Şimdi Ara

🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (238. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.462
Cevap
66
Favori
173.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die


    quote:

    Orijinalden alıntı: Limonen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Limonen

    Dün akşamdan beri internetim yok aradım arıza falan yok dediler bina kutusuna baktım kablolar yerinde durduk yere net gitti. Böyle birşey başına gelen varmı hiç sorun yoktu

    Şimdi mesaj atmışlar



    INTERNET ERISIMINIZLE ILGILI TARAFIMIZCA GEREKEN KONTROLLER SAGLANMISTIR. HIZMET ALABILMENIZ ICIN BINA ICI KABLO BAGLANTILARINIZI KONTROL ETTIRMENIZ GEREKMEKTEDIR. B016



    Gel de sovme dag gibi internet gitti bi anda

    vodafone forum ve diğer vodafonun sosyal platformlarına şikayetinizi yazın daha çok özen gösteriyorlar. Zamanında bana da az demediler iç tesisat arızanız var diye yutturabildiklerine işte..

    Sanada böyle mi oldu hocam nasıl çözüldü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Limonen kullanıcısına yanıt
    Benim hız konusunda sıkıntım vardı 4-5 ay boyunca kabullenmediler sorunu hep benim iç tesisatta buldular , Taaki genel müdürlük ile mailleşmeme kadar , sorunun yoğunluk yaşayan porttan olduğunu anladılar ve portu değiştiler sorunum düzeldi. Ama dediğim gibi alt yapın vodafone 'a ait değilse ttnet ekipleri sorun yok diyor vodafone net müşteri hizmetleride bunu senin iç tesisatına bağlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die

    Benim hız konusunda sıkıntım vardı 4-5 ay boyunca kabullenmediler sorunu hep benim iç tesisatta buldular , Taaki genel müdürlük ile mailleşmeme kadar , sorunun yoğunluk yaşayan porttan olduğunu anladılar ve portu değiştiler sorunum düzeldi. Ama dediğim gibi alt yapın vodafone 'a ait değilse ttnet ekipleri sorun yok diyor vodafone net müşteri hizmetleride bunu senin iç tesisatına bağlıyor.

    Hocam biraz garip ama modemin fişini cektim başka telefon kablosunu bağladım sinyal geldi sonra eski kabloyu tekrar bağladım sinyal geldi çok şaşırdım modem bana oyun oynadı galiba hiç böyle yapmazdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limonen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die

    Benim hız konusunda sıkıntım vardı 4-5 ay boyunca kabullenmediler sorunu hep benim iç tesisatta buldular , Taaki genel müdürlük ile mailleşmeme kadar , sorunun yoğunluk yaşayan porttan olduğunu anladılar ve portu değiştiler sorunum düzeldi. Ama dediğim gibi alt yapın vodafone 'a ait değilse ttnet ekipleri sorun yok diyor vodafone net müşteri hizmetleride bunu senin iç tesisatına bağlıyor.

    Hocam biraz garip ama modemin fişini cektim başka telefon kablosunu bağladım sinyal geldi sonra eski kabloyu tekrar bağladım sinyal geldi çok şaşırdım modem bana oyun oynadı galiba hiç böyle yapmazdi

    desene adamlar doğru söylemiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan4554


    quote:

    Orijinalden alıntı: Limonen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die

    Benim hız konusunda sıkıntım vardı 4-5 ay boyunca kabullenmediler sorunu hep benim iç tesisatta buldular , Taaki genel müdürlük ile mailleşmeme kadar , sorunun yoğunluk yaşayan porttan olduğunu anladılar ve portu değiştiler sorunum düzeldi. Ama dediğim gibi alt yapın vodafone 'a ait değilse ttnet ekipleri sorun yok diyor vodafone net müşteri hizmetleride bunu senin iç tesisatına bağlıyor.

    Hocam biraz garip ama modemin fişini cektim başka telefon kablosunu bağladım sinyal geldi sonra eski kabloyu tekrar bağladım sinyal geldi çok şaşırdım modem bana oyun oynadı galiba hiç böyle yapmazdi

    desene adamlar doğru söylemiş

    Hakikaten doğru söylemişler ilk kez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar bişey soracağım bende ocak 8 de engelleri aşan tarifeye başvuru yaptım müşteri hizmetlerinden 9 ocakta aradım modemi tek taksitte ödemek için ısrarla olmaz dediler 12 ocakta ttnet kabloyu çekti 15 ocakta modemi paketten çıkarmışsınız dediler tekrar eklendi bu gün oldu ne arayan var ne soran ben aradım işlemler uzun sürer dediler bu gün 12. Gün daha ne zaman gelir belli değil evrak falan imzalamadım iptal edin desem ceza gelir mi iptali müşteri hizmetleri yapar mi.

    Vazgeçmesem işlemler uzar mi ne yapmalıyim böyle durumla karşılaşan oldu mu . Bilgi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde evraklar nasıl alınıyor müşteri hizmetlerinden biri diyor modem kurulumu yapılırken alınacak diyor biri diyor kargo dan gelecek sözde 3 günde internet bağlanmış olacaktı kaç gündür bekliyorum hevesim kaçtı valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke 100 mbps 100 gb kota yerine 250 gb kota koysalarmış. hızlar iyi ama kotalar leş.

    not: şuan 64mbps 240gb akn kullanıyorum ve bu 2 sene önceydi. 2 sene zaman geçmesine rağmen kotaları indirmekte ki amaç nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tistanbul_tr

    Benimde 64/240 paketim mart ayinda 24 aylik tahaddutu bitiyor..gecen aradilar vodafone netten 50/250 gb paketi 72 tlden verelim dediler..bende 64/240gb pakete 69.9 verirken neden 50/250gb ye geceyim dedim 64/240gb paketleri yokmus..bende simdilik kalsin mart ayi gelince bakariz dedim

    hocam aynı paketi kullanıyorum ama bana sizin dediginiz paketten önermediler aksine 24mbps 100 gb önerdiler şaka gibi dedim postaladım mh yi
  • Arkadaşlar merhaba. Martta 2 sene olacak supernete geçeli. 64/240 paketini kullanıyorum. Ping ve hızdan memnunum ancak bazı sorunlarım var. Örneğin twitterda ya da redditte resimler videolar geç yükleniyor. Whatsappta konuşurken karşı taraf sesimizi net duyamıyor fakat mobil internetle (daha yavaş olmasına rağmen) hiç bir sorun kalmıyor. Müşteri hizmetlerini aramadan önce benim kendi yapabileceğim bir şey var mıdır acaba ?



    Ayrıca bana da 50 mbps 72 tl’yi önderdiler ve kabul ettim. Martta ona geçeceğim fakat bu sorunumu çözemezlerse iptal etmek istiyorum. İptal etme hakkım var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH Specialist kullanıcısına yanıt
    Whatsapp problemi bendede var ses çok kısık gidiyormuş karşı tarafa ben uygulamadan olduğunu sanıyordum demek sende problem yaşıyorsun. Skype tan yapınca hiç bir problem yapmıyor sesli görüşmelerde ben onu kullanıyorum.
  • Kings Never Die kullanıcısına yanıt
    Dns değiştirdiniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apartmanım da vodafone nun FTTH / GPON alt yapısı yok ama superonlinenin var superonline üzerinden çekilmesi mümkünmü.
  • Futurisma kullanıcısına yanıt
    evet mumkun. fibermax diye geciyo , tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: picabooboo

    evet mumkun. fibermax diye geciyo , tavsiye ederim

    peki biraz daha açar mısınız superonline buna izin verir mi. Yani vodafone geçtik diyelim bağlantıyı superonline alt yapısı üzerinden verecekler fiber kabloda kaza ile kırılma oldu yada connector arızalandı teknik destek olarak nasıl çözülecek bu iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Futurisma -- 27 Ocak 2018; 0:3:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Specialist

    Dns değiştirdiniz mi ?

    modemde orjinal İSP (vodafone net) dns 'leri kayıtlı değiştirmedim, sizde hala whatsapp ses problemi devam ediyormu ?
  • Mrb arkadaşlar az önce cep telefonuma sms geldi vodafone net ten istiğim dolayısıyla internet hattım kapatılmış e devlet tende baktım müateri hizmetlerinide qradım hat ipgal olmus m.hizmetlerini aradım detayını göremediler ama illegal kullanım dolayısıyla kapatılmış orada oyle görünuyor şikayet kaydı oluşturdu sizce neden olabilir incelenip size dönüş sağlanaack dediler taahhütümde var ne olavak acaba bilgisi olan yazarsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 20.01.2018 de başvuru yaptım.26'sında eve gelip modem kurdular.5 gündür tüm herşeyiniz hazır aktivasyon işleminiz bekliyor diye sallanıyorum. Nedir bu aktivasyon işlemi? niden bu kadar sürüyor. Arkadaşımla aynı gün başvurduk. Onun 2 gün içerisinde açılmış hattı bense hala bekliyorum.
  • hello guyz, 8 mbit olan internetimi vdsl 50 mbit internete arttırmak istedi.vodafone kullanıyorum. yalnız 1 ay oldu bağlantı sağlanamadı. port sorunu varmış. geen 72 saatlerin hesabı yok.

    1)port sorunu giderilebilecek bişey mi ? beklemeye devam edeyim mi
    2) ayrılacak olsam ne yapmam lazım 3 ay kullandım interneti. tahattüt işlemiştir.ama 1 aydır beni mağdur ettiler

    teşekkürler herkese iyi forumlar
  • 
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.