Şimdi Ara

Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye (sektörel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alıntı

    metni:
    Türkiye'nin en geniş 4.5G kapsamasına sahip operatörü Vodafone, bağlantı kalitesini artırmaya devam ediyor. Yeni Nesil Kapsama teknolojisini Yapay Zekâ ile destekleyerek 4.5G kapasitesini %40 daha verimli kullanacak olan Vodafone, bu kapsamda bir kampanya da başlattı. Vodafone, herhangi bir bağlantı sorunu yaşayan müşterilerine günlük 10 GB mobil internet hediye edecek.Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 4.5G'deki geniş kapsama gücünü yeni yatırımlarla artırmaya devam ediyor. Son olarak İstanbul genelinde gerçekleştirdiği Yeni Nesil Kapsama yatırımlarıyla ildeki 4.5G kapasite değerlerini %20 oranında artıran Vodafone, şimdi de Yeni Nesil Kapsama teknolojisini Yapay Zekâ ile destekleyerek 4.5G kapasitesini %40 daha verimli kullanacak.Günlük 10 GB hediyeYapay Zekâ ile güçlendirilmiş Yeni Nesil Kapsama teknolojisiyle müşterilerine kesintisiz bağlantı sunmayı hedefleyen Vodafone, herhangi bir bağlantı sorunu yaşayan müşterilerine ise günlük 10 GB mobil internet hediye edecek. Vodafone'un bu kampanyasına Vodafone Yanımda uygulamasındaki "Hikayeler" sekmesi üzerinden herhangi bir koşul aranmadan başvuru yapılabilecek. Her kullanıcının yalnızca bir kez yararlanabileceği kampanya 25 Temmuz'a kadar devam edecek.
    Meltem Bakiler Şahin: "4.5G kapasitemizin verimliliğini artırıyoruz" Konuyu değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:"Vodafone olarak, yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olmayı hedefliyoruz. Müşterilerimize en iyi dijital deneyimi yaşatma hedefiyle bağlantı hızımızı ve kalitemizi artırmaya devam ediyoruz. Türkiye'nin 81 ilinde 23 bini aşkın 4.5G erişim noktasıyla en geniş 4.5G kapsaması sunan operatörüz. Halihazırda, Türkiye genelinde 17,8 milyonu aşkın aktif kullanıcıya 4.5G teknolojimizle hizmet veriyoruz. 4.5G altyapımızı Yeni Nesil Kapsama teknolojimizle her geçen gün daha da güçlendiriyoruz. Bu teknoloji sayesinde İstanbul ilindeki 4.5G kapasite değerlerimizi %20 oranında artırdık. Şimdi de Yeni Nesil Kapsama teknolojimizi Yapay Zekâ ile destekleyerek 4.5G kapasitemizi %40 daha verimli kullanmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda bir kampanya da başlattık. Herhangi bir bağlantı sorunu yaşayan müşterimize günlük 10 GB mobil internet hediye edeceğiz. Vodafone olarak, 4.5G kalitemizi ve kapsama gücümüzü artırmaya yönelik yatırımlarımızı sürdüreceğiz."Yapay Zekâ verimliliği artırıyorŞebeke yönetiminde Yapay Zekâ kullanımı her geçen gün artıyor. Mobilde artan veri trafiğini Yapay Zekâ algoritmalarıyla yöneten Vodafone, dünyada bu yaklaşımı kullanan ilk operatörlerden biri oldu. Vodafone'un mobil altyapısında kullanılan Yapay Zekâ platformları, ilgili algoritmaları kullanarak bellirli bir süre veri topladıktan sonra hücreye özgü en iyi parametre konfigürasyonlarını buluyor. Bu parametrelerin otomatik olarak uygulanması sonucu mobil altyapı genelinde kapasitenin daha verimli kullanılması sağlanıyor.
    Şebekesinde %100 yenilenebilir enerji kullanan ilk ve tek operatörYaptığı yatırımlarda çevresel sürdürülebilirlik çalışmalarını da önceliklendiren Vodafone tüm şebeke ve ofislerinde tüketilen elektriği yenilenebilir enerji kaynaklarından satın alarak %100 yenilenebilir enerji hedefine planlanan tarihten 3 yıl daha erken ulaştı. Vodafone böylece, şebekesinin tamamında %100 yenilenebilir enerji kullanan ilk ve tek operatör oldu.


    https://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/vodafone-dan-baglanti-sorunu-yasayan-musterilere-gunluk-10-gb-hediye








  • Senaryo güzel olmuş. Bende sınırsız internet veriyorum kullanabilirsiniz arkadaşlar.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Ne zamandı hatırlamıyorum ama, çok eskiden Vodafone kullanırken yine böyle bir kampanyası vardı. Konuşma kesildiğinde kontor gönderiyordu ve bir gün içerisinde kullanabiliyorduk onu. Telefonun çekmediği yerleri defalarca kez bildirmiştim ancak düzeltmemişlerdi. Bu sebepten dolayı telefon çeken yerden çekmeyen yere doğru yürüdüğünüzde konuşma kesiliyordu ve hediyeniz yüklendi diye sms geliyordu. Aradan geçen o kadar yıla rağmen halen aynı yerde çekmiyor. Tabi o kampanya tek seferlik değildi diye hatırlıyorum, kesildikçe hediye kontor yüklüyordu. Yanılıyor muyum bilmiyorum ama yanılmıyorum sanırım.


    İlgili haberde de konuşma kesiliyorsa internet hediye ettiğini söylüyor. İyi de telefon konuşmasının kesildiği yerde internet çekiyor mu diye düşününce şu sonuca varıyorum istemsizce. Mesela çağrı başlatmak için daha iyi bir sinyal değerine ihtiyaç var ama internete girmek için bu kadar yüksek bir sinyale ihtiyaç yok.


    Mesela, Türk Telekom da arama yapamadığım yerde internete girebildiğimi biliyorum. Çünkü sinyal çok zayıftı, arama yapmaya yetmiyordu ama internete girebiliyordum. Dağlardan yansıyan sinyal geliyordu zannedersem o bölgede.


    Yani ne açıdan bakarsak bakalım, telefonun çekmediği yerde 10gb interneti kim ne yapar bilmiyorum. Üstelik günlük ve tek seferlik fayda sağlıyor. Ne anladım yani bu işten.





  • Hocam sistem böyle oldukça normal bu gün BTK üzerinden şikayetime 3. itiraza bakanlıktan ve copy paste yanıt geldi . Vatandaş mağdur ama dalga geçiliyor üstüne.


    Vodafone geçmişte kesilme olduğunda dk yada kontör tanımlaması yapıyordu bende hatırlıyorum. Ne değişmiş hiçbir şey zihniyet aynı TT depremde hediye GB yolladı işini yapmak yerine sus ve kullan politikası oldu. Haberleşme çağında bu kadar kötü yönetim olamaz. Vodafone'lu arkadaşım evime geliyor merkezi yer olmasına rağmen şebeke yok. İş yerimde son 2 haftadır Türkcell 4.5G den EDGE ye düştü. Denetim yerine ceza kesip para alıyorlar. Forumdan çıkacak 5 kişi yönetse daha iyi iş yapar.


    Biraz sitem oldu farkındayım ama bedelini ödeyip kullanmamak sağlayıcı fark etmeksizin enayi yerine konulmak oluyor. Genelde yazılarınızı ve yorumlarınızı takip ediyorum. Bilgilendirmelerinizden dolayı teşekkürler.

  • Hediyeyi kaptık, ağzımıza bal çalıyorlar onlar da anladı şebekeler berbat

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bi zamanlar da 4.5g çekmeyen yerde 4.5g hediye diye kampanya yapmışlardıVodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel) 

  • Lexco kullanıcısına yanıt
    Şunun gibi birşey olmuş (başlığa dikkat) Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 29 Haziran 2021; 18:43:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Görüşleriniz için teşekkür ederim hocam. Estağfurullah hocam, mutlu ettiniz çok. Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel) Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel) 

  • Lexco kullanıcısına yanıt

    Onu anımsayamadım bak. Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel) 

  • Harika. Vodafone’dan Bağlantı Sorunu Yaşayan Müşterilere Günlük 10 GB Hediye  (sektörel) 

  • cekmeyen hat ıcın bır ıse yaramaz

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.