Şimdi Ara

Vodafone Sahtekarlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Kardeşim gitmiş 14 şubat indirimi için vodafone online store dan watch 2 çelik sipariş vermiş. Ellerinde olmadığı için 2 gün sipariş gönderilmemiş kardeşimde gitmiş iptal etmiş siparişi. Bu ana kadar sorun yok. Şimdi sipariş olunca aylık taksit ücretini faturasına yansıtmışlar ve demişler ki iptal de olsa ilk taksiti ödeyeceksiniz sonra ki gelen faturalarda biz bu rakamı sizin faturanızdan düşeceğiz. aylık taksit bedeli 192 tl aylık gelen fatura 45 tl

    Şimdi almadığımız bir ürün için 192 tl ödememizi istiyor nakit olarak ve bunu her ay 45 tl gelen faturamızdan düşerek bize bunu geri ödeyeceklerini söylüyorlar.

    Bu ülke de hiç mi adalet yok ? Bu nasıl bir sistem ve mantık ? ben bu 192 i yi öderim, faturamdan da düşsünler ama ben bu işi onlara çok daha fazlaya maal etmek istiyorum.

    Tavsiyeleriniz nelerdir ?

    Fatura gelince tüketici heyeti ?
    Suç duyurusu ? ve benzeri ?

    Neler yapabilirim?

    Bu arada konu hakkında Ulaştırma ve alt yapı bakanlığına da email attım. Bu firmalar bu bakanlığa bağlı.







  • Çıkan faturada kısıtlı bir zamana denk gelmiş yapacak birşey yok bu konuda kesilen faturalar da malesef duzeltme yapilmaz faturayı odemezseniz bir sonraki faturada düşer zaten ama odeme yapilmasa hat kesilirmi bilmiyorum sormak lazım süreci sıkıntıya sokmamak için fatura odenirse bir kaç ay fatura ödememiş olursun senin için çok büyük bir para degilse ha maddi durumunu çok etkileyecek bir paraysa birşey diyemem onun için Vodafone hesabına fatura tutarını havale etmen gerekiyor faks çekip banka dekontunu ve dilekçeni iletip bu sorunu asabilirsin ama bir iki saat vaktinden çalar bu işlem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Çıkan faturada kısıtlı bir zamana denk gelmiş yapacak birşey yok bu konuda kesilen faturalar da malesef duzeltme yapilmaz faturayı odemezseniz bir sonraki faturada düşer zaten ama odeme yapilmasa hat kesilirmi bilmiyorum sormak lazım süreci sıkıntıya sokmamak için fatura odenirse bir kaç ay fatura ödememiş olursun senin için çok büyük bir para degilse ha maddi durumunu çok etkileyecek bir paraysa birşey diyemem onun için Vodafone hesabına fatura tutarını havale etmen gerekiyor faks çekip banka dekontunu ve dilekçeni iletip bu sorunu asabilirsin ama bir iki saat vaktinden çalar bu işlem
    faturanın kesilmesine daha 20 gün var ama mevcut fatura tutarında gözküyor ve müşteri hizmetleri silinmez diyor
  • headhunter kullanıcısına yanıt
    Ozaman silinir bence müşteri hizmetleri bilmiyor arayıp başkasına sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AL3lMA

    Ozaman silinir bence müşteri hizmetleri bilmiyor arayıp başkasına sorun
    Müşteri hizmetleriden kim ile görüşürsem aynı cevabı veriyor vodafone sitesinden mesaj attım bakalım ne olacak.
  • headhunter kullanıcısına yanıt
    Eğer size sonraki aylarda faturadan düşeriz diyorlarsa ödeyin. Bunu dedikleri gün ve saati not alın.
    Akabinde sonraki faturada tutarı düşmezşerse şuraya dilekçe yazacaksınız ve not aldığınız görüşme gününü saati ekleyin dilekçeye. Dinlenecek çünkü.
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell kampanya rezaleti
    20 yıl önce açıldı
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.