Şimdi Ara

VODAFONE FIBERMAX REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
2.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.Konuyla alakalı deneyimleri merak eden potansiyel abone adayları için konu açma gereği duydum.Gereksiz görünürse konu silinebilinir.
    Yaşadığım süreç şu şekildedir;
    Daha öncesinde 4 sene boyunca Superonline üzerinden Fiber internet kullanmış ve memnun kalmış birisi olarak.Kardeşimin evini boşaltması ve biten taahhüt süremden dolayı kardeşime borç çıkmaması adına kalan 8 aylık taahhüt döneminde kardeşimin TTnet VDSL hizmetini kullandım.10 Haziran da biten taahhüt sonrasın da öncesinde çok memnun kaldığım ve aynı alt yapıyı kullanıp daha uygun fiyata erişim sağladıkları için hiç düşünmeden Vodafone Fibermax'e 12.06.17 tarihinde başvuru yaptım.Başvurduğum tarife 100 Mbps 100 gb kotalı tarifesi olup 24 saatlik saat diliminde bağlantı sağlandı.Kuruluma gelen kişi ilk 24 saatte hattın dengesiz olabileceği ama 24 saat sonunda hat oturacağı için stabil bir bağlantı alacağım bilgisi verildi.Eğer bir sorun olursa arıza kaydı açtırmam gerektiğini söyledi.İçine mi doğdu yoksa sonucunu bildiğinden mi bilinmez 24 saat sonunda hızım gündüz saatlerin de 16-26 mbps,akşam saatlerin de 37-52 mbps ve sabaha karşı 70-90 mbps gibi dengesiz ve sürekli dalgalı bir erişimle karşı karşıya kalınca hemen arıza kaydı bıraktım.İlk kaydımı 14.06.17 tarihinde oluşturdum ve bana msj ile 72 saatlik saat dilimin de arızanın giderilmesi için çalışma yapılacağı söylendi.Arıza kaydını takip eden günler içinde hala bir gelişme olmayınca ben her gün arayıp arıza kaydıma ekstra kayıt oluşturdum.72 saatlik süreç bitip hala sorunumun giderilmediğini görünce 17.06.17 tarihinde tekrar müşteri hizmetlerini arıyarak tekrar kayıt bıraktım.Bana muhtemelen sorunun apartmanda ki fiber kablonun olduğu dolapta ki switch vari cihazla veya tesisatımla alakalı olduğu ve bununla alakalı ekip gelip kontrol edecekleri ve konuyla alakalı takipte olacağı sözünü verdi.Nitekim yine söyledikleri gerçekleşmedi ve bırakın gelip gideni bana mesajla bile sürecin akıbetiyle alakalı geri dönüş sağlanmadı.Ben 19.06.17 tarihinden itibaren hem sosyal medya kanallarıyla hem de müşteri hizmetleri aracılığıyla sorunumun devam ettiğini ve konuyla alakalı hiç bir gelişme olmadığını bir an önce durumun düzeltimesi gerektiğini söyledim.Bugün 22.06.17 yani ilk arıza kaydımın üzerinden tam 8 gün geçti ve hala problemim de bir gelişme olmadı.Bugün çağrı merkezini arayıp görüştüğüm kişi ise kaydımın beklemeye alındığını ve sorunun kendileriyle mi yoksa bulunduğun bölgede genel bir sıkıntımı olduğu cevabını bekledikleri bilgisini paylaştı.Tabi ki ben de bunu benim bilemeyeceğimi bana vodafone tarafından hiç bir bilgilendirme gelmediğini söyledim.Müşteri temsilcisi de klasik cevabını verip durumumu bir üst yönetime aktaracağını ve en kısa süre içinde tarafıma geri dönüş sağlanıp bilgi verileceğini dile getirdi.Bakın bu fiyata her ne kadar dalgalı da olsa 16-55 mbps arası erişim sağlayabiliyorum.Buna eyvallah desem bile benim gözümü korkutan tek şey cayma sürem geçtikten sonra oluşabilecek arıza durumudur.Yarın öbür gün internete erişim sağlayamadığım bir zaman bana bu sorunla ne kadar ilgilenecekleri ve sorunu ne kadar süre içinde çözebilecekleri aslında kafamı daha çok kurcalıyor.Bende bu yüzden ya cayma sürem içinde aboneliğimi sonlandırıp Superonline üzerinden daha fazla para verip Türkcell tv+'lı paket alacağım(min hız 25 mbps olduğu ve akn sonrası 16'a düştüğü için) ya 24 mbps 50 gb akn paketli kablonet'e geçmeyi ya da 60 TL'e 24 mbps 50 gb akn'li Ttnet'e seçenekleri arasında seçim yapıp birisinden birini tercih edeceğim.Enayimisin diyenleri duyar gibiyim ama hiç değilse 7/24 taahhüt edilen stabil ve hızım ve en en en önemlisi de herhangi bir teknik problem durumunda destek alacağım bir servis sağlayıcı kullanmış olurum.Eğer FIBERMAX almayı düşünenleriniz varsa başımdan geçen süreci bilip ya gözünüzü karartıp şansınısı denemenizi ya da yol yakından vazgeçmenizi öneririm.







  • Ben de bu aralar Superonline taahhütüm biteceği için Vodafone geçmeyi düşünüyordum, verdikleri seçenekler daha uygun duruyordu. Şmdi bunları okuyunca biraz tırsmadım değil. Gerçi bu sizin şanssızlığınız olamaz mı? Sorunsuz kullananlar vardır elbet yoksa herkeste mi böyle sorunlar var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Revenge*

    Ben de bu aralar Superonline taahhütüm biteceği için Vodafone geçmeyi düşünüyordum, verdikleri seçenekler daha uygun duruyordu. Şmdi bunları okuyunca biraz tırsmadım değil. Gerçi bu sizin şanssızlığınız olamaz mı? Sorunsuz kullananlar vardır elbet yoksa herkeste mi böyle sorunlar var?

    Eğer teklif alabilme durumunuz varsa hiç kumar oynayıp şansınızı zorlamayın derim.Teklif alamıyorsanız da eğer superonline konusunda okuyup şansımı denemek için Superonline çağrı merkezini aradım ve önerildiği gibi iptal birimine bağlanıp teklif istedim.Maalesef ki mevcut abonelerine teklif verebildiklerini bana yardımcı olamayacaklarını söylediler.Madem abonesisiniz hala superonline çağrı merkezini arayıp iptal birimini bağlamalarını söyleyip talebinizi dile getirin.Talebinize olumlu yanıt veremeseler bile kesinlikle yazdığım gibi kumar oynamayın.Unutmayın Superonline alt yapısından erişim sağlayıp vodafone fibermax kullanmak taşeron bir şirketten hizmet almaya benziyor.İlk elden almak varken vodafone üzerinden bu hizmeti alıp pişman olmayın.Vodafone'un forumun da 100 mbps bağlantısı varken bir önce ki ay 72 mbps hız alıp bir ay sonra neden hızının 8 mbps'i geçemediğini sorgulayan da gördüm.O kadar pişmanım ki abone olduğuma inanın bunu anlatamam.




  • Online Oyunlarda Ping süreleri berbat , Resmen oyun oynıyamuyorsunuz. Ucuz Etin Yahnısı bukadar olur. Ucuzluğuna aldanmayın arkadaşlar.
  • Belki inanmayacaksınız ama 14.06.17 tarihinde açılan arıza kaydım ile alakalı tek bir gelişme gerçekleşmedi.Ne arayan var ne soran.Yukarıda da belirttiğim gibi beni korkutan tek şey yarın bir gün arıza sebebiyle internet erişimim kesilirse bu adamların aynı vurdumduymaz tutumlarından başka bir şey değil.
  • ocularis O kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun dileklerimi sunarım. Umarım sorununuz çözüme ulaşır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de var hocam hız çok dalgalı ben bağlattıktan sonra tatile çıktığım için ilgilenemedim , şimdi geldim bi bakayım dedim yine 100 mbit olması gereken hızım 15-20 mbit bazen 35-50 mbit oluyor , bi bokluk var , senin aldığın ip aralığı ne mesela benim ip hep 31 ile başlıyor , kayıt açtırdım şimdi , gerçi benim sorunumla ilgileniyorlar tatile çıkmadan önce ekip geldi baktı tam bir çözüm üretilemedi , bende ertesi gün tatile çıktığım için yarım kaldı yoksa gene gelip bakacaklardı , az önce mh'yi arayıp tekrar kayıt açtırdım , bakalım ne olacak ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell kampanya rezaleti
    20 yıl önce açıldı
    GIBIRNET REZALETİ
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • OAŞ'da yalan oldu desenize her İSS kendi altyapısını kendi abonesi kullandırmaya çalışıyor.

    Türk Telekom'un yaptığını Türkcell Süperonline'de yapmaya başlamış anlaşılan Vodafone'de hata ne zamandan beri Fiber altyapısını geliştirmedi.
  • herkeste aynı problem var.
  • Hortlatmak gibi olmasın ama 2018 mart ayı sonunda sol taahhüt bitti bende biter bitmez. Vodafone 100 mbit 100 gb akn li pakete geçtim dedikleri hızı alıyorum ve hız da kararsızlık yok ama ping süreleri berbat. Çağrı merkezi ve jetfatura destek sisteminden o kadar uğraşmama rağmen ping düşmedi önceden aynı alt yapı ile sol kullanıyordum gayet memnundum ama taahhüt bitti ve kampanyadaki hızlar düşük geldi ve vodafonede fiyat olarak cazip geldi siz siz olun sakın denemeye bile kalkışmayın sol a 10-20 lira fazla verin rezil olmayın forum da sorunum la ilgili o kadar kişi rahatsız ettim ve rezil oldum.
  • altyapı sahibi kimse ondan almak lazım
  • Benim de speedtest sonuçlarım çok iç açıcı değil ama torrent indirirken 12 mb/sn hız alıyorum. Oyunlarda Ping açıkcası beklediğimden çok yüksek ama superonline kullanan arkadaşımda da çok farklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eqecakmak -- 3 Mayıs 2018; 13:44:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde 105mbit alsam da bazı geceler 01.30 ile 02.30 arasında hattım kesiliyor ve GPON u resetlemeden düzelmiyor.
    Ayrıca son zamanlarda 60-70ms ile oynadığım Overwatch a birşeyler oldu sadece bende oluyorum sanırım. 160-170 civarında geziyor.
    Sadece OW için yüksek pinglerim bu arada. Rainbow, Pubg vs alayı sorunsuz.
    VODAFONE FIBERMAX REZALETİ
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.