Yaklaşık 3 gün önce Vodafone'dan yeni hat aldım ve hattımı hala kullanamıyorum. Vodafone'a kayıtlı böyle bir numara bulunmamaktadır diyor. 3 gün telefonumu evde wi-fi'ya bağlı bir şekilde wi-fi tablet gibi kullanabiliyorum. Daha Turkcell ve Türk Telekom'dan hat almıştım ikisi de yarım saat içinde kullanıma açılmıştı. Vodafone'dan hat aldım daha kullanmaya başlamadan pişman oldum.
Hattı aldığın bayiyi veya MH ni aradın mı?
november27N
kullanıcısına yanıt
Hattı aldığım bayiye gitmedim yolumun üzerinde başka bir bayiye gittim pek yardımcı olmadılar daha çok yeni hat satmaya çalıştılar. Müşteri hizmetleri de bekleyin açılır diyor.
hatti aldigin bayiye gideceksin. oradaki arkadas sim karti aktivasyonunj saglamamis olabilir. sisteme hatali sim kart numarasi girmis olabilir.
Tamam bugün gidip bi konuşayım teşekkürler
satın aldığınız bayiye gidin, vodafone uygulamasından aktivasyonu kontrol etsin. doldurduğunuz belgeleri de kontrol edin
Türk Telekom'dan alınan yeni hat saatler içinde açılmıştı. Belgeleri doldurduğun bayiiye git bir sor belgeleri sisteme girmeyi unutmuş olabilirler.
Halloldu teşekkürler. Bayi kimlik fotokopisi almayı unutmuş. Müşteri hizmetleri de eksik belge, bilgi vs var demiyor. Tek dedikleri bekleyin açılır. Turkcell'de de bir imza eksikti ben daha fark etmeden kendileri aramışlardı eksik kalmış uğrayın tamamlayalım diye.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme