Şimdi Ara

Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
19
Favori
56.614
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jacktorrance J kullanıcısına yanıt
    Tek gözden kaçan fatura jacktorrance (Alper Bey)'in faturasidir, kendisiyle iletisime geçip halledilmistir, bugüne kadar donanım uzerinden binlerce islem uzerinde bu örnek bir ilktir, bayi sisteminde adi gozukmemesinden ötürü gerceklesmistir ve sorun cozulmustur. Aksaklık icin buradan da kendisinden özür dileriz. Bu gibi durumlarda telefon ile daha hızlı ulasip sonuç alabilirsiniz.
  • Antalyalı. kullanıcısına yanıt
    Kasim faturaları Aralık sonu ocak basi bayi sisteminden otomatik ödenecek, daha kimsenin Kasım faturaları ödenmedi, söz konusu olanlar ekim faturalariydi hocam, takipteyiz, merak etmeyiniz.
  • Bağlantı sorunları ve anlık kesintiler hakkında sektörün içinde olan birisi olarak sizlere bildiğim bazı anektodları aktaracağımı belirtmiştim.
    Öncelikle şunu belirtmekte fayda var ki vodafone fiber altyapısında Türksat, Süperonline ve kendi altyapısı olmak üzere üç altyapıyı da kullanıyor ve kendi altyapısı dışında ne kuruluma, ne arıza kaydına ne de modem seçimi ve değişikliğine kendi elemanlarını yollayamiyor. Özetle sol altyapisindan hizmet alan vodafoneliye kurulum icin sol personeli geliyor, sol ile ayni kabloyu kullaniyor, ayni modemi takıyor. Sorun olan nokta da zaten art niyetli olabilen kurulumcu bayi ya da kurulum elemanın bozuk modem, kullanılmış modem, yıpranmış kablo gibi teçhizatları sol abonesine değil de sol altyapisindan hizmet alacak olan vodafone abonesine kullanması ile başlıyor. Kurulumda yapilan bu hatalar ya da art niyetli durumlar müşteri tarafından öncelikle vodafone müşteri hizmetlerine şikayet olarak dönüyor. Vodafone müşteri hizmetleri ariza kaydı oluşturuyor ve ariza kaydi yine o kurulumu yapan kişiye düşüyor, ya şikayete hic gitmiyor ya da gidip vodafoneyi kotuluyor solü övüyor gelen tepkiye gore kendi sol satis temsilcisi arkadaşlarını kapıya satisa yolluyor yani sorunlu adresleri arkadaslarina pasliyor hatta ve hatta bu datalari para karşılığı satiyor. Bu gözler bina icinden gelen kabloyu kablo kesen, bina icindeki fiber kutusunda kablo jaklarindan birini çıkarıp birini üstünde bırakan art niyetli insanlara kadar gördü. Sol altyapısında hizmet alan bir vodafoneli musterinin solün kendi musterisinden altyapi, kablo, modem ve sinyal bakimindan hicbir farki yoktur, aksine fiyat avantaji vardir. Eksilerine gelecek olursak ise bahsettigim negatif durumlar mevcuttur. Ayrica malesef ki sunu itiraf edecek olursam evet mh konusunda turkcell hepsinden daha çözüm odakli ve daha güler yüzlüdür. Özetle kesinlikle sol kullanın ya da kesinlikle vodafone kullanın diyenlerden değilim, lütfen sizler de bu kafa yapisinda olmayın. Bir operatör ile baska operator arasinda ayni hızlar baz alındığında bir buçuk bazen iki kat fiyat farkı oluşuyorsa ve bu fark sizin için önemli değilse karar size ait ama özellikle su anki mevcut ülke ekonomisinde bu farkların ev ekonomileri açısından büyük farklar olusturabildigi haneler var onlari da göz ardı etmeyiniz. Kimisi internetinden kisar, kimisi yakitindan, kimisi barınma giderlerinden... İnsanların farklı öncelikleri olabilecegini de lütfen unutmayiniz.
    Not: Verdigim sol, vodafone, turksat orneklerinin hepsini birbirine uyarlayabilirsiniz. Beni yıllardır takip edenler bilir kendim bünyesinde çalışsam dahi hiçbir markanın körü körüne bayrağını sallamam, kalite sıralarını açıkça söylerim. İyi forumlar forumdaşlar ;)




  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    İyi günler benim 24 ay taahhütlü adsli 7 aydır kullanıyorum yeni taşınacağım binada Vodafone altyapısı yok ne adsl ne VDSL ne de fiiber şimdi ben bu interneti hiçbir cayma bedeli vermeden kapatabilir miym veya prosedür nasıl işliyor Taylan bey
  • alexmahone07 A kullanıcısına yanıt
    Selam, size altyapi sunamadiklari icin evet cayma bedelsiz kapatma hakkina sahipsiniz. Fiber kimin adina kayitli ise yeni adresinizde de o kisi adina elektrik, su vb... faturalardan birini almaniz ve vodafoneye bunu ibraz etmeniz yeterli. Eger fatura ustunuze almayacaksaniz ikamet de kabul gorecektir. Bir bayiye gidip iptal edin diyorsunuz ve fatura ya da ikameti sunuyorsunuz.
  • Merhaba benim superonline internetim var haziranda taahhüt verdim 2 yıllık ama konudaki fırsattan faydalanmak için ne yapabilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umut K. kullanıcısına yanıt
    Firsattan faydalanirsiniz o kolay da sol cayma bedeliniz kac para acaba? Biz 500tlye kadar rücu etmenize müsade edebiliyoruz.
  • İlk 20 satisa ozel ilk 2 fatura (aralik+ocak) hediye kampanyamiz aktiftir. İlk ulasan 20 arkadasimiza...
  • Her 3-4 ayda bir gelip bakıyorum HG255 modem vermeyi bıraktılar mı diye...


    Alacak arkadaşların haberi olsun. Wifi sizi kanser eder. Öyle yakından uzaktan mesafe problemi falan değil. Sürekli ağdan atar, hayattan bezdirir. 2-3 wifi aynı anda bağlansın vay halinize.. factory reset'e kadar yolu var.. Üstelik bunu sürekli yapıyor. Evde robot süpürgeden tut, ses sistemine kadar wifi bağlantı kullanan cihazlar var. Lanet ettim resmen.. Modem kiralama ücreti verirken birde üstüne router almak koyuyor.


    İşin kötüsü standart bir kullanıcı bu kopma sebebinin vodafone altyapısından olduğunu düşünüyor. Örnek Annem.. Bu vodafone çok kötü sürekli internet gidiyor deyip başka bir servis sağlayacasına geçti. Ben biliyorum ki sorun HG255s modemden kaynaklı. Vodafonun elinde bu dandik modemler var. SOL bunlara itelemiş bu modemi belli.


    Bu da kronik sorunu belirten konular


    https://forum.donanimhaber.com/huawei-hg255s-wifi-errors-slow-throughput-kronik-wifi-sorunu--136543528


    https://forum.donanimhaber.com/hg255s-5ghz-baglanti-kopmasi--131795506


    https://community.talktalk.co.uk/t5/Non-Product-Archive/HG633-Super-Router-WiFi-Errors-Known-Fault-Slow-Throughput/td-p/1726418?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    daha yüzlerce bulursunuz farklı kaynaklardan..


    Buradaki satış yapan arkadaşlar genel merkeze feedback veriyorlardır.

    Bu modem sorunun büyük bir problem olduğunu, kullanıcıların şikayet ettiğini belirtsinler bir zahmet.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 15 Aralık 2020; 15:49:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    İlk 20 satisa ozel ilk 2 fatura (aralik+ocak) hediye kampanyamiz aktiftir. İlk ulasan 20 arkadasimiza...

    Datça da eve internet bağlatıcaz.Kampanyanız ve paketler hakkında bilgi verir misiniz?

  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Hocam bahis konusu olan huawei modem solün kendi musterilerine de verdigi modem. Yani sol de olmazsa, hangi servis saglayicisi makbul bu durumda?
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Bu arada bizim feedbacklerin max bir ust merciye kadar boyu yetiyor malesef :(
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt

    SOL'un eski modelleri bunlar. Yani ben 4-5 yıl önce kadar sol kullanıyordum ve bu modemi veriyordu. SOL'da müşteri hizmetlerine değişim yapmak istediğinizi belirtince, TILGIN, PIRELLI veya ZTE modem getiriyorlardı. En az 5-6 çeşit modem seçeneği var SOL'un elinde.


    Vodafone da tercih yapma şansınız yok. Tek model var o da HG255. Problem bu. Yani wifi sorunlu modemi sana zorla dayatıp birde üstüne kira bedeli alıyor.

    Tamam bariz bir fiyat avantajı var diğer ISS lere göre ama mutlaka maliyet olarak cebinizden 400-500tl lik bir router masrafı yapacağınızı göze alın. Ya da ben wifi kullanmıyorum diyorsanız sorun yok.


    Ben 50mbit sınırsız 49tl gibi bir fiyata kullanıyorum şuan vodafone da. 2 yıl önce çok avantajlı diye geçiş yapmıştım. 1 ay kaldı taahhütün bitmesine.

    Siz yine de bunu bir şikayet olarak belirtin bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 15 Aralık 2020; 23:24:35 >
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Hocam solde modem itirazi yapip marka degisikligi alan duymadim, madem daha guzel modemleri var bastan niye vermemisler musterilerine de itiraz, sikayet, kavga, gürültü beklemisler? (Altyapi anlasmasi yaptigi diger servis musterilerini saymıyorum bile...)
  • uploadı yüksek paket varmı? varsa onla devam edim senden almıstım 2sene önce,yoksa soldeki gamer kampanyasını düşünüyorum (10mbit upload sabit, 18:00-06:00 arası 100mbit,harici 25mbit download) veriyor

  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Hocam malesef tum paketlerde kagit ustunde 5mbps bizde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Hocam malesef tum paketlerde kagit ustunde 5mbps bizde.

    Tamam sağolasın peki başka uloadı yüksek var mı bildiğin ben sadece soldeki paketi görebildim zaten çoğu kampanyalarda uploadın u sundan bahsedilmiyor aşırı saçma bir olay paketin upload hızını bilmiyoruz ya

  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Diger operatorlere hakim degilim yanlis bilgi vermek istemem hocam, dediğiniz gibi upload bölümü çok kapalı kutu.
  • Vodafone fiber 100mbps 1 sene önce 80tlye almistim 24 ay kontratli 4 aralıktan beri sorunum var kayit açık kimse aramiyorda serviste gelmiyor nerdeyse hergün arayıp 1 saat telefonda bekliyorum geçmek isteyenler varsa geçmesin bu kadar rezil bir operatör olamaz.M müşteri hizmetlerine ulasmak imkansiz 50tl daha fazla verip superonline geçicem bu kadar soğuttular insani bunlari göz önünde bulunarak vodafone başvurun
  • ayhanbas37 A kullanıcısına yanıt
    Selam hocam, hangi altyapidan hizmet aliyorsunuz bana pm atar misiniz elimden gelen yardimi gostermek isterim.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.