Şimdi Ara

Vizyon Bilgisayar İade Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28/09/2023 tarihinde Vizyon Bilgisayar kendi sitesinden satın aldığım ve 29/09/2023 tarihinde kargodan teslim aldığım ASUS TUF GAMING VG27AQ1A 27 monitörü kutusunu bile açmadan Cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim ancak kendilerini aradığımda teşhir ürünü adı altında satılan ürünün iadesi kabul edilmeyeceğini belirtiler.


    Sadece üründe bir sorun varsa iadeyi kabul edeceklerini söylediler. (Bende kutusunu açmak istemiyorum tahminimce sonra kutusunu açmışsınız, kullanılmış ürün geri satışı olamaz vs muhabbettinden üründe sorun olsa bide iade kabul etmeyeceklerini tahmin ediyorum sadece değişim veya tamir yaparlar)


    Ayrıca faturada ürün adı (ASUS TUF GAMING VG27AQ1A 27 HDR GAMING 2K IPS FREESYNC VE G-SYNC UYUMLU 2560x1440 1MS(MPRT) 170HZ DP HDMI MM VESA 3YIL ELMB SYNC 2 Yıl Garanti ) , teşhir ürünü olduğu yazmıyor.


    Online işlemler üzerinden tüketici haklarına başvurdum ancak süreç nasıl işliyor bilmediğimden İADEYİ KABUL ETMEYECEĞİZ , Geri gönderseniz bile size geri dönecektir dedikleri yeri nasıl kanıtlayabilirim ?


    Sizce ürünü geri gönderip kargo gönderim fişinin kopyası

    Vizyon Bilgisayar İade Kabul Etmiyor

    nı elinde tutayım mı ? Daha önce tüketici haklarına başvuran biri yardımcı olursa sevinirim








  • E sana teşhir ürünü satarken herhangi bir bildirim yapılmadıysa teşhir ürünü olup olmadığını nereden bileceksin, kaldı ki teşhir ürününü sana ne hakla satıyor?



    Sağlam bir indirimle mi aldın?

  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    Başlığında teşhir ürünü yazıyor ancak faturada teşhir ürünü yazmıyor zaten kanunda da böyle bir şeyde yok Kutusu açılmamış ve 14 günü dolmamış bir ürünü iade almak zorundalar. Uğraşmayanlardan parayı alalım kafasında takılıyorlar anladığım kadarıyla.

  • Ümit_YILDIRIM kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen şu kapsamda değerlendirip almıyor geri



    Vizyon Bilgisayar İade Kabul Etmiyor



    Ama size teşhir ürünü satarken bunun bilgisini vermeleri gerekiyordu.

  • iyi de sen ilgili sitenin Outlet Teşhir Monitörler kısmına girip ürün başlığında TEŞHİR yazılı ürünü almışsın. yani zaten açılıp kullanılmış ve teşhir de sergilenmiş bir ürün. Faturada ürün kodu kısmında teşhir ürünüdür yazmaz ki. faturada o ürünün resmi olarak adı ve kodu yazar.


    mahkemeye verirsen muhtemelen kazanırsın ama süre uzun sürebilir.

    mahkemeye vermezsen adamlar iade almaz çünkü zaten bunu yazmışlar iade koşullarında.

    ayrıca neden bilerek teşhir ürünü sipariş edip daha kutusunu açmadan iade etmek istedin?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mageji -- 4 Ekim 2023; 11:48:15 >
  • Sana satarken teşhir ürünü Kategorisinde sattılarsa iade kabul etmeme hakları var.
  • bu konuda bağımsız olarak yazıyorum:

    normalde müşterinin iade konusunda sıkıntı yaşamamak için yapmaları gereken şudur: mesela "Kadir Teknoloji" diye bi yerden ürünü almak istiyosun. bu işletmenin: "www.kadirteknolojiurunleri.com" diye kendi satış sitesi var. ve ayrıca Hepsiburada gibi sitelerde de "Kadir Teknoloji" diye mağazası var.

    bu durumda senin alışverişi Hepsiburada'daki "Kadir Teknoloji" mağazasıdan yapman lazım. çünkü oradan yaparsan "aracı" olarak Hepsiburada'nın gücü vardır ve satıcı olan işletme Hepsiburada ile sorun yaşamamak için iadeyi kabul etmek zorunda kalır. sen eğer "www.kadirteknolojiurunleri.com" sitesinden satın alacak olursan, ürünü sana yollarlar, ama, iade almazlar, iade talep edersen: "git mahkemeye uğraş" derler. çünkü aramların kaybedecekleri birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 5 Ekim 2023; 18:23:21 >
  • yahyace Y kullanıcısına yanıt
    hocam o madde ürünü satın alan müşterinin kullanmamış olmasını şart koşuyor. arkadaş zaten kutusunu açmamış. ürün satılmadan önce teşhirde kullanıldıysa bu satın alan müşteriyi bağlamaz.

    konu sahibi halkı bence. uzaktan alışveriş kuralları gereği kutusu açılmış olsaydı bile ürünün amblajı yırtılmadıysa, sorun yoksa, gene de iade alınmalı. çünkü uzaktan alışveriş kuralları neden var? adam sana monitör diye koliye sarılmış ta da gönderebilir. bozuk ürün de gönderebilir.

    bence satıcı firma uğraştırmak istiyo. nasıl olsa müşteri uğraşmaz ve ürün oda para da bizde kalır kafasındalar.
  • Tekrar satışa uygun olan Outlet ve Teşhir ürünlerinde 0-14 günlük süreçte cayma hakkı kullanılabilir diye biliyorum. Ben aldığım ürün fotoğrafta görüldüğü üzere kargo etiketleri bile açılmadı.


    İade kabul etmeyeceklerini söylemelerine rağmen kargoyla geri yollamıştım ürünü bugün aradılar . Monitör gelmiş sizden sorunu neydi gibisinden (ek olarak notla Cayma hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi vs belirtmiştim) , dedim bir sorunu olup olmadığını bilmiyorum ürün açılmadığı için cayma hakkımı kullanarak iade etmek istiyorum. Sonra biraz duraksadı telefonda tam net anlaşılmayacak bir ses tonuyla şöyle olduğunu biliyorsunuz gibisinden bir şey dedi (tahminimce outlet ürünlerde iade kabul görmüyor muhabbetine getirecekti) daha ben cevap veremeden tamam tamam kolay gelsin dedikten sonra telefonu kapattı. Bakalım iade edecekler mi bilgilendireceğim.





  • konuda: "teşhir ürününde iade olmaz adamlar haklı" yazan kişilere katılmıyorum, şöyle: uzaktan alışverişteki iade zorunluluğunun varoluş amacı zaten alışverişin "görmeden" yapılıyor olması. satılan ürünün niteliğinden bağımsız bir konu bu.

    yahu adam teşhir ürünü satıyorum diye kutunun içine eski bozuk hatta farklı marka bi monitör koyar, ne yapacaksın şimdi iade edemeyecek misin. böyle saçmalık olmaz. bana mantıksız geliyo yani.

    ama şu da var, sanırım 2024'ten itibaren 14 işgünü iade kanunu kalmıyomuş. eğer kalkıyosa işte o zaman cidden satıcının insafına kalırız. nasıl olacak bilemiyorum.
  • İade ettiler arkadaşlar. Ürün teşhir ürünü olsa bile geri satışına engel yoksa iade alabiliyorsunuz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ümit_YILDIRIM

    Başlığında teşhir ürünü yazıyor ancak faturada teşhir ürünü yazmıyor zaten kanunda da böyle bir şeyde yok Kutusu açılmamış ve 14 günü dolmamış bir ürünü iade almak zorundalar. Uğraşmayanlardan parayı alalım kafasında takılıyorlar anladığım kadarıyla.

    ürünü internetten aldığın zaman ürüne ve kutusuna zarar vermediğin taktir de 14 gün içerisinde iade hakkın mevcuttur.

    tüketici hakem heyetine başvuru oluşturduğunda istediğin sonuç çıkacaktır.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.