (2.0 TFSI PDF te yok, 1.8 TFSI var 1.8 T var)???

    ---Konudan bazı sorular---
    İllere Göre Bayi listeleri?
    1998 model 210 kasa 111 motor mercedeslere uyumlumu?
    Subaru Forester, otomatik vites, 158 HP turbosuz?
    Sabahları soguk motor calışma süresini - marş alma?
    Sıcak motorla arabayı stop edince yeniden çalıştırınca sıkıntı olup olmadıgı ?
    Start / Stoplu araçlarda nasıl olacak?

    Mesela Benim aracım 2011 Bravo T-Jet 120 motor kodu 198A4000
    PDF te bu aracın makyaj öncesi 150 lik versiyonu var sadece, Ancak aynı motoru (120 T-Jet-198A4000) kullanan Grande punto ve Alfa Mito PDF te var. Ayrıca İtalya ve İngilterede takılan bir çok T-jet 120 Bravo var.
    Bu durum benim için bir soru işareti ve buna benzer soruları olanlar eminim vardır.

    Bir diğer cevap bekleyen konu, motor garantisi yada sigortası... Bir gelişme var mı?

    Genel olarak soruları ve bazı cevapları toplamaya çalıştım, Hatam var ise lütfen düzeltin...



    sayın yasayanadam
    şahsıma karşı göstermiş olduğunuz takdire çok teşekkür ederim,naçizane elimden geldiğince bilgim dahilinde buradan hem özel hem birebir hemde yazılarda zamanımdan ayırarak anlatmaya çalışıyorum,çünkü eminimki bu sistemi bu ülkede benden fazla uygulayan vede benden fazla bilen yok teknik olarak.
    eksisi ile artısı ile şunu buradan özellikle belirteyim 5 yıldır edindiğim deneyime göre vialle sistemlerde eğer montajı yapan kişi hata yapmaz ise eğer asla ama asla sorun yaşamazsınızzzz.

    ben birçok bayi toplantılarında veya montaj yapan bir çok ustada bu ülkede tespit ettiğim bir durum var oda her bir kişi kendi montaj şeklini uygulamaya çalışıyor yada uyguluyo bu hala böyle devam ediyor.yine söylüyorum viallede montaj resmleri olmadığı kadar detaylı şekilde var size bunu sunuyorlar yeniden macera yaşamayın (amerikayı keşfe gerek yok)zaten keşfedilmiş,ama hayır hala kendince birşeyler yapan var tabiki bütün ustalar böyle değil sözüm yapanlara,zamanında benimde hatalarım oldu bu sistemi bilenler yoktu ve ben çokta detaylı eğitim almadım bundan kaynaklanan ufakta olsa hatalarım olmuştur ancak buda listede olmayan ve resimleri olmayan araçlarda olmuştur.

    bununda nedeni sizinde belirttiğiniz gibi vialle araç listesinde olmayan ve türkiyede olan çok araç var ama uygulama yapılabiliyor elinizde resim yada döküman olmayınca küçükte olsa hatalar olabiliyor,veya listede olupta türkiyede olan aracın bg,(kw)gücü aynı olamayabiliyor,du vialle lpı sistemde araçların kendi motor ve kw gücüne göre hazır programlar var ve yüklemeler buna göre yapılıyordu.

    vialle lpfı sistemde ise 210kw (285bg)kadar 3,4,5,6,8 silindir VTI,THP,ECOTEC,VTEC,MPI,VVTI, T-JET,Multiair ,turbo,boxer (subaru forester)araçların tamamında uygulama yapılabiliyor üniversal programlar var tabi bu (programlamayı eğitimini almayan uygulayamaz)enjektör seçimleri ve pompa seçimleri araca göre yapıldıktan sonra tabi,kesinlikle manifold sökülerek sökülmeden asla olmaz,aslında diğer sistemlerde sökmek gerek ama bizim ülkemizde bunu uygulayan yok inanın manifold sökmek okadarda zor değil tabiki zor olan var ancak geneli değil,ancak herne olursa olsun vialle,de sökmeden yapamazsınız kaldıki doğru değil.

    start stoplu araçlarda özel program yok stop sonrası çalışma yine benzinle.
    araçların lpg,de geç çalışma gibi bir sorunu kesinlikle yok daha önce 2008,de 3 araçta yaşandı bununda nedeni enjektör arızası idi yakıt sızdırıyordu değişimi yapıldı ve düzeldi.
    araçlarda vites otomatik veya düz fark etmez uygulama yapılabiliyor.
    mercedes kompresör araçlardada uygulamada sorun yok sadce araca göre enjektör direkt tekli veya çiftli kullanılıyor manifold yapısına göre.

    ancak gdı fsı vs gibi araçlarda vialle sistemlerinin hiç biri kesinlikle uygulanamaz.
    tsı ve tfsı araçlarda ise lpdı sistem uygulanıyor araca özel sistemler getirtiliyor ve araca özel programlar yükleniyor.

    elimden geldiğince size cevap yazmaya çalıştım arada eksik yada yazımda hatalarım olabilir kusura bakmayın.

    ayrıca ben meridyen lpg,den yetkili arkadaşlarda eminim daha fazla zaman ayıracaklardır birazdaha zaman tanıyalım inşallah herşey daha iyi ve güzel olur,saygılarımla.



    Cevabınıza teşekkür ederim.
    Geçmiş sayfalarda faydalı olabilecek bilgileri ve cevapsız kalan bazı soruları toparlamaya çalıştım sadece...
    Meridyen yetkililerini bekliyoruz artık :)
    Sorun yaşayan arkadaşların, sorunlarının bir an önce çözülmesini dilerim.

    S&S lu araçlarda stop sonrası çalışma "Benzinle" demişsiniz bunu anlayamadım. Sürekli LPG değilmiydi lpfı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi


    detaylı bilgileriniz için teşekkürler.

    lpg'de geç çalışmasının nedeni enjektör arızası demişsiniz, aracın orjinal enjektörlerini kasdediyorsunuz galiba. eğer enjektörde sorun olsa araç benzinde de çalışırken sorun olmaz mı?


    Sanırım lpfı sistemlerde ayrı enjektör takılıyor. lpdı da araç enjektörleri kullanılıyor. Erdal Bey lpfı takılan normal motorlar için kastetti sanırım
  • Benim aracıma montajı Konya'dan distribütör firmadan gelen teknisyen (Hasan Usta) gözetiminde, Viallenin montaj dokümanlarına birebir uyularak yapıldı. Montaj bitince Lpg alıp denemeye çıktık. Araç normal kullanımda hiç sorun olmadan çalışıp gidiyor. Start stop sisteminde de hiç sorun yoktu. Ancak performanslı kullanmaya kalkınca dik bi rampada dip gaz (7dsg) 4. veya 5. Viteste devir 5-6000lere gelirken araçta kesiklik ve gaz yememe bas gösterdi. Sürat 150-160 km/h lerdeyken sorun bas gösteriyordu. Kendi araçları da 1.4 tsi 122 bg lik golf olduğu için parçaları ondan söküp benim arabama takarak sorunun parçalarda olup olmadıgını test ettik. Bu arada motor arıza lambası da yanıyordu. Obd cihazı yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir hata veriyordu. Bu arada aynı gaz yememe olayını benzinde de tekrarliyordu hatta çok daha kötü bir sekilde. Normal sekilde kullanırken ve hatta rampa assagi inerken bile araç stop ediyordu. Ancak en sonunda Lpg deyken hiç sorun kalmadı. Çalısmada,start stopda ve cekiste hiç bir sıkıntı yoktu. Sabah 9dan gece 11 e kadar uğraştıktan sonra beni başka bir arabayla eve bıraktılar. 1 saat kadar sonra da telefon açıp aracımı geri getirdiler. Aracı sadece benzinde çalışır sekilde ayarlayıp benzinle kullanmamı söylediler. Sorduğumda ise sistemin sigortalarını soktuklerini söylediler. Ertesi gün ben montajın yapıldığı yere gittim ve sigortaları tekrar taktirdim. Su anda aracımı dün Lpg de kullandım. Dün aracımı stop ettikten 6-7 saat sonra çalıştırırken sanki çok az da olsa geç çalıştı gibiydi . 1-2 saniyede değil de 2-3 saniyede gibi. Bugün ise aracımı oldukça geç bi saatte bi çalıştırıp bakayım dedim ve tak diye en ufak bir sorun ya da gecikme olmadan çalıştı.stop edip tekrar denedim ve yine en ufak bi sorun olmadan çalıştı. Şimdi sorun sadece benzinde ve Hollandililari bekliyorum. Ama sunu açıkça belirtmek isterim ki Hollandalilarin da (eğer mühendis değil de bizim usta dediğimiz teknisyenlerdense) sistemi duzeltebileceklerini zannetmiyorum çünkü benim montaj yapılırken Hasan Usta da montajı yapan ustalar da inanılmaz özen ve dikkat göstererek tamamen Vialleden gelen montaj katalogundaki resimlere göre yaptılar. Basta montaj hatası olduğunu düşünüyorduk ama bence değil. Sistem hatası. O yüzden eğer gelenler mühendis degilse duzeltebileceklerine inanmıyorum. Fakat bu arada benim kendimce iki değişik çözümüm var ve bence ikisinden biri kesin çözümü sağlayacak, ancak çözüm ayrıntılarını ancak Hollandalilar uğraştıktan sonra denemeyi düşünüyorum.(çok da iddialı değilim tabii ki :-) )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Benim aracıma montajı Konya'dan distribütör firmadan gelen teknisyen (Hasan Usta) gözetiminde, Viallenin montaj dokümanlarına birebir uyularak yapıldı. Montaj bitince Lpg alıp denemeye çıktık. Araç normal kullanımda hiç sorun olmadan çalışıp gidiyor. Start stop sisteminde de hiç sorun yoktu. Ancak performanslı kullanmaya kalkınca dik bi rampada dip gaz (7dsg) 4. veya 5. Viteste devir 5-6000lere gelirken araçta kesiklik ve gaz yememe bas gösterdi. Sürat 150-160 km/h lerdeyken sorun bas gösteriyordu. Kendi araçları da 1.4 tsi 122 bg lik golf olduğu için parçaları ondan söküp benim arabama takarak sorunun parçalarda olup olmadıgını test ettik. Bu arada motor arıza lambası da yanıyordu. Obd cihazı yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir hata veriyordu. Bu arada aynı gaz yememe olayını benzinde de tekrarliyordu hatta çok daha kötü bir sekilde. Normal sekilde kullanırken ve hatta rampa assagi inerken bile araç stop ediyordu. Ancak en sonunda Lpg deyken hiç sorun kalmadı. Çalısmada,start stopda ve cekiste hiç bir sıkıntı yoktu. Sabah 9dan gece 11 e kadar uğraştıktan sonra beni başka bir arabayla eve bıraktılar. 1 saat kadar sonra da telefon açıp aracımı geri getirdiler. Aracı sadece benzinde çalışır sekilde ayarlayıp benzinle kullanmamı söylediler. Sorduğumda ise sistemin sigortalarını soktuklerini söylediler. Ertesi gün ben montajın yapıldığı yere gittim ve sigortaları tekrar taktirdim. Su anda aracımı dün Lpg de kullandım. Dün aracımı stop ettikten 6-7 saat sonra çalıştırırken sanki çok az da olsa geç çalıştı gibiydi . 1-2 saniyede değil de 2-3 saniyede gibi. Bugün ise aracımı oldukça geç bi saatte bi çalıştırıp bakayım dedim ve tak diye en ufak bir sorun ya da gecikme olmadan çalıştı.stop edip tekrar denedim ve yine en ufak bi sorun olmadan çalıştı. Şimdi sorun sadece benzinde ve Hollandililari bekliyorum. Ama sunu açıkça belirtmek isterim ki Hollandalilarin da (eğer mühendis değil de bizim usta dediğimiz teknisyenlerdense) sistemi duzeltebileceklerini zannetmiyorum çünkü benim montaj yapılırken Hasan Usta da montajı yapan ustalar da inanılmaz özen ve dikkat göstererek tamamen Vialleden gelen montaj katalogundaki resimlere göre yaptılar. Basta montaj hatası olduğunu düşünüyorduk ama bence değil. Sistem hatası. O yüzden eğer gelenler mühendis degilse duzeltebileceklerine inanmıyorum. Fakat bu arada benim kendimce iki değişik çözümüm var ve bence ikisinden biri kesin çözümü sağlayacak, ancak çözüm ayrıntılarını ancak Hollandalilar uğraştıktan sonra denemeyi düşünüyorum.(çok da iddialı değilim tabii ki :-) )

    Güzel ve detaylı paylaşım. Gelişmeleri merakla takip etmekteyiz. Sayın lider 75 bizlere lider olmaktasın. Tebrikler.!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytaccetinkaya -- 26 Ağustos 2012; 21:29:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acaba aracın elektrik sisteminde bir arıza mı var? EPC arızası da verdi mi?

    Motor ısıgı arızalarını sistem kaydediyor. Servise filan sorsanız neden oldugunu net olarak ogrenseniz ?

    Arac 160 HP DSG 7 mi sizin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Benim aracıma montajı Konya'dan distribütör firmadan gelen teknisyen (Hasan Usta) gözetiminde, Viallenin montaj dokümanlarına birebir uyularak yapıldı. Montaj bitince Lpg alıp denemeye çıktık. Araç normal kullanımda hiç sorun olmadan çalışıp gidiyor. Start stop sisteminde de hiç sorun yoktu. Ancak performanslı kullanmaya kalkınca dik bi rampada dip gaz (7dsg) 4. veya 5. Viteste devir 5-6000lere gelirken araçta kesiklik ve gaz yememe bas gösterdi. Sürat 150-160 km/h lerdeyken sorun bas gösteriyordu. Kendi araçları da 1.4 tsi 122 bg lik golf olduğu için parçaları ondan söküp benim arabama takarak sorunun parçalarda olup olmadıgını test ettik. Bu arada motor arıza lambası da yanıyordu. Obd cihazı yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir hata veriyordu. Bu arada aynı gaz yememe olayını benzinde de tekrarliyordu hatta çok daha kötü bir sekilde. Normal sekilde kullanırken ve hatta rampa assagi inerken bile araç stop ediyordu. Ancak en sonunda Lpg deyken hiç sorun kalmadı. Çalısmada,start stopda ve cekiste hiç bir sıkıntı yoktu. Sabah 9dan gece 11 e kadar uğraştıktan sonra beni başka bir arabayla eve bıraktılar. 1 saat kadar sonra da telefon açıp aracımı geri getirdiler. Aracı sadece benzinde çalışır sekilde ayarlayıp benzinle kullanmamı söylediler. Sorduğumda ise sistemin sigortalarını soktuklerini söylediler. Ertesi gün ben montajın yapıldığı yere gittim ve sigortaları tekrar taktirdim. Su anda aracımı dün Lpg de kullandım. Dün aracımı stop ettikten 6-7 saat sonra çalıştırırken sanki çok az da olsa geç çalıştı gibiydi . 1-2 saniyede değil de 2-3 saniyede gibi. Bugün ise aracımı oldukça geç bi saatte bi çalıştırıp bakayım dedim ve tak diye en ufak bir sorun ya da gecikme olmadan çalıştı.stop edip tekrar denedim ve yine en ufak bi sorun olmadan çalıştı. Şimdi sorun sadece benzinde ve Hollandililari bekliyorum. Ama sunu açıkça belirtmek isterim ki Hollandalilarin da (eğer mühendis değil de bizim usta dediğimiz teknisyenlerdense) sistemi duzeltebileceklerini zannetmiyorum çünkü benim montaj yapılırken Hasan Usta da montajı yapan ustalar da inanılmaz özen ve dikkat göstererek tamamen Vialleden gelen montaj katalogundaki resimlere göre yaptılar. Basta montaj hatası olduğunu düşünüyorduk ama bence değil. Sistem hatası. O yüzden eğer gelenler mühendis degilse duzeltebileceklerine inanmıyorum. Fakat bu arada benim kendimce iki değişik çözümüm var ve bence ikisinden biri kesin çözümü sağlayacak, ancak çözüm ayrıntılarını ancak Hollandalilar uğraştıktan sonra denemeyi düşünüyorum.(çok da iddialı değilim tabii ki :-) )

    lpg'de alınan hata benzinde de alınınca başından savmak isteyen lpg ustaları, aha bak benzinde de hata veriyor bizle ilgisi yok servise gidin deyip insanın çileden çıkarıyorlar, çok şükür ki size bunu dememişler.

    paylaşımınız için teşekkür ederim, tecrübe aktarımlarınızın devamını bekliyoruz.




  • Araç 122 bg 7 DSG. Epc ışığı hiç yanmadı. Arıza ışığının sebebi yakıt basınç pompası düşük basınç gibi bir şeydi. OBD ( on board diagnostics) cihazı ile arıza kaydı silindiği için serviste de gorunecegini sanmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merdiyen firması her ne kadar hızlı da hareket etse mutlaka bayilik ağları, hizmet aksamaları, aksam gecikmeleri veya ufak tefek hataları olacaktır eminim ki herkesin mağduriyetini ivedilikle halledeceklerdir. Bir de bence bu fiyatlara çok yüksek ama nitekim diğer firmaların uluslararası web sitelerinde lpdi sistemine benzer veya aynı şekilde çalışan sistemleri mevcut bu sistemlerde demek ki Türkiye'ye gelmeleri an meselesi o zaman rekabet ortamı da artacağından dolayı fiyatların da düşeceği kanısındayım. Bende dahil olmak üzere herkes bu gelişmeleri gün gün takip edeceklerdir. Meridyen firmasına bu hızlı gelişmelerinden dolayı ayrıca teşekkür etmek istiyorum...
  • Herşeyden önce Meridyen Firması (özellikle Muhittin Bey) çok iyi niyetli ve ellerinden gelen yardımı yapmaya hazırlar.Bundan benim de hiç şüphem yok.Ya da şöyle söyleyeyim bugüne kadar ki yaklaşımları oldukça yumuşak ve esnafa yakışır bir biçimde idi.Bundan sonra da öyle olacağını umuyorum ve sanıyorum.Ancak sistem çok yeni ve henüz kendilerinin de çok bilgili ve tecrübeli olmadıkları bir gerçeköfakat eğer bu şekilde ürünün arkasında durmaya devam ederlerse (öyle sanıyorum) sorunlar bir şekilde aşılır.Ben Muhittin Bey ve Hasan Ustayla tanışma fırsatı buldum.Her ikisi de Allah selamet versin çok iyi niyetli insanlardı.
    Fiyat konusuna gelince ben çok da ucuzlayacağını sanmıyorum.Prins ve Vialle nin zaten sıralı sistem fiyatlarına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.Bu iki firma hiç bir zaman İtalyan larla fiyat rekabetine girmediler.Bu sistemde de gireceklerini sanmam.Sadece yerli üretim depoya dönerek 500 lira gibi indirim olabilir başka bir indirimin kısa vadede olacağını sanmam.Sistemin Avrupa (Hollanda)fiyatı 3500 avro zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Herşeyden önce Meridyen Firması (özellikle Muhittin Bey) çok iyi niyetli ve ellerinden gelen yardımı yapmaya hazırlar.Bundan benim de hiç şüphem yok.Ya da şöyle söyleyeyim bugüne kadar ki yaklaşımları oldukça yumuşak ve esnafa yakışır bir biçimde idi.Bundan sonra da öyle olacağını umuyorum ve sanıyorum.Ancak sistem çok yeni ve henüz kendilerinin de çok bilgili ve tecrübeli olmadıkları bir gerçeköfakat eğer bu şekilde ürünün arkasında durmaya devam ederlerse (öyle sanıyorum) sorunlar bir şekilde aşılır.Ben Muhittin Bey ve Hasan Ustayla tanışma fırsatı buldum.Her ikisi de Allah selamet versin çok iyi niyetli insanlardı.
    Fiyat konusuna gelince ben çok da ucuzlayacağını sanmıyorum.Prins ve Vialle nin zaten sıralı sistem fiyatlarına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.Bu iki firma hiç bir zaman İtalyan larla fiyat rekabetine girmediler.Bu sistemde de gireceklerini sanmam.Sadece yerli üretim depoya dönerek 500 lira gibi indirim olabilir başka bir indirimin kısa vadede olacağını sanmam.Sistemin Avrupa (Hollanda)fiyatı 3500 avro zaten.

    ben de sizin anlatımlarınızdan iyi niyetli oldukları kanısına vardım. Karşılıklı iyi niyet olduktan sonra çözülmeyecek sorun yoktur. inşallah en kısa sürede sizin sorununuz çözülür.




  • VİALLE LPFİ MONTAJ RESİMLERİMİZ FACEBOOK SERİMOTOGAZ SAYFAMIZDADIR.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.