Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 3 Ödül Birden (sektörel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:



    Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 14. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri'ndeki başarılı uygulamalarıyla "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon", "Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı " ve "Yılın Müşteri Hizmetleri" kategorilerinde ödüle layık görüldü.

    Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, müşteri hizmetleri ve satış alanlarında dünyanın en başarılılarını ödüllendiren 14. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nde toplam 3 ödül aldı. Bu yıl 48 ülkeden 2 bin 600'ü aşkın adayın yarıştığı ve 7 ayrı jüride 180'i aşkın profesyonelin görev aldığı Stevie Ödülleri'nde Vodafone Türkiye, "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon", "Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı" ve "Yılın Müşteri Hizmetleri" kategorilerinde ödüle layık görüldü.

    Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin Stevie'de elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:

    "'Teknoloji iletişim şirketi' olma vizyonuyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Teknoloji üreten ve teknolojide inovasyon yapan bir şirket olmak, en büyük amacımız. Bu amaçla, tüm kanallarımızda aynı dijital deneyimi sunarak, müşterilerimizin hayatının vazgeçilmez bir parçası olmayı hedefliyoruz. Müşterilerimize daha hızlı, esnek ve en iyi deneyimi sunmak üzere sürekli yeni alternatifler deniyoruz. Türkiye genelinde 13,4 milyon aktif dijital müşterimiz var. Bu müşterilerimizin aylık toplam etkileşimi 472 milyona ulaştı. Dijital penetrasyon oranımız ise %86. Müşterilerimize Vodafone markası ile temas ettikleri her ürün, servis ya da kanalda aynı deneyimi yaşatmak ve uçtan uca sade bir dijital deneyim sunmak için çalışıyoruz. Bu amaçla hayata geçirdiğimiz uygulamalarla global iş dünyasının en prestijli ödüllerinden Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nde başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz."

    Emre Ergun şöyle devam etti:

    "Ödül alan 'değer odaklı'yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor. Müşterinin ihtiyacını belirlemek için Büyük Veri'den yararlanan bu yaklaşım, müşterilerimizin ihtiyacına en uygun teklifleri sunuyor. Kullanıcı dostu ekranıyla, müşteri temsilcilerimiz en uygun hizmeti tek bir tıkla tek ekrandan gerçekleştirebiliyor. Vodafone Türkiye müşteri hizmetlerinde uyguladığımız bu 'değer odaklı' yaklaşımla bu hizmetten faydalanan müşteri sayımız 5 katına yükselirken, ilk seferde müşteri ihtiyaçlarını karşılama oranı en yüksek orana ulaştı, müşterilerilerimizin bu hizmeti tavsiye etme oranı ise 2 katına yükseldi."

    Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nde "tek yürek, tek takım" anlayışıyla çalıştıklarını belirten Emre Ergun, şunları ifade etti:

    "Vodafone Türkiye Çağrı Merkezimiz, 11 lokasyonda 4 binden fazla müşteri temsilcisiyle hizmet veriyor. Tek yürek ve tek takım olma hedefiyle her gün binlerce müşterisine gece gündüz demeden en iyi hizmet için çalışan müşteri temsilcileri, Vodafone'un en kıymetli varlığı. Mükemmel müşteri deneyimi mutlu, bağlı ve takım ruhu ile çalışanlar sayesinde oluşur. Bu amaçla, müşteri temsilcilerinin her alandaki deneyimine odaklanıyoruz. Çalışanlarımız ve sevdiklerine çeşitli ayrıcalıklar da sunuyoruz. Kurduğumuz Vodafone Sosyal Etkileşim Platformu ile müşteri temsilcilerimiz başarılarını paylaşıp rekabet ederken bir yandan da eğleniyor. Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi'nin sosyal etkileşim platformunda 2 bin 300 kullanıcı ile yılda 10 binden fazla paylaşım bulunuyor. Çağrı Merkezimizde oluşturduğumuz 'tek yürek tek takım' ruhu, iş sonuçlarını da pozitif etkileyerek ödüle layık görüldü."

    Ayda 1 milyon sohbet

    Vodafone, müşterilerine mükemmel deneyim sunmak için Yapay Zeka'dan da yararlanıyor. Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden erişilen, Yapay Zeka tabanlı kişisel asistan TOBi, doğal konuşmayı anlayarak dijital kanallar içinde kullanıcıların yazışarak işlemlerini yapmasını sağlıyor. Halihazırda İtalya, Almanya, İngiltere dahil 15 Vodafone ülkesinde kullanılan TOBi, Türkiye'de de müşterilerin Vodafone'dan aldığı veya almak istediği hizmetler konusunda onlara asistanlık yaparak hayatlarını kolaylaştırıyor. Türkçeyi %91 oranında hatasız anlayan TOBi, her ay ortalama 500 bin tekil kullanıcıyla 1 milyon sohbet gerçekleştiriyor.

    Dünyanın en saygın iş ödülleri arasında

    2002 yılından bu yana uluslararası şirket ve organizasyonları yıl içinde gösterdikleri performans ve sosyal hayata yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendiren Stevie Ödülleri, dünyanın en saygın iş ödülleri arasında yer alıyor. "Asya-Pasifik Stevie Ödülleri", "Almanya Stevie Ödülleri", 'Ortadoğu Stevie Ödülleri', "Amerika İş Ödülleri", "Uluslararası İş Ödülleri", "Stevie İş Kadınları Ödülleri", "Stevie Büyük İşverenler Ödülleri", "Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri" olmak üzere 8 farklı alanda düzenlenen Stevie Ödülleri yarışmalarına her yıl 70'i aşkın ülkeden 12 binin üzerinde başvuru oluyor.

    Bu yıl 14'üncüsü düzenlenen Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri, dünya çapındaki müşteri hizmetleri, iletişim merkezi, iş geliştirme ve satış uzmanlarının başarılarını değerlendiriyor. 2020 yılı için yapılan başvurular, müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi alanlarında 90'ı aşkın kategoride, satış ve iş geliştirme alanlarında ise 60'ı aşkın kategoride değerlendirildi.

    Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 3 Ödül Birden - Vodafone Medya Merkezi
    Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 3 Ödül Birden - Vodafone Medya Merkezi
    http://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/vodafone-442







  • Yok artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıntı

    metni:
    Vodafone Müşteri Hizmetleri’ne Stevie’de 5 Ödül Birden
    Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 15. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nden toplam 5 ödülle döndü. Vodafone Türkiye "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Programı" kategorisinde altın ödüle; "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Ekibi", "Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı", "Bir Müşteri Hizmetleri Ekibince Verilen En Değerli Yanıt" ve "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon Ödülü" kategorilerinde de gümüş ödüle layık görüldü. Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, müşteri hizmetleri ve satış alanlarında dünyanın en başarılı kişi ve kurumlarını ödüllendiren 15. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nde bir altın, dört gümüş olmak üzere toplam 5 ödül aldı.Bu yıl 51 ülkeden 2 bin 300'ü aşkın adayın yarıştığı ve 9 ayrı jüride 160'ı aşkın profesyonelin görev aldığı Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nde Vodafone Türkiye, "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Programı" kategorisinde Altın ödüle; "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Ekibi", "Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı", "Bir Müşteri Hizmetleri Ekibince Verilen En Değerli Yanıt" ve "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon Ödülü" kategorilerinde de Gümüş ödüle layık görüldü. Ödüller, 14 Nisan'da düzenlenecek online törenle sahiplerini bulacak.Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin Stevie'de elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:
    "Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Değer odaklı yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor. Tüm sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi sektöründe de pandeminin etkilerini yoğun bir biçimde hissettik. Bu dönemde her şirket gibi bizim de önceliğimiz, çalışma arkadaşlarımızın, ailelerinin ve sevdiklerinin sağlığını ve güvenliğini korumak oldu. Sadece 2 haftada tüm müşteri hizmetleri ekibimizi evden çalışma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden oluşturduk. İş ortaklarımızla birlikte yeni normalin gerektirdiği işe alım, eğitim, motivasyon süreçlerini tespit edip, o yöne doğru koştuk. Pandemiyle birlikte hayatımıza giren uzaktan çalışma modelinden yola çıkarak 'yeni nesil çalışma sistemi'ni tasarladık. Bu sistemle, ev kadınları, engelli bireyler ve üniversite öğrencileri öncelikli olmak üzere herkese zaman bağımsız, şehir bağımsız, lokasyon bağımsız çalışma imkânı sunuyoruz. Başarılı uygulamalarımız bize bir kez daha ödül getirdi. Global iş dünyasının en prestijli ödüllerinden Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri'nde başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz. Uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz."Yenilikçi projeler ödül getirdiVodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Programı" kategorisinde, uzaktan çalışma sürecinde işe alım ve işe alıştırma amaçlı kullandığı karma eğitim programıyla; "Yılın Müşteri Hizmetleri Eğitim Ekibi" kategorisinde, Vodafone'un ön saflarda görev alan yetenek ekibinin izlediği beceri tazeleme (reskilling) yolculuğuyla; "Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı" kategorisinde, müşterinin sesini Büyük Veri ile harmanladığı özel uygulamalarla; "Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon Ödülü" kategorisinde çağrı merkezi yeni CRM sistemiyle, TobiChat ve LiveChat ürünleriyle ödüle layık görüldü.
    Dünyanın en saygın iş ödülleri arasında2002 yılından bu yana uluslararası şirket ve organizasyonları yıl içinde gösterdikleri performans ve sosyal hayata yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendiren Stevie Ödülleri, dünyanın en saygın iş ödülleri arasında yer alıyor. "Asya-Pasifik Stevie Ödülleri", "Almanya Stevie Ödülleri", "Amerika İş Ödülleri", "Uluslararası İş Ödülleri", "Ortadoğu ve Kuzey Afrika Stevie Ödülleri", "Stevie İş Kadınları Ödülleri", "Stevie Büyük İşverenler Ödülleri", "Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri" olmak üzere 8 farklı alanda düzenlenen Stevie Ödülleri yarışmalarına her yıl 70'i aşkın ülkeden 12 binin üzerinde başvuru oluyor.Bu yıl 15'incisi düzenlenen Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri, dünya çapındaki müşteri hizmetleri, iletişim merkezi, iş geliştirme ve satış uzmanlarının başarılarını değerlendiriyor. 2021 yılı için yapılan başvurular, müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi alanlarında 136 kategoride, satış ve iş geliştirme alanlarında ise 62 kategoride değerlendirildi.


    https://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/vodafone-musteri-hizmetleri-ne-stevie-de-5-odul-birden





  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt

    Tekrar ödül almışlar hocam, üstteki mesajda paylaştım.  

  • Sı.mışlardı şimdide sıvamışlar hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt


    Hocam cellmapper da haritalama yapmıştın neden devam etmedin haritalamaya?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Evden işe işten eve hocam. Ancak yaza tatilde Bursa tarafına doğru bir haritalama yapacağım. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. Ben de Giresunluyum, siz Giresun taraflarında haritalama yapmışsınız ama sinyaller hep kırmızı. Baya sıkıntı var sanırım Kelkit Vadisi bölgesinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 16 Şubat 2021; 17:0:26 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    3üde mi o şekildeydi hocam? Hem giderken hem gelirken epey haritalamıştım. Ben pek anlamadığım için tekrar bakamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Evet hocam üç operatörde de sıkıntılar var belirli yerlerde, ancak genel olarak problemli gözüküyordu. Haritaladığınız yerler açısından söylüyorum. Ancak çok iyi olan yerler de var tabiki.
  • Bu haber gerçek mi, bu firmanın müşteri hizmetleri mi var da böyle bir ödül alıyor şaka gibi, rastgele bir numara çevirsem çıkan kişi bu firmanın müşteri hizmetlerinden daha bilgili birine denk gelme olasılığı bu firmada bilgili birine denk gelme olasılığından daha yüksek
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Üstelik daha fazla ödül almışlar bu kez.

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


  • Hadi ya.. Şakamı bu...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


  • Az kalsın gülmekten yerlere yatıyordum bu ne la...
  • Bu konu şaka değil mi?


    Eğer bu ödülü gerçekten müşteri hizmetlerine verdilerse diyecek sözüm yok

  • Basmış parayı almışlar bence.  

  • Aslında doğru bir ödül, Musteri hizmetleri olmadan hizmet veren bir firma sonuçta, dünyada eşi benzeri olmayan bir olay, hediye alması normal...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.