Şimdi Ara

Vodafone'a taahhüt verirken 1 ay fazla ödeme yapacağınızı hesaba katın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
21.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EKİM 2009'da 18 ay taahhütlü Vodafone 3g hattı aldım. Taahhüt sürem 15 Nisan günü bitti. Bu tarihten 15 gün önce ve 3 gün önce Müşteri hizmetlerini 2 defa arayarak taahhüdümün biteceği tarihten itibaren aldığım servisin durdurulmasını istedim. Bana verilen cevap şu: şu an durdurursanız ceza ödersiniz, 16’sında aramanız, yani 1 aylık fazladan fatura ödemeniz gerekiyor.

    Bu durumda da boşu boşuna 1 aylık daha fatura ödemiş olacağım. Vodafone müşteriyi ne olarak görüyor? Taahhüt ettiğim süre bitiminde fazla fatura ödemeye gerek kalmadan hattımın kapatılmasını neden kabul etmiyorlar? Zor olan nedir burada? İlle 1 aylık fazla fatura mı ödemek gerekiyor? Müşteriye 18 aylık taahüüt yapıp 19 aylık fatura ödemek zorunda bırakan vodafone'u bir tüketici olarak kınıyorum.







  • bunu maille soracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    bunu maille soracağım
    işlem basit ve net taahhüt süren hesap kesim tarihinden önceyse ve kapattırırsan başka fatura ödemezsin ben de kapattırdım geçen hafta numara taşıma yaptım 06.05.2010 tarihinde 12 aylık taahhüt ile vodem aldım 02.05.2011 tarihinde vodafone u aradım ve taahhüt gözükmüor dedi kapanması için sakınca yok yalnız yeni döneme girdim hesap kesim tarihim ayın 21 i ben 21 nisanda kapatsaydım sözleşmeye aykırı davranıcaktım şimdi tarih tutuyor ve hesap kesim tarihine kadar olan zamanı kullanmak sana kalmış ben 21.05.2011 i beklemedim aveaya taşıdım kampanya var diye yoksa beklerdim bu hizmet sana tahsis edilmiş çünkü mecburduk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1010ur

    işlem basit ve net taahhüt süren hesap kesim tarihinden önceyse ve kapattırırsan başka fatura ödemezsin ben de kapattırdım geçen hafta numara taşıma yaptım 06.05.2010 tarihinde 12 aylık taahhüt ile vodem aldım 02.05.2011 tarihinde vodafone u aradım ve taahhüt gözükmüor dedi kapanması için sakınca yok yalnız yeni döneme girdim hesap kesim tarihim ayın 21 i ben 21 nisanda kapatsaydım sözleşmeye aykırı davranıcaktım şimdi tarih tutuyor ve hesap kesim tarihine kadar olan zamanı kullanmak sana kalmış ben 21.05.2011 i beklemedim aveaya taşıdım kampanya var diye yoksa beklerdim bu hizmet sana tahsis edilmiş çünkü mecburduk

    Alıntıları Göster
    evet işlem basit ve net gözüküyor ama vodafone öyle demiyor. taahhüt sürem 15 nisan.da bitiyormuş ve bu tarihten önce kapatırsam ceza ödermişim. bu tarihten sonra kapatırsam da 1 aylık fazla fatura ödermişim. Başka çözümü yok imiş dünya devi vodafone müşterisi için. Bakınızhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/no/824155/ o sitede bana ilgili hat numaramı sordular. cevapladım. sonra ne mi oldu? Hiç. Evet hiç oldu. Dünya devi vodafone 45 TL paramı çaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    evet işlem basit ve net gözüküyor ama vodafone öyle demiyor. taahhüt sürem 15 nisan.da bitiyormuş ve bu tarihten önce kapatırsam ceza ödermişim. bu tarihten sonra kapatırsam da 1 aylık fazla fatura ödermişim. Başka çözümü yok imiş dünya devi vodafone müşterisi için. Bakınızhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/no/824155/ o sitede bana ilgili hat numaramı sordular. cevapladım. sonra ne mi oldu? Hiç. Evet hiç oldu. Dünya devi vodafone 45 TL paramı çaldı.

    Alıntıları Göster
    hayır bir de üstüne üstlük bugün arıyorlar utanmadan iptal nedenini soruyorlar. bu da yetmiyor efendim numaranız değişmeden şöyle yapsanız böyle yapsanız da az daha söğüşlesek diyorlar. bu kadarına pes...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    hayır bir de üstüne üstlük bugün arıyorlar utanmadan iptal nedenini soruyorlar. bu da yetmiyor efendim numaranız değişmeden şöyle yapsanız böyle yapsanız da az daha söğüşlesek diyorlar. bu kadarına pes...

    Alıntıları Göster
    X TARİHİNDE kampanya süresinin dolması halinde fatura kesim tarihinize göre hesaplama yapıldığını belirtmek isteriz. Ancak talep etmeniz durumunda fatura kesim tarihiniz sonrası yeni döneminizde mevcut tarifenizin sabit ücretinin yansımaması için Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ileri tarihli tarife değişikliği yapabilirsiniz.
    Ayrıca fatura kesim tarihiniz sonrasında ise iptal başvurusunda bulunabilirsiniz. Ancak söz konusu durumda yeni fatura dönemine giriş yapacağınız için mevcut aylık sabit ücretinizin tamamının faturanıza tahakkuk edeceğini bilmenizi isteriz

    VODAFONE UN CEVABI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    X TARİHİNDE kampanya süresinin dolması halinde fatura kesim tarihinize göre hesaplama yapıldığını belirtmek isteriz. Ancak talep etmeniz durumunda fatura kesim tarihiniz sonrası yeni döneminizde mevcut tarifenizin sabit ücretinin yansımaması için Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ileri tarihli tarife değişikliği yapabilirsiniz.
    Ayrıca fatura kesim tarihiniz sonrasında ise iptal başvurusunda bulunabilirsiniz. Ancak söz konusu durumda yeni fatura dönemine giriş yapacağınız için mevcut aylık sabit ücretinizin tamamının faturanıza tahakkuk edeceğini bilmenizi isteriz

    VODAFONE UN CEVABI

    Alıntıları Göster
    aynı durum bendede oldu 3g hattımı normal veya faturalı hatta çevirirseniz fatura yollamayız dediler şaka gibi kavga gürültü iptal ettirdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C8C79990A

    aynı durum bendede oldu 3g hattımı normal veya faturalı hatta çevirirseniz fatura yollamayız dediler şaka gibi kavga gürültü iptal ettirdim

    Alıntıları Göster
    vodafone.un cevabından birşey anlayan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher
    vodafone.un cevabından birşey anlayan var mı?

    abonelik tarihine gore degil fatura donemine gore islem yapariz demisler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4638581F3

    quote:

    Orijinalden alıntı: brusher
    vodafone.un cevabından birşey anlayan var mı?

    abonelik tarihine gore degil fatura donemine gore islem yapariz demisler.

    Alıntıları Göster
    geçen sene bir ara fatura tarihimi değiştirmişlerdi. Heralde bunu düşünerek fatura tarihini abonelik bitim gününe eşitlemişlerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    geçen sene bir ara fatura tarihimi değiştirmişlerdi. Heralde bunu düşünerek fatura tarihini abonelik bitim gününe eşitlemişlerdir.

    Alıntıları Göster
    Konuyla ilgili sikayetvar.com sitesine yazdığım şikayeti ve verilen cevabı yorumsuz olarak yazıyorum. Görün bakın dünya devi vodafoncuların zihniyetini:

    brusher yazdı
    12 Mayıs 2011, 09:42:10
    VODAFONE 18 Aylık Taahhüte 19 Aylık Fatura Ödenmesini İstiyor!
    EKİM 2009'da 18 ay taahhütlü Vodafone 3G hattı aldım. 5416808414 abone nolu taahhüt sürem 15 Nisan günü bitti. Bu tarihten 15 gün önce ve 3 gün önce müşteri hizmetlerini 2 defa arayarak taahhütümün biteceği tarihten itibaren aldığım servisin durdurulmasını istedim. Bana verilen cevap şu: şu an durdurursanız ceza ödersiniz, 16’sında aramanız, yani 1 aylık fazladan fatura ödemeniz gerekiyor.
    Bu durumda da boşu boşuna 1 aylık daha fatura ödemiş olacağım. Vodafone müşteriyi ne olarak görüyor? Taahhüt ettiğim süre bitiminde fazla fatura ödemeye gerek kalmadan hattımın kapatılmasını neden kabul etmiyorlar? Zor olan nedir burada? İlle 1 aylık fazla fatura mı ödemek gerekiyor? Müşteriye 18 aylık taahhüt yapıp 19 aylık fatura ödemek zorunda bırakan Vodafone'u bir tüketici olarak kınıyorum.


    Vodafone
    18 Mayıs 2011, 10:42:08
    Değerli Abonemiz,

    Sizlerden aldığımız her bildirim için en kısa sürede gerekli aksiyon alınmaktadır.

    İletmiş olduğunuz şikayetiniz üzerine Vodafone hattınız bazında gerekli inceleme işlemini gerçekleştirebilmemiz için,sorunu yaşamış olduğunuz Vodafone GSM numaranızı iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri,

    Benim siteye mesajım
    21 Mayıs 2011, 10:32:03
    Sayın yetkililer. Gördüğünüz gibi abone numaram şikayetimde açıkça yazılı olmasına rağmen gönderdikleri otomatik cevap ile hala benden numaramı sormaktadırlar. Bu da şunu gösteriyor: Bu adamlar sitenizde yayınlanan şikayetleri hiç okumuyor ve kaale almıyorlar. Sadece laf olsun diye önceden hazırlanmış cevapları gönderiyorlar. Bu sitenizin güvenirliliğini ne konuma getirir yorumu size bırakıyorum.

    NOT: Aynı şikayeti daha önce de aynı sitede yazmıştım, o zaman da aynı otomatik cevap verilmişti. Numaramı kendilerine oradan özel mesaj ile ilettim, aradan geçen 2 ayda ne arayan vaaarr ne soran.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brusher -- 21 Mayıs 2011; 11:19:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Konuyla ilgili sikayetvar.com sitesine yazdığım şikayeti ve verilen cevabı yorumsuz olarak yazıyorum. Görün bakın dünya devi vodafoncuların zihniyetini:

    brusher yazdı
    12 Mayıs 2011, 09:42:10
    VODAFONE 18 Aylık Taahhüte 19 Aylık Fatura Ödenmesini İstiyor!
    EKİM 2009'da 18 ay taahhütlü Vodafone 3G hattı aldım. 5416808414 abone nolu taahhüt sürem 15 Nisan günü bitti. Bu tarihten 15 gün önce ve 3 gün önce müşteri hizmetlerini 2 defa arayarak taahhütümün biteceği tarihten itibaren aldığım servisin durdurulmasını istedim. Bana verilen cevap şu: şu an durdurursanız ceza ödersiniz, 16’sında aramanız, yani 1 aylık fazladan fatura ödemeniz gerekiyor.
    Bu durumda da boşu boşuna 1 aylık daha fatura ödemiş olacağım. Vodafone müşteriyi ne olarak görüyor? Taahhüt ettiğim süre bitiminde fazla fatura ödemeye gerek kalmadan hattımın kapatılmasını neden kabul etmiyorlar? Zor olan nedir burada? İlle 1 aylık fazla fatura mı ödemek gerekiyor? Müşteriye 18 aylık taahhüt yapıp 19 aylık fatura ödemek zorunda bırakan Vodafone'u bir tüketici olarak kınıyorum.


    Vodafone
    18 Mayıs 2011, 10:42:08
    Değerli Abonemiz,

    Sizlerden aldığımız her bildirim için en kısa sürede gerekli aksiyon alınmaktadır.

    İletmiş olduğunuz şikayetiniz üzerine Vodafone hattınız bazında gerekli inceleme işlemini gerçekleştirebilmemiz için,sorunu yaşamış olduğunuz Vodafone GSM numaranızı iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri,

    Benim siteye mesajım
    21 Mayıs 2011, 10:32:03
    Sayın yetkililer. Gördüğünüz gibi abone numaram şikayetimde açıkça yazılı olmasına rağmen gönderdikleri otomatik cevap ile hala benden numaramı sormaktadırlar. Bu da şunu gösteriyor: Bu adamlar sitenizde yayınlanan şikayetleri hiç okumuyor ve kaale almıyorlar. Sadece laf olsun diye önceden hazırlanmış cevapları gönderiyorlar. Bu sitenizin güvenirliliğini ne konuma getirir yorumu size bırakıyorum.

    NOT: Aynı şikayeti daha önce de aynı sitede yazmıştım, o zaman da aynı otomatik cevap verilmişti. Numaramı kendilerine oradan özel mesaj ile ilettim, aradan geçen 2 ayda ne arayan vaaarr ne soran.



    tambir KOL CENTER bunlarınki...
    hiçbir çözüm yok maalesef yazık reklama
    insanları kandırıyorlar..




  • taahhütte yazan ibarede sonuncu ay fatura kesimden önce değişiklik talep edilmeli diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    taahhütte yazan ibarede sonuncu ay fatura kesimden önce değişiklik talep edilmeli diyor
    Dostum öyle bişey yok yaa iptal edersin. En olmadı faturasız hatta çevirtirsin. Acemi mh temsilcilerine denk gelmişindir sen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedelpiero

    Dostum öyle bişey yok yaa iptal edersin. En olmadı faturasız hatta çevirtirsin. Acemi mh temsilcilerine denk gelmişindir sen.

    Alıntıları Göster
    sonuncu ay fatura kesiminden 15-20 gün önce ve 3 gün önce olmak üzere 2 defa müşteri hizmetleriyle konuştum. Sonuç yok... Thedelpiero uzaydan mı geldin? Taahhüt dolmadan nasıl faturasıza çevirecek ya da iptal ettireceksin ceza ödemeden? Benim istediğim aslında çok basit birşey idi. Taahhütümün bittiği andan itibaren servis aboneliğimi ve gerekiyorsa hattımı iptal edin. Bu kadar basit. ve bu vodafoncular benden 45 TL fazla almak için bunu yapmadılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Konuyla ilgili sikayetvar.com sitesine yazdığım şikayeti ve verilen cevabı yorumsuz olarak yazıyorum. Görün bakın dünya devi vodafoncuların zihniyetini:

    brusher yazdı
    12 Mayıs 2011, 09:42:10
    VODAFONE 18 Aylık Taahhüte 19 Aylık Fatura Ödenmesini İstiyor!
    EKİM 2009'da 18 ay taahhütlü Vodafone 3G hattı aldım. 5416808414 abone nolu taahhüt sürem 15 Nisan günü bitti. Bu tarihten 15 gün önce ve 3 gün önce müşteri hizmetlerini 2 defa arayarak taahhütümün biteceği tarihten itibaren aldığım servisin durdurulmasını istedim. Bana verilen cevap şu: şu an durdurursanız ceza ödersiniz, 16’sında aramanız, yani 1 aylık fazladan fatura ödemeniz gerekiyor.
    Bu durumda da boşu boşuna 1 aylık daha fatura ödemiş olacağım. Vodafone müşteriyi ne olarak görüyor? Taahhüt ettiğim süre bitiminde fazla fatura ödemeye gerek kalmadan hattımın kapatılmasını neden kabul etmiyorlar? Zor olan nedir burada? İlle 1 aylık fazla fatura mı ödemek gerekiyor? Müşteriye 18 aylık taahhüt yapıp 19 aylık fatura ödemek zorunda bırakan Vodafone'u bir tüketici olarak kınıyorum.


    Vodafone
    18 Mayıs 2011, 10:42:08
    Değerli Abonemiz,

    Sizlerden aldığımız her bildirim için en kısa sürede gerekli aksiyon alınmaktadır.

    İletmiş olduğunuz şikayetiniz üzerine Vodafone hattınız bazında gerekli inceleme işlemini gerçekleştirebilmemiz için,sorunu yaşamış olduğunuz Vodafone GSM numaranızı iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri,

    Benim siteye mesajım
    21 Mayıs 2011, 10:32:03
    Sayın yetkililer. Gördüğünüz gibi abone numaram şikayetimde açıkça yazılı olmasına rağmen gönderdikleri otomatik cevap ile hala benden numaramı sormaktadırlar. Bu da şunu gösteriyor: Bu adamlar sitenizde yayınlanan şikayetleri hiç okumuyor ve kaale almıyorlar. Sadece laf olsun diye önceden hazırlanmış cevapları gönderiyorlar. Bu sitenizin güvenirliliğini ne konuma getirir yorumu size bırakıyorum.

    NOT: Aynı şikayeti daha önce de aynı sitede yazmıştım, o zaman da aynı otomatik cevap verilmişti. Numaramı kendilerine oradan özel mesaj ile ilettim, aradan geçen 2 ayda ne arayan vaaarr ne soran.



    tambir KOL CENTER bunlarınki...
    hiçbir çözüm yok maalesef yazık reklama
    insanları kandırıyorlar..


    ekimin kaçı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    Konuyla ilgili sikayetvar.com sitesine yazdığım şikayeti ve verilen cevabı yorumsuz olarak yazıyorum. Görün bakın dünya devi vodafoncuların zihniyetini:

    brusher yazdı
    12 Mayıs 2011, 09:42:10
    VODAFONE 18 Aylık Taahhüte 19 Aylık Fatura Ödenmesini İstiyor!
    EKİM 2009'da 18 ay taahhütlü Vodafone 3G hattı aldım. 5416808414 abone nolu taahhüt sürem 15 Nisan günü bitti. Bu tarihten 15 gün önce ve 3 gün önce müşteri hizmetlerini 2 defa arayarak taahhütümün biteceği tarihten itibaren aldığım servisin durdurulmasını istedim. Bana verilen cevap şu: şu an durdurursanız ceza ödersiniz, 16’sında aramanız, yani 1 aylık fazladan fatura ödemeniz gerekiyor.
    Bu durumda da boşu boşuna 1 aylık daha fatura ödemiş olacağım. Vodafone müşteriyi ne olarak görüyor? Taahhüt ettiğim süre bitiminde fazla fatura ödemeye gerek kalmadan hattımın kapatılmasını neden kabul etmiyorlar? Zor olan nedir burada? İlle 1 aylık fazla fatura mı ödemek gerekiyor? Müşteriye 18 aylık taahhüt yapıp 19 aylık fatura ödemek zorunda bırakan Vodafone'u bir tüketici olarak kınıyorum.


    Vodafone
    18 Mayıs 2011, 10:42:08
    Değerli Abonemiz,

    Sizlerden aldığımız her bildirim için en kısa sürede gerekli aksiyon alınmaktadır.

    İletmiş olduğunuz şikayetiniz üzerine Vodafone hattınız bazında gerekli inceleme işlemini gerçekleştirebilmemiz için,sorunu yaşamış olduğunuz Vodafone GSM numaranızı iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri,

    Benim siteye mesajım
    21 Mayıs 2011, 10:32:03
    Sayın yetkililer. Gördüğünüz gibi abone numaram şikayetimde açıkça yazılı olmasına rağmen gönderdikleri otomatik cevap ile hala benden numaramı sormaktadırlar. Bu da şunu gösteriyor: Bu adamlar sitenizde yayınlanan şikayetleri hiç okumuyor ve kaale almıyorlar. Sadece laf olsun diye önceden hazırlanmış cevapları gönderiyorlar. Bu sitenizin güvenirliliğini ne konuma getirir yorumu size bırakıyorum.

    NOT: Aynı şikayeti daha önce de aynı sitede yazmıştım, o zaman da aynı otomatik cevap verilmişti. Numaramı kendilerine oradan özel mesaj ile ilettim, aradan geçen 2 ayda ne arayan vaaarr ne soran.



    tambir KOL CENTER bunlarınki...
    hiçbir çözüm yok maalesef yazık reklama
    insanları kandırıyorlar..


    ekimin kaçı

    Alıntıları Göster
    hatırlamıyorum. aradan 1.5 yıl geçmiş. yalnız hatırladığım şey, geçen sene bir ara benim hesap kesim tarihimi değiştirdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    hatırlamıyorum. aradan 1.5 yıl geçmiş. yalnız hatırladığım şey, geçen sene bir ara benim hesap kesim tarihimi değiştirdiler.

    Alıntıları Göster
    benim taahüt 15 haziranda bitecek
    mh yi aradım
    15 haziran akşamı arayın değiştirelim dedi
    biraz acemi biri gibi geldi ondan yazdım buraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    benim taahüt 15 haziranda bitecek
    mh yi aradım
    15 haziran akşamı arayın değiştirelim dedi
    biraz acemi biri gibi geldi ondan yazdım buraya

    Alıntıları Göster
    15 haziran gece yarısından sonra demek istemiştir. ki bu da yeni aya fatura demek oluyor.. ilk aradığımda bana da benzer cevap vermişlerdi, dedikleri tarihte aradım ve yukarda belirttiğim cevapları aldım. Ayrıca ilk aramamla ilgil de hiç bir kayıt görünmüyormuş MH sisteminde... Baştan savma ve kerizleme taktği kısaca..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brusher

    15 haziran gece yarısından sonra demek istemiştir. ki bu da yeni aya fatura demek oluyor.. ilk aradığımda bana da benzer cevap vermişlerdi, dedikleri tarihte aradım ve yukarda belirttiğim cevapları aldım. Ayrıca ilk aramamla ilgil de hiç bir kayıt görünmüyormuş MH sisteminde... Baştan savma ve kerizleme taktği kısaca..

    Alıntıları Göster
    Bu arada sikayetvar.com adresli sitenin de göstermelik bir site olduğunu, şikayetleri takip etmediğni, firmalar 1 kere cevaben ( ki bu genelde otomatik cevap oluyor) bir mesaj gönderdiğinde sorunu hemen çözülmüş gibi gösterdiğini, şikayetçinin müteakip istek ve mesajlarını dikkate almadıklarını ve sitede yayınlamadıklarını belirteyim. Özet: kimi kime şikayet ediyoruz....




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.