Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    Lider75

    Cok gaz markası deniyorsun. Belkide ondandır. Biraz daha sure tanı arabaya. Devam ederse Konya'ya durumu bildirirsin.

    Benim cansiter'e giden boruya bisey yaptı Faruk usta sonra sıcak soguk motor sorunsuz calısmakta.

    Bir yerde bir boru mu uzun kalmıs artık nedir? Onu kısalttılar galiba basında degildim acıkcası.

    Yani cok basit bir mudahele ile degisecek birsey de olabilir.

    Veya ne bileyim araban kac km'de buji zamanı gelmismiydi? Hava filtren ne durumda?




  • Yok ya gaz filan değiştirmedim hiç :-) şimdiye kadar hep Milangaz aldım. Daha yeni shell den sen dediğin için deneyim diye aldım. Araba 16000 de yani buji zamanı gelmedi. Zaten bujiden olsa bu sekilde olmaz.Dur bakalım herkes bi cevap yazsın bakalım. Octavia da benimkiyle aynı gibi sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15000 bakımını yaptırdın mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yok ya gaz filan değiştirmedim hiç :-) şimdiye kadar hep Milangaz aldım. Daha yeni shell den sen dediğin için deneyim diye aldım. Araba 16000 de yani buji zamanı gelmedi. Zaten bujiden olsa bu sekilde olmaz.Dur bakalım herkes bi cevap yazsın bakalım. Octavia da benimkiyle aynı gibi sanki.

    bu geç çalışmaların sebebi bence siz aracınızı stop ettiğinizde sistemde kalan lpg buharlaşarak gaz halinde pistonların içine doluyor siz ilk marşa bastığınızda araç boğulduğu için çalışmakta zorlanıyor hepsi bukadar aracını stop ederken yüksek devirde iken marşı kaparsanız belki sorun ortadan kalkabilir yada burda arkadaşın biri yazmıştı iki kısa marşta aracım çalışıyor ilk marşta araç buharlaşan lpg yi atıyor ekzos manifoldundan ikinci marşta araç rahat çalışıyor kşın bu sorun tamamen ortadan kalkacaktır sanıyorum asıl soru şu olmalı bu şekilde olmasının motora yada bulunduğunuz ortama bir zararı varmı saygılar çünki sade o kaldı




  • Onu yazan benim:-) Ben de sorun yapmıyorum zaten sadece milletinki nasıl diye merak ettim.
    15000 bakımını tabii yaptırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilyan06

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yok ya gaz filan değiştirmedim hiç :-) şimdiye kadar hep Milangaz aldım. Daha yeni shell den sen dediğin için deneyim diye aldım. Araba 16000 de yani buji zamanı gelmedi. Zaten bujiden olsa bu sekilde olmaz.Dur bakalım herkes bi cevap yazsın bakalım. Octavia da benimkiyle aynı gibi sanki.

    bu geç çalışmaların sebebi bence siz aracınızı stop ettiğinizde sistemde kalan lpg buharlaşarak gaz halinde pistonların içine doluyor siz ilk marşa bastığınızda araç boğulduğu için çalışmakta zorlanıyor hepsi bukadar aracını stop ederken yüksek devirde iken marşı kaparsanız belki sorun ortadan kalkabilir yada burda arkadaşın biri yazmıştı iki kısa marşta aracım çalışıyor ilk marşta araç buharlaşan lpg yi atıyor ekzos manifoldundan ikinci marşta araç rahat çalışıyor kşın bu sorun tamamen ortadan kalkacaktır sanıyorum asıl soru şu olmalı bu şekilde olmasının motora yada bulunduğunuz ortama bir zararı varmı saygılar çünki sade o kaldı

    Hocam soyle acıklayım:

    Arabayı kaparken turbolu araclardaki turbo yaglaması sehir efsanesi mi dogru mu egri mi bilmem ama. Sunu yapiyorum En az 30-40 sn acık birakiyorum rolantide oyalanıyorum arabadan alacaklarımı alıyorum sonra kapatıyorum. Bunu bana yap diyenler turbo yaglamasını yapsın bu yuzden acık kalsın bir sure rolantide demisti.
    Belkide baska bir sebebi vardır. Yani rolantide uzun sure acıkta bekliyor benim araba. Bahsettiginiz gibi yuksek devire alıp kontagı kapamadım hic.

    Şu noktayı birde dile getirelim: Montajdan sonra dediler ki 3 ayda bir ceyrek depo benzin bitir. Benzin eskimesin ve tank LPG biter de benzine gecislerde oktanı az benzin kullanmasın araba diye.

    Aslında su meseleden dolayı yola cıkarak hic arabayı kapamadan once benzinde birakmayı sonra calısınca tekrar LPG dugmesine basıp gecmesini denemedim.

    Nedenini sorarsanız borulardaki benzin tam olarak bitmeden veya LPG bitmeden gecis yapmıyor. Uzun sure alıyor (5-6 dk) LPGye gecmesi. Yani diyelim ki benzinde kapatıp sabah acsam arabayı sonra LPG dugmesine basıp gecmesini beklesem bu 3 ayda bir bitirmem gereken ceyrek depo benzinden daha fazla benzin yakarım diye dusunuyorum.

    Bu yazıyı yazmamın sebebi sizin esas merak ettiginiz LPG ile mars alma 1 veya 2.sinde sorun olmaması ama kuru yakıt oldugu icin bu ilk calıstırmalarda motora zarar vermesi.

    Bu ilk calıstırma aslında benzinde de motor zarar gormuyor mu? Yani eninde sonunda motorun bir omru var. Sırf benzin kuru yakıt degil diye arabanın LPG ile mars almasından vazgecilmemeli diye dusunuyorum.

    Cunku bu sistemin esas avantajı kısa mesafelerde de benzinden LPGye gecmesini beklemeden yolumuzda ilerlemek ve bu sayede yaz kıs net tasarrruf saglayabilmek..




  • İzmir'deyim Tiguan 150bg araca nerede taktırabilirim?
  • Tsi uyumlu lpg montaji basladi, ben arabayi pert ettim :)
    neyse yine tsi alirsam dusunurum belki. ama ya sifir arac alirsam garantisi nolacak? bu konu aciklama yapabilecek bi yetkili yada bilgili var mi?
  • Ankara da yeni vialle bayisi olarak hizmetinizdeyiz........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muto1985 -- 7 Ekim 2012; 17:59:47 >
  • Araçları geç çalışan arkadaşlar için!

    öncelikle aracınızın kontağını çalışacak yere kadar açıp tekrar kapatın. sonra tekrar açın azcık bekleyin ışıklar (test ışıkları) söndüğünde aracınızı çok hafif gaza basarak çalıştırın. bende de vardı aynı sorun hasan bey de bana gaz haline geçmesi v.b anlattı. ama bana bu şahsi fikrimdir. lpg pompası ile benzin pompası arasında çeklien elektrik hattındaymış gibi geliyor. sitede sordum zaten bi araç nden 2 kere kontak açıp kapatmaylaçalışır. daha doğrusu böyle yapınca ne değişiyorda araç tek marşta kısa sürede çalışıyor bilen varsa okumayı çok isterim yoksa da zaten bulacağım araştırmayı severim:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maviyıldızınoğlu -- 7 Ekim 2012; 18:49:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    önder bey benim arabada tiguan 2012 122 caxa.ilk çalıştırma 2-3 saniye kadar fazla sürüyor ama 2. marş çok nadirde olsa yapıyor.havalar soğudukça daha çabuk çalışıyor sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    Lider75

    Cok gaz markası deniyorsun. Belkide ondandır. Biraz daha sure tanı arabaya. Devam ederse Konya'ya durumu bildirirsin.

    Benim cansiter'e giden boruya bisey yaptı Faruk usta sonra sıcak soguk motor sorunsuz calısmakta.

    Bir yerde bir boru mu uzun kalmıs artık nedir? Onu kısalttılar galiba basında degildim acıkcası.

    Yani cok basit bir mudahele ile degisecek birsey de olabilir.

    Veya ne bileyim araban kac km'de buji zamanı gelmismiydi? Hava filtren ne durumda?



    faruk bey(usta değil firma yetkilisi) benim aracın montajında başından sonuna kadar hollandalı mühendis ve teknisyenler ile birlikte çalıştılar.geç çalışma problemi benim arabadada var.sizin dediğiniz gibi hortum kısaltma falan gibi bir durum ile düzeltme imkanı olsaydı yapardı.(faruk bey aynı zamanda benim hemşehrim olur)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merk07

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    önder bey benim arabada tiguan 2012 122 caxa.ilk çalıştırma 2-3 saniye kadar fazla sürüyor ama 2. marş çok nadirde olsa yapıyor.havalar soğudukça daha çabuk çalışıyor sanki.

    merhaba merk 07 benim araç da tiguan 2012
    hafta içi montaj yaptıracam

    Aracınızın bagaj, tank kısmı, gaz dolum yeri, yakıt gösterge yeri resimlerini forumda paylaşırmısınız.
    Şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merk07

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    Lider75

    Cok gaz markası deniyorsun. Belkide ondandır. Biraz daha sure tanı arabaya. Devam ederse Konya'ya durumu bildirirsin.

    Benim cansiter'e giden boruya bisey yaptı Faruk usta sonra sıcak soguk motor sorunsuz calısmakta.

    Bir yerde bir boru mu uzun kalmıs artık nedir? Onu kısalttılar galiba basında degildim acıkcası.

    Yani cok basit bir mudahele ile degisecek birsey de olabilir.

    Veya ne bileyim araban kac km'de buji zamanı gelmismiydi? Hava filtren ne durumda?



    faruk bey(usta değil firma yetkilisi) benim aracın montajında başından sonuna kadar hollandalı mühendis ve teknisyenler ile birlikte çalıştılar.geç çalışma problemi benim arabadada var.sizin dediğiniz gibi hortum kısaltma falan gibi bir durum ile düzeltme imkanı olsaydı yapardı.(faruk bey aynı zamanda benim hemşehrim olur)


    usta kelimesi biraz agız alıskanlıgı. kendisi meridyenin sahibi ve steplpg.com tank fabrikası da var. son derece mutavizi biri bu arada.

    yani sonucta turkiye'de Lpdi en iyi bilen kisi diyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anesteziyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: merk07

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    önder bey benim arabada tiguan 2012 122 caxa.ilk çalıştırma 2-3 saniye kadar fazla sürüyor ama 2. marş çok nadirde olsa yapıyor.havalar soğudukça daha çabuk çalışıyor sanki.

    merhaba merk 07 benim araç da tiguan 2012
    hafta içi montaj yaptıracam

    Aracınızın bagaj, tank kısmı, gaz dolum yeri, yakıt gösterge yeri resimlerini forumda paylaşırmısınız.
    Şimdiden teşekkürler.

    Gidip kendi aracınız icin montaj brosunu PDF olarak edinin. Meridyeni arayın sizinle mail yoluyla paylasabilirler veya bayinizde vardır.

    http://www.slideshare.net/aydiney/scirocco-118kw-vialle-lpdi

    her arac icin ozel brosur var (Tiguan 122 icin bile ayrı). montaj esnasında basında durmak isterseniz her bir islemi oradan da takip edebilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muto1985

    Ankara da yeni vialle bayisi olarak hizmetinizdeyiz........

    Basarılar dilerim. Memduh ustanın deneyimlerinden faydalanmanızı oneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muto1985

    Ankara da yeni vialle bayisi olarak hizmetinizdeyiz........

    hayırlı olsun, jetta aracım için düşünmekteyim, gelişmeleri takip edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merk07

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Yani sabah ikinci marşı sadece benim arabam mı istiyor? arabam 1.4 tsi Passat 2011 model motor Kodu caxa B7 kasa. Aynı araca takılı diger arkadaşların yorumunu bekliyorum. Ya da ilk marşta hemen çalışan arkadaslar da araçlarının model kasa ve motor kodunu tam olarak belirtirlerse sevinirim.

    Lider75

    Cok gaz markası deniyorsun. Belkide ondandır. Biraz daha sure tanı arabaya. Devam ederse Konya'ya durumu bildirirsin.

    Benim cansiter'e giden boruya bisey yaptı Faruk usta sonra sıcak soguk motor sorunsuz calısmakta.

    Bir yerde bir boru mu uzun kalmıs artık nedir? Onu kısalttılar galiba basında degildim acıkcası.

    Yani cok basit bir mudahele ile degisecek birsey de olabilir.

    Veya ne bileyim araban kac km'de buji zamanı gelmismiydi? Hava filtren ne durumda?



    faruk bey(usta değil firma yetkilisi) benim aracın montajında başından sonuna kadar hollandalı mühendis ve teknisyenler ile birlikte çalıştılar.geç çalışma problemi benim arabadada var.sizin dediğiniz gibi hortum kısaltma falan gibi bir durum ile düzeltme imkanı olsaydı yapardı.(faruk bey aynı zamanda benim hemşehrim olur)

    faruk bey meridyen lpg nin sanırsam sahibi emekli astsubay uçak bakımcı meslektaşız :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP ŞANLI

    Araçları geç çalışan arkadaşlar için!

    öncelikle aracınızın kontağını çalışacak yere kadar açıp tekrar kapatın. sonra tekrar açın azcık bekleyin ışıklar (test ışıkları) söndüğünde aracınızı çok hafif gaza basarak çalıştırın. bende de vardı aynı sorun hasan bey de bana gaz haline geçmesi v.b anlattı. ama bana bu şahsi fikrimdir. lpg pompası ile benzin pompası arasında çeklien elektrik hattındaymış gibi geliyor. sitede sordum zaten bi araç nden 2 kere kontak açıp kapatmaylaçalışır. daha doğrusu böyle yapınca ne değişiyorda araç tek marşta kısa sürede çalışıyor bilen varsa okumayı çok isterim yoksa da zaten bulacağım araştırmayı severim:))

    Bizim araçlarda test ışıklarını beklemenin marşa herhangi bir faydası ya da zararı yoktur,olamaz da zaten,çünkü dizel araçlarla bizimkilerin farkı dizeller test ışıkları yanarken ısıtma yapar. Bizimkiler ise abs,airbag vs vs sensörlerini kontrol eder o yüzden alakasız bir durum. Bizim araçların ikinci marşı istemesinin sebebi söylendiği gibi sistemdeki Lpg nin basıncını kaybedip sıvı halden gaz hale gecmis olmasıdır. İlk marsta sıvı basıncı yetmediği için ikinciyi istemekte. Muhtemelen kısın daha kolay çalışacaktır diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75


    quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP ŞANLI

    Araçları geç çalışan arkadaşlar için!

    öncelikle aracınızın kontağını çalışacak yere kadar açıp tekrar kapatın. sonra tekrar açın azcık bekleyin ışıklar (test ışıkları) söndüğünde aracınızı çok hafif gaza basarak çalıştırın. bende de vardı aynı sorun hasan bey de bana gaz haline geçmesi v.b anlattı. ama bana bu şahsi fikrimdir. lpg pompası ile benzin pompası arasında çeklien elektrik hattındaymış gibi geliyor. sitede sordum zaten bi araç nden 2 kere kontak açıp kapatmaylaçalışır. daha doğrusu böyle yapınca ne değişiyorda araç tek marşta kısa sürede çalışıyor bilen varsa okumayı çok isterim yoksa da zaten bulacağım araştırmayı severim:))

    Bizim araçlarda test ışıklarını beklemenin marşa herhangi bir faydası ya da zararı yoktur,olamaz da zaten,çünkü dizel araçlarla bizimkilerin farkı dizeller test ışıkları yanarken ısıtma yapar. Bizimkiler ise abs,airbag vs vs sensörlerini kontrol eder o yüzden alakasız bir durum. Bizim araçların ikinci marşı istemesinin sebebi söylendiği gibi sistemdeki Lpg nin basıncını kaybedip sıvı halden gaz hale gecmis olmasıdır. İlk marsta sıvı basıncı yetmediği için ikinciyi istemekte. Muhtemelen kısın daha kolay çalışacaktır diye düşünüyorum

    +1




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.