Şimdi Ara

VİALLE LPDİ Sistemi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
215
Cevap
1
Favori
55.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lpi sistem ilk çıktığındada türkiye piyasasına hemen hemen aynı tepkiler vardı.fiyat pahalı,pompası arıza yapabilir,sistem sıkıntı yaratabilir,vs,gibi ancak şuan görüyorum iki yılı aşkın bir sürede sürekli artarak devam ediyor montajlar,yani birileri yaptırıyor,birileri fikirlerini,birileri bilgilerini paylaşıyor ve sonuçta süreklilik devam ediyor.

    lpdı sistem içinde bu şekilde olucaktır,bence şuan genel itibari ile tsı araçların hepsi garantide olduğundan doğal olarak insanlarda bir tedirginlik var buda garantiler bitmeye başladıkça hızla azalacaktır.ancak yakında başlayacak basın yayın organlarındaki gerek görsel gerekse yazılı olarak çıkacak reklamlarla bu daha hızlı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    lpi sistem ilk çıktığındada türkiye piyasasına hemen hemen aynı tepkiler vardı.fiyat pahalı,pompası arıza yapabilir,sistem sıkıntı yaratabilir,vs,gibi ancak şuan görüyorum iki yılı aşkın bir sürede sürekli artarak devam ediyor montajlar,yani birileri yaptırıyor,birileri fikirlerini,birileri bilgilerini paylaşıyor ve sonuçta süreklilik devam ediyor.

    lpdı sistem içinde bu şekilde olucaktır,bence şuan genel itibari ile tsı araçların hepsi garantide olduğundan doğal olarak insanlarda bir tedirginlik var buda garantiler bitmeye başladıkça hızla azalacaktır.ancak yakında başlayacak basın yayın organlarındaki gerek görsel gerekse yazılı olarak çıkacak reklamlarla bu daha hızlı olabilir.

    erdal bey,
    benim aracın garantisi bitti:)ama tiguan için sistem geliştirildimi merak ediyorum...

    aslında bence lpdi'nin yeni olmasından daha fazla fiyatı ile ilgili sıkıntı yaşıyor araç sahipleri...yani sıralı tüp takılabilen araçla 1 yılda amorti edebilen birisi bu sistemle 2 yılda amorti edecek...zaten 2 yılda kullanmıştır. 4 yıllık araba satıp değiştirme vakti gelmiştir.tam kar edeceğim dönemde aracın değişimi geliyor.bu ancak satacağım kişinin işine yarar değilmi?

    keyifli sürüşler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drkaramurat -- 2 Eylül 2010; 13:02:30 >




  • Üretimi durduğu için, Golf5lerde kullanılan 1.6 fsi ve lpdi ikilisi için herhangi bir gelişme beklemek gereksiz galiba, umudu keselim mi tamamen?
  • vw grubunun yeni motoru ilk olarak skoda yeti ve fabia lara 1.2 TSI 105 HP MOTOR( motor kodu CBZ) konuldu.

    bu motor için vialle nin çalışması varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83
    Üretimi durduğu için, Golf5lerde kullanılan 1.6 fsi ve lpdi ikilisi için herhangi bir gelişme beklemek gereksiz galiba, umudu keselim mi tamamen?

    Hocam TSI ile FSi arasinda turbo disinda fark yoktur.TSI turbo takilmis FSI'dir.
    TSI'da calisan sistem FSI'da hayli hayli calisir.
    niye calismadigina dair tartisma dondu ama mantikli bir cevap alamamistik yetkililerden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RSRSRS

    vw grubunun yeni motoru ilk olarak skoda yeti ve fabia lara 1.2 TSI 105 HP MOTOR( motor kodu CBZ) konuldu.

    bu motor için vialle nin çalışması varmı ?

    TR de bulunan kit sadece 1.4 tsi için diye biliyorum. Ama mevcut bir çalışma var mı onu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RSRSRS

    vw grubunun yeni motoru ilk olarak skoda yeti ve fabia lara 1.2 TSI 105 HP MOTOR( motor kodu CBZ) konuldu.

    bu motor için vialle nin çalışması varmı ?

    1.2 tsi CBZB motor için viallenin lpdi kiti var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83
    Üretimi durduğu için, Golf5lerde kullanılan 1.6 fsi ve lpdi ikilisi için herhangi bir gelişme beklemek gereksiz galiba, umudu keselim mi tamamen?

    Hocam TSI ile FSi arasinda turbo disinda fark yoktur.TSI turbo takilmis FSI'dir.
    TSI'da calisan sistem FSI'da hayli hayli calisir.
    niye calismadigina dair tartisma dondu ama mantikli bir cevap alamamistik yetkililerden.



    Açıkçası kesin bir bilgi ve garanti olsa bu konuda bir tane otomatik vites Golf 5 Fsi almak isterim durumum olunca. Gerçi öyle birşey duyulunca da fiyatları bir miktar artar herhalde Fsi Golflerin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83
    Üretimi durduğu için, Golf5lerde kullanılan 1.6 fsi ve lpdi ikilisi için herhangi bir gelişme beklemek gereksiz galiba, umudu keselim mi tamamen?

    Hocam TSI ile FSi arasinda turbo disinda fark yoktur.TSI turbo takilmis FSI'dir.
    TSI'da calisan sistem FSI'da hayli hayli calisir.
    niye calismadigina dair tartisma dondu ama mantikli bir cevap alamamistik yetkililerden.



    Açıkçası kesin bir bilgi ve garanti olsa bu konuda bir tane otomatik vites Golf 5 Fsi almak isterim durumum olunca. Gerçi öyle birşey duyulunca da fiyatları bir miktar artar herhalde Fsi Golflerin.

    benimki teori hocam , ona gore hareket etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83
    Üretimi durduğu için, Golf5lerde kullanılan 1.6 fsi ve lpdi ikilisi için herhangi bir gelişme beklemek gereksiz galiba, umudu keselim mi tamamen?

    Hocam TSI ile FSi arasinda turbo disinda fark yoktur.TSI turbo takilmis FSI'dir.
    TSI'da calisan sistem FSI'da hayli hayli calisir.
    niye calismadigina dair tartisma dondu ama mantikli bir cevap alamamistik yetkililerden.



    Açıkçası kesin bir bilgi ve garanti olsa bu konuda bir tane otomatik vites Golf 5 Fsi almak isterim durumum olunca. Gerçi öyle birşey duyulunca da fiyatları bir miktar artar herhalde Fsi Golflerin.

    benimki teori hocam , ona gore hareket etmeyin.



    Tabi ki, zaten firmanın uyumlu motorlar listesinde görmeden gidip araç almam çok riskli olur.




  • Merhabalar erdal bey

    15 gun önce aldığım 2010 model vw tiguan 1.4 tsi 150 hp aracıma lpdi sistemi takmak istiyorum ancak benım anladığım kadarıyla türkiyede şuan lpdi sistemi takan yok bu konuda bana yardımcı olurmusunuz
    nerde takabılırım yada takılabiliyormuyuz.

    saygılarmızla
  • SEVGİLİ ERDAL BEY; BİR MESLEKTAŞINIZIN VİALLE İLE İLGİLİ YORUMUNU AYNEN AKTARIYOR DEĞERLİ YORUMUNUZU BEKLİYORUM..sevgili kaan bey: bu sektürde herkes ben diyor..yada benim cihazım diyor..yada ilk diyor..biz montajcı servisler öncelikle yaptığımız işten emin olmalıyız ki öyle konuşalım..öncelikle sıralı sistemle sıvı püskürtme arasındaki fark nedir ona bakalım..redüktür yok viallede..redüktür kadar büyük dağıtıcı var. vialle lpg yi sıvı halde emme manifolduna direk püskürtür ve gemleşme patlama ve yanma aynı anda olur..bu husus çok önemli ..aynı anda 3 evreden geçiyor..dahice bir proje .ama bence kendi şahsi fikrim boş bir proje..redüktür olsaydı ve aynı şekilde yine genleşmiş gazı püskürtseydi daha mantıklı olurdu..gazı dışarda yanmaya hazır hale getirmek yani..ben vialleyi incelemdim..ama avrupada bile bir çok sıradan markanın gülgesinde kalıyor..çok basit bir örnek vereyim: viallede olası bir enjektür arızasında ne gibi bir tepki verir..düşünün gaz enjektürlerinden biri açık kaldı .. sıvı haldeki gaz direk manifolda boğar araç olduğu yerde aşırı yakıttan ötürü istop eder..ve o aracı uzun zaman sonra çalıştırabilirsiniz..zorlanırsa aşırı yakıtttan ötürü patlatma yaşatabilir..ha aynı arıza sıralı sistemlerde olursa aynısını yapmazmı diyeceksiniz..yapmaz..çünkü belirli bir bar basınçla gittiği için araçta hemen kendini belirgin eder..araç hafiften tekler ve ağırlaşır..istop yok..müşteri isteği doğrultusunda düğmeden benzin konumuna alıp kesici vaşlfteki gaz bitene kadar teklemeli gitsede benzinde araç sağlıklı çalışır..kendini en yakın servise atar..vialle kalite olarak tartışılmaz çok kaliteli bir cihaz..ona diyeceğim yok..ancak ne kadar kaliteli olsada kul yapısıdır ve arıza vermeyeceğini kimse idaa edemez..bu gün en kaliteli cihazların başında gelen telefleks ve ve prins bile zaman içinde çok büyük arızalar veriyor..en kaliteli enjektür olarak bildiğimiz khein enjektür bile arızalanıyor..ben yine söylüyorum.. viallenin geçmişi ne kadar bilmiyoruz..açıkcası benim içime sinmiyor..dibini görmediğim denize atlamam misali..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaandogru

    SEVGİLİ ERDAL BEY; BİR MESLEKTAŞINIZIN VİALLE İLE İLGİLİ YORUMUNU AYNEN AKTARIYOR DEĞERLİ YORUMUNUZU BEKLİYORUM..sevgili kaan bey: bu sektürde herkes ben diyor..yada benim cihazım diyor..yada ilk diyor..biz montajcı servisler öncelikle yaptığımız işten emin olmalıyız ki öyle konuşalım..öncelikle sıralı sistemle sıvı püskürtme arasındaki fark nedir ona bakalım..redüktür yok viallede..redüktür kadar büyük dağıtıcı var. vialle lpg yi sıvı halde emme manifolduna direk püskürtür ve gemleşme patlama ve yanma aynı anda olur..bu husus çok önemli ..aynı anda 3 evreden geçiyor..dahice bir proje .ama bence kendi şahsi fikrim boş bir proje..redüktür olsaydı ve aynı şekilde yine genleşmiş gazı püskürtseydi daha mantıklı olurdu..gazı dışarda yanmaya hazır hale getirmek yani..ben vialleyi incelemdim..ama avrupada bile bir çok sıradan markanın gülgesinde kalıyor..çok basit bir örnek vereyim: viallede olası bir enjektür arızasında ne gibi bir tepki verir..düşünün gaz enjektürlerinden biri açık kaldı .. sıvı haldeki gaz direk manifolda boğar araç olduğu yerde aşırı yakıttan ötürü istop eder..ve o aracı uzun zaman sonra çalıştırabilirsiniz..zorlanırsa aşırı yakıtttan ötürü patlatma yaşatabilir..ha aynı arıza sıralı sistemlerde olursa aynısını yapmazmı diyeceksiniz..yapmaz..çünkü belirli bir bar basınçla gittiği için araçta hemen kendini belirgin eder..araç hafiften tekler ve ağırlaşır..istop yok..müşteri isteği doğrultusunda düğmeden benzin konumuna alıp kesici vaşlfteki gaz bitene kadar teklemeli gitsede benzinde araç sağlıklı çalışır..kendini en yakın servise atar..vialle kalite olarak tartışılmaz çok kaliteli bir cihaz..ona diyeceğim yok..ancak ne kadar kaliteli olsada kul yapısıdır ve arıza vermeyeceğini kimse idaa edemez..bu gün en kaliteli cihazların başında gelen telefleks ve ve prins bile zaman içinde çok büyük arızalar veriyor..en kaliteli enjektür olarak bildiğimiz khein enjektür bile arızalanıyor..ben yine söylüyorum.. viallenin geçmişi ne kadar bilmiyoruz..açıkcası benim içime sinmiyor..dibini görmediğim denize atlamam misali..


    İki yerde sormuşsunuz buraya da yazayım.

    erdal beyden önce ben cevap vereyim. vialle sisteminde diğer sıralı sistemlerden farklı olarak sadece buharlaştırıcı (evoparatör) yok. redüktürden (ki doğrusu redüktördür ve makinecı lisanında devir değiştirici, 1000 deviri 500 e düşüren ya da tersi mesela) kasıt sanırım basınç regülatörü olacak. Ve vialle sisteminde basınç regulatörü mevcuttur. yani arıza yapsa bile herhangi bir sıralı sistemden farklı bir arıza yapmaz. sonuçta basınç regulatörü tanktan basılan sıvı haldeki lpg'nin basıncını düzenler ve hep aynı seviyede tutmaya çalışır.
    tıpkı pnomatik sistemlerde olduğu gibi (sonuçta hava da akışkan kabul edilir) mekanik bir sistemdir ve akışkanın basıncını yine akışkanın kendi basıncı ve bir yay yardımı ile ayarlar. böylelikle tanktan gelen akışkanın basıncı değişkenlik gösterse bile regülatörden geçtikten sonra belirli ve sabit bir basınçla yoluna devam eder. basınç yüksekse yay sıkışır ama bu sıkışma esnasında akış yolunu daraltır, basınç düşükse akış yolu daha fazla açılır. bu şekilde debi (birim zamanda birim kesitten akan akışkan miktarı) sabit tutulmaya çalışılır. debi sabit olduğu ve kesit değişmediği sürece de basınç değişmez.
    hatta söyle söyleyeyim sıvıların sıkıştırılma oranları gazlardan daha az olduğu için sıvılarda bu regulatör sistemi daha düzgün çalışır.
    O zaman soruyorum: sıvı lpg ile çalışan vialle sistemindeki regulatör mü, sıralı sistemdeki gazın basıncını ayarlayan regulatör mü daha düzgün çalışır?
    vialle sisteminde backfire riskinin olmamasının nedeni bu olmasın sakın? Sıralı sistemler neden backfire riski taşıyor olaki?
    Neyse lafı uzatmayayım. Vialle sisteminde regülatör vardır. ve sıvıyı regüle ettiği için de daha başarılı çalışır.




  • VIALLE LPdi sisteminde ENJEKTÖR (PÜSKÜRTÜCÜ) de yoktur. Sadece VIALLE LPi sisteminde enjektör mevcuttur. VIALLE LPdi sisteminde LPG sıvı olarak motorun benzin enjektörlerinden silindirlere püskürtülür.
  • Yılan hikayesine döndü bu iş , bilen bilir hikayeyi yazmıyayım bir daha....İşin ilginci çokda üstüne düşmeyecekleri bir işin temsilciliğini alıp başka kimseye yaptırmama nedeni nedir acaba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    VIALLE LPdi sisteminde ENJEKTÖR (PÜSKÜRTÜCÜ) de yoktur. Sadece VIALLE LPi sisteminde enjektör mevcuttur. VIALLE LPdi sisteminde LPG sıvı olarak motorun benzin enjektörlerinden silindirlere püskürtülür.

    haklısınız.
    ama soran arkadaş zaten lpdi sormamış. iki farklı başlıkta aynı soruyu sormuş.
  • vialle lpdı montaj yapılabilen araç listesini yayınladı vialle bende sizlerle paylaşmak istedim son güncellenmiş hali ile,touran araçlarda dahil bir kaç ek daha olmuş.

     VİALLE LPDİ Sistemi
  • 2.bölüm

     VİALLE LPDİ Sistemi
  • 3.bölüm

     VİALLE LPDİ Sistemi
  • 4.bölüm

     VİALLE LPDİ Sistemi
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.