Merhaba arkadaşlar. Uzatmadan konuya gireceğim. 01.10.2017 tarihinde internetim kesildi. Aynı gün müşteri hizmetlerini arayıp bilgi verdim. Yaklaşık 72 saat içerisinde çözüleceğini söylediler. Bekledim. 2 gün oldu gelen giden yok. 4 gün oldu gelen giden yok. 2. hafta oldu. Her aradığımda 2 gün daha sabredin diye geçiştiriyorlar. Bu gün 27.10.2017 ve benim hala internetim yok. Şimdi bu sorunu çözmeyecekleri aşikar. Şikayet sitelerine şikayet ettim geri dönüş yok. BTK'ya şikayet ettim geri dönüş yok. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim. Taahhütten vazgeçsem yine cayma bedeli ödeyecekmiyim? Bilgisi olan bana yardımcı olursa sevinirim. Çünkü artık tak etti...
sanırım dsl kullanıyorsunuz. TT ekiplerine arıza bilgisi gitmiş mi diye kontrol etmek için tt ye gönderdiğiniz iş emri numarasını istiyorum diyin veremezler ise zaten tt ye arıza kaydı açmamışlardır, 2 haftadır hizmet alamadığınızı söyleyip btk ya gideceğinizi ve cezasız iptal hakkınız doğacağı yönünden bastırın bak nasıl ilgileniyorlar. Ben TSol a öyle bir bağırdım 30 dk sonra genel merkezden aradılar ama gaz alma araması idi
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme