Şimdi Ara

Vodafone müşteri hizmetleri hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar Vodafone müşteri hizmetleri hakkında bir sorum olacak beni bir operatör karşılıyor ben canlı müşteri hizmetleri desteği istiyorum ama bir türlü başlamıyor teknik bir sorun oluştu diyor ve kapanıyor müşteri temsilcisine nasıl bağlanabilirim. teşekkürler




  • Aradığınız da robota müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum diye üstelerseniz, müşteri hizmetlerine bağlanırsınız hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TEKNİK BİR HATA OLUŞTU DİYOR VE telefon yüzüme kapanıyor

  • Vodafone'un müşteri hizmetleri kalitesini çok beğenmiyorum, müşteri hizmetleri çalışanın diksiyonu ve hitabeti düzgün olmalı. Müşteri hizmetlerini aradım geçenlerde bir kaç kez telefonu açan temsilcilerin hepsinde de ağır bir aksan var söylediklerini anlamak pek mümkün değil hatta acaba dolandırıcı mı veyahut yanlış bir numarayı mı aradım diye düşünmeye başlamıştım. Bana kalırsa profesyonellikten çok uzaklar müşteri hizmetleri konusunda.  

  • Merhaba. Eğer hâlâ sorunu halledemediyseniz; kolay yolu varmış, ben de araştırırken denk geldim. Vodafone Beni Ara servisi varmış müşteri hizmetlerinin. Arama motorlarından birisine Vodafone Beni Ara Servisi yazarsanız, karşınıza kısa bi form çıkacak; telefonunuzu ve aranmak isteme sebebinizi sep gönderiyorsunuz, onlar sırayla çağrılara dönüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nevdar_1986 N kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için işine yaradı bana geri dönüş yaptılar

  • REDMOD kullanıcısına yanıt

    bunun sebebi vodafone müşteri hizmetlerinin özellikle teşviklerden dolayı bulunduğu şehirler olabilir.

  • @REDMOD @canmania


    Her firma belirli iller için teşvik alır, SGK indirimi alır, vergi indirimi alır, yer tahsisi alır vesaire. Bu işlemler ilgili bakanlıklar tarafından yürütülür. Bu da Türkiye nin herhangi bir yerinde olabilir. Doğal olarak karşınıza her ilden insan çıkabilir. Karşılaştığınız aksan farklılıkları da bundan dolayı oluyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Ya da evde olabilirler. Bir bankanın müşteri temsilcisini aradım evden çalışıyordu bebek ağlaması eşliğinde sorunu çözmeye çalıştık.   Pandemi dönemi değildi birkaç ay önce oldu.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Neden olduğunu bilmiyorum ama rahatsız ediyor insanı.

  • REDMOD kullanıcısına yanıt

    Hocam Türkiye çok büyük bir ülke. 81 tane il var ve bu illerde yaşayan milyonlarca insan var. Herkesin hayatı büyükşehirlerin etrafında değil. Doğal olarak aksan farklılıkları, dışarıya açılmamış illerde daha çok görülür çünkü kendi içlerinde yaşarlar, bu bir olumsuzluk sayılamaz. Bu da bizim gibi İstanbul da doğmuş büyümüş (kendi adıma) insanların kulağına garip gelebilir ama bunu rahatsızlık olarak adlandırmazdım şahsen. Hepimiz insanız, şahsen ben İstanbul da doğup büyümeme rağmen kendi konuşmamda da bir sürü kusur bulabilirim. Bugün dünyanın her yerinde ve hemen her ülkede konuşulan dillerde aksan farklılıkları var. Yani zaten çok şükür ki kardeşçe iç içe yaşadığımız için hayatın her alanında her aksana denk geliyoruz ve yabancılık çekmiyoruz. Bu sebeple bunu rahatsızlık olarak adlandırmak doğru olmaz diye düşünüyorum tabiki kendi düşüncem. He ama derseniz ki ben çevremde aksan farklılıklarına az denk geliyorum bu sebeple anlamakta zorlanıyorum, ona bir şey diyemem ama adı yine rahatsızlık olmazdı diye düşünmekteyim.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.