Şimdi Ara

Vodafone 500dk+1000sms+1gb 23tl (Freezone 19tl) (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.910
Cevap
49
Favori
144.925
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonu aç kapa giriyor. Ben de saatlerce uğraştım. Online işlem merkezinden 3G'yi aç önce ama eğer açık değilse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkarat

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    quote:

    Orijinalden alıntı: kml_77

    teklif 19 Mart itibariyle açık olacaktır diyo son başvuru tarihinden bahsetmemiş. Şu anda Turkcell kamu eko tarifesini kullanıyorum bu 19 luklardan birine geçeyim diyorum avea veya vodafone. Kaçırdık mı şimdi internet sitesine göre devam ediyo

    http://www.vodafonefreezone.com/Article.aspx?PageID=226

    30 Nisan'da kapanmıştır yazıyormuş görememişim.Avea devam ediyorsa ona kaldık o zaman :)

    avea yıkılan tarife tekrar geldi. 500dk, 5000sms, 1gb 19tl.

    teşekkürler buldum. Avea ya taşıyalım da sonra tekrar Turkcelle dönerim aynı operatörde uzun yıllar kalınca insanı keriz yerine koyuyolar en iyisi sürekli göçebe gibi taşınmak sanırım :)




  • bende hattımı bu tarifeye aktardım. oncesinde avea'idim az once hattım kapandı zaten oncesınde vodafone den mesaj gelmişti 17-15 de açılcak diye taktım hattımı ozgur komple yazıp yolluyorum ama ''hattınız aktıf durumda olmadıgından dolayı talebınız gerçekleştirilememıstır. hattınız aktıf olunca tekrar deneyınız'' dıe bı mesaj yolluyor?

    edit: sorun cozuldu: 7501 ı aradım turkce dıl seçeneğini seçtim 2-3dk sonra aktif oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackWindow -- 5 Mayıs 2013; 18:14:02 >
  • arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    Müşterı hizmetlerini arayın ayarlasinlar.Vodafone kasıtlı yapıyor.Ben aradım duzelttiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar hız testine sokuyorum vodafone'u 8700 küsür (8.7 mbit) cıkıyor . youtube'dan video acıyorum bı turlu dolmuyor sayfalar cok yavaş. yani download hızı gayet iyi ancak ınternet performansı cok dusuk bunun sebebi nedir acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    hocam ayarlar kablosuz ag ayarlari daha sonra mobil aglara tikla ordan sebeke modunu gsm olarak degstr daha iyi ceker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    Müşterı hizmetlerini arayın ayarlasinlar.Vodafone kasıtlı yapıyor.Ben aradım duzelttiler.

    müşteri hizmetlerini aradım herhangi bir sorun görünmüyor dedi

    @jeo123
    deniycem umarım olur zaten 3g ve interneti pek kullanmadığım hat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeo123


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    hocam ayarlar kablosuz ag ayarlari daha sonra mobil aglara tikla ordan sebeke modunu gsm olarak degstr daha iyi ceker

    o zaman sadece Edge çeker 3G çekmez otomatik mod GSM/WCDMA seçmelisin.

    interneti kullanmadığını belirtmiş o zaman dediğiniz gibi GSM daha mantıklı hem daha az şarj gidecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Balbes -- 6 Mayıs 2013; 16:29:39 >




  • Eski hattimin tarifesi cep avantaj 500,bu tarifedeki 500 dk yla aynimi acaba hic dayantisi yok bu 500 un

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebabil__

    Eski hattimin tarifesi cep avantaj 500,bu tarifedeki 500 dk yla aynimi acaba hic dayantisi yok bu 500 un

    kullanma periyodundan olabilir. bu pakette periyot 1dk isterseniz 5 sn gorusun 1dk dusuyo paketten. cep avantajda belki 6 sn falan olabilir bi ona bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu vodafone un müşteri hizmetleri kadar sadaklarını görmedim.
    Adamlar tarifem bitti diye özel teklif sunuyoruz diyorlar,sonra mevcuttan daha yüksek fiyat söylüyorlar.
    Bir degeçen hafta aradılar taahhüdün biteceği gün arayın diğer tarifeye geçişinizi yapalım dediler şimde de hesabını bilen 500 kaldırıldı diyorlar. Yemin ediyorum müşteri hizmetleri tamamen mala dolu.hele arayan birinin şivesi öldürdü beni.
    Ne kadar ilkokul mezunu,konuşma engelli adam var doldurmuşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsndnc

    arkadaşlar aveadan vodafonea taşıdım iki hattımı bu kampayaya, ancak bir hattım çekiyor gösterdiği halde bazen arayanlar ulaşamıyor, hatta çok sık olmaya başladı, bir arkadaş samsung larda böyle bir sıkıntı var diyordu s3 mini çok sıkıntılı, sony neo v de hiç bir sıkıntı yok, önerisi ya da bilgisi olan var mı

    Müşterı hizmetlerini arayın ayarlasinlar.Vodafone kasıtlı yapıyor.Ben aradım duzelttiler.

    müşteri hizmetlerini aradım herhangi bir sorun görünmüyor dedi

    @jeo123
    deniycem umarım olur zaten 3g ve interneti pek kullanmadığım hat

    İPhone 3gs te Vodafone hattım böyle yapıyordu.Aradim Müşteri hizmetlerini bizden kaynakli problem yok dediler.Hatti başka telefona taktım aynı problem devam ediyor.Musteri hizmetlerini tekrar aradım ve ya düzeltin ya hattı taşıyacağım dedim 1 dakika içinde duzelttiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hattı taşıyalı 1ay oldu. ama kontür yükleyip paketi satın almadım. bugün kontür yükledim ve paketi almak istedim ancak super komple peketi icin gerekli sartlari saglayamadiniz diye bir msj geldi. iş işten geçtimi acaba :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademtulu

    hattı taşıyalı 1ay oldu. ama kontür yükleyip paketi satın almadım. bugün kontür yükledim ve paketi almak istedim ancak super komple peketi icin gerekli sartlari saglayamadiniz diye bir msj geldi. iş işten geçtimi acaba :)

    Benzer durumdaydım, 542 yi aradım. Onlar hemen halletti. Kontör yükleyince paket aktif olacakmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aböRjin

    ben gerek *7000# den gerek vodafon self servisten bir türlü cep kazan'a geçemedim.

    Yeni açılan hatlarda tarife değişimi yalnızca 542 / 444 0 542'den yapılabiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Bu vodafone un müşteri hizmetleri kadar sadaklarını görmedim.
    Adamlar tarifem bitti diye özel teklif sunuyoruz diyorlar,sonra mevcuttan daha yüksek fiyat söylüyorlar.
    Bir degeçen hafta aradılar taahhüdün biteceği gün arayın diğer tarifeye geçişinizi yapalım dediler şimde de hesabını bilen 500 kaldırıldı diyorlar. Yemin ediyorum müşteri hizmetleri tamamen mala dolu.hele arayan birinin şivesi öldürdü beni.
    Ne kadar ilkokul mezunu,konuşma engelli adam var doldurmuşlar

    Tarife degistirmek icin red Musteri hizmetleri ile görüştüm."Gece saat 12'de arayin" dedi ya, o an ben bittim. Var mı boyle bir olay ya :s
    işte ben sana söylüyorum sen not al gece 12'de tarifeyi değiştir.Ama yok, Gece 12'de işi gücü bırakıp tekrar uğraş. Herhangi bir sorun anında müşteri hizmetleri bildiğin katip. Hiçbir yetkileri yok. Çözüm getiremiyolar. Siz söylüyosunuz onlar dinliyorlar. Çözüm?? yok!! Vodafone hiç yetki de vermemiş. Sıkışınca sistem izin vermiyor diyolar. Not alıyorlarmış bunları. Aldıkları notlardan çözüm yine yok.. Kendi sitelerinden faturayı kredi kartıyla yatırıyorum mesaj geliyo faturanız ödenmemiştir diye. Sonra tekrar müşteri hizmetlerini ara. Onlar yatırıldığına dair dekontu faks istesin. İyi de senin sitende dekont veya o tarz bişey yok ki. Faturanız ödenmiştir diyo o kadar. Zaten ben kendi şifremle giriyorum ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyo. Onlar bakınca Problem... neyse çok uzattım. İmla, yazım hataları varsa affola. Telefondan yazıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatlack78


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Bu vodafone un müşteri hizmetleri kadar sadaklarını görmedim.
    Adamlar tarifem bitti diye özel teklif sunuyoruz diyorlar,sonra mevcuttan daha yüksek fiyat söylüyorlar.
    Bir degeçen hafta aradılar taahhüdün biteceği gün arayın diğer tarifeye geçişinizi yapalım dediler şimde de hesabını bilen 500 kaldırıldı diyorlar. Yemin ediyorum müşteri hizmetleri tamamen mala dolu.hele arayan birinin şivesi öldürdü beni.
    Ne kadar ilkokul mezunu,konuşma engelli adam var doldurmuşlar

    Tarife degistirmek icin red Musteri hizmetleri ile görüştüm."Gece saat 12'de arayin" dedi ya, o an ben bittim. Var mı boyle bir olay ya :s
    işte ben sana söylüyorum sen not al gece 12'de tarifeyi değiştir.Ama yok, Gece 12'de işi gücü bırakıp tekrar uğraş. Herhangi bir sorun anında müşteri hizmetleri bildiğin katip. Hiçbir yetkileri yok. Çözüm getiremiyolar. Siz söylüyosunuz onlar dinliyorlar. Çözüm?? yok!! Vodafone hiç yetki de vermemiş. Sıkışınca sistem izin vermiyor diyolar. Not alıyorlarmış bunları. Aldıkları notlardan çözüm yine yok.. Kendi sitelerinden faturayı kredi kartıyla yatırıyorum mesaj geliyo faturanız ödenmemiştir diye. Sonra tekrar müşteri hizmetlerini ara. Onlar yatırıldığına dair dekontu faks istesin. İyi de senin sitende dekont veya o tarz bişey yok ki. Faturanız ödenmiştir diyo o kadar. Zaten ben kendi şifremle giriyorum ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyo. Onlar bakınca Problem... neyse çok uzattım. İmla, yazım hataları varsa affola. Telefondan yazıyorum.

    O zaten tamamen mallık. Benim tarife bitmeye birkaç gün kala değiştireyim dedim yok bekleyin şuan değişmez, tarifenin biteceği günün gece yarısı 23.59'da ararsanız ve talimatla değiştiririz dediler. Aradım tarife iptal oldu diyor.
    Dediğiniz gibi hiçbir not almıyorlar, yetkili birisi yok, çözüm üretemiyorlar. Hele dün konuştuğum birinin keşke ses kaydını alsaydım. Kız bildiğiniz konuşma özürlü, dört yaşında çocuk gibi ve şivesi rezildi. Sanki yabancı biri sonradan Türkçe öğrenmiş de o konuşuyor gibiydi. Neyse bugün de çözüm bulmazlarsa 8 yıllık hattımı Turkcell e taşıyacağım.




  • ben 1 mayisda basvurdum bu sabag gecis oldu.aradim olmaz bitti dedi eleman biraz ik bik ettik ben basvurunuzu yaptim ama olmaz dedi.2 dakika sonra mesaj geldi paketi aldim 19 liraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.