Arkadaşlar ben daha yeni genç avantaj tarifesine geçtim ve dakikam çok cabuk bitti hesaplıyorum 500 dakika konuşmamışım. Faturamda konuşmalarım açık bir şekilde gelir mi? Yada müsteri hizmetlerini mi aramalıyım? 2222 ye msj gonderdıgımde 351 dakıkadan su kadar kaldı gibi bir mesaj gelmişti bana bunun sebebi nedir bilenler lütfen cevap yazsın 500 dakikadan daha az dakika vermiş olabilirler mi ilk ayım olduğu için ?
Evet dostum fatura kesimine kaç gün kaldıysa onunla orantılı olarak dakika veriyorlar ilk ay. Aynı dertten ben de muzdarip oldum.
çok teşekkür ederim :) Bu foruma üye olduğumdan beri googleda sürünmüyorum :)
e o zaman alalım bi 20 lik, foruma botoks yaptırcaz
hayır internet kullanmadım telefonu sadece arama ve mesaj için kullanıyorum
quote:
Orijinalden alıntı: Lilywhites
Beyler. Ben de genc avantaj tarıfesıne geçtim. simdi öğrenmek ıstedıgım su. ınternet ayarlarımı aldım. birincisi;www.facebook.com olarak mı giricez yoksa baska bı sekıldemi veyawww.twitter.com yani? ikincisi facebook'da resımler gozuktu bu sekılde gırdım bu resımlerı acmak ucretlımı? tarıfeyı onceden berı kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız mutlu olurum
vodafone da 2 tane internet bağlantı ayarı var: vodafone internet ve vodafone live.
sohbet programlarını ücretsiz kullanmak için de ebuddy yüklemek lazım.
faturamızın güncel halini nasıl ogrenebiliriz acaba ???
quote:
Orijinalden alıntı: E.Sanchez
faturamızın güncel halini nasıl ogrenebiliriz acaba ???
7038i arayarak yada *7000# yi tuşlayıp oradaki menüden sırasıyla 1.Hat işlemleri- 1.Güncel görüşme detayı tuşlayarak öğrenebilirsiniz..
*456#1116# arama tuşuna bakarsanız çıkıyor dakika ve sms'iniz.ben genç avantaj tarifesi adına konuşuyorum.oteki tarifeleri bilmiyorum geçerlimi.
arkadaşlar bu kalan sms bilgisi en son geçen ayın sonunda kaldı ya. geçen ayda böyle olmuştu.
bu ayın bilgileri hiç güncellenmiyor. sizde de böyle mi?
Arkadaşlar online işlemlerden internet erişimini kapattım şimdi açmak istiyorum ama nerden kapattığımı unuttum bi yardimci olabilir misiniz alıntı yaparak.
adamlara mail atıyorum, diyorumki iki aydır sorun yaşıyorum güncellenmiyor. bana diyorki, yenileneme çalışmalarından dolayı anlık problem yaşabilirsiniz. pes artık ya.
İletmiş olduğunuz mailinize istinaden, 055442**** numaralı hattınıza yönelik online self servis üzerinde güncelleme çalışması nedeni ile anlık olarak sorunyaşanmış olabilmektedir.
Ayrıca Kullandığınız tarifeniz kapsamında kalan ya da kulanılan süre ve SMS bilgisini hattınız üzerinden *456#1116# tuşlaması ile öğrenebileceğinizi belirtmek isteriz.
Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.
çok felaket geçiriyorlar facebook ücretsiz diyor ama anca para çekiyo
daha öncesinden benim nokia telefonumdan vodafone genç avantaj tarife sorgulamsını *456#1116# yaparak öğrenebiliyordum şimdi samsung galaxy ace aldım öğrenemiyorum yaptığımda MMI KODU hatalı diyor bu sorun için yetkili servise götrdüm güncelleme attılar yine olmadı sanırım android işletim sisteminden dolayı kaynaklanıyor bana yardımcı olabilirseniz sevinirim ..
arkadaşlar *456#1116# yi deneyipde yapamayan arkadaşlar için bir önerim var ##002# yapıp arama tuşuna bastıktan sonra birde *456#1116# yi denesinler. Teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme