Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (196. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle yaptım. Aynı pompa aynı istasyon ve fulleme yaparak aldım ölçümleri. Yol bilgisayarı tutmuyor. Birinci dolumda ortalama 9,1lt. İkinci dolumda 8,4 olarak gösteriyor. Yeniden fulledim yine deneyiorum. Zaten alışkanlık benzinde de hep ölçerdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları:
    Agresif kullanım: 52,31₺(25,15Lt)/219km=0,238₺
    Sakin Kullanım:
    83,70₺(40,25Lt)/405km=0,206₺
    Sürüşler aynı güzergahlarda aynı trafik koşullarında gerçekleştirildi. Benzin sakin kullanım ortalama 0,430₺ civarında idi.

    İstasyon ayni ama bence sunu yapin, pompanin basinda bekleyin ve yavaslayinca lpg dolumunu kestirin, yuzde 25'e yuzde 17 cikmis, yani 9,1lt olan ortalamada fazla lpg doldurmuslar, olcumlerde farklilik var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları:
    Agresif kullanım: 52,31₺(25,15Lt)/219km=0,238₺
    Sakin Kullanım:
    83,70₺(40,25Lt)/405km=0,206₺
    Sürüşler aynı güzergahlarda aynı trafik koşullarında gerçekleştirildi. Benzin sakin kullanım ortalama 0,430₺ civarında idi.

    İstasyon ayni ama bence sunu yapin, pompanin basinda bekleyin ve yavaslayinca lpg dolumunu kestirin, yuzde 25'e yuzde 17 cikmis, yani 9,1lt olan ortalamada fazla lpg doldurmuslar, olcumlerde farklilik var.

    Öyle yaptım zaten fiyatların küsüratlı olmasının sebebi de o. İlk ölçüm de 500km kontrolünde filtre temizlendi rolantide baya çalıştı serviste belki ondan olabilir. Yüksek çıkması.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları:
    Agresif kullanım: 52,31₺(25,15Lt)/219km=0,238₺
    Sakin Kullanım:
    83,70₺(40,25Lt)/405km=0,206₺
    Sürüşler aynı güzergahlarda aynı trafik koşullarında gerçekleştirildi. Benzin sakin kullanım ortalama 0,430₺ civarında idi.

    İstasyon ayni ama bence sunu yapin, pompanin basinda bekleyin ve yavaslayinca lpg dolumunu kestirin, yuzde 25'e yuzde 17 cikmis, yani 9,1lt olan ortalamada fazla lpg doldurmuslar, olcumlerde farklilik var.

    Birde hesaplamayı nasıl yapıyorsunuz? Birinde %22diğerinde %18 fazla çıkıyor?
    1.için: 25,15/219*100=11,48 (100km tüketim) hata payı 11,48/9,4=1,22 fark %22.
    Sağlaması: 9,4*22/100=2,06 fazla yakıt toplam 9,4+2,06=11,46 oluyor. 0,02 hata işlem küsüratlarını almadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. İçin 9,1 yazmışım 9,4 olacaktı. 1 ve 4 karışmış😒

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac


    quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları:
    Agresif kullanım: 52,31₺(25,15Lt)/219km=0,238₺
    Sakin Kullanım:
    83,70₺(40,25Lt)/405km=0,206₺
    Sürüşler aynı güzergahlarda aynı trafik koşullarında gerçekleştirildi. Benzin sakin kullanım ortalama 0,430₺ civarında idi.

    İstasyon ayni ama bence sunu yapin, pompanin basinda bekleyin ve yavaslayinca lpg dolumunu kestirin, yuzde 25'e yuzde 17 cikmis, yani 9,1lt olan ortalamada fazla lpg doldurmuslar, olcumlerde farklilik var.

    Birde hesaplamayı nasıl yapıyorsunuz? Birinde %22diğerinde %18 fazla çıkıyor?
    1.için: 25,15/219*100=11,48 (100km tüketim) hata payı 11,48/9,4=1,22 fark %22.
    Sağlaması: 9,4*22/100=2,06 fazla yakıt toplam 9,4+2,06=11,46 oluyor. 0,02 hata işlem küsüratlarını almadım.

    100 litre benzin yerine 120lt LPG kullandıysam 120/100 = 1,2 yani yüzde 20 fazla LPG tüketimi olur. Yol bilgisayarı ortalaması 9,4 litre ise, 219 km'de 9,4 x 2,19 = 20,58lt benzin harcardı. Ama gerçekte 25,15lt LPG harcamış, o zaman 25,15/20,58 dersek yüzde 22 fazla LPG tüketimi görülür, her yol yüzde 22 fazla LPG'ye çıkıyor ilk hesapta, şekli size kalmış :)




  • arkadaslar tank oncesi dolum agzı sonrasında ekstra filtre taktırmıs durumdayım baya bir suredir. dolum daha yavas. fsu'daki filtrede bir tıkanma yasanmıyor uzun suredir.
    bilginize..

    ama hala bilinmeyen markalardan lpg almıs degilim. sadece shell ve aygaz devam.
  • arkadaşlar benim honda aracımda da vialle lpi (veya lpfi) takılı. motor soğukken uzun marş ile ancak motor çalışıyor.bu normal lpdi olmayan viallenin uzun marş nedeni nedir cözümünü bilen varmı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayred

    arkadaşlar benim honda aracımda da vialle lpi (veya lpfi) takılı. motor soğukken uzun marş ile ancak motor çalışıyor.bu normal lpdi olmayan viallenin uzun marş nedeni nedir cözümünü bilen varmı acaba ?

    Malesef şu an için çözüm yok. Ürünün garanti belgesinde bile bu durum belirtilmiş. Marşta iken çok az gaza dokununca daha çabuk alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşk cvp için. yani bu normal bir durum. boyle iyi bir sistemde bunu nasıl cozemiyorlar hayret.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayred

    tşk cvp için. yani bu normal bir durum. boyle iyi bir sistemde bunu nasıl cozemiyorlar hayret.

    Amladıgım kadarıyla sistem çalışırken sıvı olan lpg. Araba bekledikçe basınç korunamadıgı için tekrar gaza dönüşüyor buharlasıyor böylece pompa boşalıyor. Taki yeniden sıbı dolana kadar. Soğukta basınç daha fazla düşebildiği için sorun daha da artıyor sanırım. Gazı sıvı halde tutabilmek için yüksek basınç gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Amladıgım kadarıyla sistem çalışırken sıvı olan lpg. Araba bekledikçe basınç korunamadıgı için tekrar gaza dönüşüyor buharlasıyor böylece pompa boşalıyor. Taki yeniden sıbı dolana kadar. Soğukta basınç daha fazla düşebildiği için sorun daha da artıyor sanırım. Gazı sıvı halde tutabilmek için yüksek basınç gerekli.


    benimki lpi olanlardan. lpdi lerde bu sorun mevcut diye düşünüyordum ama genel problem demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayred

    quote:

    Amladıgım kadarıyla sistem çalışırken sıvı olan lpg. Araba bekledikçe basınç korunamadıgı için tekrar gaza dönüşüyor buharlasıyor böylece pompa boşalıyor. Taki yeniden sıbı dolana kadar. Soğukta basınç daha fazla düşebildiği için sorun daha da artıyor sanırım. Gazı sıvı halde tutabilmek için yüksek basınç gerekli.


    benimki lpi olanlardan. lpdi lerde bu sorun mevcut diye düşünüyordum ama genel problem demek ki.

    Bende vialle lpdi den bahsediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tank oncesi dolum sonrası filtreden bahsetmistim. benim taktırdıgım buna benzer bir ürün

    herkese oneririm.

     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi
  • LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları 3:

    Sakin Kullanım:
    37,87₺(19,42Lt)/203km=0,186₺
    (lpg litre fiyatı: 1,95₺)
    Yol bilgisayarı ortalaması: 8,3lt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Bende vialle lpdi den bahsediyorum


    işte benimki lpdi değil. subap ayarı yaptırıcam belki düzelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayred

    quote:

    Bende vialle lpdi den bahsediyorum


    işte benimki lpdi değil. subap ayarı yaptırıcam belki düzelir.

    Karma sistemlerde marş problemi olduğunu hiç duymadım. Zaten sistem ihtiyaca göre benzin alıyor. Sorun çıkarmaması lazım. Baktırmanızda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac


    LPDİ Şehir içi yakıt tüketimi sonuçları 3:

    Sakin Kullanım:
    37,87₺(19,42Lt)/203km=0,186₺
    (lpg litre fiyatı: 1,95₺)
    Yol bilgisayarı ortalaması: 8,3lt

    Abi süper süper süper...

    Yani şehir içinde 10 litre bile yakmamışsınız. Mükemmel bir değer.

    Zaten sistemin mükemmel olduğunun farkındayım; ama bu sistem maalesef çok pahalı şu an için euro kurunun da artmasıyla 7000 TL civarında bir fiyatı var.
    Çok pahalı maalesef
  • Arkadaslar,

    italya ve Hollanda sitelerini gezerken Vialle nin Hollanda da iflas ettigine dair bir haber okudum. haber dün guncellenmiş. haber flemenkce ve bankanın Vialle ye el koymak uzere oldugunu belirtiyor sanırm. hatta Vialle nin genel muduru Peter Rutten nin de İflası dogruladıgı ve bankanın el koymasına karsı care aradıgını yazıyor. ingilizceye cevirip asagıda kopyaladım. haberin link ini de asagıya ekledim. Viallenin distributoru kim suan Turkiye de? bir acıklama yaptılar mı?

    http://www.ed.nl/economie/vialle-eindhoven-failliet-verklaard-1.4933354

    Vialle Eindhoven heading for bankruptcy

    EINDHOVEN - Vialle is heading for bankruptcy. That director Peter Rutten of the Eindhoven manufacturer of autogas equipment confirmed.
    Vialle is in financial difficulties because the European market has collapsed for installation of LPG systems in cars, says Rutten. The company employs 44 people.
    Additional funding
    Rutten has so failed to elicit additional financing for the seven shareholders of the bank. "I'm still very busy to find a solution. But probably we have no other way than filing for bankruptcy," says the director. The bankruptcy filing would be next week on the role of the court in Den Bosch




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Arkadaslar,

    italya ve Hollanda sitelerini gezerken Vialle nin Hollanda da iflas ettigine dair bir haber okudum. haber dün guncellenmiş. haber flemenkce ve bankanın Vialle ye el koymak uzere oldugunu belirtiyor sanırm. hatta Vialle nin genel muduru Peter Rutten nin de İflası dogruladıgı ve bankanın el koymasına karsı care aradıgını yazıyor. ingilizceye cevirip asagıda kopyaladım. haberin link ini de asagıya ekledim. Viallenin distributoru kim suan Turkiye de? bir acıklama yaptılar mı?

    http://www.ed.nl/economie/vialle-eindhoven-failliet-verklaard-1.4933354

    Vialle Eindhoven heading for bankruptcy

    EINDHOVEN - Vialle is heading for bankruptcy. That director Peter Rutten of the Eindhoven manufacturer of autogas equipment confirmed.
    Vialle is in financial difficulties because the European market has collapsed for installation of LPG systems in cars, says Rutten. The company employs 44 people.
    Additional funding
    Rutten has so failed to elicit additional financing for the seven shareholders of the bank. "I'm still very busy to find a solution. But probably we have no other way than filing for bankruptcy," says the director. The bankruptcy filing would be next week on the role of the court in Den Bosch


    Sayın YusufKara;

    Paylaştığınız habere göre Vialle iflâsın eşiğinde...




  • 
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.