Şimdi Ara

Vodafone net saçma snr değerleri ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Normalde 23-25 mb hız alabildiğim internetim son 1 haftadır dk'da bir kopmaya başladı ve müşteri hizmetlerine göre birden hattım kaldırmamaya başladı bu hızları!
    Modemime gelen hızlara baktığımda upload 4mb geldiğinde snr değeri 10 civarı iken modeme gelen hız 0.4mb iken ise snr değerinin 8 çıkması garip değilmi ?
    Vodafone net saçma snr değerleri ???Vodafone net saçma snr değerleri ???







  • Help
  • up
  • Tahminlerime göre Türk Telekom ekipleri kendi müşterisine sağlam portu verip sana dandik portu kakalamıştır bu olasalık %20 veya iç tesisatından kaynaklı hattın Noise margin değerleri düştüğünden kaynaklı hattın hızı kaldıramamaktadır. Tabi diyeceksin uzun süredir kullandım şimdi neden bozuldu. Arada splite varsa o arızalanmış veya bulunduğu yere gelen lokal kablolamada kırılma ezilmede olabili bu olasalık da %80. sonuç eğer TT tarafından yapıldı ise işin zor kolay kolay düzelmiyor. İç tesisat kaynaklıysa vodafone arıza kaydı bıraktır ankastre kutusunda ekran görüntüsü alsınlar. Özelden adsl kullanıcı user' ını yazarsan yardımcı olabilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaf3r89

    Tahminlerime göre Türk Telekom ekipleri kendi müşterisine sağlam portu verip sana dandik portu kakalamıştır bu olasalık %20 veya iç tesisatından kaynaklı hattın Noise margin değerleri düştüğünden kaynaklı hattın hızı kaldıramamaktadır. Tabi diyeceksin uzun süredir kullandım şimdi neden bozuldu. Arada splite varsa o arızalanmış veya bulunduğu yere gelen lokal kablolamada kırılma ezilmede olabili bu olasalık da %80. sonuç eğer TT tarafından yapıldı ise işin zor kolay kolay düzelmiyor. İç tesisat kaynaklıysa vodafone arıza kaydı bıraktır ankastre kutusunda ekran görüntüsü alsınlar. Özelden adsl kullanıcı user' ını yazarsan yardımcı olabilir :)

    Kablolarda bozulma olduğunu zattetmiyorum ki zaten yeni kabloyu 2 gün önce çektik evin ankastre kutusundan modeme cat-6 yüzde yüz bakır olan kabloyu kullandık ama sonuç değişmedi.
    Port değişikliği talebinde bulundum ancak müşteri hizmetlerinin söylediği portunuz hızınızı kaldırıyor portunuzda herhangi bir sorun bulunmamaktadır.1 hafta bitti 2.haftaya geçiyoruz sorun nasıl çözülecek bilmiyorum :/




  • Bence senin santrali dgismis telekom farkli uzak biyere akrtarmislar sık olan bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu nasıl öğrenebilirim ?
  • RixtoNN kullanıcısına yanıt
    Vodafone a sikayet kaydi acin telekom ekip yonlendirmesi yapmalarini rica edin onlar anlar ne sueumda internetiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.