Şimdi Ara

VİALLE LPDİ Sistemi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
215
Cevap
1
Favori
55.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1500 euro belirlenmiş fiyat olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant

    1500 euro belirlenmiş fiyat olarak

    Başlangıç olarak fiyat iyi gibi bence, ileride yaklaşık 2500 tl civarı fiyata düşerse ideal olur ve de dizele alternatif olabilir tsi için .
  • TSI motorlara LPG imkanı gelmiş ve kimsede ses yok. Garip
  • arkadaşlar bu lpi den bmw 2001 525ia ya taktıran varmı yada başka lpg sistemleri olup marka ve memnuniyetlerini dile getirecek varmı şimdiden teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERCANBASKAYA

    arkadaşlar bu lpi den bmw 2001 525ia ya taktıran varmı yada başka lpg sistemleri olup marka ve memnuniyetlerini dile getirecek varmı şimdiden teşekkür ederim

    vialle lpi sistemi sizin aracınıza uygundur daha önce 320,325 coupe,520 araçlarda uygulama yaptık ve gayet memnunlar sistem geri dönüşü olmayan bir ürün ve bakım ayarda gerektirmiyor.aşağıda 325 coupe aracın montajdan sonra çekilmiş motor resmini örnek olarak ekliyorum size fikir olması için hoşçakalın.

     VİALLE LPDİ Sistemi




  • depo görünümünüde ekliyorum 55lt,lik simit depo uygulaması

     VİALLE LPDİ Sistemi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ERCANBASKAYA

    arkadaşlar bu lpi den bmw 2001 525ia ya taktıran varmı yada başka lpg sistemleri olup marka ve memnuniyetlerini dile getirecek varmı şimdiden teşekkür ederim

    vialle lpi sistemi sizin aracınıza uygundur daha önce 320,325 coupe,520 araçlarda uygulama yaptık ve gayet memnunlar sistem geri dönüşü olmayan bir ürün ve bakım ayarda gerektirmiyor.aşağıda 325 coupe aracın montajdan sonra çekilmiş motor resmini örnek olarak ekliyorum size fikir olması için hoşçakalın.

     VİALLE LPDİ Sistemi


    gecen hafta gonullu arac ariyordunuz ,
    su soz 7 temmuzda sizin tarafinizdna yazilmis-> "daha önce söylediğim golf 1.4 tsı 122bg araç sistem için özel ciddi indirimle ilk montajı yaptırmak isteyen arkadaşlara teklif hala geçerli "
    masallah hangi ara 3 BMW montaji yaptiniz???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 14 Temmuz 2010; 16:38:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26
    gecen hafta gonullu arac ariyordunuz ,
    su soz 7 temmuzda sizin tarafinizdna yazilmis-> "daha önce söylediğim golf 1.4 tsı 122bg araç sistem için özel ciddi indirimle ilk montajı yaptırmak isteyen arkadaşlara teklif hala geçerli "
    masallah hangi ara 3 BMW montaji yaptiniz???

    dikkat ederseniz o resimle örneği verilen vialle lpi sistemi. lpdi değil. (resme bakarak yorum yapmıyorum resim altına zaten yazılmış)
  • sayın 26_bbz_26
    soran arkadaşta lpi olarak yazmış bende ona lpi olarak yazdım,ki bmw,de tsı motor yok ve resimde lpi monmtajını bariz gösteriyor ve ayrıcada bunu belirttik. lpdı zaten bu şekilde değil ve lpdı,de manifoldda enjektör yok sadece arkadaşımız lpdı başlığına yazmış, olabilir sizinde buradaki konulara ne kadar vakıf olduğunuz nekadar alakalı ve ilgili olduğunuz buradan anlaşılıyor göz görmek istediğini görürmüş buda bir kez daha kanıtlanmış oldu böylelikle,daha öncedende zaten sizin lpi başlığındaki yorumlarınızdan sizi gayet iyi hatırlıyoruz.

    buarada sayın sinirküpüne alakasından dolayı çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    buarada sayın sinirküpüne alakasından dolayı çok teşekkür ederim.

    Ne demek erdal bey, ben teşekkür ederim. Kısmet olursa yeni aracıma da lpi sistemi taktırıp bu teşekkürü tekrarlayacağım. (Şu an araç almadım ama c segmenti benzinli bir araç alırsam mutlaka uğrayacağım)
  • Pardon arkadaslar , iki farkli sistem oldugunu bilmiyorudum.
    ozur dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    buarada sayın sinirküpüne alakasından dolayı çok teşekkür ederim.

    Ne demek erdal bey, ben teşekkür ederim. Kısmet olursa yeni aracıma da lpi sistemi taktırıp bu teşekkürü tekrarlayacağım. (Şu an araç almadım ama c segmenti benzinli bir araç alırsam mutlaka uğrayacağım)

    baş tacısınız nedemek efendim herzaman bekleriz sizin gibi işine çok önem veren ve bukadar bilinçli insanlara bu ülkenin çok ihtiyacı var biz burdayız sağlık sıhhatımız yerinde olduğu sürede burada olacağız saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    ________________________________________
    Bildiğiniz gibi ülkemizdeki yüksek akaryakıt fiyatlarını dizel kullanarak veya LPG dönüşümü yaptırarak herkes veya otomobil kullananların büyük bir bölümü aşmaya çalışıyor. Emme manifoldundan yakıt beslemesi yapan MPI sistemli benzinli motorlara kolay ve zahmetsizda LPG dönüşümü yapılabilirken silindirlere doğrudan yakıt püskürten motorlarda bu şimdiye kadar ya mümkün değildi, ya da %80 LPG/%20 Benzin şeklinde bir çözüm getiriliyordu.

    Artık beklemenin sonu geldi. Tamamen yeni bir sistem var.

    Hollandalı VIALLE özellikle 1.4 TSI 122 HP motor için

    -tamamen % 100 LPG ile çalışan(!)
    -lpgiyi silindire sıvı halde püskürten(lpi sistemde olduğu gibi)
    -aracın soğutma suyu sistemine bağlanmayan (!)(lpi sistemde olduğu gibi
    -doğrudan lpg ile devreye giren.
    -çok daha az parçadan oluşan

    LPdi Liquid Propane direct injection

    sistemini 15.09.2009 tarihinde satışa sunmuştur. Bu sistem, belirttiğim gibi, özellikle 1.4 TSI 122 HP motor için geliştirilmiştir. 3 Yılı aşkın süren araştırmalar yapılmış, VIALLE'nin sahip olduğu LPi sisteminin üzerine kurulmuştur. Tak Çalıştır sistemi gibi, çok az parçadan oluşmakta, boru, hortum, evaporatör gibi parçalar bulunmamaktadır. LPG doğrudan motora sevk edilmekte ve tamamen tek yakıt sistemi esasına göre çalışma sağlanmaktadır.

    İlk çalıştırma dahi LPG ile yapılmakta, benzine hiç ihtiyaç duyulmamaktadır. Motorun soğutma suyuna hortum ile bağlantı olmadığından ve evaporatör (buharlaştırıcı) bulunmadığından motor bölümünde çok az parça takılmaktadır. Orjinallilk bilhassa ve özellikle bu sistemde muhafaza edilmektedir.






    erdal bey bu yeni sistem sadece 122hp ler için mi acaba? bende tsi 140hp var..bildiğim kadarıyla 122 liklerde kompresör yok turbo var 140lık larda herikisi birden var bu bir sorun oluşturur mu lpdi için?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar
    baş tacısınız nedemek efendim herzaman bekleriz sizin gibi işine çok önem veren ve bukadar bilinçli insanlara bu ülkenin çok ihtiyacı var biz burdayız sağlık sıhhatımız yerinde olduğu sürede burada olacağız saygılar.

    saolun erdal usta. bu arada aracın yeni sahibi arayıp sormadığına göre marş sorunu da kalmadı demektir.
  • Sistemin Türkiye'ye gelmiş olmasına sevindim. Hayırlı ve uğurlu olsun.

    Sira şimdi pazarlamada. Öncelikle fiyatın Euro olarak değil, TL olarak duyurulması ve taksitli olduğu bilgisi verilmesi gerek. Ayrıca VIALLE olarak kurumsal bir kimlik kazanmalı, arkasında TEMSA gibi bir dev kuruluş olduğu halde henüz piyasada tanıtım, reklam, promosyon gibi girişimler (LPi zamanında da) henüz olmadı.

    Bu hususta 2A Mühendislik şirketinin BRC markasını ve ürünlerini Türkiye'ye getirme, pazarlama ve piysada temsil etme şeklini örnek gösteriyorum. Hiç güncellenmeyen (!) bir web sitesi ile bu iş olmaz. TEMSA'ya telefon ediyorum, hiçkimsenin VIALLE'den haberi yok, telefona "güvenlikten" bir eleman çıkıyor. Bu böyle olmaz. Bir ürünü sattıran arkasındaki şirkettir. Ürün kusursuz çalışan, son teknoloji ve pahalı olabilir, işe yarar da olabilir. Buna itirazım yok. VIALLE'yi beklediğimi ve taktırma düşünceleri içerisinde olduğum biliniyordu ancak Türkiye'de LPi ve LPdi sisteminin kendi ithalatçısı ve bayileri tarafından daha fazla desteklendiğini görmek istiyorum. Çekmecede saklanan değil, vitrinde gösterilen, stokta bulunan ve bekleme süresi olmayan bir ürünün satılması gerek.

    Bunun için de sanırım en az 1-2 yıl daha geçmesi gerekiyor.




  • Taner Bey,

    içiniz rahat olsun, bu bahsettiklerinizi yapacaklarını aynen anlattılar. (2A Müh örneği hariç)

    Temsa Genel Müdürü bizimle bir görüşme yaptı, biz girdiğimiz her sektörde en iyisi olması için çalışırız ve kısa süredede öyle oluruz dedi.

    Vialle'nin bugüne kadar ki sürecini bir emekle dönemi olarak varsayın dedi, yapılacak çalışmaları vaktim olsaydı da size gösterseydim.
  • erdal bey sistem hakkındaki ilk kişisel düşüncelerinizi paylaşabilirmisiniz? Beklentilerinizi ve doğal olarak biizm beklentilerimizi karşılayan bir ürün mü?
  • TEMSA'nın üst yönetimini yakından tanıyorum. Kendileri ile de şahsen görüşeceğim. Bihassa Sayın Uzer ve Sayın Buldurgan'a bu konu hakkında birer e-mail yazacağım.

    Adana'daki Büyükşehir Belediyesinin fabrikası Adana'da olan bir otobüs üreticisinden Belediye Otobüsü satın alacağına uzak bir memleketten, Ege kıyılarına yakın bir şehirdeki bir fabrikadan kamyondan bozma 200 adet otobüs almasını ne kadar garipsemiş ve bunun arkasında cevaplanmamış yüzlerce soru olduğunu düşünüp yetkililerden hesap sormuş ve Özel Halk Otobüslerinde de aynı "marka tanınmamışlığını" fabrika yetkililerine bildirdikten sonra yerel piyasaya daha fazla ağırlık verdiklerini gördüm ve bu da yerel ekonomimize fayda sağladı. Tarsus Belediyesi 60 adet TEMSA belediye otobüsü almış ve çok memnun olduğunu ifade etmiştir.

    Aynı şekilde VIALLE hususunu da uzun ve ayrıntılı bir mektupla ağalara anlatma ve dikkatlerini çekme zamanı geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smbdy


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    ________________________________________
    Bildiğiniz gibi ülkemizdeki yüksek akaryakıt fiyatlarını dizel kullanarak veya LPG dönüşümü yaptırarak herkes veya otomobil kullananların büyük bir bölümü aşmaya çalışıyor. Emme manifoldundan yakıt beslemesi yapan MPI sistemli benzinli motorlara kolay ve zahmetsizda LPG dönüşümü yapılabilirken silindirlere doğrudan yakıt püskürten motorlarda bu şimdiye kadar ya mümkün değildi, ya da %80 LPG/%20 Benzin şeklinde bir çözüm getiriliyordu.

    Artık beklemenin sonu geldi. Tamamen yeni bir sistem var.

    Hollandalı VIALLE özellikle 1.4 TSI 122 HP motor için

    -tamamen % 100 LPG ile çalışan(!)
    -lpgiyi silindire sıvı halde püskürten(lpi sistemde olduğu gibi)
    -aracın soğutma suyu sistemine bağlanmayan (!)(lpi sistemde olduğu gibi
    -doğrudan lpg ile devreye giren.
    -çok daha az parçadan oluşan

    LPdi Liquid Propane direct injection

    sistemini 15.09.2009 tarihinde satışa sunmuştur. Bu sistem, belirttiğim gibi, özellikle 1.4 TSI 122 HP motor için geliştirilmiştir. 3 Yılı aşkın süren araştırmalar yapılmış, VIALLE'nin sahip olduğu LPi sisteminin üzerine kurulmuştur. Tak Çalıştır sistemi gibi, çok az parçadan oluşmakta, boru, hortum, evaporatör gibi parçalar bulunmamaktadır. LPG doğrudan motora sevk edilmekte ve tamamen tek yakıt sistemi esasına göre çalışma sağlanmaktadır.

    İlk çalıştırma dahi LPG ile yapılmakta, benzine hiç ihtiyaç duyulmamaktadır. Motorun soğutma suyuna hortum ile bağlantı olmadığından ve evaporatör (buharlaştırıcı) bulunmadığından motor bölümünde çok az parça takılmaktadır. Orjinallilk bilhassa ve özellikle bu sistemde muhafaza edilmektedir.






    erdal bey bu yeni sistem sadece 122hp ler için mi acaba? bende tsi 140hp var..bildiğim kadarıyla 122 liklerde kompresör yok turbo var 140lık larda herikisi birden var bu bir sorun oluşturur mu lpdi için?


    size uygulanabilecek şuan için tabiki araçların listesini resimde ekliyorum kontrol edebilirsiniz yakında bu 3 ay içersinde bunlara yeni tip ve modellerde eklenecek.

     VİALLE LPDİ Sistemi


     VİALLE LPDİ Sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdalmar -- 22 Temmuz 2010; 10:29:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demirceylan

    erdal bey sistem hakkındaki ilk kişisel düşüncelerinizi paylaşabilirmisiniz? Beklentilerinizi ve doğal olarak biizm beklentilerimizi karşılayan bir ürün mü?

    bence yapılabileceğin en iyisini yapmışlar zaten lpi sistemdede ben bunu 2 yıldır montajını yaparak yaşıyorum lpdı de gayet güzel daha iyisi yapılırmı bence kısa vadede asla uzun vadede ne tarzda birşey olur bilemem çünkü yapılabileceğin en iyisi yapılmış tsı için rakiplerinin işi biraz zor türkiyedeki kullanıcıların sıkıntılarından ilk marşdada olsa benzin kullanmamak bunu aşmışlar manifol delindi motora çapak kaçtı katalızatör tıkandı vs gibi problemler olmayacak çünkü benzin enjektörü kullanılacak motordan sıcak su alınmıyor doğal olarak zaman içersinde su kaçağı oldu araç hararet yaptı veya orjınalliği bozuldu durumu yok motor arıza ışığı yanma çekişten düşme problemleri yok bakım yada ayar yok daha ne olsun yaşanan tüm problemler bence böylelikle aşılmış.zaman içinde neler olur bunuda yaşayıp göreceğiz.
    ama bir durum var kullanıcılar haklı olarak bu kadar para vereceğim en azından birileri taktırsın biz görelim ondan sonra yaptırırız diyorlar ancak herkes bu şekilde düşünürse,ki görüşmelerde hep bu yönde olduğu için söylüyorum ücreti hep kabul ediliyor ancak görmek istiyorlar ozaman,da tabiki biraz ağır işleyecek sistem bunada biz kendimiz çözüm bulacağız artık bir araç alıp şirketimize örnek ontajını yapıp sergileyeceğiz en kısa sürede.lpi,de bu şekilde talepler oldu başta ancak taktıranlar memnun kalınca talep arttı.
    sistem araca özel olduğu için sipariş üzerine getirtilecek şuan buda 1 hafta gibi bir süre ilerde satış durumuna göre stok yapılacak.

    reklam tanıtım anlamındada sayın berlin müh.söylediği gibi tanıtımlar gazete dergi radyo ve istasyonlarda reklamlar yapılıp buroşürler dağıtılacak internet sitesi yakında son hali ile ve devamında sürekli yenilenecek sizlerde biliyorsunuz temsa bu işte fazla geçmişe sahip değil artık onlarda gördü tanıdı buna görede ekip kuruldu ve çalışmaları yoğun olarak devam ediyor kısa bir sürede meyvelerini toplayacağız inşallah onlarda bu sektörde lider olmak istiyorlar kısa sürede olmasada uzun vadede olma yönünde çalışmalar ciddi.

    ben bireysel olarak elimden geldiğince bilgilerimi ve görüşlerimi paylaşmaya çalışıyorum ve bunada devam edeceğim tabiki umarım herşey hayatta hepimizin istediği gibi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdalmar -- 22 Temmuz 2010; 10:28:13 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.