Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hizmetleri Memnuniyetim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki tane şikayet için Engin Aksoy a mail atmıştım. İlk olarak kapsama alanı diğeri ise elektrik gidince baz istasyonunun devre dışı kalmasıyla ilgili.5 gün önce diğer operatörle ortak yayın yapmaya başladılar ve kendi istasyonunu dikmek için btk izni beklediklerini söylediler kapsama sorunum böylece çözülmüş oldu.Elektrik gidince devre dışı kalmasıyla ilgili dün şikayet oluşturmuştum bugün ortak yayın yapan istasyona Vodafone için akü bağlamışlar.Vodafone müşteri hizmetleri yok diye düşünürken bu konuyla bu kadar kısa sürede ilgilenmeleri beni şaşırttı açıkçası.Şikayeti olanların müşteri hizmetlerini aramaktansa Engin Aksoy a mail atmasını tavsiye ederim.



  • Ben Vodafone'a geçersem o mail'e sınırsız tarife için mail göndereceğim, bakalım olacak mı
  • İnşallah olur hocam yeni CEO baya ilgileniyor galiba müşteri talepleriyle
  • RmznKvcr R kullanıcısına yanıt

    İnşallah hocam, doğrudur hocam böylesi daha kaliteli hizmet olur, müşteri memnuniyeti önemlidir bir firma için

  • Hayırlı olsun öncelikle hocam,bizde mi btk yerine engin beye yazsaydik acaba kim mail atarsa geri dönüş sağlıyor felan müsteriyi önemsediğini gösteriyor gerçekten tebrik etmek lazım👏
  • Yeni ceo bariz hizmet kalitesini arttırıyor.
  • Ya hizmet göstersin kaliteyi arttırsınlar muşteriye değer verdigini göstersinler inanın 3-5 kimse bakmaz geçer,tabi cok kötü şartlarda internete giremiyorum cekmiyor telefon diyenler bu sekilde ceolar daha etkili oluyor sanırım.
  • Yeni Ceo'ya helal olsun, adam kendini heba ediyor. Keşke Turkcell ya da TT'nin yerine geçse.
  • Sadece hız sorunu oluyor akşamları acaba kendi istasyonunu koyunca ortak istasyondan daha iyi hızlar verir mi onu merak ediyorum bide ortak yayın nasıl oluyor bilen biri açıklarsa çok sevinirim
  • @sis651 Hocam daha iyi bilir, hocam keyifler nasıl bir el atarsan seviniriz ? :)
  • HalkaMassara545 H kullanıcısına yanıt
    Adam hayatını adamış firmaya, bu Colman Deegan yerine o geçseydi belki Vodafone şuan bambaşkaydı.
  • Turkcell veya TT ceosuna işi düsüp mail atan oldu mu geri dönüş felan saglıyorlar mı?
  • Kime denk gelsem kürt

    Kürtlere lafım yok !

    Adam konuşurken kürt şivesi konuşuyor kendimi doğuda hissediyorum, sanki telefondan çıkıp bana kete, otlu peynir ikram edecekmiş gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 25 Temmuz 2021; 20:23:55 >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Sağlıyorlar hocam, ama müşteri hizmetleri bu durumda enayi olmuyor mu?

    Müşteri hizmetlerine bağlanın derim.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.