Şimdi Ara

Vodafone Genç Avantaj kalan sms ve dakika öğrenme? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
102.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16y8555

    Arkadaslar alalı daha 5 gun olmadı 'kalan dk 96 kalan sms 1018' kafayı yıyecegım ya dogur duzgun ne tel konusması yaptım nede sms attım bu sınırle musterı hızmetlerını aramkda ıstemıyorum...

    kalan dakika ve sms kesim tarihinin ne kadar yaklastigina gore degisiklik gosterebilir ilk faturaniz gelmeden once.
  • arkadaşlar bu *456#1116# çalışmıyor. sizde durum nedir? garip bir durum...
  • *7000# servisinden öğrenebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halog


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmckr


    quote:

    Orijinalden alıntı: halog


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmckr

    *456#1116# hiçbir zaman gerçek bilgiyi vermedi bana. Zaten 24 saat öncesinin bilgisini veriyormuş. Ama ben 24 saat öncesinin bilgisini verdiğinede inanmıyorum.


    bu bağlantı çalışmıyor ki? çalıştırmak için özel birşey mi yaptın?


    Özel birşey yapmadım. Sadece numarayı girip arama tuşuna basıyorum ve hemen cevabını görüyorum.


    bir çok yapamayan arkadaş var da.çözemedik birtürlü.

    vadofone smart var bende androıd kod çalışmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco426 -- 11 Kasım 2011; 23:35:35 >




  • ARKADASLAR CEP AVANTAJ MINI HERYONE 250 DK
    KALAN DK LARI NASIL SORGULUYORUZ BİLEN VARMI
  • Hala gencavantajda dk. mb. sorgulayamiyoruz nasil is bu cok mu zor...N'apsak toplanip mail mi gondersek.. Yani tel acip yalvarsak mi anlamadim gitti arkadaslar yaa...
  • ayin ucnde gectim tarifeye ve musteri hizmetlerini iki kere aramama ragmen sukurki bugun guncel fatura detayim olusturulmus. ama sayfa cok kotu. detaylari internet konusma sms diye filtreleyemiyosunuz. yuzlerce sayfa arasindan bulmaniz gerek. sayfa degistirrken en son sayfaya git yok. buda en son sayfaya teker teker tiklayarak gitmenize sebeb oluyor. toplam gorusme dakikalarinizi ve toplam smslerinizi gostermediginden en son sayfaya gidip bakmaniz gerek. bence bunlar sirf musteri fatura detayini ogrenemesin diye olusturulmus. cunku koskoca vodafone'un boyle sacma bir sistem kuracagini sanmiyorum.

    ayrica androidde *456#1116# calismiyor. *456# calisiyor ama su anda calismiyormus. anlayacaginiz adamin burnundan getiriyorlar.
  • Vodafone a yuklenin maide Vodafone 945 kullanıyorum sorgilayamiyorum diyin
  • vodafone kurumsal sirkettir. boyle cambazliklar yapmaz dedik ama sanirim hata ettik.
  • Kimi aboneler m.vodafone.com.tr den sorgulayabiliyor paketlerini ama ben ve benim gibi birçoğuda göremiyor...Paket yoktur diyor...3 sefer mail attım üçünde de problemi çözemediler...2 gün önce yine bir mail gönderdim...Bakalım bu sefer ne diyecekler...
  • *7000# den sorguladigimda hattiniza tanimlanmis paket yoktur diyo. oysa freezone dan 100mb hediyem var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    vodafone kurumsal sirkettir. boyle cambazliklar yapmaz dedik ama sanirim hata ettik.

    Ben eski uyuyim ondan mi bilmem tek maille duzeltiler.
  • ben bi kere aradim. ertesi gun sorun yoktur diye msj attilar. tekrar aradim ve dort gun sonra duzeldi. ama dedigim gibi online islemlerde filtreleme yapmamasi, *456#den anlik dakika ve sms bilgisini ogrenememek ve bunlarin iki gunde bir guncellenmesi kotu. onun disinda bir sorun yok.
  • Mail atıcam nereye atayım..Kendi sitesine mi şikayet var' a mı..? Nerden yapıyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedyücel

    Mail atıcam nereye atayım..Kendi sitesine mi şikayet var' a mı..? Nerden yapıyoruz...

    Siteye-iletişim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedyücel

    Mail atıcam nereye atayım..Kendi sitesine mi şikayet var' a mı..? Nerden yapıyoruz...

    Siteye-iletişim.

    Teşekkür ederim kale alırlar bizi inşaallah...
  • ŞÖYLE BİR MAİL ATIYORUM...EKLEMEK VE ÇIKARMAK İSTEDİKLERİNİZ..?

    * Öncelikle bu konuda size defalarca mail göndermelerine ve müşteri hizmetlerinizi arayıp bu konudaki sorularınıza sağlıklı bir şekilde geri dönüş yapmadığınıza dair bir çok forum sitesinde insanların mesajları bulunmaktadır..Bunu tarafınıza haber vermek isterim..Farkında olmanız ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetiniz adına da; bu tarz forum sitelerindeki 100 lerce insanın birbirleriyle fikir alışverişleri yaptıklarını ve birbirlerine referans olduklarını da göz önünde bulundurmanızı da şiddetle tavsiye ederim...Gelelim soru ve sorunuma...Sorum çok basit:Genç avantaj faturalı hat kullanıcısıyım kalan dakika ve sms lerimi birkac aydir sorgulayamıyorum..Yine hatırlatacak olursam (öğrenmek adına gezmediğimiz site kalmadığı için biliyoruz bu kısayolları) *456#1116# *456# *7000# gibi kısayolları kullanarak bu işi başarabilmiş kumse duymadım...Böylesine basit bir sorunumun çözülmesi ve bana tekrar geri dönüş yapılmasını tarafınızdan rica eder anlayışınız için teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedyücel

    ŞÖYLE BİR MAİL ATIYORUM...EKLEMEK VE ÇIKARMAK İSTEDİKLERİNİZ..?

    * Öncelikle bu konuda size defalarca mail göndermelerine ve müşteri hizmetlerinizi arayıp bu konudaki sorularınıza sağlıklı bir şekilde geri dönüş yapmadığınıza dair bir çok forum sitesinde insanların mesajları bulunmaktadır..Bunu tarafınıza haber vermek isterim..Farkında olmanız ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetiniz adına da; bu tarz forum sitelerindeki 100 lerce insanın birbirleriyle fikir alışverişleri yaptıklarını ve birbirlerine referans olduklarını da göz önünde bulundurmanızı da şiddetle tavsiye ederim...Gelelim soru ve sorunuma...Sorum çok basit:Genç avantaj faturalı hat kullanıcısıyım kalan dakika ve sms lerimi birkac aydir sorgulayamıyorum..Yine hatırlatacak olursam (öğrenmek adına gezmediğimiz site kalmadığı için biliyoruz bu kısayolları) *456#1116# *456# *7000# gibi kısayolları kullanarak bu işi başarabilmiş kumse duymadım...Böylesine basit bir sorunumun çözülmesi ve bana tekrar geri dönüş yapılmasını tarafınızdan rica eder anlayışınız için teşekkür ederim..

    kısa öz yaz dekli
    Vodafone 945 telefon kullanıyorum genç avantaj kalan dakika sms bilgisini öğrenmek istediğimde *456#1116# yaptığımda sistem hata veriyor. İlgilenmenizi talep ederim.

    Bu kadar hiç uzatma




  • Siz bu yollamı çòzüm buldunuz..Ben şuan S2 kullanıyorum da yani farketmez de mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedyücel

    Siz bu yollamı çòzüm buldunuz..Ben şuan S2 kullanıyorum da yani farketmez de mi?

    evet. Bende şuan htc desire s kullanıyorum. Sıkıntı yok çözdüler ve başkada sıkıntı yaşamadım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.