Şimdi Ara

Vodafone Red Fazla Data Kullanımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben Vodafone Red tarifesi abonesiyim. Paketimde 4 bin dakika konuşma , 4 bin sms ve 4 GB internet bulunmakta. Ayın 16`sında tüm kullanımlarım sıfırlandı. 17/07/2015 13:12 tarihinde durduk yere 340 MB kullanım yapılmış. Telefonumun hücresel bölümüne girdiğimde aşağıdaki uygulamaları topluyorum 50 MB , şuan ki dönem bölümüne bakıyorum 400 MB. Yani durduk yere fazla kullanım var fakat bu kullanım benim telefonumda bulunan uygulamalardan kaynaklanmıyor. Cihazım iPhone 6. Daha önce bu tarz bir sorun yaşayan var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim.. Vodafone ile görüştüm , faturanız geldikten sonra itiraz yapabilirsiniz falan diyor. Bu işe canım çok sıkıldı...



  • Geçmiş olsun kardeşim ama vf'u kullanmak çok sıkıcı hal alabiliyor umarım sonunda mağdur olmazsın gelişmeleride paylaşmanı bekliyoruz.
    Ben kurtulduğum için son derece mutluyum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni fatura donemine geciste mi sifirlanarak asim oldugu uyarisi geldi,yoksa var olan kullanim haklarin varken mi? mail le yada sikayetvar sitesi uzerinden ulasmani tavsiye ederim kesin cozume varacaktir sorunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi şöyle , ilk iletide biraz yanlış anlatmışım.. Orada sıfırlandı demek yerine yenilendi desem daha doğru olur. Paketim yenilendi ve ertesi gün ayın 17`sinde internete girmeme rağmen 300 MB kullanım yapıldı. Fatura kesilmeden öncede sadece 2 dakika internete girip 1 MB bile harcamamışken bana 00:30`da 7 TL`lik kullanım yapıldı diye bir uyarı geldi. Şikayetvar.com aklıma gelmemişti , yorumunuz için teşekkür ederim. Yarın ilk iş şikayet yazmak olacak :)
  • OSentrk O kullanıcısına yanıt
    :) tamam dostum anladim ben olayi,benzeri 2 sene once basima gelmisti paket yenilenmelerinde sistem yavasligi yuzunden bazen gec yukleme yapiliyor sonucuda bu oluyor,her turlu sorununu cozerler ama fiyat farkini simdilik odeyin bir sonra ki ay guncel faturadan duselim deme ihtimalleri cok yuksek,o sikayet isini hallet gerisi gelir,gecmis olsun tekrardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.