Bildirim
VODAFONE FATURAM 10 KURUŞ ÇIKTI NE YAPMALIYIM.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Müşteri hizmetlerini ara durumu bildir -
Bico faturada al kısımda tahsilat bölgesini bir incele ön ödeme gözüküyor mu -
ara ödeme vb. bir tutar alinmis miydi önceki faturalarda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen ayın faturası 2 defa ödenmiş ama ben My Vodafone'da göremiyorum..
Ve ödendilerde yok 2 kez ödeme makbuzu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TOROS RÜZGARI
Geçen ayın faturası 2 defa ödenmiş ama ben My Vodafone'da göremiyorum..
Ve ödendilerde yok 2 kez ödeme makbuzu.
sen nerden ödüyorsun, hesap yada kartlara baktin mi.talimat kalmıştır vs her ihtimali kontrol et.bilemiyoruz tabi naptigini .eğer birşey yoksa söylersin durumu onlar inceler bidahaki aya eklerler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mükerrer ödeme yapıldıysa bir sonraki aydan alınan tutar düşer. Bu yüzden 10 KR gelmiştir.
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- kaybolan hattı yeniden çıkarmak ne kadar
- koşullu arama yönlendirme aktif ne demek
- lütfen hattan ayrılmayınız
- yurtiçi internet promosyonu nedir
- 0542 dolandırıcılığı
- yanımda premium nedir
- vodafone hediye internet
- vodafon yurt dışı paketi
- türk telekom internet çekmiyor
- mobil imza nasıl alınır
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X