Bundan 1.5 sene önce Vodafone hattımı iptal ettirmek için müşteri temsilcisini aradım. Hattımı iptal işleminin başarılı bir şekilde gerçekleştiğini söyledi. Fakat 1 hafta önce hattımın iptal olmadığını ve bu süre boyunca her ay düzenli olarak fatura ücretinin kredi kartımdan çekildiğini öğrendim (otomatik ödeme ile). Vodafone tekrar geri aradım bana " Yapılan incelemede ilgili kaydınız müşteri temsilcisi tarafından sehven hatalı çözümlendiği görülmüştür. Müşteri temsilcisine yönelik şirket içi prosedürler kapsamında gerekli iç işleyiş uygulanmıştır. Yapılan kontrollerde 31.06.2021 tarihinde Uyumlu 6 Ozel Paketi ile Uyumlu Kampanyasi’na tarafınızca katılım sağlandığı tespit edilmiştir. İlgili ekipler tarafından 13.08.2022 tarihinde hat iptal talebinize istinaden hattınızın 14.08.2022 tarihinde iptal olduğu görüntülenmiştir. Şikayetinizde yer alan tarihlerde hat iptal talebinizin olmaması kaynaklı uygulamada ve ücretlendirmede hata olmadığını belirtmek isteriz. " Mahkemeye vermeli miyim kararsız kaldım o yüzden bu konuyu açıyorum bana bir yol gösterin. |
Bildirim