Not: Değerli forum üyeleri bahsettiğim ücretlerin komik olduğunun, 30-50 liraya tarife kalmadığının farkındayım. Hakkını savunamamak, hak arayışındayken suratına telefon kapatılması gibi şeyler ülkemizde her türlü platforumda en başta da telekomünikasyon şirketlerinde ancak diretince sağa sola yazınca bulunabiliyor. Umarım Türkiye'ye de başka telekomünikasyon pazarına başka şirketler de giriş yapar ve müşterilerin değerli olup rekabetçi bir ortam oluşur. Vodafone müşterilerini haksızca ve kurnazca önce dolandırıyor daha sonra da üstüne yatıyor. Dört ay içinde toplamda %474 üstünde fiyat artışını habersiz bir şekilde yapıyor ve yaptığı açıklamalar Tüketici Hakları çelişiyor. Annem'in kullandığı +90 543 xxx xx xx numaralı faturalı hattı, 2023 Haziran ayına dek 37,30 lira gelirken, Temmuz ayından itibaren 53,10 lira gelmeye başlıyor devamında da Kasım ayı faturası 171,80 lira gelerek Vodafone şirketi fırsatçılık ve fahiş fiyat artışında bizlere zirveyi yaşatıyor. Bu durum karşısında ellerinde koz olarak kullanacakları "taahhüdünüz sona ermiş" yalanı ise cabası. 17.11.2023 tarihinde güç bela bağlanabildiğim müşteri hizmetlerindeki terbiye sahibi olmayan X hanım konuşmanın başlarında dakikalarca benimle tartıştı ve yalancılıkla itham etti, konuşmanın devamında ise verdiği bilgilerin birbirleri arasında tutarsız olduğunu yine verdiği bilgilerin Vodafone politikaları ile uyuşmadığını kendisine kanıtladım. Kendisi de ne kadar saçmaladığının farkına varınca kaçınılmaz sonu yaşattı ve telefonu suratıma kapatarak "Vodafone Ailesi" samimiyetini iliklerimi kadar hissettirdi. İki gündür müşteri temcileri ile yaptığım telefon görüşmelerinde hepsi ağız birliği ile taahhüdümün Ekim ayında sonlandığı ve yine aynı netlikte taahhüt süresi dolmadan Vodafone'nun tarife ücretine asla zam yapamayacağını söylüyorlar. Ancak fatura geçmişine bakıldığında Annem'in kullandığı Akil Kupu Maksi Paket tarifesi Haziran ayında 27,85 lira iken taahhüt süresi dolmadığı halde haksız bir şekilde Temmuz ayında 42,84 liraya yükseltilmiş. Müşteri temsilcilerine taahhüt süresinin Ekim'de dolduğunu söylediğiniz halde Temmuz ayındaki tarife ücreti hangi hakla yükseltilebiliyor diye sorduğumda kendileri sadece "haklısınız böyle olmaması gerekirdi" diyebiliyorlar. Daha taahhüt süresi bitmeden zam yapan Vodafone taahhüdümün bittiğini iddia edip 27,85 lira olan tarifeyi bir gecede neredeyse beş kat attırarak 160 liraya yükseltiyor. Taahhüdün bitip bitmediği ise tamamen şüpheli! Telefonu suratıma kapatan müşteri temsilcisine taahhüdüm bittiğinde niçin haber verilmedi diye soru yönelttiğimde bana iddialı bir şekilde "Biz müşterilerimizi taahhüt bitiminde uyarıyoruz. Siz de aranmışsınızdır eğer aranmadıysanız kesinlikle SMS ile bilgilendirilmişsinizdir" cümlesini sarf etti. Kendisine ne arandığımızı ne de SMS ile bilgilendirildiğimizi belirtmeme rağmen iddiasında diretti. Taahhüdümün bittiğine dair SMS'in geldiği tarihi söylemesini istediğimde 16.10.2023 tarihinde gelen sms dedi. O tarihte taahhütün bittiğine dair gelen bir sms olmadığını belirttiğimde sinirlenerek "Ben burdan gönderildiğini görebiliyorum, ya siz silmişsiniz ya da yalan söylüyorsunuz iddiasında bulundu. Ertesi gün konuştuğum müşteri temsilcisi ise "Haklısınız size taahhütünüzün bittiğine dair bir arama ya da sms gelmemiş, aslında zaten şirketimizin bildirme gibi bi zorunluluğu yok TOBi'ye sorsaydınız size söylerdi" diye bir açıklama yaptı. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Nasıl taahhütüm bitmeden tarife ücretime zam yapılıyor? Niçin taahhütümün bitişi bana bildirilmiyor? Hangi fiyatlandırma politakası ile tarife ücretine bir gecede 5 kat zam yapılıyor? Müşteri temsilcisi telefonu suratıma nasıl kapatabiliyor? Son zamanlarda yaptıkları saçma sapan artışlarla Vodafone'nin eski müştelerini başka operatörlere kaptırdığı zaten konuşuluyordu. Bu hafta içinde annemin hattı ile beraber kendi hattımı da başka öperatöre taşıyarak aynı kervana katılacağım. Sizleri de bu bahsettiğim konuda dikkatli olmanız konusunda uyarıyorum. Hayırlı forumlar. |
Vodafone Ailesi Müşterilerini %474 Zam İle Kucaklıyor, Hakkını Gasp Ediyor
-
-
Gerekli aranma izinleri kapalıdır o yüzden aramamışlardır. Beni de aramıyorlar zaten istemiyorum da. İzin verince taahhüt bitimine 3 ay kala bile arayıp darlıyorlar.
Taahhüt takibini yanımda uygulamasından yapmanız gerekirdi, müşteri hizmetleri denen birimin ise amacının sadece ikna etmek olduğu ve hiçbir bilgilerinin olmadığı, genelde boş konuştukları doğrudur. Vodafone kullanıcılarına tavsiyem oraya hiç dert anlatmasınlar zaman kaybı cidden.
Benim tahminimce taahhüt temmuzda zaten bitmiştir, 43TL taahhütsüz fiyatla birkaç ay devam etmişsinizdir ve Vodafoneun bu ay yaptığı son zamla tarifenin fiyatı uçmuştur. Zam çok yüksek bir oranda ve şikayetle büyük ihtimalle zamı %50 civarına düşürmek zorunda kalırlar. Ama tüm operatörler eski tarifeden kaçırmak için böyle saşmalıkları yaptığı için Vodafone özelinde bir sorun diyemem.
-
160 lira yine iyi 340 lira veriyorum gıkım cıkmıyor D:
-
Bende böyle bir sorun yaşanmadı. Ancak ne yaptımsa akıllı durdur ( fatura stop diye de geçer ) özelliğini iptal edemedim. Mesaj attım, yanımda dan iptal ettim, mh ile konuştum olmadı.
Üstelik redliysen yeni tarifeler sınırsız ama çok pahalı. İşim gereği Gün içi telefon kullanamıyorum, dolayısıyla bu sınırsız tarifeler bana artık uymuyor. Mayıs ayında taahhüt bitince bimcell'e geçmeye çalışacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C. S -- 19 Kasım 2023; 13:40:20 >
Benzer içerikler
- vodafone sim menü kapatma
- evimde telefon çekmiyor ne yapabilirim
- telefonda 3 kere dıt dıt dıt sesi gelip kapanması
- yeni numaram mesajı örnekleri
- vodafone numara engelleme
- hat takılı ama şebeke yok
- kapanan hat nasıl açılır
- vodafone redbox
- çağrı sonlandırıldı ne demek
- vodafone hediye internet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X