Şimdi Ara

Vodafone 1 haftadır kuruluma gelmiyor. Yardım edermisiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ayın 15 inde vodafone evde internet icin vaşvuru yaptım ama ne bir gelen nede giden var. Türk telekomdan bina icin port belirlemeye geldiler ama vodafone hic bir sekilde gelmiyor. Kac defa müsteri hizmetlerini aradım ama aciliyet belirtiyoruz diyip kapatiyıyorlar. Arkadaslar ben iptal etmek istiyorum daha kurulum yapilmadi. Her hangi bir iptal ettigimde cayma bedeli ödermiyim? Müsteri hizmetleriyle konustugumda biri ödersiniz diyor digeri kurulum yapilmadigi icin ödemessiniz diyor. Lanet olsun vodafone. Yardım ederseniz sevinirim arkadaslar. Ayrıca iptal icin aradigimda 2-3 saat telwfonsa bekledim ve baglandigimda sizi iptal birimine yönlendiriyoruz diyip aktardilar ve 1 saatte orda bekledim. Baglandiginda ise burdan yardim edemiyoruz diyip bir baska birime aktardi ve hat düstü en sonundaa. Ben bunalr kurulumun icin oldu da geldiler o an kurdurmayip iptal etsem cayma bedeli ödemem degilmi?







  • İmza attınız mı?
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Hocam herhangi bir yere imza atmadim. Müsteri hizmetlerinden su kampanyayi istiyorum dedim onayliyormusunj, dedi evet dedim sadece bu kadar. Müsteri hizmetlerine sorsugumda kurulum ve aktivasyon yapilmamis. Suan aktivasyon sürecindesiniz dediler. Bende herhangi bir islem yapilmiyor kurulum icin iptal etmek istiyoeum dedim cayma bedelini sordum kurulum olmadigi icin ödemesiniz dediler. Ama bir öncekiyle konustugumda ödersiniz dediler. Net bir şey diyemiyorlar. Sizce napmam gerekir. Herhangi bir yere imza atmadim
  • RapGood kullanıcısına yanıt
    İmza yoksa, bedel de yok. Neye dayanarak ceza sunacak?
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Bende anlamadim hocam. Şuan haklı durunda olan benim ozaman iptal istedigimde yapmalari lazim. Bana telefondan onay vermissiniz derlerse ne yapmam lazim.
  • RapGood kullanıcısına yanıt
    Hizmet almaya da başlamamışsın zaten iptal et her türlü haklısın. Hakem heyetinde olsa yine hakkını söker alırsın.
  • zerenerhan Z kullanıcısına yanıt
    İptal etmek istiyorum ama bir türlü iptal birimine baglanamiyorum hocam. İmza atmadim desigim gibi. Sadece telefondan su tarifeyi istiyoeum dedim onay verdim bu kadar.
  • Bu kurulum olayinin yasal süresi ne kadar?
  • Kuruluma mı yardım edelim ?
  • tonodias kullanıcısına yanıt
    Yok hocam kuruluma gelmiolar zaten ben iptal etmek istiyorum cayma bedeli diyorlar onun icin soruorum
  • Kurulum yapılmadıysa cayma bedeli ödemezsin hatta şöyle bişey var : eğer kurulumu yapıp aktif etmeyi yapmadılarsa ve aktif etmezlerse o zamana kadar iptal edebilirsin. Ben aynı durumu yaşadım biliyorum çünkü (ttnet için ) Müşteri hzm. ara iptal et.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonodias -- 22 Temmuz 2020; 0:33:18 >
  • tonodias kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. Ama bunların iptal birimine bile baglanamiyorum bir sorunda orda var. Teknik servisten birine bunun icin bildirdim kayıt aldı. Sizi aricaklar dedi ama kesin aramicaklar. İptal birimine bagliyoruz dediklerinde de hic bir sekilde baglanmiyor hat düşüyor.
  • RapGood kullanıcısına yanıt
    Islak imzalı sözleşme yok ellerinde. Olası bir ceza durumunda THH ye başvurmanız yeterli.
  • RapGood kullanıcısına yanıt
    Fax numarası varsa fax çek
  • Allah yardımcın olsun, VDF bu işte...
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Yalniz müsteri hizmetlerini sabahta aradim. İptal etmek istedigimi ısrarla bildirdim ama bana dedigi kuruluma geldiklerinde istemeginizi iletirsiniz iptal olur diyor. Yahu ben bunlarï beklemek zorundamiyim. İptal birimine baglayin diyorum. Öyle bir birimimiz yok eiyor bu sefer. Daha dün iptal birimimize bagliyoruz onlar iptal eder dien firmaya bak ya. Vodafone ne hat ne internet kullanmam kullandirmam cevremede. Yaziklar olsun böyle firmaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RapGood -- 22 Temmuz 2020; 17:17:35 >
  • RapGood kullanıcısına yanıt
    Ben kullanmıyorum zaten, faturasız hatlarda bile üç kağıtçı bunlar
    Btk nın şikayet sisteminden firmaya yazın isterseniz. Belki faydası olur.

    Bu arada yeni abonelik için beklemenize gerek yok, telekomu arayıp ilk defa internet bağlatacağınızı söyleyerek başvurun. Sabah sizden önce kalkıp kapıya dayanırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 22 Temmuz 2020; 17:20:33 >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Çok pişman oldum hocam keşke Dsmart ile devam etseydim 7 senedir gram sorun yaşamadım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.