Şimdi Ara

vitesi 4 yerine 2 ye atmak. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
10.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbaskut

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    110-120 km'de 2.vitesten birsey olmaz insignianin sanzimani uzun zaten.

    Kuzenim 100 km ile giderken 2'den 3'e atacagina 1'e atti,motorun eksoz subaplarini dagitti.

    Arac fd6 civic.

    araçlarda koruma oluyor 100km gibi bir hızda hayatta 1. vitese atamazsınız.


    atabilecek olsanız bile çok büyük bir kuvvet ugulamanız gerek onuda tek elle yapamaz zaten kimse bence o 3den 2 falandır

    Aynen öyle. Kendim 20 ile giderken bile 1. vitese geçiremedim. Zorlayınca ses yaparak geçiyor anca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    110-120 km'de 2.vitesten birsey olmaz insignianin sanzimani uzun zaten.

    Kuzenim 100 km ile giderken 2'den 3'e atacagina 1'e atti,motorun eksoz subaplarini dagitti.

    Arac fd6 civic.

    1. vitese 20de bile düşürmek imkansızdır neredeyse. 100le giderken 1e çekmek için epeğ bir kuvvet uygulamış olmalı.

    Olay rolling sirasinda oluyor.

    Anlattigi kadariyla civiclerde viteslerin karismasi problemi olabiliyormus.Yani cok hizli bir sekilde atildiginda ve biraz ortalarda gecirildiginde 1'e gecebiliyormus vites.

    Ayni olayi youtube'da type-r'larda da gordum, ama video sonrasinda neler oldu bilmiyorum

    Devir saati 8000'i gecmis zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbaskut

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    110-120 km'de 2.vitesten birsey olmaz insignianin sanzimani uzun zaten.

    Kuzenim 100 km ile giderken 2'den 3'e atacagina 1'e atti,motorun eksoz subaplarini dagitti.

    Arac fd6 civic.

    araçlarda koruma oluyor 100km gibi bir hızda hayatta 1. vitese atamazsınız.


    atabilecek olsanız bile çok büyük bir kuvvet ugulamanız gerek onuda tek elle yapamaz zaten kimse bence o 3den 2 falandır

    110 km ile giderken 3den 2'ye çekmekle egsoz subaplarını dağıtıcak bir araç değil fd6 civic arkadaşın dediği gibi 1'e takmıştır.8.000 Devir'i geçti diyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan555 -- 5 Temmuz 2014; 21:37:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbaskut

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    110-120 km'de 2.vitesten birsey olmaz insignianin sanzimani uzun zaten.

    Kuzenim 100 km ile giderken 2'den 3'e atacagina 1'e atti,motorun eksoz subaplarini dagitti.

    Arac fd6 civic.

    araçlarda koruma oluyor 100km gibi bir hızda hayatta 1. vitese atamazsınız.


    atabilecek olsanız bile çok büyük bir kuvvet ugulamanız gerek onuda tek elle yapamaz zaten kimse bence o 3den 2 falandır

    Ben 10km altı zor atıyorum 1e siz nasıl becerdiniz onu :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanbaskut

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    110-120 km'de 2.vitesten birsey olmaz insignianin sanzimani uzun zaten.

    Kuzenim 100 km ile giderken 2'den 3'e atacagina 1'e atti,motorun eksoz subaplarini dagitti.

    Arac fd6 civic.

    araçlarda koruma oluyor 100km gibi bir hızda hayatta 1. vitese atamazsınız.


    atabilecek olsanız bile çok büyük bir kuvvet ugulamanız gerek onuda tek elle yapamaz zaten kimse bence o 3den 2 falandır

    110 km ile giderken 3den 2'ye çekmekle egsoz subaplarını dağıtıcak bir araç değil fd6 civic arkadaşın dediği gibi 1'e takmıştır.8.000 Devir'i geçti diyor zaten.

    her gün evime park edecekken otoparka gireceğimde hafif bir yokuşu çıkıyorum oraya genelde hızlı geliyorum yol bomboş olduğu için ve

    orada bilerek 1e takıyorum yol bozuk olduğu için ve çok manevra yapmak gerektiği için ama 10 km üstünde bile 1e atmak için acayip bir


    kuvvet uygulamanız gerekiyor ve şanzıman dişlilerden ses geliyor. aracı inceleme imkanım olmadı dişli uzunluklarına varasıya kadar ama bana göre


    3ten2 ye atınca egsoz siboplarını dağıtması 100le giderken 1e takmaktan daha inandırıcı




  • Geri vitesi 5'in arkasında olan araçlarda vites düşürmekte zorluk çekiyorum.
  • Bişiy olmaz hocam, merak ettim uzadınızmı sonra ne oldu leona

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun oluşabilecek bir durum ama şu an için sorun yoksa sıkıntı yoktur.

    Genelde böyle durumlarda triger kayışı kopması, yağ pompasının dişlilerinin hasar görmesi gibi durumlar oluşabiliyor.

    sık sık tekrarlanmadığı sürece sorun yok :)
  • Benzer bir durum bugün başıma geldi 3ten 2ye alacağıma 4e aldım yanlışlıkla araba hızlandı 70 80 gidiyor, ulan dedim noluyor nası gidiyor bu 1.4 sümbül

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Geri vitesi 5'in arkasında olan araçlarda vites düşürmekte zorluk çekiyorum.

    Geriye atmaktansa ikiye atmak daha iyi olur:)
  • Aracta suan problem yoksa sanziman uzunlugu yettigi icin problem yok. Buyuk ihtimal arac yigilmistir. Sanziman uzunlugundan yirtmissiniz.110 degilde 130 olsaydi iste o zaman kotu olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yıllar önce 2den 3'e atacakken 1'e atmıştım. Motordan tok bir ses gelmişti. İyi bilirim o telaş duygusunu. Bir sey olmuyor merak etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaViTz

    Bişiy olmaz hocam, merak ettim uzadınızmı sonra ne oldu leona

    tabi ki hocam. hemen 3'e takip gecte olsa süzüldüm. tabi hayalim 2. viteste 3.5 devire cekip turboyu iyice doldurup uzamakti ama kismet degilmis:)

    tüm arkadaslar cevaplariniz icin sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. vitesin motor limitöre girdiği andaki maksimum hızı önemli.

    Örneğin aracınız 2. viteste limitör devrinde 100 km/h hız yapıyorsa, siz 120 ile giderken 2. vitese aldığınızda motorunuz fabrikanın limitör koyduğu devrin çok üstünde devir döner. Kompresyon modunda olduğunuz için yeterli yağ basıncı da oluşamaz. Böyle bir senaryoda yatak sarabilir, kol çıkartabilir ya da silindir kapağını dağıtabilirsiniz.

    Aşırı devir dönmemişseniz şanslısınız demektir.
  • Eğer bir şey olmuş olsaydı bu konu ss li olurdu zaten rahat olun :) bu yaptığınız çoğu insan zevk için yapıyor
  • 3. vitesten geriye atan biliyorum
  • benim bi arkadaş da 4 e atacağına 2ye atmıştı 120 km falanken de hiç bir şey olmadı 105 falan görüyor zaten araba 2. viteste.
  • az önce bende oldu crdi starex le yokuş aşşağı 90 la giderken 3ten 2 ye çektim devir saati 5000 i biraz geçti normalde 4500 redline ve 2 de 80 yapıyo neyse evin önüne geldiğimde boşta tam gaz yaptım bi sıkıntı varmı diye redline 4800 lere kadar çıkmış bu sorun değilmi
  • #çare otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Bisey olmaz usta. Artik 2. Viteste 110 gordum ben dersin soranlara

    bu konuya daha önce gelmiştim. yorumları okurken bunu gördüm ve güldüm. elim beğenme butonuna gittiğinde daha önce beğenmiş olduğumu gördüm, yine güldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.