Şimdi Ara

Viomi V5 Pro Alacak Olanların Dikkatine

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese, konuyu kronolojik detaylıca anlatıyorum. Bu ürün Sunny Türkiye garantisi altındadır.


    Ürünü MediaMarkt firmasından 08.07.2022 tarihinden satın aldım, satın aldıktan 1 hafta sonra deneme şansım oldu, ürünün kurulumunu tamamlayıp haritalamaya başladım, düz zeminde bir sorun yokken ürün halıların üzerine geldiğinde "Ana Teker Sıkışması" diye hata vermeye başladı, cihazı bir çok kere sıfırladım ve tekrar denedim sonuç aynı, yazı sonuna ilgili videoyu ekleyeceğim.


    Bu hata üzerine ürünü satın aldığım mağazaya servise göndermesi 23.07.2022 tarihinde teslim ettim. (Mağaza ile evim arası 1.5 saat olduğu için aldığım gün teslim edemedim maalesef.)

    Ürünü 20 iş gününde bir sorun olmadığını belirterek teslim ettiler, eve gelip denediğimde aynı sorunun devam ettiğini gördüm.


    Tekrar 1.5 saat yol giderek 12.09.2022 tarihinde ürünü mağazaya geri teslim ettim, bu ürünü 4.10.2022 tarihinde teslim aldım. Teslim almadan 5 gün önce firma beni arayarak, ana fırça rulo motorunun değiştiğini belirterek mağduriyet için +12 ay garanti ekleyeceklerini söylediler.


    Ürünü evde denediğimde tekrar aynı sorunun olduğunu gördüm, müşteri hizmetlerini aramama rağmen hiç bir sonuca ulaşamadım, yine 1.5 saat yol giderek ürünü mağazaya teslim etmem gerekecek.


    ÖNEMLİ BİLGİLER


    Ürünün servisini aradığımda konuştuğum arkadaş aynen şunları söyledi;


    Evinizde 2cm'den kalın haklı olmayacak, ayrıca halı koyu tonlarda veya koyu şeritler olmayacak, Viomi V5 Pro robot süpürge bu özelliklerdeki halıları tanımıyormuş ve hata veriyormuş, bu ürünü satın alırken MediaMarkt satış temsilcisi sadece 3cm'den yüksek halılara çıkamadığını söyledi.


    Evimde 2cm'den kalın halı yok, ayrıca tüm halılarımız mavi ve beyaz renkte.


    Bu ürünü alacaksanız evinizde 2cm'den yüksek ve koyu tonlara sahip halılar varsa ise önce halılarınızı değiştirin sonra Viomi V5 Pro robot süpürge alın :).


    Ürünü tekrar mağazaya teslim edeceğim, sonuç alamazsam THH'ye başvuru yapacağım ve süreci başlatacağım. Şikayet var sitesinde bu konuyla ilgili bir çok şikayet olduğunu sonradan gördüm, ayrıca youtube'da bu ürünün reklamını yapan bir yayıncı var, kesinlikle o kişinin yorumlarına inanarak alışveriş yapmayın.



    VİDEOLAR








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Viomi V5 Pro Alacak Olanların Dikkatine

    Viomi V5 Pro, çok yönlü özellikleriyle öne çıkan bir robot süpürgedir. Ancak, satın almadan önce aşağıdaki potansiyel sorunların farkında olmanızı öneririz:

    • Ana Tekerlek Sorunu: Bazı kullanıcılar, Viomi V5 Pro'nun ana tekerleğinin arızalandığını ve robotun düzgün çalışmamasına neden olduğunu bildirmiştir.
    • Ana Fırça Sıkışması: Ana fırça, toz ve saç gibi döküntüleri temizlemek için hayati önem taşır. Bazı durumlarda, ana fırça sıkışabilir ve robotun temizleme verimliliğini düşürebilir.
    • Su Vermeme Sorunu: Viomi V5 Pro, paspaslama özelliğine sahiptir. Ancak, bazı kullanıcılar robotun su vermediğini ve paspaslamanın düzgün yapılmadığını bildirmiştir.
    • Sıfırlama İşlemi: Viomi V5 Pro'yu sıfırlamak gerektiğinde bazı sorunlar yaşanabilir. Doğru sıfırlama prosedürünü izlemek, robotun düzgün çalışması için önemlidir.

    Bu sorunları önlemek veya gidermek için aşağıdaki adımları atmanız önerilir:

    • Viomi V5 Pro'yu satın almadan önce kullanıcı yorumlarını ve incelemelerini okuyun.
    • Robotun düzenli bakımını yapın ve gerekirse ana tekerleği ve ana fırçayı temizleyin veya değiştirin.
    • Su deposunu düzenli olarak doldurun ve paspaslama özelliğini kullanmadan önce robotun su verdiğinden emin olun.
    • Robotla ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, Viomi müşteri hizmetleriyle iletişime geçin veya yetkili bir servis merkezine götürün.

    Viomi V5 Pro'yu Media Markt gibi güvenilir perakendecilerden satın alarak orijinal ürün aldığınızdan ve garanti kapsamında olduğunuzdan emin olabilirsiniz.

    Bu önlemleri alarak, Viomi V5 Pro'nun sorunsuz ve verimli çalışmasını sağlayabilir, temizlik işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Evinde 2 Cm den yüksek hatta 2 cm yüksekliğe sahip halı kullanan varmı?

    Onuda geçtim araştırmadınız mı hiç? 3 cm engele çıkan robot süpürge mi var mış kardeşim demediniz mi?

    Media Markt gibi yerlerdeki satış temsilcisinin sözüne mi itimat ettiniz iki dakka forumlarda gezseydiniz keşke.
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt

    Forum'da gezdim hocam, 2 cm yüksek halı yok zaten evde tüylüde değil, ayrıca siyah tonda da halı yok evde. Bulunduğum ilçedeki yetkili servise gittim sağlıklı çalışabilmesi için düz zemin gerekli dedim adam. Forum dışı yerlerden de kaynak aldım, teker sıkışması yaşayan çok olmuş bu markada, şikayet var sitesinde bir kaç başlık var. 2 cm veya 3 cm halıya çıkabilen süpürgeler olduğunu da okudum hatta, firmanın temsilcisinin söylediği siyah tonlu ve çizgili halılarda tanıyamaz demesi saçma geldi. Evde 1 tane 1.5 cm yüksekliğinde halı var diğerleri oldukça ince.


    İlk defa fiziksel mağazadan alışveriş yaptım, onda da patladık. Ürünü media markta inceledikten 1 hafta sonra satın aldım zaten hocam.


    Zaten bilir kişi geldi inceledi ürünü evde, hatayı verince gerekli fotoğrafları çekti, para iadesi alacağım.

  • Bu konuyu atlamışım, sonuç olarak,


    Yaklaşık 6 ay gibi bir süreçte para iadesi alabildim, bilir kişi raporundan 1 ay sonra para iadesi kararı çıktı, firmaya belgeyi mail olarak gönderdim ilk önce, 10 gün sonra geri dönüş oldu, satın aldığınız mağazadan ürünü iade ederek geri ödeme alabilirsiniz diye. Taksitler toplu olarak ödediğim kredi kartına iade edildi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.