Şimdi Ara

Vodafone 500dk+1000sms+1gb 23tl (Freezone 19tl) (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.910
Cevap
49
Favori
144.944
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: oshinankara

    ben biraz once basvurdum 23 tl ye micro sim verdiler.

    aklın varsa git paranı al kardeş...

    vermezlerse şikayetçi olacağını belirt ve bizede sonucu söyle

    kesinlikle ücret alamazlar ben hem kendim hem eşim hattını taşıdım para vermedim micro sime . önce eşimi taşıdım para vermeden sonra aynı yere kendimi taşımak için gittim başka eleman vardı dedi veremeyiz ne demek dedim daha 2 gün önce verdiniz sonra mırın kırın verdi . ya keyfi davranıyorlar . genel merkezi arayıp şikayet edin bence.




  • Arkadaslar sizce 25 yas alti icin vodafone mu avea mi? 1 gb internet yeterli su an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acemi85

    Arkadaslar sizce 25 yas alti icin vodafone mu avea mi? 1 gb internet yeterli su an.

    Birinci kıstasınız internet kullanacağınız yerde hangi şebekenin daha performanslı olduğu, ikinci kıstasınız avea'nın fazladan 4000SMS'i olsun. Benim kullandığım yerlerde ikisi de gayet iyi olduğu için bence avea...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: lapacı35

    merhabalar , tarifeye geçtim , 1gb internet ve 2000dk almak için ne yapmalıyım ?

    TL yüklemeden önce:

    Tarifenin Cep Kazan olup olmadığını yeniden kontrol edin: *7000#, arama tuşu, 2, arama tuşu, 1, arama tuşu.

    Cep Kazan değil ise 542 / 444 0 542 Müşteri Hizmetleri'ni arayıp tarifeyi Cep Kazan'a değiştirmelerini isteyin.

    Cep Kazan ise FREEZONE yazıp 1525'e gönderin. FREEZONE üyeliğini onayla.

    ABONE SUPER1GB yazıp 3636'ya gönder. (Ücretsiz 1 GB internet paketi için.)
    Paket hatta tanımlandıktan sonra IPTAL SUPER1GB yazıp yine 3636'ya gönder ki gelecek ay yenilenmesin. Hattına 30 gün tanımlı olacak.
    Paket hatta tanımlanamıyorsa da bir sonraki adıma geçmeden IPTAL SUPER1GB yazıp 3636'ya göndermeyi unutma; çünkü TL yükleme yapınca hattından 21₺ kesilmesin.

    OZGUR KOMPLE yazıp 7000'e gönder.

    ABONE yazıp 7506'ya gönder. (Vodafone dışından 10 dk arandığında hattına 0,5 TL gelir, kayıt-kullanım ücretsizdir.)

    3G yazıp 3636'ya gönder. (3G aktivasyonu için - internet hızlı olsun)

    En sonunda hattına en az 25 TL yükle, hiçbir ücret kesilmeden 2000DK Vodafone içi süre hattına gelir, 19 TL gider ÖZGÜR KOMPLE paketi gelir. (Başlangıç paketinden gelen 1 TL hâlâ hattındaysa 18 TL)

    500DK+1000SMS+1GB+1GB+2000DK(Vodafone) güle güle kullan.



    Arkadaşa bravo..

    Tüm detayı tek mesaj ile paylaşmış..

    Ve içerik %100 doğru..





    Benim forum ahalisine sormak istediğim konu şu..

    Bende avea hattımı freezone 19 tl lik 1gb 500 dk 1000 sm kampanyasına tasıdım Turkcell kullanan 26 yas altı kuzenim yani amca çocugunu kullanıcı TC KİMLİK no oalrak yazdırdım tarifeye gectim kullanmaya basladım bir sorun yok..


    Sormak istediğim başka bir hattı daha aynı şekilde taşıyacağız ama OZGUR KOMPLE den yararlanmak için tekrar aynı kuzenimin kimlik nosundan yararlanabiliyormuyuz ?

    Yani Tek kimlik no ile iki farklı hattı bu kampanyaya dahil edebiliyoruzmu sistem kabul edermi ?

    Normalde şartlarda 1 kişi 3 hattı ile bu kampanyadan yararlanabilir yazıyor ama.. Burda durum farklı... 2 hat var farklı kişilere ait ama yararlanılmak ıstenen tek TC no var..




  • beyler vodafone'nun micro sim'nde sorun varmı. bazıları zayıf çekıyor bataryayı çabuk bitiyor diyolar.
  • @ekatmer Mantıklı olan: Bir hatta kullanıcı tanımlanmadığı zaman hattın kullanıcısı hattın yasal sahibidir, hatta kullanıcı tanımlandığı zaman ise kullanıcı kişi hatta tanımlanan kişidir. Burada "Bir abone en fazla 3 adet faturasız hattı ile bu avantajdan faydalanabilir." şartını kullanıcı tanımlamış TC kimlik numarası ve kullanıcı tanımlanmamış hat sahibi TC kimlik numarası ile bütünleştirmek gerektiğini düşünüyorum; yani 26 yaş üstü iki farklı kişiye ait iki hatta 26 yaş altı tek kişinin TC kimlik numarası hatlara kullanıcı olarak tanımlandığında bu kampanya alınabilir. (Bu kendi yorumum, 444 0 542 MH'ni arayıp sorduktan sonra burada bir yanlışlık varsa gerekli düzeltmeyi yapacağım.)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    @ekatmer Mantıklı olan: Bir hatta kullanıcı tanımlanmadığı zaman hattın kullanıcısı hattın yasal sahibidir, hatta kullanıcı tanımlandığı zaman ise kullanıcı kişi hatta tanımlanan kişidir. Burada "Bir abone en fazla 3 adet faturasız hattı ile bu avantajdan faydalanabilir." şartını kullanıcı tanımlamış TC kimlik numarası ve kullanıcı tanımlanmamış hat sahibi TC kimlik numarası ile bütünleştirmek gerektiğini düşünüyorum; yani 26 yaş üstü iki farklı kişiye ait iki hatta 26 yaş altı tek kişinin TC kimlik numarası hatlara kullanıcı olarak tanımlandığında bu kampanya alınabilir. (Bu kendi yorumum, 444 0 542 MH'ni arayıp sorduktan sonra burada bir yanlışlık varsa gerekli düzeltmeyi yapacağım.)



    İlgi için teşekkürler sn sonurakar..

    Ancak Müşteri hizmetleri aramanızda bu sorya şak diye cevap verecek bir temsilciye ulaşma şansınız bence gerçekten çok düşük..

    Direk kem küm eder yada yanlış bilgi verir..

    Yani bu bilgiyi en güzeli yazılı teyit etmek :)


    Ama sizden cevap bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: lapacı35

    merhabalar , tarifeye geçtim , 1gb internet ve 2000dk almak için ne yapmalıyım ?

    TL yüklemeden önce:

    Tarifenin Cep Kazan olup olmadığını yeniden kontrol edin: *7000#, arama tuşu, 2, arama tuşu, 1, arama tuşu.

    Cep Kazan değil ise 542 / 444 0 542 Müşteri Hizmetleri'ni arayıp tarifeyi Cep Kazan'a değiştirmelerini isteyin.

    Cep Kazan ise FREEZONE yazıp 1525'e gönderin. FREEZONE üyeliğini onayla.

    ABONE SUPER1GB yazıp 3636'ya gönder. (Ücretsiz 1 GB internet paketi için.)
    Paket hatta tanımlandıktan sonra IPTAL SUPER1GB yazıp yine 3636'ya gönder ki gelecek ay yenilenmesin. Hattına 30 gün tanımlı olacak.
    Paket hatta tanımlanamıyorsa da bir sonraki adıma geçmeden IPTAL SUPER1GB yazıp 3636'ya göndermeyi unutma; çünkü TL yükleme yapınca hattından 21₺ kesilmesin.

    OZGUR KOMPLE yazıp 7000'e gönder.

    ABONE yazıp 7506'ya gönder. (Vodafone dışından 10 dk arandığında hattına 0,5 TL gelir, kayıt-kullanım ücretsizdir.)

    3G yazıp 3636'ya gönder. (3G aktivasyonu için - internet hızlı olsun)

    En sonunda hattına en az 25 TL yükle, hiçbir ücret kesilmeden 2000DK Vodafone içi süre hattına gelir, 19 TL gider ÖZGÜR KOMPLE paketi gelir. (Başlangıç paketinden gelen 1 TL hâlâ hattındaysa 18 TL)

    500DK+1000SMS+1GB+1GB+2000DK(Vodafone) güle güle kullan.



    Arkadaşa bravo..

    Tüm detayı tek mesaj ile paylaşmış..

    Ve içerik %100 doğru..





    Benim forum ahalisine sormak istediğim konu şu..

    Bende avea hattımı freezone 19 tl lik 1gb 500 dk 1000 sm kampanyasına tasıdım Turkcell kullanan 26 yas altı kuzenim yani amca çocugunu kullanıcı TC KİMLİK no oalrak yazdırdım tarifeye gectim kullanmaya basladım bir sorun yok..


    Sormak istediğim başka bir hattı daha aynı şekilde taşıyacağız ama OZGUR KOMPLE den yararlanmak için tekrar aynı kuzenimin kimlik nosundan yararlanabiliyormuyuz ?

    Yani Tek kimlik no ile iki farklı hattı bu kampanyaya dahil edebiliyoruzmu sistem kabul edermi ?

    Normalde şartlarda 1 kişi 3 hattı ile bu kampanyadan yararlanabilir yazıyor ama.. Burda durum farklı... 2 hat var farklı kişilere ait ama yararlanılmak ıstenen tek TC no var..

    Hattım bu sabah itibari ile tasındı,tarifem özgür genc mis... *7000# menüsünden cepkazan olarak tarifemizi degiştirsek olmuyor mu? Mh yi aramak sart mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksaray1

    vodofone geçtim ve nerdeyse 7-8 gündür kullanıyorum. Bundan önceki 4 yıl türkcell kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim ki geçtiğime pişman oldum.Evde daha önce hiç problem yaşamazken şimdi tek diş geliyor -gidiyor.Konuşurken benim sesim karşıya gitmiyor yada ben onun sesini alamıyorum vs. Ayrıca benmi acaba öle anladım bilmiyorum s3 telefon kullanıyorum şarzım daha hızlı gitmeye başladı geldi bana.inşallah yanılıyorumdur. 90 günlük sürem bitsin eğer uygun türkcellede bir kampanya yakalarsam direk geçecem geri.

    Aynı durum bende de var.Cekim gücü ve internet yerlerde sürünüyor.Sarj su gibi gidiyor.Aveada şarjım bu kadar gitmiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone kaynaklı birşeymi bilmiyorum ancak bende avea'ya ilk geçtiğim zamanlar çekim konusunda problemler yaşıyordum.. avea yı aradım bi kaç ayar çektiler şimdi nereye gitsem full çekiyor.. zamannda bursa iznikte kalıyordum ondan dolayı çekmediğini düşünüyordum ancak öyle değilmiş çok şükürki... yani diyeceğim çekim problemi yaşayan arkadaşlar bi vodafone 'u arasın durumu belirtsin.. büyük ihtimal sorununuza çözüm bulacaklardır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkozgen
    Hattım bu sabah itibari ile tasındı,tarifem özgür genc mis... *7000# menüsünden cepkazan olarak tarifemizi degiştirsek olmuyor mu? Mh yi aramak sart mı?

    bir ay geçmeden tarife değişikliği olmuyor yani sms ile kendiniz tarife değiştiremiyorsunuz. müşteri hizmetlerini ararsanız yapıyorlar aynı gün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: aksaray1

    vodofone geçtim ve nerdeyse 7-8 gündür kullanıyorum. Bundan önceki 4 yıl türkcell kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim ki geçtiğime pişman oldum.Evde daha önce hiç problem yaşamazken şimdi tek diş geliyor -gidiyor.Konuşurken benim sesim karşıya gitmiyor yada ben onun sesini alamıyorum vs. Ayrıca benmi acaba öle anladım bilmiyorum s3 telefon kullanıyorum şarzım daha hızlı gitmeye başladı geldi bana.inşallah yanılıyorumdur. 90 günlük sürem bitsin eğer uygun türkcellede bir kampanya yakalarsam direk geçecem geri.

    Aynı durum bende de var.Cekim gücü ve internet yerlerde sürünüyor.Sarj su gibi gidiyor.Aveada şarjım bu kadar gitmiyordu.

    Bende de tam tersi hocam aveadan gectim. Avea evimde bile dogru duzgun cekmiyordu birakin interneti odamda telefonla bile konusamiyordum.Ps3 cafe tarzi yerleri falan hic soylemeyeyim zaten.Vodafone a gectim kafam cok rahat evimde edge ile girdigim internete su an 3 mbit civarinda giriyorum.Disarda 8 mbit i buluyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de geçtim sonunda Turkcellden Vodafone'a .

    Şu anda çok memnunum . İlk gün 3G olayında biraz sıkıntı çıktı sonra hallettim.

    Konuşmalar gayet net . Şu ana kadar çekmediği bir yer olmadı.Zaten İstanbuldayım ona güveneerek geçtim.

    19 liraya bu kadar iyi bir tarife çok zor.
  • Vodafone un şarjı çabuk bitirmesi gerçek mi şehir efsanesi mi ? Nedeni 64K lık simcard mı ? Yoksa başka birşey mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Vodafone un şarjı çabuk bitirmesi gerçek mi şehir efsanesi mi ? Nedeni 64K lık simcard mı ? Yoksa başka birşey mi ?

    şarj olayı vodafonla alakalı değil eğer şebekenizin çekim gücü iyi değilse telefon sürekli şebeke arayacağı için şarjın daha hızlı bitmesi söz konusu olabilir.arkadaşlar bulunduğunuz yerde hangi hat iyi ise ona geçin avea mı vodafon mu daha iyi diye bir şey yok benim bulunduğum yerde vodafone iyi başka arkadaş bulunduğu yerde avea olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Vodafone un şarjı çabuk bitirmesi gerçek mi şehir efsanesi mi ? Nedeni 64K lık simcard mı ? Yoksa başka birşey mi ?

    Başlıkta bakarsanız ben dahil birçok kişinin şarj dan bahsettiğini görürsünüz. 1 kişi bahsetse şehir efsanesi olabilir de, bunca insan söyleeyince bir anlamı olmalı heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ceremy nin dedigi mantikli geldi..Bulundugun yerde cekimi zayifsa daha cabuk bitiriyor olabilir..Sonucta devamli arama yapacak sebeke icin..Micro sim in etkisi varmi acaba oda ayri konu, sanmiyorum ya merak ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 27 Nisan 2013; 14:40:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone faturalıdan kontroluye geçince yapabiliyor muyuz?
  • Bende bugun basvurumu yaptim bu tarife icin.avea 23 luk tarifeyi kullaniyordum.2 yili gecti avea kullaniyordum cokta memnundum ama ilk operatorune doneyim dedim.bakalim vodafone ben yokken asama kaydetmismi gorelim.
    Aveada mnt ile gelince ilk 6 ay telsiz kullanim bedeli almiyordu.vodafone da varmi bu olay?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceremy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Vodafone un şarjı çabuk bitirmesi gerçek mi şehir efsanesi mi ? Nedeni 64K lık simcard mı ? Yoksa başka birşey mi ?

    şarj olayı vodafonla alakalı değil eğer şebekenizin çekim gücü iyi değilse telefon sürekli şebeke arayacağı için şarjın daha hızlı bitmesi söz konusu olabilir.arkadaşlar bulunduğunuz yerde hangi hat iyi ise ona geçin avea mı vodafon mu daha iyi diye bir şey yok benim bulunduğum yerde vodafone iyi başka arkadaş bulunduğu yerde avea olabilir

    Mantıklı bir açıklama




  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.