Şimdi Ara

Vodafone'lu olmadığınız için sizi Vodafone Ayrıcalıklar Dünyasına yönlendiriyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu sorunu yaşayan @gnrsn numarasını vodafone'a taşıyor ve bu kısır döngü ile karşılaşıyor kendisinin sorunu çözülmüştür, süreçle ilgili internette kaynak bulunmamasından ileride mutlaka yaşayan olacağı için bu konu açılmıştır, bu tarz ekstrem konular gelecektir...


    Sorun arka planda diğer sisteme girişin olmaması/hatalı olması yaşanmaktadır çözümü basittir 1000/1 kişide yaşanmaktadır ancak yaşandığında şikayetinizi iletmek zordur zira 542 aradığınızda müşteri görünmediğiniz için ilgili temsilci sisteminden talep şikayet açamaz, bayiye giderseniz aynı şekilde sizin taşıma sürecinizin devam ettiğini henüz abone görünmediği için sistemden işlem yapamıyorum yanıtını alırsınız kısır bir döngüye girersiniz :)


    Bu durum yaşandığında yanımda uygulamasına giremezsiniz çağrı merkezi/ bayi kanallarından destek alamazsınız

    Banka/sim blokesi entegrasyonu zorunluluğu olan kurumlardan sms kodu alamazsınız bloke kaldırmak isterseniz blokeniz yok hatası alırsınız :) Zira operatör değişmiştir ancak bankalara/kurumlara bildirilen sim kart değişikliği gitmediği arafta kalırsınız...

    İnternet bağlantınız sınırlı olur 3g modunda daha hızlı bağlantı alabilirsiniz

    7000 ve diğer kanalları kullanamazsınız, şifre alabilirsiniz ancak önemsiz

    Arama/Çağrı alma sorunsuzdur


    Kısa Çözüm

    Btk şikayet sisteminde numara vodafone aktif olarak görünüyorsa talebi oradan açabilirsiniz(bazı durumlarda halen eski operatör aktif görünür bu durumda bu kanaldan açılmaz)

    https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764


    Btk kanalında Numara Vodafone aktif değilse twitter destek kanalına yazın

    https://x.com/vodafonedestek


    Bu kanala da ulaşamazsanız mail yolu

    destek@vodafone.com.tr


    Ulaştıktan sonra ilgili kişinin yetkili birime iletmesi sonrası ilgisi sistemde kullanıcı ve numaranın bilgileri güncellenir ve sorun çözülür

    Toplam süreç ortalama 2 gün sürmektedir


    @XpressMusic34 @Yokizm.


    Vodafone'lu olmadığınız için sizi Vodafone Ayrıcalıklar Dünyasına yönlendiriyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 21 Aralık 2024; 0:36:1 >







  • Merhaba. Emeğiniz ve paylaşım için teşekkür ederiz. @Yokizm.

  • Bu güzel konular için teşekkür ederim. 🙏🏻
  • bilgilendirmesi ve sorunun hızlıca çözülmesindeki yardımları için @Birkanbey çok teşekkür ederim

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.