Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (209. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alosmanac A kullanıcısına yanıt
    Evet aynen söylediğiniz gibi yapıldı.

    Sigortalar sökülüp sistem devre dışı birakildi. TEK çizgili filtreler ve motora giden bağlantı sökülüp benzinin motora gitmesi sağlandı ve araba çalıştı.

    arızanın sebebini de bilemiyorum. yakıt pompasında bir sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar Aşağıda bilgileri yazılı olan araca uygun ve uyumlu olan , daha önce de problemi olmadan montaj yaptığınız LPG kiti var mıdır? Varsa hangi ürünü uygun görüyorsunuz?

    Audi A3 1.4 TFSI Sportback Sport Line
    2013

    motor numarası CPT028892
  • 2011 volvo s80 2.0 203 hp için lpdi/lpg montajı mümkünmüdür
  • peki bu sistem 1.6 Ford Ecobost için uyumlu mu acaba..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistemin fiyati ne zaman 4000-5000 tl olur iste o zaman yayginlasir ve kullanir hale gelinir. Sahsen 10 bin verip de lpg nin derdi ile ugrasmam. Satar dizelini alirim zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marjete yönelin arkadaşlar yüzde 50 fiyatına ve emin olun çok daha stabil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uakoc kullanıcısına yanıt
    bu konuyu takip ediyordum. bu fiyatlarla taktırmayı bile düşünmemiştim. sonra merjet in konusunu gördüm. gördüğüm kadarıyla daha sorunsuz. üstelik yarı fiyatı. taktırma planım yok iken artık taktırmayı düşünüyorum.

    kesinlikle şu durumda taktıracaksam marjet.
  • Yaklaşık 1ay önce tiguan 122 aracıma marjet taktırdım.ilk 600km de hiç sorun çıkmadı.rodaj süresi sonu dedikleri bir durumda araç kendiliğinden benzine geçti.servise gittim o günden bu güne araç soğuk iken zor olsada tek marsta, sıcakken en az 3 marşta bazende hiç çalışmıyor.sorunun yüksek basınç pompasinda kaynaklandığını söylediler.Bende diğer sistemler de durum nasıl diye vialle forumunun büyük bölümünü okudum.sorunlar aynı sanırım ben yerli ve biraz daha uygun fiyatlı olduğu için pişmanlık duymaya başlamıştım.Son olarak anladığım husus su, tsi motorlarda lpdi sistemlerde yüksek basınç pompası sorunu mutlaka çıkıyor keçe değiştirmek sorunu çözmüyor.Yanimda 86 model şahin tek marsta çalışınca moralim bozuluyor.Bu sorunlarla uğrasak olanlar taktirmali yoksa aracımizın yakıtını bilerek aldık benzinle devam.
  • Viallenin MPI motorlar için tasarlaanan LIQUIDSI adlı kitini kullanıyorum.21.000km olmuş taktıralı.normal kitlerden pahalı ama hiçbir sorun olmadı.motor çok pürüzsüz çalışıyor.lpg/benzin geçişi hissedilmiyor.
  • 2013 1.6 t 170 bg sidi insignia icin oneriniz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac 156binde lpdi ile 112bin yapmis. Gec mars sorununu mu %40-45 arasi net tasarruf ederek yola devam mi? Benim aracin marsi ile ilgili ayrica o kadar video post ettim. Ayrica gec mars alanlar icin soyluyorum. Mars sistemi ile alakali bir sisteminiz mi bozuluyor? Arac calisiyor iste.



    Dizelciler icin soyluyorum bunuda 1.4 aractan 160 hp guc alan bir dizel arac mi var?



    Yalniz 160 tsicilar icin onerim ngk bkr7iex buji ve r8 bobindir.

    Mukemmel.



    Sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Üstad buji notumu almıştım daha önce ama r8 bobinlerine yapılacak işlemle ilgili herhangi bir ayrıntı bulamadım, sizde detayları anlatan kaynak varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Üstad buji notumu almıştım daha önce ama r8 bobinlerine yapılacak işlemle ilgili herhangi bir ayrıntı bulamadım, sizde detayları anlatan kaynak varmı?

    Hocam simdi bobinler icin bobin soketinin icindeki pinlerin yerlerinin degisitirilmesi gerekiyor. Parca kodu bu 06e 905 115 e. Servisten temin edebilirsiniz. Bu pinlerin degisimini bilen bir elektrikcide 10 dkda pinler degistirilebiliyor. Bobinler bizim orjinallerden biraz daha buyuk ancak rahatca sıgıyor.

    ""kırmızı r8 bobinler pin 2 ve pin 4 şase, bizde pin 1 ve pin 2 şase"" bunu bir sitede buldum %100 dogrumudur bilemem. yine de bu islemi yapmıs olan elektrikci biliyordur zaten.

    Bu bobinin guzelligi su en basta. Daha az yakıt ve daha cok atesleme ve daha uzun omur. Ortalama 25000de bir bobin yerdi benim araba ancak 55bindir kusursuz gidiyor bu. Tabi bu buji ile
    (NGK BKR7EIX Iridium IX Spark Plug). Bu bujinin de hic dis aralıgı ile oynamıyorsunuz. Oldugu gibi orjinal takıyorsunuz.

     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 25 Şubat 2017; 8:56:27 >




  • Kırmızı bobinler 4 pin
    Pin1 > 12v sigorta paneli
    Pin2 > Şase
    Pin3 > Sinyal
    Pin4 > Şase (Motor bloğundan alınabilir)

    Ben bobinlerde işlem yapılacağı düşüncesindeydim, soketleri hiç hesaba katmıyordum o zaman aracın soketleri değişince sadece kırmızı bobin kullanılacak. kolaymış ya kendim de yaparım.
  • Aynen degistirildikten sonra sadece r8 bobin takılabilir artık. zaten bir kere degistirdikten sonra hic geregi yok eski sisteme donmeye.

    ayrıca aracınız dsg ise vites gecislerinin ne kadar mukemmellesecegine de sahit olacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 25 Şubat 2017; 15:40:24 >
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Aracım manuel ancak biraz araştırınca yakıt tasarrufundan herkes bahsediyor. dsgye kadar etkilemesi enteresan.
    Eskilere nazaran biraz yüksek kalması koruma kapağını kapatırken sorun çıkarmaz değil mi?
  • Koruma kapagi sigiyor. Problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler. Bir süredir LPDİ sistemi araştırıyorum. Araştırma sebebim de 2010 model TIGUAN almak isteğim. Bildiğiniz gibi bu araçlarda 1.4 TSİ motor ve 150 hp mevcut. Malum benzin fiyatları sebebiyle aracı benzinli kullanmak mümkün değil ama araç uzun zamandır istediğim bir araç. LPDİ sistem tüm modellere uyumlu mu ? LPDİ sistem takılınca yaşanabilecek sorunlar neler ? LDPİ sistem sonrası yakıt ortalama ne mertebelerde olacak ? Şu an pazarlık aşamasındayım diyebiliriz. Yardımınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenkoraybyl

    Herkese iyi günler. Bir süredir LPDİ sistemi araştırıyorum. Araştırma sebebim de 2010 model TIGUAN almak isteğim. Bildiğiniz gibi bu araçlarda 1.4 TSİ motor ve 150 hp mevcut. Malum benzin fiyatları sebebiyle aracı benzinli kullanmak mümkün değil ama araç uzun zamandır istediğim bir araç. LPDİ sistem tüm modellere uyumlu mu ? LPDİ sistem takılınca yaşanabilecek sorunlar neler ? LDPİ sistem sonrası yakıt ortalama ne mertebelerde olacak ? Şu an pazarlık aşamasındayım diyebiliriz. Yardımınızı bekliyorum.

    Vialle LPDİ sistem sizin araca oluyor,, araç km si fazla ise sorun yaşamamak icin yüksek basınç pompasını değiştirterek montaj yaptirirsanız sorunsuz kullanabilirsiniz, tiguan 2010 modellerde genelde coksugukta geç marş alma sorunu oluyor ( 2 -3 marş yada 7-8 sn gec calişma)

    2010 model 150 hp tiguan 2 adet taktık biri 170 bin km üzerinde yol yapti diğeride sanırım suan 30 bin km falan yapmiştir. 2200 euro montaj fiyatı var..

    villae dışında sıvı sistem uygulaması yapılan başka marka yok diiye biliyorum ( enazından marjet ve prinsde uygulaması yok) özellikle 150 hp 2010 2012 model tiguanlara..




  • yakıt tasarrufu aldiğiniz gaz fiyatina göre değişir ,, 2.50 den gaz aldiğinizda yuzde 50 ne tasarruf sağlarsınız......
    km fazla ise yüksek basınç pompasının sıfırı da 700-800 tl civari.. en az 60-70 bin km sorunsuz gider yeni pompa, yada montajı yaptırırsınız arac sorun cıkarmadiği sürece mevcut pompa ile kullanırsınız sorun cıkmaya başladiğinda değiştirsiniz,,, biz mutlaka müşterilerimizi montajdanönce bu konuda uyariyoruz,,
  • 
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.