Şimdi Ara

VİALLE - LPdi-LPfi- LiquidSİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
7
Favori
24.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mutu07 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    valla BMW konusunda hiç bir yorum yapamıyorum işin acıkcası direk enjeksiyon motor cıkardıgınıda bir once ki mesajdan öğrendim.. ama İCOM sorumluları takılan cihaz universal olduğu icin ve 2. ekstra pompa kullandıkları için cihazlarının her turlu direk enjeksiyon motora uygulandığını söylemişlerdi..
    yankında CANGAS da ( zavoli dist. cıkarttıgı bir cihaz) bu sekilde universal bir cihaz cıkarttı denemelerini yapıyor . piyasa zaten nerdeyse tamamen likit sisteme gececek gibi görünüyor.

    enjektör sorun cıkartabileceğini ben düşünmüyorum sonucta aynı enjektorden yine sıvı fazda farklı bir yakıt geciyor. diğer gaz fazlı sistemlerde oldugu gibi yuzde 7-10 civarı sürekli benzin gecmesinden cok daha sağlı olacaktır sanırım.
  • sebastianperez kullanıcısına yanıt
    merhaba
    E200 mercedes sıralı enj. die hatırlıyorum liquid si olur... 200E ile karıstırmadıysam eger mekanik enj olanı da var mercedesde..

    liquidsi de universal bir cihaz 200 hp ye kadar her tur sıralı sistem araca montajı yapılıyor. performans ve yakıt konusunda bir sıkıntı olmaz düzgün kalibrasyon ile ve yıllarcada o ayar degişmez hava filtresi dolmasış kotu gazş hava şartlarış rakım degisimi... ben 3.5 yıldır kendi aracımda LPfi olarak kullanıyorum bu tur etkenlerden kesinlikle etkilenen bir sistem degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    merhaba
    E200 mercedes sıralı enj. die hatırlıyorum liquid si olur... 200E ile karıstırmadıysam eger mekanik enj olanı da var mercedesde..

    liquidsi de universal bir cihaz 200 hp ye kadar her tur sıralı sistem araca montajı yapılıyor. performans ve yakıt konusunda bir sıkıntı olmaz düzgün kalibrasyon ile ve yıllarcada o ayar degişmez hava filtresi dolmasış kotu gazş hava şartlarış rakım degisimi... ben 3.5 yıldır kendi aracımda LPfi olarak kullanıyorum bu tur etkenlerden kesinlikle etkilenen bir sistem degil.



    merhabalar, benim aracım e 200 şu kedi göz diye tabir edilenlerin en eskilerinden, ben performans kaybı yaşar mıyım, ikincisi bu sistemde manifold deliniyor mu, bir de sonradan tekrar bir ayar yaptırmaya gerek yok sanırım, bu ayar işleri beni açıkçası lpg'den soğutuyor ama benzin fiyatlarıyla dabaş etmek mümkün değil.




  • eger vialle liquid si taktırırsanız performans kabı degil artısı oldugunu gorursunuz....

    likid sistem her zaman en avantajlısı ayrıca periyodik bakımlık bir işinizde yok 10 bin km 60- ,la 150 tl arası degisen filtre parası ödemezsiniz ayarlariniz motor bakımına gore degismeyecegi icin ayar parası ödemezsiniz... bayiler arası kar oranı az veya normal almalarına gore degişiyor 2700-3000 tl arası taktırtabilirsiniz


    ama bunun dısında herhangi gaz fazlı bir cihaz taktıracaksanız 1800-2200 gibi afaki rakamlar vermeyin derim.... z a v o l i bora kit taktıraiblirsiniz 1500-1650 tl civarı

    yada m i m g a s genus programlı kit taktırtabilirsiniz hic bir sorun yasatmaz cok kaliteli italyan ecu kullanıyor istanbulda uretiliyor 1000-1100 tl civari

    enson diyecegim kesinlikle usta ehil olan bir yetkili montaj firmasında taktırtın... cihazı cihaz yapan montajdaki ve ayar aşamasında ki ustalıktır...
    şimdiden hayırlı olsun.




  • Viallenin iflas durumu var bu konu hakkında bilginiz var mı? El değiştirme vs..taktırmayı düşünüyoruz tutup da firma iflas eder arkasında duran olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    Merhaba
    valla BMW konusunda hiç bir yorum yapamıyorum işin acıkcası direk enjeksiyon motor cıkardıgınıda bir once ki mesajdan öğrendim.. ama İCOM sorumluları takılan cihaz universal olduğu icin ve 2. ekstra pompa kullandıkları için cihazlarının her turlu direk enjeksiyon motora uygulandığını söylemişlerdi..
    yankında CANGAS da ( **** dist. cıkarttıgı bir cihaz) bu sekilde universal bir cihaz cıkarttı denemelerini yapıyor . piyasa zaten nerdeyse tamamen likit sisteme gececek gibi görünüyor.

    enjektör sorun cıkartabileceğini ben düşünmüyorum sonucta aynı enjektorden yine sıvı fazda farklı bir yakıt geciyor. diğer gaz fazlı sistemlerde oldugu gibi yuzde 7-10 civarı sürekli benzin gecmesinden cok daha sağlı olacaktır sanırım.



    Cevap için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yeni çıkan tüm benzinliler direkt enjeksiyonlu. Malesef bu motorlara sıvı Lpg uygulamasında geç bile kalınıldı bana göre. Başka şansı yok firmaların zaten mutlaka üretmek ve düzgün bir kiti uygun fiyatlara satmak zorundalar yoksa yeni araçların hiçbirisine LPG kiti takılamaz bundan sonra bu da büyük bir piyasa kaybı demek. Artık atmosferik motor yok gibi birşey piyasada.

    En revaçtaki TSİlere ve BMW-Mercedes motorlarına LPG işini sorunsuz yapan piyasanın kaymağını yer. Zira bu araçlar el değiştirdikçe son sahipleri LPGye daha sıcak bakmaktalar.

    Umarım İCOM Bmwnin yeni motorlarında sorunsuz çalışır ve güzel haberler alırız bu konuda. Tabiki Mercedes 1.6 CGİ 156 beygirlik motor da buna dahil takibe devam.




  • Selamlar,benim aracim touran 1.4tsi 140hp dsg,motor kodum BMY olarak başlıyor,aslinda jettalardaki motorla aynıymış fakat touran olarak sorunca %100lpg ile çalışan sistemin olmadığını söylüyorlar,benim araca uyumlu %100lpg dönüşümü uygulaniyormu acaba yardimci olabilirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vialle de sizin araca LPdi likit sistem olmuyor....

    icom sistem olur likit olarak. bulundugunuz ilde varsa araştırın derim.

    yada sabrederseniz yakında cangas likit sistem (yerli) cıkacak universal her direk enj araca takılabileceğini soyledi üretici firma.. bizde bekliyoruz
  • @21turbo

    Aracim 1.4 tsi 125 hp seat leon fr 2012 model

    Benzinde sehirici tuketim ortalama 10 litre.. yani suan ki fiyatlarla 48 kurus

    Sivi likit sistemden soz ediliyor ve hangisi iyi guvenilir sorunsuz bunu cozemedim..

    Vialle prins icom cangas
    Bu 4 firmadan cangas sanirim ilk elemem gerekeni cunku suan yeni ve kobaylardan olmak mantiksiz.

    Geri kalan 3 firmadan ayni verimi alirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VİALLE takılabilinecek en kaliteli cihazlardan biri.... 2005 de montajı yapılmıs (hollanda ve almanyada takılmıs) araçlar gördüm sorunsuz calişan hala daha... sistem yaklaşık 12 yıldır kullanılıyor zaten..

    vialle liquidsi kesinlikle tavsiye ederim..
  • benim kafa karişmiş yine... TSİ !! vialle LPdi takılacak.... fiyat konusunda , tecrübe konusunda ve yaygın servis olarak en uygunu bence...

    vialle hollanda pazar payını daha da artırmak icin yeni bir yapılanmaya da girdi.. ileride cok daha rahat edecek vialle kullanıcıları..
  • 18 haziran vialle firmasının acıklaması..
     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ
  • Merhabalar c180 sahibiyim yaklaşık 1,5 senedir liquidsi kullanıyorum. Geç çalışma sorunuyla karşı karşıyayım, yaz yada kış farketmiyor, sabah ilk çalıştırmada aracım 5-6 saniyede çalışıyor. Zengin fakir ayarı dendi defalarca ayar yapıldı olmadı, borusadaki gaz enjektörlere baskı yapıyor denildi gaz kesici takıldı hem gaz gelişine hemde gaz gidişine gene aynı, enjektörler değiştirildi yine aynı. Aracı benzinde kullandığımda hiçbir sıkıntı yok, gazın sigortalarını taktığım anda geç çalışma başlıyor, artık sistemi söktürme noktasına geldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c180 in bazı modellerinde bu tür sorunlar oldugunu biliyorum .. ama montaj hiç yapmadiğim icin detayı hakkında birşey söyleyemem, sistem sıvı yada normal olması pek bir sey degiştirmiyor diye biliyorum sorunlarla ilgili..... montaj yaptirdiğiniz firma ile sorunlari çözmeye çalışın derim. aracla cok km yapıyorsanız bunlara katnanıp tassarrufun dan faydalanmaya devam da edebilirsiniz...
    yurt dısından destek alınarak sorununuzla ilgilenildimi?? en azından hollanda vialle nin yapabileceği birşeyler olmalı...
  • Yok yurt dışından destek almadık, bu şekilde devam edelim fakat araca herhangi bir zarar verir mi uzun vadede. Ateşleme sistemi, siboplar yada kompresöre falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • And_The_End A kullanıcısına yanıt
    aracta rolanti problemi oluyor mu?? gec calısma ancak marş motoruna zarar verebilir ama oda gunde birkez oluyor sanırım ilk calistirmada... c180 ler montaj esnasında manifold girşide cok önemli subabların uzerine kadar gaz verebilmek icin manifold icinde de belli bir mesafe sibsi dedigimiz boru uzatma işlemi yapılıyormuş araştirdim ama bu işlem aractaki rölanti probleminin önune gecmek icin ilk caliştirmaya etki edermi onu denemek lazımm.. ince problemler ince işcilik ve zaman emek istiyor çözebilmek icin malesef sabır işi....
  • Hocam bu sistem direk enjeksiyon sistemine sahip olmayan eski benzinli motorlarda uygulanabiliyormu (1999 model BMW 740i)
  • muhammedda M kullanıcısına yanıt
    normal sıralı sistem enjeksiyonlu araçlarada uygulanıyor sıvı sistem lpg VİALLE liquidSİ modeli normal enj araçlara uygulanıyor... resimde ford focus ta uygulanan sistem liquidsi. gaz fiyatı 2.30 tl uzun yol yakıt tuketimi 170 krş km de
     VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ VİALLE  - LPdi-LPfi- LiquidSİ




  • Yani Lpdi de oldugu gibi hicbir delme takma yok direk enjektorden puskurtuluyor dogrumu?
  • muhammedda M kullanıcısına yanıt
    LPdi farklı bir sistem oda motora sıvı lpg gönderiyor.. liquidsi de sıvı lpg gonderiyor ama liquidsi de aracın manifold sokulup liquidsi enjektor yerleştriyor.. sadece enjektör icin işlem yapılacak bir de ECU tesisatı icin.... onun dişinda regulatör filtre su hortumlarını kesme gibi işlemler yok. forumda ki ilk mesajlara bakarsnaız hyundai honda civic jeep cheroe gibi araçlardaki montaj sizin araca yapalacak olan montaj seklidir.. LPDİ ile aynı olan kısmı bu sistemdede lpg tankı icinde lpg pompası bulunmasıdır
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.