Şimdi Ara

Visa banka kartınız ile market alışverişlerinize her ay Carrefour'da geçerli 20TL indirim (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.236
Cevap
60
Favori
44.502
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende de İNG bank ses yok.aramak mı lazım
  • NUVO MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNİ ARADIM HEMEN SÖYLEDİ KODU GELMEYEN ARAYABİLİR TLF VERİYORLAR
  • enparaya sms gelmedi diye dün kayıt oluşturmuştum. bugün mail ile göndermişler kodu. geçen ayda aynı şekilde olmuştu. mağdur etmiyorlar sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umsera1

    NUVO MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNİ ARADIM HEMEN SÖYLEDİ KODU GELMEYEN ARAYABİLİR TLF VERİYORLAR

    bana gelmemişti nuvoyu aradım kayıt oluşturdular biraz önce aradılar pazartesine kadar mesaj gelmezse tekrar arayın dediler.

    Ne garip bir banka herkese farklı cevap veriyorlar
    Nuvo bir kere de işini düzgün yapsa şaşarım zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremyan

    bende de İNG bank ses yok.aramak mı lazım

    Aradım çamura yatmaya çalıştılar. 500 müşteri dolmuştur size ondan gelmemiştir diye. Zor bela talep oluşturdum döneceklermiş. Size de önerim talep oluşturun üstüne yatabilirler.

    ING böyle ucuz hareket yaparsan sallanan tahtın devrilir. Cepteteb varken nuvo varken enpara varken neyleyim seni der çeker giderim
  • garanti hala bekletiyor haklı müşteri hattına yazdım cevap yok şikayet var'a yazdım sonunda bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memmet77

    İşbank ve ing den ses yok. Var mı gelen?

    VISA firması tarafından düzenlenen, CarrefourSA'da geçerli 20 TL indirim kazanılabilecek Süpermarket Banka Kartı Kampanyasına Mart ayında İş Bankası iştirak etmediği için harcamalarınızın tarafımızdan değerlendirilmesi işlemi yapılamamaktadır.
  • garanti benimde kod gelmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exe2000

    enparaya sms gelmedi diye dün kayıt oluşturmuştum. bugün mail ile göndermişler kodu. geçen ayda aynı şekilde olmuştu. mağdur etmiyorlar sonuçta.

    Hocam bana da gelmedi enpara'dan. Kayit oluşturmuştum derken nerden olusturdun bu kaydi enpara icin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremyan

    bende de İNG bank ses yok.aramak mı lazım

    Aradım çamura yatmaya çalıştılar. 500 müşteri dolmuştur size ondan gelmemiştir diye. Zor bela talep oluşturdum döneceklermiş. Size de önerim talep oluşturun üstüne yatabilirler.

    ING böyle ucuz hareket yaparsan sallanan tahtın devrilir. Cepteteb varken nuvo varken enpara varken neyleyim seni der çeker giderim

    Alıntıları Göster
    Nuvoyu aradım bana da şimdi aynı şeyi söylediler kodların tamamı gönderilmedi pazartesiye kadar gönderilmezse yardımcı olalım dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknorl -- 16 Nisan 2015; 17:39:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axeleon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umsera1

    NUVO MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNİ ARADIM HEMEN SÖYLEDİ KODU GELMEYEN ARAYABİLİR TLF VERİYORLAR

    bana gelmemişti nuvoyu aradım kayıt oluşturdular biraz önce aradılar pazartesine kadar mesaj gelmezse tekrar arayın dediler.

    Ne garip bir banka herkese farklı cevap veriyorlar
    Nuvo bir kere de işini düzgün yapsa şaşarım zaten.

    Bende aradım öğlen, ilk önce daha kimseye göndermeye başlamadım kimseye ulaşmadı kodlar dedi. Bende babama mesaj geldi gönderildi kodlar dedim, kız bozuldu önce, sonra hatta bekletti. Pazartesiye kadar ulaşmaz ise tekrar arayın halledelim dedi. Uğraştırmadan bir iş yapmıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soul Reaver


    quote:

    Orijinalden alıntı: exe2000

    enparaya sms gelmedi diye dün kayıt oluşturmuştum. bugün mail ile göndermişler kodu. geçen ayda aynı şekilde olmuştu. mağdur etmiyorlar sonuçta.

    Hocam bana da gelmedi enpara'dan. Kayit oluşturmuştum derken nerden olusturdun bu kaydi enpara icin?

    müşteri hizmetlerini aradım hocam. önce harcamalarınızı kontrol ediyorlar. eğer sıkıntı yoksa en geç ertesi gün mailinize kodu gönderiyorlar.
  • Garanti
    Halkbank
    Ziraat
    Vakifbank
    Bankasya

    İle katildim. Tüm yukumluluklerimi yerine getirdim (vakifbanka sms attim cevabida geldi). Ayin 13 de garanti den 14 de halkbank tan kodlar geldi harcamayi yaptim.

    ayin 15 de (dun) ziraati aradim sikayet talebi olusturdular (10 dk) bugun yine aradim musteri temsilcisi -geri zekali kıza- once kampanyayi anlattim ikna olur gibi oldu sonra beni 5 dakika falan bekletip kampanya kosullarinda yazan bir maddeyi once size mesaj gelmesi lazimdi diye algiladi neyseki ikna etmeyi basardim bu arada 18 dakika gecmis beni beklemeye alip kayit ile ugrasirken şak diye telefon yuzume kapandi.

    Bankasya daki durumda benzer dun aradim bayan saat 12 ye kadar gelir gelmezse yarin arayin kodu veririz dedi. Bugun aradim önce müşteri temsilcisi ne kampanya hakkinda kisa bir brifing verdim :) ikna olunca sagolsun kayit olusturdu 3 vakte kadar haber gelecekmis.

    Vakifbank tam bir facia dun aradim uzun beklemeden ve konusmalardan sonra musteri temsilcisi şikayet kaydı oluşturmaya ikna oldu ama bundan bisey cikmaz demeyi de ihmal etmedi. Ilk 1000 kisi ile sinirliymis kod gelmedi ise ilk 1000 e girememissiniz demekki diye birde dalgaya aldi beni aklinca.

    Ben bu bankalarin hepsinin tam yanına koyayım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abormen -- 16 Nisan 2015; 20:23:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vakifbank gece saat 01:40'ta arayip 22 dakika sonra baglandigim musteri temsilcisi ayin son gunu 23:59'a kadar gonderilebilir, ayrica kazandiginiza dair onay mesaji geldimi diye sordu, onay mesaji nereden cikti deyince geldiyse kodda gelir zaten diyecekmis sikayet kaydi olusturduk ama sonuc cikmayacak yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugüne kadar yaşadıklarımızın bana göre iki sebebi olabilir.
    1.Bankaların umursamazlığı
    2.Visa nın umursamazlığı
    her iki durumda da mağdur olan müşteri ,nasılsa bir iki arar bırakırlar 15 -20 dakika müşteri hizmetlerinde bekleyip sinir olmaktansa lanet olsun der bırakırlar mantığı var ben şikayet oluşturdum ama yine de visa ya da ulaşmak amacıyla aşağıdaki mail adresine ulaştım. Oluşan karmaşanın sebebini ve durumu anlatmak amacıyla bir mail atmak istiyorum ama durumu ingilizce aktaracak birinden yardım istiyorum.İlgilenecek biri olursa sevinirim.
    enquiries.europe@visa.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thebaboli

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremyan

    bende de İNG bank ses yok.aramak mı lazım

    Aradım çamura yatmaya çalıştılar. 500 müşteri dolmuştur size ondan gelmemiştir diye. Zor bela talep oluşturdum döneceklermiş. Size de önerim talep oluşturun üstüne yatabilirler.

    ING böyle ucuz hareket yaparsan sallanan tahtın devrilir. Cepteteb varken nuvo varken enpara varken neyleyim seni der çeker giderim



    Koş koş mesaj geldi INGden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sws1

    Arkadaşlar bugüne kadar yaşadıklarımızın bana göre iki sebebi olabilir.
    1.Bankaların umursamazlığı
    2.Visa nın umursamazlığı
    her iki durumda da mağdur olan müşteri ,nasılsa bir iki arar bırakırlar 15 -20 dakika müşteri hizmetlerinde bekleyip sinir olmaktansa lanet olsun der bırakırlar mantığı var ben şikayet oluşturdum ama yine de visa ya da ulaşmak amacıyla aşağıdaki mail adresine ulaştım. Oluşan karmaşanın sebebini ve durumu anlatmak amacıyla bir mail atmak istiyorum ama durumu ingilizce aktaracak birinden yardım istiyorum.İlgilenecek biri olursa sevinirim.
    enquiries.europe@visa.com

    anlayan bir arkadaş ingilizce bir metin oluşturursa topluca mail atabiliriz visa ya. aslında bddk ya da şikayet etmek lazım ama online şikayet yok formu doldurum yazdırıp postaya vermek gerekiyormuş.




  • Arkadaşlar,
    elimde 2 adet kod var aynı anda kullanabiliyormuyuz mesela 40 tlik alışveriş yaptım 40 tl düşüyormu?
  • kodlarını kullanmayıp nakite dönüştürmek isteyen olursa konuşalım
  • Ankara'daki celikler marketin kodu farkli oldugu icins ayilmiyormus saka gibi ankara'nin her yerinde olan bir supermarken nasil sayilmiyor.. dalga geciyorlar resmen...
    ( NUVO)
    2 adetle kacirdik sonuc olarak...
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.