Bu sorunu yaşayan @gnrsn numarasını vodafone'a taşıyor ve bu kısır döngü ile karşılaşıyor kendisinin sorunu çözülmüştür, süreçle ilgili internette kaynak bulunmamasından ileride mutlaka yaşayan olacağı için bu konu açılmıştır, bu tarz ekstrem konular gelecektir... Sorun arka planda diğer sisteme girişin olmaması/hatalı olması yaşanmaktadır çözümü basittir 1000/1 kişide yaşanmaktadır ancak yaşandığında şikayetinizi iletmek zordur zira 542 aradığınızda müşteri görünmediğiniz için ilgili temsilci sisteminden talep şikayet açamaz, bayiye giderseniz aynı şekilde sizin taşıma sürecinizin devam ettiğini henüz abone görünmediği için sistemden işlem yapamıyorum yanıtını alırsınız kısır bir döngüye girersiniz :) Bu durum yaşandığında yanımda uygulamasına giremezsiniz çağrı merkezi/ bayi kanallarından destek alamazsınız Banka/sim blokesi entegrasyonu zorunluluğu olan kurumlardan sms kodu alamazsınız bloke kaldırmak isterseniz blokeniz yok hatası alırsınız :) Zira operatör değişmiştir ancak bankalara/kurumlara bildirilen sim kart değişikliği gitmediği arafta kalırsınız... İnternet bağlantınız sınırlı olur 3g modunda daha hızlı bağlantı alabilirsiniz 7000 ve diğer kanalları kullanamazsınız, şifre alabilirsiniz ancak önemsiz Arama/Çağrı alma sorunsuzdur Kısa Çözüm Btk şikayet sisteminde numara vodafone aktif olarak görünüyorsa talebi oradan açabilirsiniz(bazı durumlarda halen eski operatör aktif görünür bu durumda bu kanaldan açılmaz) https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764 Btk kanalında Numara Vodafone aktif değilse twitter destek kanalına yazın Bu kanala da ulaşamazsanız mail yolu destek@vodafone.com.tr Ulaştıktan sonra ilgili kişinin yetkili birime iletmesi sonrası ilgisi sistemde kullanıcı ve numaranın bilgileri güncellenir ve sorun çözülür Toplam süreç ortalama 2 gün sürmektedir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 21 Aralık 2024; 0:36:1 > |
Bildirim