Şimdi Ara

**VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
149
Cevap
7
Favori
15.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam verdiğiniz linkteki termostatı gördüm fakat ürün açıklamasında modülasyonlu mu yoksa ON/OFF mu olduğu belirtilmemiş. Firmayı aradım açmadı, o yüzden risk almak istemedim.

    Modülasyonlu termostatı 4400 TL'ye bir Viessmann bayisinden satın aldım. Cihaz gelince sanırım kurulumunu servis yapacak.

    Evim güneş aldığı için, bu mevsimde güneşli havalarda oda sıcaklığı kombi çalışmasa bile 26 derece civarında oluyor. Bu nedenle sürekli gündüz kombinin sıcaklığını 25 dereceye düşürüp, gece de hava sıcaklığına göre 30-34 derece arasında ayarlıyorum. Oda termostatı gelirse bu eziyetten kurtulmayı ümit ediyorum.

    Bu arada Youtube'da ViGuide uygulaması üzerinden termostatın nasıl devreye alınacağını anlatan videolar mevcut.

    Not: Ev Gebze'de, odalarda yerden ısıtma sistemi, 2 banyoda ise havlupan mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakekrem -- 5 Kasım 2024; 11:34:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Termostat 1 haftada geldi. Malzeme numarası ZK05991 yerine 7955034 olmuş. Ürünün fotoğrafını aşağıda iletiyorum, özellikle modülasyonlu modelini tercih ettim. Termostatın adı modülasyonlu fakat kontrol metodu bu modelde de On/Off. Dolayısıyla durum biraz kafa karıştırıcı. Ancak ViCare'den kontrol ettiğimde modülasyonun çalıştığını görebiliyorum.

    Ürünü bugün devreye aldım. ViGuide uygulaması üzerinden üye olup giriş yaptıktan sonra termostat gibi aksesuar ekleme seçeneği aktif oluyor. Uygulamanın iPhone sürümü ağ bağlantısı adımında devam etmediği için, Android telefon üzerinden cihazı kombiye tanıtmak zorunda kaldım. Uygulama sizi yönlendiriyor, işlemler nispeten basit, bunun için servis talep etmeye gerek yok bence.

    Artık kombinin su sıcaklığını ayarlamak yerine oda sıcaklığına göre farklı saatler için otomatik ayar yapabiliyorum, bu gerçekten güzel oldu.

    Ayrıca şuan ViCare uygulamasının ücretli versiyonunu ViCare+'sı deniyorum. Coğrafi Sınırlama iPhone'da hata veriyor, Android'de ise ayarlanabiliyor. Isıtma eğrisi değişikliği çalışmıyor. Sadece aile ve arkadaş erişim izni ve gelişmiş raporlar aktif diyebilirim. Bunun için aylık 45 TL vermek gereksiz gibi görünüyor.

    Bunun haricinde ViCare ailesinde floor thermostat, CO2 sensor ve termostatik radyatör vanası var. Bu sayede oda bazlı kontrol yapılabiliyor. Bu ürünler hakkında maalesef pek bilgi yok.


    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Arkadaşlar vi care oda termostatının kullanıp memnun alan var mı ? Ben geçen yıl aldığından beri bağlantı kopmaları ve hata vermesinden bıktım usandım. Çağrı merkezini arıyorum servis geliyor kontrol edip genel merkezle görüşüp kombiyi resetliyor bir süre sonra yine aynı sorunlar baş gösteriyor. Elektirik kesilecek yada internet kesilip bağlantı kopacak sorun çıkacak diye diken üstünde yaşıyorum aldığıma bin pişman oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamamba92 K kullanıcısına yanıt
    Bugün durup dururken termostatın bağlantısı koptu. Altındaki güç düğmesinden kombiyi bir kaç kere yeniden başlattım fakat sorun düzelmedi.

    Bu arada kombi, çalışmaması gerekirken, %25 modülasyonda çalışmaya başladı. Çünkü son oda sıcaklığı 25 derece, ayarlanan sıcaklık ise 20 derece idi. Dolayısıyla brülörün devreye girmemesi gerekiyordu.

    Termostatın ekli fotoğrafta C ile gösterilen işletim butonuna 2 saniyeden kısa basınca, öndeki gösterge ışığının bir kez yeşil yanıp sönerek pil seviyesinin iyi durumda olduğunu göstermesi gerekiyordu fakat cihaz hiçbir tepki vermedi. Termostatın pilini çıkarıp tekrar taktığımda ise hemen bağlantı kuruldu.

    Bu sorun tekrar ederse çok can sıkıcı bir hal alacak zira farketmediğimiz takdirde kombi gereksiz bir şekilde çalışacak.


    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    Ben bu sorunları bir senedir yaşıyorum 2007 yılından beri viessman kullanıyorum geçen yıl sıfır vitodens 100 aldım yanında gelen ViCare termostat ve uygulamasını kurdular fakat kurmasalar daha iyiydi. Viessman mühendislik ve parça kalitesi olarak tartışılmaz ama ViCare yazılım konusunda gerçekten çok kötü sınıfta kaldı artık ne kendim alırım ne kimseye öneririm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamamba92 K kullanıcısına yanıt
    Hocam ViCare Ayarlar > ViCare termostat > Diğer cihazlar > Sıcaklık sensörü menüsünden, termostatın yazılım sürümünü, sinyal ve pil durumunu kontrol ettiniz mi? Ekte ilgili menünün ekran görüntüsünü iletiyorum.

    Sinyal şiddeti zayıf veya pili azalmış olabilir mi?

    Eğer çok sorun yaşatıyorsa termostatı devre dışı bırakma veya başka marka bir termostat kullanma seçeneklerini değerlendirebilirsiniz.



    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    Tamamını denedim üstadım herhangi bir sorun yok o kısımda ama yine internetten pil sipariş vereceğim denemek için sıfır pil alacağım. Termostatın yan tarafında ki typc girişinden de enerji verecek çalıştırma imkanı oluyor mu acaba o giriş ne için var bilginiz var mı pili çıkartıp direk oradan USB kablo ile prize bağlasam diye düşündüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamamba92 K kullanıcısına yanıt
    Cihazın 2 modu var:

    Oda termostatı: Eğer cihazı termostat olarak kullanmak istiyorsanız pille çalıştırmak zorundasınız.

    Wireless repeater: Bu modda kullanmak istediğinizde pilini çıkarıp, Micro USB portu üzerinden 5V adaptöre bağlıyorsunuz.

    Oda sensörü kombiye uzaksa, araya ikinci bir sensör koyup wireless repeater modunda ekleyerek kapsama alanınızı genişletebiliyorsunuz. Ekte ilgili dokümanı iletiyorum.



    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    Üstadım çok sağolasın bilgi için. Oda termostatı olarak kullanıyorum cihazın kombiye mi yolda modeme mi yakın olması gerekiyor tam anlayamadım. Bir de güncelleme ekranı çıkıyor şimdi bende resim de ki gibi sizde de çıkıyor mu şuan

    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamamba92 K kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam. Termostat, kombi ile direk olarak radyo sinyali ile haberleşiyor. Dolayısıyla termostatın modeme değil, kombiye yakın bir noktada konumlandırılması gerekiyor.

    Aynı sorun bende de var. 2-3 saatten beri ViCare uygulaması hata veriyor. Sıcaklığı arttırmam lazım fakat uygulamaya giremiyorum.





    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    Üstadım tüm yanıtlarınız için çok teşekkür ederim, demekki sorun herkesle varmış ben sadece benim cihazda oldu sanıyordum. Bir de resim de işaretlediğim sinyal durumu kombi ile ViCare arasında ki bağlantı değil mi modem ile bağlantısı yok doğru anladım yukarıda yazdığınız dan sanırım

    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamamba92 -- 10 Kasım 2024; 19:52:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hocam, termostatın modemle hiç bir ilgisi yok. Dediğiniz gibi %65 sinyal şiddeti, termostatla kombi arasındaki kablosuz bağlantıyı gösteriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. ViCare uygulaması Gaz Tüketimi menüsü bugün ısıtma için tüketim değerlerini göstermemeye başladı. Sizde de aynı durum var mı acaba?



    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları
  • tuncayd kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, sorun düzeldi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    Hocam yazılımın git gelleri var standart bir şekilde sürekli göstermiyor bazen sıfırlıyor çok takılmamak lazım kendi düzeliyor ben alıştım artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kombiye dış ortam sıcaklık sensörü takan var mı acaba?

    Yoğuşmalı kombiler, düşük baca gazı sıcaklıklarında daha verimli çalışıyor ayrıca yanma sıcaklığı dış ortam sıcaklığına göre ayarlandığında verim artıyor. Gördüğüm kadarıyla bu kombide dış hava kompanzasyon özelliği mevcut.

    Bunun için evin dış cephesine güneş almayan bir duvara sıcaklık sensörü takmak gerekiyor. Servis kılavuzunda dış hava sıcaklık sensör tipinin 10 kohm ntc thermistör olduğu belirtilmiş. Müsait bir vakitte haricen satın alıp takmayı düşünüyorum.

    Bu arada yeni kombi satın alanlar için ay sonuna kadar indirimli ek garanti fiyatları aşağıdaki gibi:

    4 yıl 10.640 TL
    6 yıl 13.608 TL
    10 yıl 20.944 TL
    13 yıl 27.000TL

    Garanti süresinde yıllık bakımlar da ücretsizmiş. Fiyatlar yüksek, ileride bir arıza çıkarır mı, ek garanti mantıklı olur mu? Bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakekrem -- 18 Kasım 2024; 18:30:21 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • burakekrem B kullanıcısına yanıt

    hocan bulunduğum il de ki yetkili servise sorduğumda sadece yüksek akım gelirse ana kartın yanabileceği onu korumak için de sigorta yerine voltaj regülatörü taktırmanın gerektiği belirtildi onun dışında garanti uzatmanın bu cihazlar için pek artısı ol atığını zaten on yol içinde pek arıza açan cihazlar olmadığını söyledi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karamamba92 K kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, bilgilendirme için teşekkürler.

    Voltaj regülatörü veya kat sigorta panosu takılan akım ve gerilimi izleyip koruna sağlayan akıllı cihazlar var. Bunları tercih etmek daha mantıklı olabilir. Shelly pro 3em marka olan cihazı almayı planlıyorum.

    Avrupada Viessmann 7 yıl garanti ile satılıyor fakat Türkiye'de maalesef garanti süresi standart, 2 yıl. Peki 2 yıllık garanti süresi içerisinde bakımları servis ücretsiz mi yapıyor? Bakımlar 6 ayda bir mi yapılıyor?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yine elektrik gitti geldi ben termostatla mücadeleye başladım. Cihazı tanımadı yeniden tanıttım kurulunda sorun var diyor bu sefer, yemin ediyorum yıldım

    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları
    **VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamamba92 -- 21 Kasım 2024; 11:15:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.