< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Vodafone Müşteri Hizmetleri Memnuniyetim (3. sayfa)
-
-
engin.aksoy@vodafone.com
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcellden geçtim, Turkcelldeki 10 yılı aşkın üyeliğimi basit birkaç noktayı düzeltememelerinden ve beceriksizliklerinden dolayı bitirdim. Ve kendimle beraber 5 kişiyi de vodafone'a geçirdim. BU arada şu bilgiyi de vereyim, Turkcell Kurumsal müşterisiydim ve adıma kayıtlı 5 hat vardı.
1) Mobil imza sorunu: İnternet üzerinden mobil imzaya başvurmuş, sonrasında aktif etmemiştim. Mobil imzayı bitirmek istediğimi söyleyince mh, bunu TİMlerden yapabilirsiniz dedi, TİM'e gittim 532 ile yapacaksınız, biz yapamıyoruz dedi. 532yi aradım, bu iş için yanlış yeri aramışsınız mobil imzayı arayacaksınız dedi. Mobil imza aramanızla olmaz MOBİLİMZA IPTAL yazıp 2929'a göndereceksiniz dedi. Yazıp gönderdim, 532den aranacaksınız diye mesaj geldi. Ne arayan var ne soran. Şİkayetvar sitesine mesaj yazdım, müşteri hizmetlerine mail attım nafile. ertesi gün 532 çaldırdı. Bakın aradı demiyorum, çaldırdı. zira telefonun çaldığından telefon bile haberi olmadan çağrı kesildi. 1-2 sn anca çalmıştır. Yeniden aradım mobil imzayı, dedim bu ne biçim aramak, arkadaşlar size ulaşamamış, tekrar arayacaklar dedi. Şikayetvara şikayetimin çözülmediğini yazdım, ertesi gün arandım ve mobil imzayı iptal ettiler.
Hatlarımın Kurumsaldan Bireysele taşınamayışı:
2) bu gelişme üzerine ben de vodafone tarafına geçmeye karar verdim. Zaten Turkcellde tüm hatların taahhüdleri bitmişti. Hatlarım kurumsal, bireysele geçmesi ve ardından vodafonea geçmesini istedim.( Vodafone da bireysel tariflerede daha fazla avantaj gördüm) Ankarada Gordion avmdeki turkcell 2 hattımı gayet güzel taşıdı ( bu arada kesinlikle tavsiye ederim gordiondaki turkcell bayini, işlerini mükemmel yapıyorlar) Sonra tatil için gittiğim B... ilçesindeki TİM'deki bayan geri kalan hatlarımı da bireysele geçirebileceğini söyledi. Ancak sadece kurumsaldan bireysele form güncellemesi yapması gerekiyorken, hatlarımın hepsini kapatıp, bize yeni hat açtığı sonradan ortaya çıktı.( kasıt var mı bilmiyorum ) Daha sonra ben izmire geçtim, baktım halen hattımın biri bireysele geçmemiş, İzmirde k...de bulunan TİM'e gittim. Oradaki görevli, hatların kapanıp yeniden hat açıldığı için, turkcelle sıfırdan gelinmiş gibi işlem yapıldığını , böyle olunca da 3 ay daha geçiş yapılamayacağını söyledi. Yapılması gereken, yukarıda söylediğim gibi sadece güncelleme yapmakmış ama kapa aç yapmışlar. Üstelik, B deki görevli, halen daha kendisinin yaptığı kapa aç işleminin doğru olduğunu, ankaranın işleminin hatalı olduğunu iddia etti telefonda. ÜStelik vodafone tarafından geçiş işleminin reddedileceğini söyledi. Dedim vodafone için 2 hattım sorunsuzca geçti ve şu an sorunsuzca kullanılıyorlar, yani dediğiniz gibi bir red durumuyla karşılaşmadım deyince sustu kaldı tabi.
İZmirde Diğer şahsi hattım için de hiçbir şekilde işlem yapamadılar zira kurumsal hat sahibi olarak bireysele geçerken devir yaparken yapılan bir hatadan dolayı işlem askıda kalmış. aradım B... ilçesindeki TİM'i , dedim işleminiz askıda kalmış, işlemi sonlandırın. Yok işte müdürümüz yok da, yapamayız da bilmem ne bir sürü zırvadan sonra İZmir TİMdeki görevli, B.. deki görevli ile konuşup, bakın bu işten çok başınız ağrır, şöyle şöyle yapıp düzelteceksiniz deyince sorun her neyse çözüp, hattımı bireysele geçirdiler.
Sonra ne mi oldu? Hatlarımın ikisi turkcellde 3 ay daha mahsur kaldı. Diğer 3'ü geçti. Savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Dilekçesini yazıyorum. Vodafonedan şu ana kadar memnunum. Ne oldu derseniz, hatlarımdaki sorunları ancak evvelsi gün itibariyle çözebildim ve vodafone tr üzerinden geçiş için başvurumu yaptım. Başvurumun üzerinden 1 gün geçmeden hattım tarafıma teslim edildi. Bugün aranıp, aktivasyoun tamamlayacaklarını söyledi görevli.
Sonuç olarak 2 dk bile sürmeyecek bir mobil imzanın iptal edilememsi nedeniyle turkcell benden tam 5 müşterisini kaybetti. ( hatlarımın haricinde yani benim 5 hattım, artı arkadaşlarımın 4 hattı) Tabi milyonlarca müşterisi olan bir şirket için 5'in lafı bile olmaz ama hiç olmazsa içim rahat.
-
-
Geri dönüş nasıl oluyor? Mail üzerinden cevap mı geliyor yoksa abone numarasına ulaşım mı sağlıyolar? Mail attım inşallah çözülür sorunum.
-
İlgili mesajın ekran görüntüsünü ekler misiniz?
-
Beni aradılar sizi de ararlar büyük ihtimalle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Turkcell ile aynı antenden yayın yaptığına hem fikirmisiniz kim söyledi peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell kalitesi bekleneni yapmış bizim hatları taşırken de öyle yapmışlardı beceriksizler
bayi yeni hattan prim almak için öyle yapmıştır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harika. :)
-
Turkcell in baz istasyonuna ayrı anten ve radyolink takmışlardı.bugün baktım antenler kalın ve 3 tane anten vardı.ortak yayın yaptıklarını Vodafone daki görevli söyledi.Türktelekomun antenleri 3g anteni belki bu yüzden turkcelle ortak yayın yapıyorlardır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Telekom güncel antenler ile sadece 3g verdiği de oluyor. Güzel gelişme ulak gibi olmuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-842350F0A
Ben Vodafone'a geçersem o mail'e sınırsız tarife için mail göndereceğim, bakalım olacak mıHocam vodafone uygulamasını kullandığında bildirim geliyormuş bazen, bizim birkaç arkadaşa gelmişti. Siz geçebildiniz mi bende düşünüyorum o 180 liralık tarifeyi.
-
Geçen Perşembe günü geçiş yaptım hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell mi, Allah o operatöre abone olmayı düşmanımın başına nasip etmesin.
şimdide hattımın birine bir mesaj geldi. Merhaba ben tarık, hatları taşırken hata yapmışız, tc kimliğinizi arkalı önlü resmini çekin, bize yollayın, ben sisteme gireyim, yoksa hattınız kapanacak diye.
dolandırıcıların eline geçti şimdide telefon numaram. Tabi hemen turkcelle şikayette bulundum, bu tarık kimmiş, nereden mesaj çekmiş araştıracaklar.
çok sinirliyim bu turkcelle çok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşini düzgün yapamayan Kaliteli çalışandır kim olacak
Başka
Büyük ihtimal evrakları gönderirken aslı gibidir yada sadece bu işlem için kullanılacaktır diye yazmamıştır kimliğe.
Siz Turkcell de yakın zaman da hat taşıdınız mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün tekrar aradılar , telefondaki bayan ağza alınmayacak şeyler söyledi. Kimliğin resmini göndermek zorundasınız , ben turkcell çalışanıyım hattınız kapnır, size fatura şıkar şcraya verilirsiniz falan dedi. Ben de yav hehe dedim, kapattım. Arkasından başka biri aradı, çalışabımız için özür dileriz işlem açıkta kalmış, kimliğin fotokopisini gönderirseniz hemen tamamlarız dedi. Dedim ne olduğu belirsiz bir telefon numarasından arıyorsunuz, kimliğin fotokopisini isteyip işlemi tamamlayacağınızı söylüyorsunuz. Sizin bu yaptığınız evrakta sahteciliğe girer. Kimliğimin resmini falan göndermiyorum, Derdinizi savcıya anlatırsınız dedim kapattım.
bakalım ne olacak…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X