Şimdi Ara

Vodafone Fibermax 100Mbit 50GB AKK Çekirdek Aile Paketi 59,99 TL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
3
Favori
11.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lanet olsun böyle hizmete daha bağlatma aşamasında kanser etti.
    1 hafta oldu eve gelip imza aldılar 3 gün içinde bağlantı için gelicez dediler.Şimdi mh 10 iş günü içinde geliriz yoğunluğa bağlı diyor.Etti bana 3 hafta bide imzayı da aldılar nasıl olsa 1 aylık faturayı körüklerler ohh al sana süpermax
  • Hangi şehir? En uygun fiyatları sunup az müştersi olması beni de tereddüte bırakan bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: someoneme

    Hangi şehir? En uygun fiyatları sunup az müştersi olması beni de tereddüte bırakan bir durum.

    İzmir hocam delirmek üzereyim.Hepsi birbirinden bir haber biri 3 gün diyor o 3 gün geçiyor diğeri 10 iş günü diyor.3 hafta bağlantı süreci mi olur allah aşkına mevcut internetimi kapatıp başvurdum ben bunlara 3 hafta internetsiz kalmamızı bekliyolar.Süperonline fiber bağlatmadığıma pişman olmaya başladım şimdiden ilerde internetle ilgili bir sıkıntımız olsa karşımızda muhattap bulamıcaz.
  • vodafone'u aradım fiber internet hizmetleri yokmuş. yani hiç yokmuş

    bilgi almak için hangi numarayı aramamız gerekiyor? 542 542 00 00 ile olmadığı kesin.


    tamam aranması gereken numara şuymuş: 0850 542 0 542

    binada superonline fiber var. sanırım ttnet ve vodafone da aynı hat üzerinden fiber hizmeti veriyor. vodafone sadece kendi hattını kullanıyor sanıyordum bu konuyu görünce arayıp sorayım dedim. güzel oldu bu iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi positroN -- 30 Mayıs 2017; 18:12:48 >
  • Cumartesi öğleden sonra başvuru yaptım. En geç salı bağlanır demelerine rağmen ne gelen var ne giden . Sistemsel arıza yüzünden bayideki çalışan bilgi bile alamıyor kurumsaldan. Cidden rezalet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    Hocam memnun musun? Genel olarak ping vs nasıl. Hız düşmesi oldu mu hiç?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    Hocam memnun musun? Genel olarak ping vs nasıl. Hız düşmesi oldu mu hiç?

    Memnunum hocam, ilk geçtiğim günlerde sıkıntı oldu. Kablonun ucunu değiştirdiler düzeldi. Şuanlık bir sorun yok.



    Pinge gelirsek, solda aldığım pingin birebir aynısı geçerli şuanda.



    Kablosuzda 100 mbps gereksiz bir hızmış onu anladım. Daha doğrusu verdikleri modemlerle kablosuzda 100 mbps almak hayal. Ama 60 mbpsleri görüyor. Tabi ben 5 ghz kullanmıyorum. Modemin holda olmasından dolayı odalarda 2,4 ghz de daha yüksek hız almaktayım.



    Zaten modemler tamamen superonline ile aynı. İlk ay sol 100 mbps verdiğinde de aynı hızları almıştım.



    Yani genel olarak fazlasıyla memnunum. Korkmadan her filmi 1080p de izlemek... Anlatılmazmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    Hocam memnun musun? Genel olarak ping vs nasıl. Hız düşmesi oldu mu hiç?

    Memnunum hocam, ilk geçtiğim günlerde sıkıntı oldu. Kablonun ucunu değiştirdiler düzeldi. Şuanlık bir sorun yok.



    Pinge gelirsek, solda aldığım pingin birebir aynısı geçerli şuanda.



    Kablosuzda 100 mbps gereksiz bir hızmış onu anladım. Daha doğrusu verdikleri modemlerle kablosuzda 100 mbps almak hayal. Ama 60 mbpsleri görüyor. Tabi ben 5 ghz kullanmıyorum. Modemin holda olmasından dolayı odalarda 2,4 ghz de daha yüksek hız almaktayım.



    Zaten modemler tamamen superonline ile aynı. İlk ay sol 100 mbps verdiğinde de aynı hızları almıştım.



    Yani genel olarak fazlasıyla memnunum. Korkmadan her filmi 1080p de izlemek... Anlatılmazmış

    Bende geçmeyi düşünüyorum ancak işte bir tahahütü bozup diğerine geçmek çok zor ya sıkıntı olursa diye içini yiyor insanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    Hocam memnun musun? Genel olarak ping vs nasıl. Hız düşmesi oldu mu hiç?

    Memnunum hocam, ilk geçtiğim günlerde sıkıntı oldu. Kablonun ucunu değiştirdiler düzeldi. Şuanlık bir sorun yok.



    Pinge gelirsek, solda aldığım pingin birebir aynısı geçerli şuanda.



    Kablosuzda 100 mbps gereksiz bir hızmış onu anladım. Daha doğrusu verdikleri modemlerle kablosuzda 100 mbps almak hayal. Ama 60 mbpsleri görüyor. Tabi ben 5 ghz kullanmıyorum. Modemin holda olmasından dolayı odalarda 2,4 ghz de daha yüksek hız almaktayım.



    Zaten modemler tamamen superonline ile aynı. İlk ay sol 100 mbps verdiğinde de aynı hızları almıştım.



    Yani genel olarak fazlasıyla memnunum. Korkmadan her filmi 1080p de izlemek... Anlatılmazmış

    Bende geçmeyi düşünüyorum ancak işte bir tahahütü bozup diğerine geçmek çok zor ya sıkıntı olursa diye içini yiyor insanın

    Hocam bende taahüt bozdum. 450 tl fatura kesecekmiş sol bana. Söylediklerine göre bugün kesilecek olması gerekiyordu ama daha kesmediler. Sanırım her zaman ki gibi 4-5 gibi kesecekler.



    Vodafone 500 tlye kadar cayma bedelini karşılıyordu. Bakalım gerçekten karşılayacak mı. Önümüzdeki haftaya kadar belli olur sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeatSide


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Evet arkadaşlar, vodafone maalesef müşteri hizmetleri özürlüsü bir firma.



    Hizmet konusunda maalesef çok kötüler ama olaya genel olarak bakarsak;



    Aylık 60 tlye 100 mbps 50 gb akn (yani ilk 10 gün 100 mbps) geriye kalan 20 gün ise gün içinde 24 mbps, gece 2-8 arası 100 mbps.



    Kısacası sınırsız 24 mbps hızdan çok çok daha mantıklı bir paket. Hemde sınırsız 24 mbps solda 90 tl iken siz daha iyisini 60 tlye alıyorsunuz.



    Bence çok mantıklı bir seçim.

    Hocam memnun musun? Genel olarak ping vs nasıl. Hız düşmesi oldu mu hiç?

    Memnunum hocam, ilk geçtiğim günlerde sıkıntı oldu. Kablonun ucunu değiştirdiler düzeldi. Şuanlık bir sorun yok.



    Pinge gelirsek, solda aldığım pingin birebir aynısı geçerli şuanda.



    Kablosuzda 100 mbps gereksiz bir hızmış onu anladım. Daha doğrusu verdikleri modemlerle kablosuzda 100 mbps almak hayal. Ama 60 mbpsleri görüyor. Tabi ben 5 ghz kullanmıyorum. Modemin holda olmasından dolayı odalarda 2,4 ghz de daha yüksek hız almaktayım.



    Zaten modemler tamamen superonline ile aynı. İlk ay sol 100 mbps verdiğinde de aynı hızları almıştım.



    Yani genel olarak fazlasıyla memnunum. Korkmadan her filmi 1080p de izlemek... Anlatılmazmış

    Bende geçmeyi düşünüyorum ancak işte bir tahahütü bozup diğerine geçmek çok zor ya sıkıntı olursa diye içini yiyor insanın

    Hocam bende taahüt bozdum. 450 tl fatura kesecekmiş sol bana. Söylediklerine göre bugün kesilecek olması gerekiyordu ama daha kesmediler. Sanırım her zaman ki gibi 4-5 gibi kesecekler.



    Vodafone 500 tlye kadar cayma bedelini karşılıyordu. Bakalım gerçekten karşılayacak mı. Önümüzdeki haftaya kadar belli olur sanırım.

    Apple tv kampanyasında olduğum için 214 tl tahahüt bozma bedeli çıktı. Apple Tv ile 843 tl oldu




  • SeatSide S kullanıcısına yanıt
    Hesap baya kabarıkmış walla hocam. Apple tv fiyatı neden o kadar yüksek çıktı ki? Kullandığınız kadar ücretini ödemiş olmuyor musunuz?



    Yani mesela 240 tl fiyat biçildi, 20 aydır aboneysen, 200 tl ödemiş olman gerekmiyor mu mantık olarak?



    Tam bilmiyorum tabi sözleşme ayrıntılarını. Aylık taksitli değilde direk hediye olarak belirtip iptalde komple cihazın ücretini istiyorlarsa durum vahim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: La Ley del Diamante

    Hesap baya kabarıkmış walla hocam. Apple tv fiyatı neden o kadar yüksek çıktı ki? Kullandığınız kadar ücretini ödemiş olmuyor musunuz?



    Yani mesela 240 tl fiyat biçildi, 20 aydır aboneysen, 200 tl ödemiş olman gerekmiyor mu mantık olarak?



    Tam bilmiyorum tabi sözleşme ayrıntılarını. Aylık taksitli değilde direk hediye olarak belirtip iptalde komple cihazın ücretini istiyorlarsa durum vahim.

    Aslında kabarık çıkmadı Apple Tv'nin normal satış fiyatı da bu seviyede aslında bakarsanız vodafoneye geçersem 629 tllik Apple Tvyi 343 tlye almış oluyorum




  • 6 gün oldu imza atalı hala tek bir geri dönüş alamadım müşteri hizmetlerini günde 2 kere aramama rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vbuy1996

    6 gün oldu imza atalı hala tek bir geri dönüş alamadım müşteri hizmetlerini günde 2 kere aramama rağmen.

    FSK kanalı ile mi abone oldunuz?
  • Sol aboneliğimi iptal ettirmeden fibermaxa başvurabilir miyim? İnternetsiz kalmamak için.
  • Hayir basvuramazsiniz, sol aboneligini iptal ettirmeniz gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone 500 tl'ye kadar taahhüt bozma bedelini karşılıyor ancak bunu kendi faturasına indirim olarak yansıtıyor. Zaten ilk 3 ay falan da daha ucuza veriyor interneti. Sol'de 5 aylık taahhütüm var bozup geçeceğim ancak direkt 500 tl taahhüt bozma ödemek sıkıntı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana SOL'den fatura geldi. 198 lira. Vodafone musteri hizmetlerini aradim. Fax cekmenize gerek yok dediler. Direk eposta atin dediler. netyardim@vodafone.com adresine eposta yolladim. İsleme alinacakmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2eu5 kullanıcısına yanıt
    Hocam size fiber aboneligin sifresini verdiler mi? Sanki bir arkadas oyle yazmisti.

    duzenleme: sms olarak geliyormus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DivingDeep -- 5 Haziran 2017; 0:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.